Τετάρτη, 27 Ιουνίου 2012

Δυνατή Καρδιά - 6 τρόποι για να την αποκτήσετε

Η κακή διατροφή, η απουσία σωματικής άσκησης, η καθημερινή κούραση, το άγχος και η στεναχώρια είναι μερικά από τα «βάρη» που προσθέτουμε στην καρδιά μας! Με 6 απλούς τρόπους μπορούμε να αποκτήσουμε πιο δυνατή καρδιά



Πιείτε γάλα

Όχι δεν ξαναζείτε τον εφιάλτη των παιδικών σας χρόνων που σας κυνηγούσε με το ποτήρι γάλα η μαμά μέχρι να «το πιείτε όλο». Έρευνα του Αμερικανικού Ινστιτούτου για την καρδιά και τους πνεύμονες, αποκάλυψε πώς όσοι κατανάλωναν πάνω από 3 μερίδες γάλακτος, γιαουρτιού ή τυριού μέσα στην ημέρα είχαν χαμηλότερη αρτηριακή πίεση από όσους δεν αγαπούσαν τα γαλακτοκομικά. Η υπέρταση όχι μόνο καταστρέφει τις αρτηρίες αλλά και προκαλεί εμφράγματα και εγκεφαλικά. Οι επιστήμονες ωστόσο, συνιστούν γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά.


Δοκιμάστε νέες τεχνικές

Μπορεί το tai chi, να σας ακούγεται μακρινό και μυστηριώδες, όμως πρόκειται για μια κινεζική μορφή πολεμικής τέχνης που έχει αποδειχθεί πώς ρίχνει αισθητά την αρτηριακή πίεση. Το ίδιο συμβαίνει και με άλλες μορφές άσκησης που ενδεχομένως να μην γνωρίζετε αλλά που ωφελούν τα μέγιστα την καρδιά.


Ψάρι και πάλι ψάρι


Οι ταχυπαλμίες αν είναι συχνές και επαναλαμβανόμενες δεν είναι καλό «σημάδι» για την υγεία της καρδιάς. Αποκτήστε ξανά φυσιολογικό καρδιακό ρυθμό χάρη στο… ψάρι. Σε έρευνα που πραγματοποίησε η Ιατρική Σχολή του πανεπιστημίου Harvard, αποδείχθηκε πως όσοι έτρωγαν πάνω από 5 φορές το μήνα ψάρι, είχαν κατά μέσο όρο 3,2 λιγότερους παλμούς καρδιάς ανά λεπτό συγκριτικά με όσους έτρωγαν μία φορά το μήνα. Οι επιστήμονες αναφέρουν πως το βασικότερο ρόλο στην… ψαροφαγία παίζουν τα πολύτιμα Ω3.


Ρόδι: το θαυματουργό

Τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότερες έρευνες επιβεβαιώνουν τη θαυματουργή δράση του ροδιού. Είτε καταναλώνεται ωμό είτε σε μορφή χυμού, το ρόδι φαίνεται πως αποτελεί μια ασπίδα προστασίας της καρδιάς. Μελέτη που δημοσιεύθηκε στο «Proceedings of the National Academy of Sciences» αποκάλυψε πως ο χυμός ροδιού μειώνει την χοληστερίνη κατά 30% σε πειράματα που έγιναν σε ποντίκια. Παράλληλα, αυξάνεται σχεδόν κατά 50% η παραγωγή νιτρικού οξειδίου στον οργανισμό που φαίνεται πώς ωφελεί ιδιαίτερα την υγεία της καρδιάς και μειώνει την χοληστερόλη. Αν δεν μπορείτε να βρείτε φρέσκα ρόδια, αρχίστε να καταναλώνετε χυμό.


Πάρτε βαθιές ανάσες

Μπορείτε να ελέγξετε την ταχυκαρδία σας απλά και μόνο… ανασαίνοντας αργά. Αν υποθέσουμε πως ο φυσιολογικός ρυθμός αναπνοής είναι 16-19 ανάσες το λεπτό, εσείς προσπαθήστε να ελέγξετε την αναπνοή σας, παίρνοντας 10 βαθιές ανάσες το λεπτό για περίπου 15 λεπτά την ημέρα.


Γελάστε με την καρδιά σας για χάρη της… καρδιάς σας!

Η ιατρική σχολή του πανεπιστημίου του Μέριλαντ στη Βαλτιμόρη, δημοσίευσε τα αποτελέσματα μιας ιδιαίτερα ενδιαφέρουσας έρευνάς του. Σύμφωνα λοιπόν με αυτή, όσοι είχαν δει κάποια κωμική ταινία είχαν καλύτερη κυκλοφορία αίματος από όσους είχαν αντίστοιχα δει κάποια δραματική ταινία. Οι επιστήμονες λοιπόν προτείνουν 15 λεπτά… γέλιου καθημερινά για καρδιά από ατσάλι.



Πηγή: clickatlife.gr
Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget