Παρασκευή, 1 Απριλίου 2011

Η ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ

κατά τον Μέγα Φιλόσοφο ΠΥΘΑΓΟΡΑ

Παραθέτω ένα κεφάλαιο από το βιβλίο των John Strohmeier και του Peter Westbrook,  για την  ζωή και την Διδασκαλία του μεγάλου Έλληνα Φιλοσόφου, Πυθαγόρα (εκδ. Αρχέτυπο), και το οποίο αφορά στην φροντίδα που πρέπει να παρέχουμε στον Εαυτό μας. 
Το θεωρώ εξαιρετικά σημαντικό για τον εξαγνισμό του σώματος και του πνεύματος μας. 

''Σύμφωνα με τον Πυθαγόρα, οι άνδρες και οι γυναίκες είναι ο μικρόκοσμος του Σύμπαντος. Έτσι όπως το Σύμπαν περιέχει τους Θεούς, τα τέσσερα στοιχεία, τα ζώα και τα φυτά, έτσι και οι άνθρωποι έχουν τη λογική, που είναι μία θεϊκή δύναμη.
Έχουμε τη φύση της Φωτιάς, της Γης, του Αέρα  και του Νερού. Και έχουμε τα μέσα να κινούμαστε, να αναπτυσσόμαστε και να αναπαραγόμαστε. Ωστόσο σε κάθε μία από αυτές τις περιοχές, οι άνδρες και οι γυναίκες είναι κατώτεροι, υστερούν ακριβώς όπως ένας αθλητής, που ασκείται σε πέντε διαφορετικά αθλήματα είναι κατώτερος από έναν αθλητή που εστιάζει τις προσπάθειές του σε ένα μόνο άθλημα.
Έχουμε μικρότερη ικανότητα συλλογισμού απ' ό,τι οι Θεοί και όσον αφορά τα τέσσερα στοιχεία της Φύσης υπάρχουν μέσα μας σε μικρές και μη καθαρές αναλογίες το καθένα.
Ο θυμός μας και η επιθυμία μας είναι ασθενέστερα από αυτά των μη λογικών ζώων και οι δυνάμεις μας για θρέψη και ανάπτυξη είναι κατώτερες από εκείνες των φυτών. 
Για να ξεπεράσουμε αυτά τα φυσικά εμπόδια, ο Πυθαγόρας δίδασκε ότι είναι απαραίτητο οι άνδρες και οι γυναίκες να έχουν μεγάλη φροντίδα για την υγεία του σώματός τους και την καλλιέργεια του χαρακτήρα τους, αναγνωρίζοντας ότι αυτό είναι ένα απαραίτητο βήμα για τον εξαγνισμό του εαυτού προκειμένου να δεχθεί την Σοφία. 

Το πρώτο βήμα για μία υγιή και καλή ζωή, αρχίζει πριν από την γέννηση - που σημαίνει ότι οι μελλοντικοί γονείς οφείλουν να επιλέγουν τον σύντροφό τους προσεκτικά.Ο Πυθαγόρας θεωρούσε παράλογο οι κτηνοτρόφοι να φροντίζουν τόσο πολύ τις γενιές και τους απογόνους των ζώων τους, ενώ οι άνδρες και οι γυναίκες να φέρνουν στον κόσμο παιδιά τόσο απρόσεκτα και τυχαία. Δίδασκε ότι οι μελλοντικοί γονείς όφειλαν να διάγουν έναν ήρεμο και μετρημένο βίο, τρώγοντας και πίνοντας μετρημένα και αποφεύγοντας τον θυμό, το άγχος και τη μέθη. Η αμέλεια αυτών των ζητημάτων κατά την σύλληψη και τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, δίδασκε, είναι πιο κοινή και ισχυρή αιτία της κοινωνικής εξαχρείωσης.

Η εγκράτεια ήταν το κλειδί για έναν υγιή τρόπο ζωής, σύμφωνα με τον Πυθαγόρα, προς την οποία παρότρυνε τους μαθητές του με αυτή την αρχή της γενικής ισχύος: ''Οφείλουμε με κάθε δυνατό τρόπο να ξεριζώσουμε την αρρώστια από το σώμα, την άγνοια από την ψυχή, την απόλαυση από την κοιλιά, την ανταρσία από την πόλη, την διαφωνία από την οικογένεια και την υπερβολή από όλα τα πράγματα''. Δεν έφερε καμία εκτίμηση στη φήμη και δίδασκε τους μαθητές του, να προτιμούν τη σιωπή, από τη στιγμή που ο έλεγχος της γλώσσας επιβάλλει μετριοπάθεια στην πηγή της.

Με σεβασμό στην ιδιοσυγκρασία, οι Πυθαγόρειοι δεν ήταν την μία στιγμή εύθυμοι και την άλλη, αλλά παρέμεναν σε μία κατάσταση ήρεμης ευτυχίας.

Όταν καταλαμβάνονταν από οργή ή θλίψη, συνήθιζαν να αποσύρονται από την συντροφιά των άλλων και να παραμένουν μόνοι μέχρι να κοπάσει το πάθος τους, και ποτέ δεν επέπλητταν ή τιμωρούσαν κάποιον όντας οι ίδιοι σε κατάσταση θυμού. 
Σύμφωνα με μία ιστορία, ένας Πυθαγόρειος από την ιταλική πόλη του Τάραντα, ο Αρχύτας, επιστρέφοντας στο σπίτι του από έναν πόλεμο εναντίον της Μεσσίνα, βρήκε τη φάρμα του κατεστραμμένη εξαιτίας της αμέλειας που είχαν δείξει οι εργάτες του όσο εκείνος έλειπε. Μόλις αντίκρισε την κατάσταση οργίστηκε πάρα πολύ, όμως συγκρατήθηκε από την πυθαγόρεια εκπαίδευσή του. Όπως αργότερα είπε στους εργάτες του, στάθηκαν τυχεροί που είχε αναστατωθεί τόσο πολύ, διαφορετικά θα τους είχε τιμωρήσει πολύ αυστηρά.
 Οι πυθαγόρειοι ασκούνταν ώστε να ζουν απελευθερωμένοι από την θλίψη και να αποφεύγουν τις δικαιολογίες και τον ψεύτικο έπαινο. Ένα άλλο θαυμαστό γνώρισμά τους, ήταν ότι απέφευγαν την αλαζονεία με το να αποδίδουν στο Πυθαγόρα οτιδήποτε πραγματοποιούσαν, με το να αξιώνουν σπανίως δόξα για τις ανακαλύψεις ή τις επινοήσεις τους. Μάλλον εξαιτίας αυτής της τακτικής τους ορισμένα φιλοσοφικά έργα αποδόθηκαν στον Πυθαγόρα, μολονότι ο ίδιος δεν κατέγραψε καμιά από τις διδασκαλίες του.

Ο Πυθαγόρας πίστευε πως οι επιθυμίες του σώματος είναι φυσιολογικές, όμως ήταν ανάγκη να τις εξετάζει κανείς συνεχώς. Αναγνώριζε την ανάγκη για ζεστασιά, τροφή, άνετο κατάλυμα και ένδυση, αλλά το θεωρούσε επιβλαβές να κυνηγάει κάποιος την απόλαυση σε οποιονδήποτε από αυτούς τους τομείς. Ο ίδιος φορούσε καθαρά άσπρα ρούχα και ζούσε σε πολύ απλό περιβάλλον με περιορισμένα έπιπλα, γη και ζώα.

Αναφορικά με τον σαρκική συνεύρευση, οι απόψεις του ίσως γίνονται αντιληπτές από την απάντησή του σε ένα μαθητή του που ρώτησε πότε οι σχέσεις είναι κατάλληλες. ''Οποτεδήποτε επιθυμείς να είσαι πιο αδύναμος σε σχέση με τον εαυτό σου'', απάντησε. Αναφέρεται επίσης ότι είπε: ''Πρέπει κάποιος να θυσιάζει στην Αφροδίτη, το χειμώνα, ποτέ το καλοκαίρι, και μόνο περιστασιακά το φθινόπωρο και την άνοιξη. Να είσαι όμως ενήμερος ότι το σεξ είναι επικίνδυνο κάθε εποχή του χρόνου και δεν είναι ποτέ καλό για την υγεία''.

Δίδασκε ότι σε θέματα δίαιτας η ποσότητα ήταν τόσο σημαντική όσο και η ποιότητα, επειδή συχνά ασήμαντες αλλαγές στην ποσότητα έχουν ισχυρά αποτελέσματα. Το κρασί, για παράδειγμα, εάν κάποιος το πιεί με μέτρο, μπορεί να είναι ωφέλιμο, σε υπερβολική όμως ποσότητα κλονίζει τον χαρακτήρα. Αυτή η διαφορά σε γενικές γραμμές αγνοείται στις τροφές στις οποίες το αποτέλεσμα είναι λιγότερο εμφανές, οτιδήποτε όμως τρώει κανείς, ισχυριζόταν, έχει βαθιά επίδραση στο νου και στο σώμα του.

Ο ίδιος ο Πυθαγόρας ήταν χορτοφάγος και παρότρυνε τους μαθητές που προσέγγιζαν τα υψηλότερα επίπεδα φιλοσοφικής επίτευξης να τρώνε αγνές αμαγείρευτες τροφές και να απέχουν από το κρέας και το κρασί. Παρόμοια στους πολιτικούς δεν επιτρεπόταν να τρώνε κρέας, από τη στιγμή που ο ρόλος τους ήταν να ορίζουν και να απονέμουν δικαιοσύνη στην κοινωνία. Πως μπορούσαν να το κάνουν αυτό, ισχυριζόταν, αν υποστήριζαν το σκοτωμό των ζώων, τα οποία είναι όχι μόνο πιο αδύναμα εκ φύσεως από ότι ο άνθρωπος, αλλά επίσης συνδέονται με εμάς μέσα από την σχέση των πάντων στη ζωή;

Το κρέας και το κρασί, παρ' όλα αυτά, επιτρεπόταν σε όσους μαθητές η ζωή τους δεν ήταν πλήρως εξαγνισμένη, όμως με περιορισμούς. Απαγορευόταν να τρώνε κρέας μόνο κατά τη διάρκεια ορισμένων περιόδων νηστείας, και δεν επιτρεπόταν ποτέ να τρώνε καρδιά η το μυαλό. Αυτά τα όργανα, ισχυριζόταν ο Πυθαγόρας, είναι η κλίμακα και η έδρα της σοφίας και της ζωής.
Στους μαθητές απαγορεύονταν και ορισμένες άλλες τροφές, για παράδειγμα αρκετά είδη ψαριών και η μολόχα - ένα λουλούδι που το θεωρούσαν σύμβολο της σχέσης μεταξύ ουρανού και Γης. Γνωστό είναι επίσης, ότι οι Πυθαγόρειοι απέφευγαν σχεδόν όλα τα όσπρια (Υπάρχει μία ευρέως επαναλαμβανόμενη ιστορία ότι μία ομάδα Πυθαγόρειων δολοφονήθηκε, όταν επέλεξαν να πεθάνουν στα ΄χερι των εχθρών τους παρά να γλιτώσουν τη σύλληψη με το να κρυφτούν σε ένα χωράφι με κουκιά). Ο Πυθαγόρας δίδασκε ότι τα κουκιά έπρεπε να αποφεύγονται γιατί, σύμφωνα με την προσωπική του εμπειρία, είχε παρατηρήσει ότι επεμβαίνουν στην καθαρή σκέψη και στα προφητικά οράματα που έρχονται ορισμένες φορές κατά την αυτοσυγκέντρωση και τα όνειρα.


Έφτυσε τον ΓΑΠ κι ο Ανδρουλάκης!

Ο Ανδρουλάκης απέρριψε πρόταση απο Παπανδρέου για να μπει στην κυβέρνηση!
Τι αποκάλυψε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ για τις σχέσεις του με τον πρωθυπουργό

Μια δήλωση βόμβα έκανε σήμερα ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Μίμης Ανδρουλάκης σχετικά με μια πρόταση του Γ. Παπανδρέου για συμμετοχή του στο υπουργικό συμβούλιο. "Ο Παπανδρέου μου πρότεινε να μπω στην κυβέρνηση", αποκάλυψε μιλώντας στο real fm και πρόσθεσε:
"Μου πρότεινε, αλλά του είπα ότι...  ".
   είναι αδύνατο να μετέχω σε ένα σχήμα λόγω της ιστορίας μου, αν δεν έχω κάποια γνώμη επί του σεναρίου, επί της σκηνοθεσίας και επί του κάστινγκ...Δεν είναι προσωπικό το ζήτημα, αφορά μία απόστασή μου από το πολιτικό σκηνικό στον τρόπο που διαχειρίζεται την κρίση
Ο κ. Ανδρουλάκης έκανε επίσης γνωστό ότι βρίσκεται σε απόσταση με τον Γιώργο Παπανδρέου και εξήγησε το γιατί...
"Με τον Παπανδρέου από ένα σημείο και ύστερα βρεθήκαμε σε μία απόσταση, όταν μετά το συνέδριο του ΠΑΣΟΚ ξέσπασε η κρίση, υιοθέτησε την κουλτούρα του «λεφτά υπάρχουν»... Με τον Παπανδρέου βρέθηκα σε μία απόσταση για το πώς προσεγγίζω την κρίση. Υπήρξαν λανθασμένες εισηγήσεις στον τότε αρχηγό του ΠΑΣΟΚ... Η διαχείριση της κρίσης δεν μπορούσε να είναι αμερικάνικη. Εδώ όμως ήταν κυρίως η σκέψη όλων των κομμάτων και της αριστεράς αμερικάνικη. Ακόμα και του ΣΥΡΙΖΑ...", εξήγησε.
Και κατέληξε: "Δεν είμαι μυστικοσυμβουλάτορας… Όταν ανεβαίνεις προς τα πάνω, πολλαπλασιάζονται οι άνθρωποι που σου λένε ό,τι θες ν’ακούσεις. Ακόμα και τώρα μην ξεχνάς ότι του συστήνανε – κι αυτοί είναι ακόμα δίπλα του ακόμα και σήμερα– πράσινα ποδήλατα, πράσινη εκδρομή, πράσινα βατραχοπέδηλα, όταν η Ελλάδα βούλιαζε".
 
πηγή: parapolitika ,sibilla

Άνοιξαν τα διόδια της Λεπτοκαρυάς οι εργαζόμενοι από το "Βοήθεια στο σπίτι"

Κοινωνικοί λειτουργοί, νοσηλευτές και νοσηλεύτριες, αλλά και οικογενειακοί βοηθοί, έφτασαν την Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011, στις 11:00 το πρωί, με δύο πούλμαν στο σταθμό διοδίων της Λεπτοκαρυάς, και με τη στήριξη της Επιτροπής Αγώνα κατά των διοδίων της Πιερίας και της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας, άνοιξαν τα διόδια περίπου για ένα δίωρο.
Το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι» απευθύνεται σε... άτομα της τρίτης ηλικίας που δεν αυτοεξυπηρετούνται πλήρως και άτομα με κινητικές δυσλειτουργίες και ειδικά προβλήματα, με προτεραιότητα αυτούς που ζουν μόνοι τους ή δεν έχουν την πλήρη φροντίδα της οικογένειας ή που το εισόδημά τους δεν τους επιτρέπει να εξασφαλίσουν τις απαιτούμενες υπηρεσίες για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τους.
Τα κοινωνικά προγράμματα πρόνοιας όπως το «Βοήθεια στο Σπίτι», τα Κέντρα Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων (ΚΗΦΗ), η Φύλαξη Παιδιών ΑμεΑ Ανέργων Μητέρων κ.ά. έχουν ενταχθεί εδώ και δεκαετίες στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης χωρίς ποτέ, όμως, να εξασφαλιστεί η διαρκής και σταθερή χρηματοδότησή τους από εθνικούς πόρους. Συγκεκριμένα, από το 2000 η χρηματοδότηση του προγράμματος «Βοήθεια στο σπίτι» εντάχθηκε στο Β' ΚΠΣ, και στη συνέχεια, με συνεχείς επαναδιαπραγματεύσεις και παρατάσεις των χρηματοδοτήσεων μέσω του Γ΄ ΚΠΣ και τελευταία μέσω του ΕΣΠΑ (180 εκατ. ευρώ για το διάστημα 2008-2010) κρατιέται με νύχια και με δόντια σε λειτουργία και κυρίως χάρη στην αυτοθυσία 5.000 εργαζομένων, στην πλειοψηφία τους συμβασιούχων.

To ωραιότερο πρωταπριλιάτικο ψέμα

Απίστευτο! Οι βουλευτές δωρίζουν τους μισθούς και τις συντάξεις τους!

  Σε μία χώρα που καθημερινά βυθίζεται στα σκάνδαλα και τη διαφθορά, η είδηση αυτή μοιάζει σαν  όαση! Μετά από μαραθώνια συνεδρίαση στην ελληνική βουλή, οι έλληνες βουλευτές έλαβαν με απόλυτη πλειοψηφία την πιο γενναία απόφαση που έχει ψηφιστεί ποτέ: να δωρίσουν τους μισθούς αλλά και τις συντάξεις τους προκειμένου να συνεισφέρουν εμπράκτως στην τραγική οικονομική κατάσταση που διανύει η χώρα!

  Σύμφωνα με την τροπολογία που πέρασε χθες αργά το βράδυ, οι βουλευτές των οποιών η ακίνητη περιουσία και οι καταθέσεις, ξεπερνούν ένα συγκεκριμένο όριο, θα δωρίζουν ολόκληρη την βουλευτική αποζημίωση και σύνταξη, σε ένα ειδικό ταμείο που θα δημιουργηθεί γι αυτόν ακριβώς τον σκοπό.

  Οι υπόλοιποι εκπρόσωποι του κοινοβουλίου, θα συνεισφέρουν ανάλογα με το οικογενειακό εισόδημά τους, ένα μέρος του μισθού τους. Παράλληλα, αποφασίστηκε να καταργηθούν εντελώς οι αμοιβές για επιτροπές καθώς και κάθε είδος φοροαπαλλαγής που ισχυε μεχρι σήμερα για τους 300 της ελληνικής Βουλής.

  Τα χρήματα που θα συγκεντρώνονται στον ειδικό λογαριασμό, θα διατίθενται για νέους ανέργους, απορες οικογένειες, άρρωστα παιδιά κλπ.

  Η απόφαση αυτή, έρχεται να αποδείξει εμπράκτως - για πρώτη φορά- ότι οι ελληνες βουλευτές συνειδητοποιούν πως σε μία χώρα όπου όλα αλλάζουν και οι πολίτες δοκιμάζονται σκληρά, οι πολιτικοί δεν είναι δυνατόν να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα προνόμια της προ ΔΝΤ Ελλάδας!

  Επιτέλους, ένα "φως" στο σκοτάδι και την σαπίλα του πολιτικού μας συστήματος!


Κώστας Χαρδαβέλλαςwww.newsbomb.gr

Σε ποιά χώρα ξεκίνησε το έθιμο της... πρωταπριλιάς;

   Κι όμως, το έθιμο της πρωταπριλιάς ΔΕΝ ξεκίνησε στην Ελλάδα!! Τα ψέματα της 1ης Απριλίου, μας έχουν έρθει από την Ευρώπη αλλά υπάρχουν διάφορες εκδοχές σχετικά με τον τόπο και τον χρόνο που γεννήθηκαν.
Εκδοχή πρώτη
  Η πρώτη εκδοχή θέλει το έθιμο να ξεκίνησε από τους Κέλτες. Λαός της βορειοδυτικής Ευρώπης, οι Κέλτες, ήταν δεινοί ψαράδες. Η εποχή του ψαρέματος ξεκινούσε την 1η Απριλίου. Όσο καλοί ψαράδες όμως και να ήταν, την εποχή αυτή του χρόνου τα ψάρια πιάνονται δύσκολα. Έτσι και αυτοί, όπως προστάζει ο κώδικας δεοντολογίας των ψαράδων όλων των εποχών, έλεγαν ψέματα σχετικά με τα πόσα ψάρια είχαν πιάσει. Αυτή η συνήθεια, έγινε με το πέρασμα του χρόνου έθιμο.
Εκδοχή δεύτερη

  Η δεύτερη εκδοχή θέλει γενέτειρα του εθίμου την Γαλλία του 15ου αιώνα, στην οποία για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα η πρώτη του Απρίλη είχε καθιερωθεί ως πρωτοχρονιά. Έτσι ενώ όλη η άλλη Ευρώπη την πρωτοχρονιά την γιόρταζε την 1 Ιανουαρίου, οι Γάλλοι, ήταν οι μοναδικοί που ξεχώριζαν, και την γιόρταζαν την 1 Απρίλη.

  Όταν το 1564 ο βασιλιάς Κάρολος θ’ αποφάσιζε να το αλλάξει, καθιερώνοντας ως πρώτη του έτους την 1 Ιανουαρίου, συνάντησε έντονες αντιδράσεις από ορισμένους ένθερμους οπαδούς του εθίμου, οι οποίοι επέμεναν σε πείσμα όλων των άλλων να γιορτάζουν σαν πρωτοχρονιά την Πρωταπριλιά. Οι άλλοι που δέχτηκαν την αλλαγή πείραζαν τους «παραδοσιακούς» με κάλπικα πρωτοχρονιάτικα δώρα και πιπεράτα ψέματα.
Εκδοχή τρίτη

  Για κάποιους πάλι, οι πρωταπριλιάτικες φάρσες οφείλουν την ύπαρξή τους στη γιορτή της «Kοροϊδίας και του Ξεγελάσματος» της ρωμαϊκής Θεάς «Bένους Aπρίλις», δηλαδή της Aπριλίου Aφροδίτης, που έδινε το έναυσμα για απελευθέρωση του πνεύματος ταυτόχρονα με την οργιώδη απελευθέρωση της φύσης…

Η Πρωταπριλιά στην Ελλάδα

  Στην Ελλάδα διαφοροποιήθηκε το έθιμο και πήρε την γνωστή ελληνική χροιά . Η βασική ιδέα βέβαια παρέμεινε ίδια. Λέμε αθώα ψέματα με σκοπό να ξεγελάσουμε το «θύμα» μας. Σε κάποιες περιοχές της πατρίδας μας, θεωρούν ότι όποιος καταφέρει να ξεγελάσει τον άλλο, θα έχει την τύχη με το μέρος του όλη την υπόλοιπη χρονιά. Σε κάποιες άλλες πιστεύουν ότι ο «θύτης» θα έχει καλή σοδειά στις καλλιέργειες του.Όσο για το «θύμα», πιστεύεται ότι, σε αντίθεση με τον «θύτη», θα έχει γρουσουζιά τον υπόλοιπο χρόνο και πιθανότατα αν είναι παντρεμένος θα χήρεψει γρήγορα. Στη Θράκη το βρόχινο νερό της Πρωταπριλιάς θεωρείται θεραπευτικό και γι’ αυτό το μαζεύουν σε μπουκάλι και πίνει απ’ αυτό ο άρρωστος.

  Στην Κομοτηνή, την παλιά Γκιουμουλτζίνα, λέγανε πως την πρωταπριλιά το είχαν σε καλό να γελούν, «για να γίνουν τα κουκούλια τους»,όταν, βέβαια, είχαν σηροτροφία (εκτροφή μεταξοσκωλήκων). Στην Τζαντώ της Ανατολικής Θράκης, είχανε, λέει, σε καλό να γελάσουν τον άλλον, για να κάνουν τα δέντρα καρπό Μα κείνος που ξεγελιόταν το είχε σε κακό όλο το χρόνο θα ήτανε γελασμένος, κι αν ήταν παντρεμένος, θα χήρευέ. Στην Άνδρο, πάλι, λένε ψέματα την 1η του Μάρτη κι όχι την Πρωταπριλιά.

   Από εμάς καλό μήνα και προσοχή στους... ψεύτες, αν και στην Ελλάδα αυτή η ευχή ισχύει 365 ημέρες τον χρόνο!

Πηγές: http://el.wikipedia.org,  Εγκυκλοπαίδεια Πάπυρος Λαρούς Μπριτάννικα τ.51ος, σ.72 

Το ξεπούλημα και η λεηλασία της χώρας συνεχίζεται !

Επάγγελμα Έλληνας


 

Παράξενα σιωπηλά μηνύματα της τρόικας στην κυβέρνηση

 
Ξαφνική κίτρινη κάρτα δέχθηκε ο Παπανδρέου
Οι σύμμαχοι δείχνουν “κίτρινη κάρτα στην κυβέρνηση βλέποντας ότι δεν μπορούν να υπηρετήσουν τα συμφέροντά τους; Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα της είδησης – βόμβα για την αναβολή του ταξιδιού των εκπροσώπων της τρόικας στην Αθήνα που ήταν να γίνει τη Δευτέρα. Εμφανώς ενοχλημένοι οι δανειστές μας από τα πίσω μπρος της κυβέρνησης σε όσα της έχουν ζητηθεί, ανέβαλαν την επίσκεψή τους καθώς βλέπουν ότι το οικονομικό επιτελείο δεν μπορεί να τους δώσει τις απαντήσεις που θέλουν.
Αφενός τα στοιχεία για το έλλειμμα, που θα είναι πάνω από 10%, δεν εστάλησαν στην Κομισιόν (αν και πληροφορίες λένε ότι μπορεί να υπάρξουν ανακοινώσεις ακόμη και απόψε).
Αφετέρου υπάρχει έντονη δυσαρέσκεια για το γεγονός ότι ούτε το μεσοπρόθεσμο σχέδιο για την οικονομία δεν είναι έτοιμο, και στο οποίο θα περιλαμβάνονταν οι τρόποι αξιοποίησης των ακινήτων, ιδιωτικοποιήσεις, νέα μέτρα κ.λπ. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ενδεχομένως την Κυριακή το βράδυ ο πρωθυπουργός να συγκαλέσει υπουργικό προκειμένου να πάρει το πράσινο φως για το νομοσχέδιο.

Από την άλλη, στην τρόικα είναι εκνευρισμένοι διότι δεν έχουν προχωρήσει οι μετατάξεις, τα ελλείμματα διογκώνονται, το κράτος δεν μειώνεται, οι αποκρατικοποιήσεις έχουν βαλτώσει.
Το σίγουρο είναι ότι οι τροικάνοι θα έλθουν, έστω και καθυστερημένα, παίζοντας το μαρτύριο της σταγόνας με την Ελλάδα και βυθίζοντας ακόμη περισσότερο την οικονομία. Διότι δεν αποκλείεται να μας ρίξουν καμιά κόκκινη κάρτα με τη δόση του δανείου και να πτωχεύσουμε μια ώρα αρχίτερα. 

 Μπροστά σε όλα αυτά η κυβέρνηση εμφανίζεται πελαγωμένη, αδύναμη και με σαφή έλλειψη προσανατολισμού. Καμιά σχέση δηλαδή με μια στιβαρή και σοβαρή κυβέρνηση που θα έπρεπε να είναι σε τόσο κρίσιμες στιγμές.

Το κλίμα βάρυνε από την υποβάθμιση των τεσσάρων μεγάλων τραπεζών από την S&P αλλά και από τις απειλές της Moody’s για νέα υποβάθμιση της ελληνικής οικονομίας.
Και για να δει κανείς πόσο χάλια πάει η κατάσταση τα στοιχεία του ΙΟΒΕ είναι απογοητευτικά: Ανεργία άνω των 15%, πληθωρισμό περίπου 3% και ύφεση στο -3,2% για το 2010.

Ακόμη πιο χάλια είναι τα στοιχεία για τις εισηγμένες στο χρηματιστήριο. Σε σύνολο 265 οι ζημιές ανέρχονται σε 3,1 δισ. ευρώ.

πηγή:ας μιλήσουμε επιτέλους
Σαν σήμερα (01-04-1902) γεννήθηκε η Μαρία Πολυδούρη
Μας κληροδότησε σημαντικό ποιητικό έργο παρά την σύντομη ζωή της
Σαν σήμερα (01-04-1902) γεννήθηκε η Μαρία Πολυδούρη
Η ποιήτρια Μαρία Πολυδούρη.
                  Μαρία Πολυδούρη
 
 
 
 
                           
 
7  φωτογραφίες

Ήταν μόλις 28 ετών όταν έφυγε από τη ζωή, μια ζωή γεμάτη ποίηση, έρωτα και θλίψη.
Πρόκειται για την ποιήτρια της νεορομαντικής σχολής Μαρία Πολυδούρη (01-04-1902).
Η ιστορία της είναι συνδεδεμένη με αυτή του ομότεχνού της Κώστα Καρυωτάκη.
Εξάλλου, δεν μπορεί να διαβάσει κανείς Πολυδούρη αν δεν γνωρίζει την επίδραση που άσκησε στη ζωή και το έργο της ο Καρυωτάκης.
Με τον Καρυωτάκη γνωρίστηκαν στην Αθήνα, όταν η Μαρία σπούδαζε στη Νομική Σχολή. Ήταν 20 ετών τότε και ο Κώστας 26. Εργάζονταν στην ίδια υπηρεσία, στη Νομαρχία Αθηνών. Σχεδόν αμέσως αναπτύχθηκε μεταξύ τους ένας δυνατός έρωτας που καθόρισε τόσο τη ζωή όσο και το έργο της.
Η γνωριμία τους μετρούσε μετά βίας ένα εξάμηνο, όταν το καλοκαίρι του 1922 ο Καρυωτάκης ανακάλυψε ότι έπασχε από σύφιλη, μία νόσο που τότε ήταν ανίατη και αποτελούσε κοινωνικό στίγμα.
Ενημέρωσε αμέσως την αγαπημένη του Μαρία και της ζήτησε να χωρίσουν. Εκείνη του πρότεινε να παντρευτούν χωρίς να κάνουν παιδιά, όμως εκείνος ήταν πολύ περήφανος για να δεχτεί τη θυσία της. Η Μαρία αμφέβαλε για την ειλικρίνειά του και θεώρησε ότι η ασθένειά του ήταν πρόσχημα του εραστή της για να την εγκαταλείψει.
Ακόμα και ύστερα από τον χωρισμό τους, η Πολυδούρη εξακολουθούσε να είναι ερωτευμένη με τον Καρυωτάκη, παρόλο που στη ζωή της, το 1924, είχε «μπει» ο δικηγόρος Αριστοτέλης Γεωργίου με τον οποίο και αρραβωνιάστηκε  στις αρχές του 1925.
Παρά την αφοσίωση του αρραβωνιαστικού της, η Πολυδούρη δεν μπορούσε να συγκεντρωθεί σοβαρά σε καμία δραστηριότητα.
Έχασε τη δουλειά της στο δημόσιο μετά από αλλεπάλληλες απουσίες και εγκατέλειψε και τη Νομική.
Στη συνέχεια άλλαξε πορεία. Φοίτησε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου και μάλιστα πρόλαβε να εμφανιστεί ως ηθοποιός σε μία παράσταση.
Το καλοκαίρι του 1926 διέλυσε τον αρραβώνα της και έφυγε για το Παρίσι. Σπούδασε ραπτική αλλά δεν πρόλαβε να εργαστεί γιατί προσβλήθηκε από φυματίωση. Επέστρεψε στην Αθήνα και συνέχισε τη νοσηλεία της στη «Σωτηρία» όπου έμαθε για την αυτοκτονία του πρώην εραστή της Κώστα Καρυωτάκη. Τον ίδιο χρόνο κυκλοφόρησε την πρώτη της ποιητική συλλογή «Οι τρίλλιες που σβήνουν» και το 1929 τη δεύτερη, «Ηχώ στο χάος».
Η Πολυδούρη άφησε δύο πεζά έργα, το Ημερολόγιό της και μία ατιτλοφόρητη νουβέλα με την οποία σαρκάζει ανελέητα το συντηρητισμό και την υποκρισία της εποχής της. Η φυματίωση όμως τελικά την κατέβαλε και, τα ξημερώματα της 29ης Απριλίου 1930 άφησε την τελευταία της πνοή στην Κλινική Χριστομάνου.
Το έργο
Το ποιητικό της έργο διαπνέεται από το αίσθημα του ανικανοποίητου και της παρακμής, ενώ ο έρωτας και ο θάνατος είναι οι δυο άξονες γύρω από τους οποίους περιστρέφεται η ποίησή της. Έντονες είναι οι συναισθηματικές και συγκινησιακές εξάρσεις.
Είναι μεστή από πηγαίο λυρισμό που ξεσπά σε βαθιά θλίψη και κάποτε σε σπαραγμό, με εμφανείς επιδράσεις από τον έρωτα της ζωής της Κώστα Καρυωτάκη αλλά και τα μανιάτικα μοιρολόγια.

Κοντά σου (Μαρία Πολυδούρη)

Κοντά σου δεν αχούν άγρια οι ανέμοι
Κοντά σου είναι η γαλήνη και το φως
Στου νου μας τη χρυσόβεργην ανέμη
Ο ρόδινος τυλιέται στοχασμός
Κοντά σου η σιγαλιά σα γέλιο μοιάζει
που αντιφεγγίζουν μάτια τρυφερά
κ’ αν κάποτε μιλάμε, αναφτεριάζει,
πλάι μας κάπου η άνεργη χαρά.

Κοντά σου η θλίψη ανθίζει σα λουλούδι
κι’ ανύποπτα περνά μέσ’ στη ζωή.
Κοντά σου όλα γλυκά κι’ όλα σα χνούδι,
σα χάδι, σα δροσούλα, σαν πνοή






 
πηγή:tovima.gr

Το πείραμα της Αργεντινής (video)


Το Δεκέμβριο του 2001 στο Μπουένος Άιρες, μεγάλες λαϊκές μάζες κατευθύνονται προς την ιστορική πλατεία «Πλάσα δε Μάγιο.» Η Αργεντινή μία από τις πλουσιότερες οικονομίες στο παρελθόν, έχει χρεοκοπήσει.
Η κυβέρνηση έχει παραιτηθεί και ο Πρόεδρος της Αργεντινής Φερνάντο Δε Λα Ρούα διαφεύγει από το Προεδρικό Μέγαρο με ελικόπτερο μέσα στη θύελλα του οργισμένου λαού που συγκρουόταν με την αστυνομία, έσπαγε τράπεζες, λεηλατούσε σούπερ μάρκετ και φώναζε μαζικά «Να φύγουν όλοι!».

 
Η κοινωνική έκρηξη του 2001, ήταν το τέλος ενός νεοφιλελεύθερου οικονομικού μοντέλου διάρκειας 10 ετών και άφησε πίσω της 35 νεκρούς (δολοφονημένους από την αστυνομία και τους ιδιωτικούς φρουρούς των τραπεζών), 30.000 παράπλευρες απώλειες (ανθρώπους που αυτοκτόνησαν, η υπέστησαν καρδιακά και εγκεφαλικά επεισόδια) και περίπου 20.000.000 ανθρώπους (πάνω από το μισό του πληθυσμού) βουτηγμένους στην φτώχεια και τη μιζέρια.

Σχεδόν 10 χρόνια μετά, ο Γιώργος Αυγερόπουλος, που είχε εργαστεί στην Αργεντινή το 2001-2002 κατά την περίοδο της κρίσης, επιστρέφει για μια νέα αυτοψία στην οικονομία, την πολιτική και την κοινωνική κατάσταση της χώρας.







πηγή:blognews

πυρηνική ενέργεια - πυρηνικά συμφέροντα και ας ελθει η συντέλεια του κόσμου

 Όπως είναι γνωστό τα πυρηνικά εργοστάσια δεν τα κατασκευάζουν τα κράτη που τα έχουν στο έδαφος τους, αλλά κάποιες ιδιωτικές εταιρείες οι οποίες έχουν και το κατάλληλο επιστημονικό προσωπικό.
 Φυσικό είναι οι εταιρείες αυτές όπως όλες οι εταιρείες στο κόσμο να συμπιέζουν τα κόστη για να έχουν μεγάλα κέρδη.
  Όλοι οι πυρηνικοί σταθμοί έχουν κάποιο όριο ζωής   και  οι προδιαγραφές των πυρηνικών εργοστασίων έχουν μέγιστη ασφάλεια.
 Αλλά πάντοτε όμως υπάρχει ο αστάθμητος παράγοντας να υπάρξει κάποιο ατύχημα και τότε δυστυχώς φθάνουμε στο δρόμο δίχως γυρισμό.
 Μετά το πυρηνικό ατύχημα στο Τσερνομπίλ και τώρα στη Φουκοσίμα της Ιαπωνίας με τις βιβλικές καταστροφές τίθεται  πλέον το ερώτημα;
 Χρειάζονται τα πυρηνικά εργοστάσια που βαθμιαία συντελούν στη καταστροφή του κόσμου και του πλανήτη;

 Εμείς λέμε ότι μπορεί  να υπάρξει τόση και μεγαλύτερη ενέργεια από φυσικές πηγές. Τότε  όμως δεν θα υπάρξουν  τα υπερκέρδη των  εταιρειών οι οποίες  δεν γνωρίζουμε πως και με ποιους διαπλέκονται.

 Τι προτείνουμε:

 Από τους καταρράκτες του Νιαγάρα στο Καναδά  μπορεί να έχει ενέργεια και μάλιστα φθηνή όλη η βόρειος και η νότιος Αμερική.   Εκτός της ενέργειας που μπορεί να υπάρξει  από τις πηγές και τα ποτάμια που διαθέτουν.

 Από την έρημο της Σαχάρας με τους κατάλληλους ηλιακούς συσσωρευτές και την τεχνογνωσία η οποία  υπάρχει μαζί με τα  ποτάμια και τις πηγές  φτάνει η ενέργεια για όλη την Ευρώπη και την Αφρική.
 Μένει μόνο η ήπειρος της Αυστραλίας η οποία  μπορεί από τα ποτάμια και τις πηγές της να παραχθεί ενέργεια.

 Εάν πάλι αυτά δεν ικανοποιούν κάποιους και θέλουν να δημιουργήσουν οπωσδήποτε  πυρηνικά εργοστάσια πρέπει η διεθνής κοινότητα να επιβάλει αυστηρότατους όρους.

 Όπως:
Όλα τα πυρηνικά  εργοστάσια να έχουν διπλό τείχος προστασίας  και όχι μονό, πάχους 25 εκ και περισσότερο και ανάμεσα τους να υπάρχει έτοιμο νερό για  ψύξη.

Να είναι θαμμένα μέσα στη γη σε βάθους τριών έως τεσσάρων χιλιομέτρων και να υπάρχει έτοιμο υλικό γύρω τους ώστε  να ενταφιαστεί ο αντιδραστήρας σε περίπτωση ατυχήματος.

Αυστηρούς τακτικούς ελέγχους και μετά κάποια χρόνια λειτουργίας να κλείνουν οριστικά.
 
πηγή:τοπικά κοινοβούλια 

Γιώργο μην σκας... για όλα φταίει ο Καραμανλής


  • Κατάρρευση των εσόδων;
  • Με 2 Ευρώ την αμόλυβδη, 23% ΦΠΑ, με μείωση μισθών και συντάξεων;
  • Η Κερατέα γίνεται η "μάγχη" της συμμαχίας κυβέρνησης και εργολάβων;
  • Η Ελλάδα μπαίνει σε πόλεμο επειδή της το επιβάλλουν οι "δανειστές" της;
  • Ε, θα φταίει ο Καραμανλής! Έτσι δεν είναι Γιώργο μου;
Κατάρρευση των εσόδων, παρότι η κοινωνία μαστίζεται από κεφαλικούς φόρους, κυριολεκτικά. Διότι πρέπει κάποιος να είναι ηλίθιος για να μην καταλάβει ότι ο διπλασιασμός της οριζόντιας φορολογίας έγινε στην Ελλάδα μόνο επί Οθωμανικής κατοχής.
Πληρώνεις δηλαδή 1,2 Ευρώ φόρο ανά λίτρο αμόλυβδης, όταν πριν από 18 μήνες την αγόραζες 0,88 το λίτρο στη λιανική! Πληρώνεις 0,9 το πετρέλαιο θέρμανσης, όταν πριν από 18 μήνες το πλήρωνες 0,5. Αυτό ονομάζεται κεφαλικός φόρος.
Πληρώνεις διπλάσια τέλη κυκλοφορίας, προσαυξημένα ασφάλιστρα, 40% παραπάνω στις δημόσιες συγκοινωνίες και αυξημένα διόδια. Αυτό ονομάζεται κεφαλικός φόρος.
Πληρώνεις 23% ΦΠΑ και στα εσώρουχα, αντί 19%. Αυτό ονομάζεται κεφαλικός φόρος.
Κόπηκαν σε μία νύχτα μισθοί και συντάξεις. Αυτό είναι μέτρο εκτός σύγκρισης. Όπως και η αύξηση των ορίων ηλικίας. Ή το αφορολόγητο, τα επιδόματα, η αυθαίρετη ακύρωση επικουρικών συντάξεων κλπ. Μόνο επί κατοχής.
Για να μην μιλήσουμε για τσιγάρα, ποτά και ξενύχτια. Αυτά δεν είναι κεφαλικός φόρος γιατί μπορείς να τα κόψεις.
Παρ’ ότι λοιπόν αυτά τα απάνθρωπα μέτρα υλοποιήθηκαν, έρχεται τώρα ο Παπακωνσταντίνου να μας πει ότι υπάρχει υστέρηση στα έσοδα! Έχει το θράσος να το λέει, απέναντι σε μία κοινωνία που βλέπει την καθημερινότητα της σε επίπεδα εξαθλίωσης. Οι “θυσίες” δηλαδή, ανθρωποφαγία θα ταίριαζε καλύτερα, όχι μόνο δεν είχαν αντίκρυσμα αλλά επιδείνωσαν την οικονομική πορεία της χώρας!
Άρα ως λύση έρχεται τώρα ΚΑΙ το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας! Αφού διαλύσαμε τον πολίτη, διαλύουμε και την χώρα. Ναζιστική κατοχή, χωρίς τανκς στους δρόμους, αφού αυτόν τον ρόλο τον παίζουν τα ΜΜ”Ε”. Εκτός εάν ζεις στην Κερατέα, όπου έχεις την ευκαιρία να δεις την πλήρη αναπαράσταση του ’41-44.
Φαντάσου λοιπόν να είχε πάρει ΕΝΑ από αυτά τα μέτρα ο Καραμανλής. ΜΟΝΟ ΕΝΑ. Επιλέξτε εσείς ποιό. Δεν μπορούσε ή δεν ήθελε;
Δεν μπορούσε να γίνει φασίστας ή δεν ήθελε;
Δεν μπορούσε να γίνει νεοσουλτάνος ή δεν ήθελε;
Γιατί πολλά μπορεί κάποιος να του καταλογήσει, εκτός από ένα. Ήταν ο μοναδικός ηγέτης τις τελευταίες δεκαετίες που δεν μίσησε τον λαό που κυβερνά.
Μόνο έτσι μπορεί να εξηγηθεί η συμπεριφορά των πράσινων καθαρμάτων: Μίσος για τον λαό και την πατρίδα.


(και την λαμπάδα στο χέρι έτσι; όχι στο μανουάλι…)

πηγή:blognews

Έμαθες τα νεα πατέρα; Η Ε.Ε. σε αντιγράφει. Κόβει νέο χρήμα!


Εάν προσπαθούσε κάποιος να βγάλει ένα συμπέρασμα από την ομοφωνία στη  συνοδό κορυφής της Ε. Ε. στις 25 Μάρτη  θα κατέληγε σε αυτό.
 Κόβεται νέο χρήμα.

  Τι έγινε; πείστηκε η Γερμανία και η Γαλλία να συμφωνήσουν στην οικονομική υποστήριξη των χωρών μελών της Ε. Ε. που αντιμετωπίζουν δημοσιονομικά προβλήματα;
  Και πως  θα βρεθούν τα τεράστια χρηματικά ποσά που απαιτούνται και ξεπερνούν το ένα τρισεκατομμύριο ευρώ τώρα,  και σίγουρα θα χρειαστούν και αλλά τόσα σε σύντομο χρονικό διάστημα,  και έπεται συνέχεια;
 Ποσά που ξεπερνούν προϋπολογισμούς και της Γερμανίας και της Γαλλίας;

  Ή είναι μια κίνηση αντιγραφής της οικονομικής πολιτικής του Ανδρέα Παπανδρέου, (  μαιτρ και δάσκαλος  του είδους όπως είχε καταγραφεί επί της εποχής του από το 85,   μετά την αποβιομηχανοποίηση της χώρας ) τότε   που  έκοβε  νέο χρήμα όταν ήμασταν στη δραχμή, για να αποφύγει την πτώχευση και να κινείται το χρήμα στην αγορά.

  Αλλά επειδή δεν έφτανε μόνο αυτό το μέτρο, υποτιμούσε κατά τακτά διαστήματα τη δραχμή για να περιορίσει τις εισαγωγές και τη εκροή συναλλάγματος,  να αυξήσει το τουριστικό συνάλλαγμα, να τονώσει την παραγωγή κ.λπ.  μέτρα που βραχυπρόθεσμα σώζουν την παρτίδα αλλά μακροπρόθεσμα βάζουν θηλιά στο λαιμό ενός λαού λόγο  χρεών,  εάν δεν αποδώσουν τα μέτρα και εάν δεν προσεχθεί βήμα-βήμα η οποιαδήποτε μεταρρύθμιση .

  Ποιός δεν θυμάται την φράση του ότι  το χρέος θα μας πνίξει.;
  Ή ποιός δεν θυμάται  στη  συνέντευξη ξένων ανταποκριτών σε ερώτηση ότι η πολιτική αυτή θα οδηγήσει τη χώρα σε πτώχευση, απάντησε: Εγώ δεν θα είμαι στη ζωή τότε!


  Σήμερα  μετά από κάποιες  ακατανόητες προτάσεις  όπως  να τυπωθούν  ομολόγα μεταναστών,
 ή να ανοίξουμε λογαριασμό για να συνεφέρουν οι έλληνες τον οβολό τους με πρώτο το πρόεδρο δημοκρατίας και δυο παιδάκια που δώκανε τον κουμπαρά τους και τέτοια αλλά αστεία για τη σωτηρία της χώρας,  που οι πολιτικές των δυο μεγάλων κόμματων μας  χρεοκόπησαν, φτάσαμε στην πρόταση: 

  Να τυπωθούν ευρωομόλογα για να   αγοράσει  το χρέος της Ελλάδας η ΕΚΤ,  στην ουσία δηλαδή  η Γερμανία και η Γαλλία.     
 Δηλαδή  να αυτοκτονήσει μια χώρα της Ευρώπης  για χάρη της Ελλάδας του Τσοχατζόπουλου, του Αλογοσκούφη,  του Παπανδρέου, του Καραμανλή.
  Εάν είναι δυνατόν να υπάρχουν τέτοιες  προτάσεις.

 Η κοπή νέου χρήματος είναι μια ενδεδειγμένη κίνηση στην παρούσα φάση της ευρωπαϊκής ύφεσης. Επιμερίζεται σε κάθε χώρα ανάλογα με το δημοσιονομικό της πρόβλημα και το ύψος και το χρέος του  πληθωριστικού χρήματος. Αλλά επαναλαμβανόμενης αυτής της ενέργειας  θα μας οδηγήσει σε περιπέτειες μελλοντικά, με διόλου παράξενο την εθελοντική αποχώρηση από τη ζώνη του ευρώ κάποιων χωρών!

 Είναι μια άμυνα δεν είναι η λύση του προβλήματος  εάν αυτό  αποφασίστηκε στην συνοδό κορυφής. Και πιστεύουμε ότι μετά δυσκολίας  πείσθηκε η Γερμανία και η Γαλλία.  Γιατί το  πληθωριστικό χρήμα το οποίο  θα κοπεί σε κάθε χώρα της Ε.Ε. θα μεταναστεύσει αναγκαστικά σε αυτές τις δυο χώρες γιατί είναι οι μοναδικές σχεδόν παραγωγικές χώρες σήμερα  μέσα στη ευρωπαϊκή ένωση. Και μαζί με το πληθωριστικό χρήμα θα μεταναστεύσουν και όλες οι παθογένειες της περιφέρειας.  Θα οδηγηθούμε έτσι  σε ένα φαύλο κύκλο.

Υπάρχει λύση;

Υπάρχουν λύσεις:

  1)  Ξεκινάμε από το μηδέν,   από την αρχή την ανασυγκρότηση του ελληνικού κράτους.  Περιέχει μεγάλο ρίσκο γιατί οι υπάρχουσες πολιτικές δυνάμεις που μας οδήγησαν στη πτώχευση,  απέδειξαν ότι  δεν είναι ικανές να ανταποκριθούν στη δημιουργία μιας νέας Ελλάδας. Το πολύ-πολύ να δημιουργήσουν ένα αντίγραφο της παλιάς μιζαδόρικης τριτοκοσμικής Ελλάδας.

 Θέλει άλλες πολιτικές και άλλο σύστημα διακυβέρνησης.

 Εμείς προτείνουμε ελεγχόμενα από τους πολίτες ΤΟΠΙΚΑ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΑ, χωρίς κόμματα, με ένα κοινό  ψηφοδέλτιο σε κάθε νομό και ένα σταυρό προτίμησης. Τα οποία κοινοβούλια  θα αποφασίζουν τοπικά μετά από μελέτες τι είδους ανάπτυξη μπορεί να υπάρξει σε κάθε περιοχή και πως η πολιτεία θα συνδράμει σε αυτό  κ.λπ., κ.λπ.

2)  Ή  συναινούμε σε μια ισχυρή οικονομική ευρωπαϊκή διακυβέρνηση η οποία θα αποφασίζει συνολικά και κεντρικά τον οικονομικό σχεδιασμό της ευρωζώνης ολόκληρης  δηλ και της χώρας μας. Επώδυνη λύση με παρά πολλά ρίσκα και επικίνδυνους ατραπούς εάν παρεκκλίνουμε σε άλλες κατευθύνσεις.

  Δυστυχώς όπως έχει διαμορφωθεί  το παγκόσμιο αλλά και το ευρωπαϊκό  σκηνικό σήμερα,   αυτή η δεύτερη εκδοχή θα είναι η μοίρα μας. 
 
πηγή:τοπικά κοινοβούλια

5 ιδέες για tech φάρσες την Πρωταπριλιά

Πρωταπριλιά έρχεται και φέτος δεν πρέπει να τους αφήσετε στην ησυχία τους, ειδικά στο γραφείο. Χρησιμοποίησε απλά κόλπα για να τους κάνετε όλους να “ψαρώσουν”….

1. Γράψτε μια επίσημη επιστολή και κολλήστε την σε εμφανές σημείο ενημερώνοντας τους εργαζόμενους ότι μια συσκευή στο γραφείο έχει αναβαθμιστεί και πλέον δέχεται φωνητικές οδηγίες. Η επιστολή πρέπει να είναι σε επίσημο ύφος ενώ μπορείτε να δώσετε και μερικά παραδείγματα για τις φωνητικές οδηγίες που δέχεται η συσκευή. Πχ. Ότι το φαξ πλέον δέχεται και φωνητικές εντολές και εκτυπώνει όταν κάποιος του πει “εκτύπωση”. Ή κάτι αντίστοιχο για τον εκτυπωτή, την τηλεόραση ή κάποια άλλη συσκευή στο γραφείο.

2. Αλλάξτε τα καλώδια των τηλεφωνικών συσκευών δύο συναδέλφων. Έτσι όλη την ημέρα θα απαντάει ο ένας στα τηλέφωνα του άλλου ενώ θα δημιουργηθεί μια αστεία σύγχυση. Ιδανική φάρσα αν γίνει μεταξύ συναδέλφων που δεν έχουν και την καλύτερη σχέση.

3. Σαμποτάρετε το ποντίκι ενός συναδέλφου, παλαιότερα βγάζαμε τις μπίλιες από το κάτω μέρος της συσκευής. Σήμερα που τα ποντίκια είναι laser, μπορείτε να κολλήσετε ένα σελοτεϊπ κάτω από το ποντίκι στο σημείο που είναι το laser. Ο συνάδελφος θα αρχίσει να αναρωτιέται τι έχει το ποντίκι του…

4. Βρείτε μια φωτογραφία ενός blue screen of death (blue screen of death είναι η μπλε οθόνη που βγάζουν τα Windows όταν έχουν κολλήσει. Ανοίξτε αυτή τη φωτογραφία σε full screen στον υπολογιστή του συναδέλφου σας και παράλληλα βγάλτε το ποντίκι και το πληκτρολόγιο από την υποδοχή. Ο συνάδελφος θα είναι σίγουρος ότι ο υπολογιστής του έχει χαλάσει και θα αρχίσει να ψάχνεται.

5. Περάστε στο κινητό σας έναν περίεργο ήχο πχ. ένα μωρό που κλαίει ή ένα τρένο που σφυρίζει και βάλτε το να παίζει ασταμάτητα μέσα σε ένα συρτάρι. Το καλό θα ήταν ο ήχος να μην είναι συνεχόμενος αλλά να παίζει σε μεγάλα διαστήματα. Για παράδειγμα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτούς τους ήχους (για μωρό και για τρένο) που αφήνουν αρκετό διάστημα έτσι ώστε να μην καρφωθείτε.

πηγή:anwnimo.blogspot.com

ΤΟΠΙΚΑ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΑ




Το πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό συνδικαλιστικό σύστημα στη χώρα μας έχει απαξιωθεί, έχει ξεπεραστεί.  Δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια.  Πρέπει να αλλάξουν τα πάντα.

Για ένα διαφορετικό πολιτικό σύστημα.
Για ένα διαφορετικό οικονομικό σύστημα.
Για ένα διαφορετικό συνδικαλιστικό κίνημα.
Για ένα διαφορετικό κοινωνικό σύστημα παιδείας, υγείας, ασφάλειας κλπ.

Και επειδή όλα  εξαρτώνται από το σύστημα διακυβέρνησης μιας χώρας προτείνουμε ένα διαφορετικό πολιτικό σύστημα με τοπικά κοινοβούλια και εθνικό κοινοβούλιο.


Εκλογές λοιπόν ταυτοχρόνως για:
1.     ΤΟΠΙΚΑ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΑ
2.     ΕΘΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ

 Όρος απαράβατος.
Ένα κοινό ψηφοδέλτιο για τα τοπικά κοινοβούλια και για το εθνικό κοινοβούλιο, με ένα μόνο σταυρό προτίμησης.

Εθνικό κοινοβούλιο.
Θα ασχολείται με τα σοβαρά εθνικά θέματα, εξωτερική πολιτική κλπ.

Τοπικά κοινοβούλια.
Θα είναι όσα και οι περιφέρειες της χώρας. Π.χ. τοπικό κοινοβούλιο Ηπείρου, Θεσσαλίας, Μακεδονίας κοκ.

Εκλογές σε κάθε νομό με ένα και μοναδικό ψηφοδέλτιο και ένα σταυρό προτίμησης. Όλοι οι νομοί της ίδιας περιφέρειας θα αποτελούν το τοπικό κοινοβούλιο.

Τώρα όλα τα τοπικά κοινοβούλια θα αποτελούν την ομόσπονδη κυβέρνηση. Η ομόσπονδη κυβέρνηση θα εκλέγεται από τα τοπικά κοινοβούλια.
 Τα τοπικά κοινοβούλια θα είναι  κοινοβούλια που θα αποφασίζουν τοπικά μετά από συγκεκριμένες μελέτες τι είδους ανάπτυξη χρειάζεται η κάθε περιοχή, βιομηχανική, τουριστική, κτηνοτροφική, γεωργική, ναυτιλίας, νέες τεχνολογίες κλπ.
 
Όλα αυτά με τη συνδρομή και την κατάλληλη εκπαίδευση και στήριξη από την πολιτεία.
 
 Σταδιακά αυτές οι δραστηριότητες να περάσουν στους συνεταιρισμούς εκπαιδευομένων πολιτών πάνω σε αυτές τις νέες τεχνολογίες με πλήρη διαφάνεια και δημοκρατία.

Για το Όνειρο και το Όραμα μιας άλλης Ελλάδας.

Χρέος όλων μας να δημιουργήσουμε μια καινούργια Ελλάδα μέσα από τα συντρίμμια και τη στάχτη που αφήσανε πίσω τους οι πολιτικές πρακτικές των κομμάτων εξουσίας.

Μπορούμε να ζήσουμε  χωρίς πολιτικά κόμματα και να φθάσουμε στο ύψιστο  δημοκρατικό σύστημα διακυβέρνησης.

Θα αλλάξουμε το σύστημα διακυβέρνησης της χώρα μας για να απαλλαγούμε από την καταστροφή.

Όλοι θα έχουμε λόγο και ευθύνη.

Θα δημιουργήσουμε μια Ελλάδα να ευημερεί γιατί έχει όλα όσα πρέπει, μια Ελλάδα γεμάτη ζωντάνια με πολίτες να ορίζουν και καθορίζουν τις ζωές τους μέσα από τα τοπικά  κοινοβούλια.

Με λόγια απλά και κατανοητά για το πολύ κόσμο.

Όλοι μαζί μπορούμε!
 
                                                  Αθήνα 20-2-2011

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget