Τετάρτη, 19 Ιανουαρίου 2011

Πέθανε σε ηλικία 71 ετών η ελεφαντίνα-ζωγράφος



Η Ταζ, η ελεφαντίνα που έγινε παγκοσμίως γνωστή για τις ικανότητές της στην ζωγραφική, πέθανε στο πάρκο στην Καλιφόρνια, όπου ζούσε για 33 χρόνια.

Η 71χρονη ασιατική ελεφαντίνα θεωρείται ότι ήταν η γηραιότερη στην Βόρεια Αμερική.

Έμαθε να ζωγραφίζει την δεκαετία του '90, κρατώντας το πινέλο με την προβοσκίδα και με λίγη βοήθεια από τους εκπαιδευτές της, δημιουργούσε αφηρημένα έργα σε καμβά, τα οποία δημοπρατούνταν για φιλανθρωπικό σκοπό.

Το γάλα γαιδάρας σώζει ζωές

 
 
Άπαχο ή πλήρες σε λιπαρά γάλα;  Αυτό ήταν μέχρι πρότινος το κυριότερο θέμα συζήτησης μεταξύ των διατροφολόγων. Όλα αυτά όμως ανήκουν στο παρελθόν καθώς ένας νέος τύπος γάλακτος  έρχεται να μπει δυναμικά στην διατροφική αλυσίδα. Οργανικό γάλα γαϊδάρας.

Είναι ευρέως γνωστό ότι το γάλα κάνει καλό. Τα οφέλη του γάλατος έχουν ειπωθεί πολλές φορές από επιστήμονες και ειδικούς από όλο τον κόσμο. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια η επιστημονική κοινότητα είχε διχαστεί για το πιο είδος γάλατος είναι καλύτερο. Το άπαχο ή το πλήρες; Πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο του Newcastle και δημοσιεύτηκε στο μηνιαίο περιοδικό Journal of Dairy Science έδειξε ότι ο καιρός επηρεάζει άμεσα την ποιότητα του γάλατος που φτάνει στα ράφια των σούπερ-μάρκετ. Συγκεκριμένα τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η υγρασία και οι χαμηλές καλοκαιρινές θερμοκρασίες  δημιουργούν στο γάλα υψηλότερη περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά και λιγότερα ωφέλιμα λιπαρά και οξέα. Επίσης, οι επιστήμονες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το οργανικό γάλα περιέχει μεγαλύτερα ποσοστά ωφέλιμων λιπαρών οξέων συγκριτικά με το «μη-οργανικό» γάλα. Άρα ο καλύτερος συνδυασμός είναι ένα οργανικό γάλα που έχει προέλθει από ένα ήπιο καλοκαίρι.

Όμως σύμφωνα με μια διαφορετική ομάδα Βρετανών ερευνητών ο ιδανικός συνδυασμός είναι ένα οργανικό γάλα -αποτέλεσμα ήπιων καιρικών συνθηκών- που έχει προέλθει από …γαϊδάρα.. Διατροφολόγοι θεωρούν ότι η επιλογή γάλατος από αγελάδες είναι λάθος και θα πρέπει να στραφούμε προς κάποιο άλλο θηλαστικό. Το γάλα από γαϊδάρα , το οποίο μάλιστα πωλείτο στην Αγγλία μέχρι τα τέλη του 19 αιώνα, περιέχει πολλές περισσότερες πρωτεΐνες από εκείνο της αγελάδας και λιγότερα λιπαρά.

Η επιλογή είναι δική σας!
 
πηγή :protothema
 

“Jobless Recovery”: Ένα σουτιέν, μία ημέρα δουλειά…

 

Γράφει ο Δευκαλίων

Πιστοί στην υπόσχεση που δώσαμε στον χθεσινό Δευκαλίωνα να αναλύσουμε την έννοια jobless recovery (σε ελεύθερη μετάφραση ανάπτυξη με ανεργία), αρχίζουμε σήμερα να αναλύουμε το φαινόμενο κατ’ αρχάς στις περιφερειακές χώρες.
Για να κατανοηθεί το φαινόμενο, πρέπει πρώτα να περιγραφεί η επιχειρησιακή έννοια «offshore outsourcing», ή όπως συνήθως αναφέρεται «outsourcing».
Ως outsourcing θεωρούμε την μετανάστευση των εργασιών, αλλά όχι των ανθρώπων που εκτελούν αυτές τις εργασίες, από τις πλούσιες-ανεπτυγμένες χώρες στις φτωχές-αναπτυσσόμενες χώρες.
Θα χρησιμοποιήσουμε ένα παράδειγμα outsourcing, όπως αυτό περιγράφεται στο βιβλίο του Γάλλου Δημοσιογράφου Ζάν-Μισέλ Κατρπουέν, με τίτλο «Καπιταλισμός με κινέζικο χρώμα» (Jean-Michel Quatrepoint, La Crise Globe, εκδόσεις Mille et Une Nuits. Σελ. 95-98)
Συγκεκριμένα, στο εν λόγω βιβλίο, ο Γάλλος δημοσιογράφος αναλύει πως κατανέμονται οι εισπράξεις από τις πωλήσεις γνωστής φίρμας γυναικείου σουτιέν που ...
κατασκευάζεται στην Κίνα και πωλείται στην Γαλλία, μέσω της Γαλλικής αλυσίδας super market Carrefour.

Κατανοούμε όλοι ότι η γνωστή φίρμα που κατασκευάζει το σουτιέν στην Κίνα και το πουλάει στην Γαλλία, ή σε οποιαδήποτε άλλη χώρα, εφαρμόζει την επιχειρηματική αρχή outsourcing.
Δηλαδή, παραχωρεί σε ένα Κινέζικο Εργοστάσιο την τεχνογνωσία για την κατασκευή του σουτιέν. Ενώ κρατά για λογαριασμό της το εμπορικό σήμα, την διαφήμιση και το δίκτυο αποθηκών και διανομής.
Το συγκεκριμένο σουτιέν πωλείται στα Carrefour 20 ευρώ, τα οποία κατανέμονται ως εξής:
· Τα Carrefour παίρνουν 10,81 ευρώ
· Το Γαλλικό Κράτος, μέσω ΦΠΑ, παίρνει 3,28 ευρώ
· Η εταιρεία, που έχει αναθέσει την παραγωγή στην κινεζική βιομηχανία και έχει κρατήσει το ντιζάιν του σουτιέν, και διαθέτει το δίκτυο πωλήσεων, παίρνει 2,74 ευρώ.
· Τα έξοδα μεταφοράς και εκτελωνισμού είναι 0,44 ευρώ
· Η κινεζική εταιρεία, που παρήγαγε το σουτιέν παίρνει 2,73 ευρώ, τα οποία ...κατανέμονται ως εξής (1,54 ευρώ για πρώτες ύλες, 0,82 ευρώ για έξοδα παραγωγής-συντήρησης και απόσβεσης εξοπλισμού, 0,10 ευρώ για εργατικά, ο Κινέζος Βιομήχανος έχει καθαρό κέρδος 0,27 ευρώ, ενώ εισφορές για κοινωνική ασφάλιση δεν προβλέπονται).

Θα ασχοληθούμε με τα ποσά που κατανέμονται σε άλλες πηγές τις επόμενες ημέρες και θα σταθούμε σήμερα στην τιμή πώλησης του σουτιέν στο εσωτερικό της Κίνας. Απλά, μπορούμε να υποθέσουμε -αφού σε αυτήν την τιμή περιέχεται και το κέρδος του Κινέζου Βιομήχανου-, ότι το σουτιέν θα πουληθεί στο εσωτερικό της Κίνας τουλάχιστον 2,73 ευρώ. Μία εργάτρια που δουλεύει στο συγκεκριμένο εργοστάσιο, αμείβεται το πολύ με 4 δολάρια την ημέρα, ή 3 ευρώ (ευρώ/δολάριο 1,30). Δηλαδή, η συγκεκριμένη εργάτρια πρέπει να πληρώσει κάτι λιγότερο από ένα ημερομίσθιο για να αγοράσει ένα σουτιέν, από αυτά που η ίδια κατασκεύασε.

Όλοι κατανοούμε ότι η εργάτρια δεν είναι καλή καταναλώτρια για τα προϊόντα που κατασκευάζει, γιατί δεν έχει τους απαραίτητους πόρους.
Ουσιαστικά και με αυτό το παράδειγμα, βλέπουμε ότι στην Κίνα η λιανική κατανάλωση είναι ακόμα πολύ χαμηλή, γιατί τα κινέζικα ημερομίσθια είναι πάρα πολύ χαμηλά.
Όσο όμως η λιανική κατανάλωση παραμένει χαμηλή, όσοι κινέζοι δεν μπορούν να εργασθούν στην εξαγωγική βιομηχανία, συνεχίζουν να είναι άνεργοι αφού δεν υπάρχει εσωτερική αγορά για να τους απορροφήσει. Την ίδια όμως ώρα που η ανεργία παραμένει σταθερή ή αυξάνεται, το Κινέζικο ΑΕΠ συνεχίζει να αυξάνεται από τους χαμηλόμισθους, που απασχολούνται στην εξαγωγική βιομηχανία. Έχουμε σε αυτήν την περίπτωση το φαινόμενο jobless recovery.

Ακριβώς το ίδιο συνέβη και στην Τυνησία, όπου ενώ είχαμε καλούς ρυθμούς ανάπτυξης, είχαμε ταυτόχρονα και τρομερούς ρυθμούς ανεργίας.
Σε λίγο καιρό, όταν θα έχουν φαλκιδευτεί πλήρως τα εργατικά και μισθολογικά δικαιώματα, η έννοια outsourcing στην επιχειρηματική δραστηριότητα θα ανθίσει. Τότε, η κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου θα μας πει ότι με την ανάπτυξη του outsourcing θα τονωθεί η ανάπτυξη και θα μειωθεί και η ανεργία!
Ας θυμούνται τότε, αυτοί που θα τους πιστέψουν, ότι οι ελάχιστοι από τους εύπιστους που θα βρουν δουλειά, θα δουλεύουν μία ολόκληρη ημέρα για να αγοράσουν ένα σουτιέν!
 
 
πηγή:blognews

Ψωμί ζυμωμένο με μπίρα

ΥΛΙΚΑ
* 6 φλιτζάνια αλεύρι σκληρό
* 1 ½ φλιτζάνι μπίρα
* 1 φακελάκι ξερή μαγιά
* 3 κουτ. σούπας ζάχαρη
* 5 κουτ. σούπας ελαιόλαδο
* αλάτι

Ξεκινήστε από το προηγούμενο βράδυ, φτιάχνοντας ένα πρόχειρο προζύμι που θα δώσει ξεχωριστή γεύση και πολύ πλούσια υφή στο ψωμί σας. Βάλτε σε ένα μπολ 1 ½ φλιτζάνι αλεύρι, ρίξτε 3/4 του φλιτζανιού χλιαρό νερό και σχεδόν το 1/4 από την ξερή μαγιά. Ανακατέψτε το μείγμα με τα χέρια σας και αφήστε το σκεπασμένο με μεβράνη τροφίμων όλο το βράδυ σε θερμοκρασία περιβάλλοντος. Την επόμενη ημέρα αδειάστε αυτό το μείγμα σε ένα μεγαλύτερο μπολ και ρίξτε την μπίρα, την υπόλοιπη μαγιά, τη ζάχαρη, το ελαιόλαδο και λίγο αλάτι. Ανακατέψτε το μείγμα και ρίξτε λίγο λίγο το υπόλοιπο αλεύρι μέχρι να σχηματιστεί μια απαλή ζύμη που ξεκολλάει από τα χέρια. Αν η ζύμη είναι υγρή, ρίξτε ελάχιστο αλεύρι. Ζυμώστε, πλάστε τη ζύμη σαν μπάλα και αφήστε τη σκεπασμένη με μία πετσέτα για μία ώρα σε θερμοκρασία περιβάλλοντος. Ξαναζυμώστε τη, φτιάξτε ένα μεγάλο καρβέλι (ή περισσότερα μικρότερα). Βάλτε το καρβέλι σε ένα ρηχό ταψί, αφήστε το να ξεκουραστεί για 30 λεπτά και μετά ψήστε το σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 C για 50 λεπτά. Μόλις βγει από το φούρνο, τυλίξτε το με μία καθαρή πετσέτα και αφήστε το να κρυώσει.

πηγή :enet

Αποκωδικοποιήθηκε το DNA μανταρινιών και πορτοκαλιών

Ανοίγει ο δρόμος για γενετικά μεταλλαγμένα εσπεριδοειδή
Για πρώτη φορά κατόρθωσαν οι επιστήμονες να αποκωδικοποιήσουν τον γενετικό κώδικα (DNA) δύο βασικών εσπεριδοειδών, των μανταρινιών κλημεντινών και των γλυκών πορτοκαλιών, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters. Ανοίγει έτσι ο δρόμος για την παραγωγή γενετικά μεταλλαγμένων εσπεριδοειδών, πιο ανθεκτικών και πιο εύγευστων. Άγνωστο βεβαίως είναι πώς θα αντιδράσουν οι καταναλωτές.
Οι ερευνητές στοχεύουν να αξιοποιήσουν τις γενετικές πληροφορίες που αποκόμισαν, για να παράγουν γενετικά τροποποιημένα εσπεριδοειδή, τα οποία θα είναι πιο ανθεκτικά, πιο εύγεστα και πιο θρεπτικά, καθώς επίσης πιο ικανά να ανέχονται το αλάτι, το "φτωχό" έδαφος και τις ακραίες θερμοκρασίες του περιβάλλοντος.

Παραμένει όμως αβέβαιο πώς θα αντιδράσουν οι καταναλωτές- ιδίως στην Ευρώπη- στην προοπτική μεταλλαγμένων μανταρινιών και πορτοκαλιών.

Οι ερευνητές που "χαρτογράφησαν" γενετικά το μανταρίνι, προέρχονταν από τις ΗΠΑ, την Ιταλία, τη Βραζιλία, τη Γαλλία και την Ισπανία, ενώ του πορτοκαλιού από τις ΗΠΑ και τη θυγατρική εταιρία βιοτεχνολογίας 454 Life Sciences της Roche. Οι σχετικές ανακοινώσεις έγιναν στη Διεθνή Συνδιάσκεψη Γονιδιωμάτων Φυτών και Ζώων, στο Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνιας.

Τα πορτοκάλια και τα μανταρίνια πιστεύεται ότι καλλιεργήθηκαν για πρώτη φορά πριν από τουλάχιστον 4.000 χρόνια και έκτοτε αποτελούν δύο από τις σημαντικότερες αγροτικές καλλιέργειες σε πάνω από 100 χώρες, παράγοντας φρούτα αγαπημένα από τους καταναλωτές.

πηγή :ελευθεροτυπία

Πιπεριά Φλωρίνης, ρόδι και καρύδια

 Υλικά
* 1 κιλό πιπεριές Φλωρίνης
* 10 ρόδια ή 200 γρ. melasse ροδιού
* λίγο αλάτι
* 150 γρ. καρύδια
* ½   σκελίδα σκόρδου
* 1 λεμόνι
* 1 πιπερίτσα καυτερή


Βράζουμε σε λίγο νερό τις πιπεριές Φλωρίνης με επάνω ένα πιάτο μικρότερο από το άνοιγμα της κατσαρόλας, για να είναι όλες σκεπασμένες με υγρό. Μπορούμε να τις βρέξουμε με λαδάκι σε ένα ταψί και να τις βάλουμε να ψηθούν στο φούρνο. Μόλις ψηθούν, τις βγάζουμε από το νερό και αφήνουμε να κρυώσουν. Τις καθαρίζουμε. Χτυπάμε στο γουδί λίγο σκόρδο με αλάτι μέχρι να γίνει πολτό. Χτυπάμε μαζί και τα καρύδια να γίνουν μια μάζα με το σκόρδο. Κόβουμε τα ρόδια στα δύο και τα στύβουμε όπως το πορτοκάλι. Βράζουμε το χυμό τους σε ένα τηγάνι ώσπου να μείνει το 1/4 του αρχικού υγρού, γίνεται δηλαδή συμπυκνωμένο και έτσι δυναμώνει πολύ η γεύση του. Βάζουμε σε μπλέντερ τις πιπεριές Φλωρίνης να γίνουν πουρές. Προσθέτουμε το χυμό ροδιού, λίγο λάδι, το σκόρδο με τα καρύδια, αλάτι, χυμό και ξύσμα λεμονιού, το κύμινο σε κόκκους που έχουμε καψαλίσει λίγο σε τηγάνι και λίγη καυτερή πιπερίτσα. Χτυπάμε. Αν χρειαστεί, αραιώνουμε με λίγο νερό από το βράσιμο τις πιπεριές. Αν δεν έχουμε έντονο κόκκινο χρώμα, μπορούμε να βάλουμε και ένα κουταλάκι πελτέ ντομάτας. Βάζουμε σε βαζάκια και σκεπάζουμε καλά με τα καπάκια τους. Σε μία κατσαρόλα βάζουμε τα βαζάκια και συμπληρώνουμε με νερό ως τα 2/3 του ύψους τους. Βράζουμε για μία ώρα στους 100 C για να αποστειρωθούν. Βγάζουμε από το νερό και συντηρούμε εκτός ψυγείου. Οταν ανοιχτούν, πρέπει να μπουν στο ψυγείο και να καταναλωθούν εντός μιας εβδομάδας.

Μετατρέπει έγγραφα


ΚΑΝΤΕ μετατροπές στο φορμά εγγράφων σας με το http://docraptor.com.
Ο ιστότοπος σας επιτρέπει να μετατρέψετε html σε pdf, και html σε excel εύκολα και γρήγορα. Την υπηρεσία μπορούν να χρησιμοποιήσουν άνετα ακόμα και αρχάριοι στον Ιστό, ενώ με αυτή δεν χρειάζεται να απευθυνθείτε σε ειδικούς για να μετατρέψουν τα κείμενά σας. Οπως συμβαίνει στις περισσότερες ανάλογες περιπτώσεις, η υπηρεσία σάς δίνει ένα μήνα δωρεάν δοκιμής και αν τελικά θελήσετε να τη διατηρήσετε θα πρέπει να πληρώνετε μια συνδρομή, ανάλογα το πακέτο που θα επιλέξετε. Προτού ξεκινήσετε, μπορείτε να δείτε μερικά παραδείγματα μετατροπών, ενώ, όπως γράφει και στον ιστότοπο, αν το θελήσετε, θα έχετε πλήρη υποστήριξη σε ό,τι κάνετε από τους δημιουργούς του site.
Φιλοζωικό
ΓΙΑ τους λάτρεις των κατοικιδίων, δίποδων και τετράποδων, το www.cuteness.com είναι ένας διαδικτυακός τόπος μέσα από τον οποίο θα μπορείτε να επικοινωνείτε με φιλόζωους ανά τον κόσμο, να κάνετε αγορές για το ζωάκι σας και να δημιουργήσετε το προφίλ του κατοικιδίου σας με φωτογραφίες, βίντεο και κείμενα. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα είδος facebook ειδικά σχεδιασμένου για ιδιοκτήτες κατοικιδίων που επιτρέπει στους χρήστες να επικοινωνούν μεταξύ τους προκειμένου να ανταλλάξουν συμβουλές, σχόλια, εμπειρίες κ.λπ. Επιπλέον θα διαβάσετε χρήσιμα και χρηστικά, ενώ θα έχετε και τη δυνατότητα να βρείτε -αν θέλετε- «ταίρι» για το κατοικίδιό σας. Εννοείται ότι μπορείτε να σερφάρετε ακόμα και αν δεν έχετε κατοικίδιο, αλλά απλώς αγαπάτε τα ζώα και σας αρέσει να χαζεύετε φωτογραφίες με χαριτωμένα μουσούδια και πατουσάκια.
Πάρτε γνώμες
ΥΠΑΡΧΟΥΝ άνθρωποι που δεν μπορούν να πάρουν αποφάσεις αν δεν ρωτήσουν πρώτα γνωστούς και φίλους για τη γνώμη τους. Αν ανήκετε στην κατηγορία που η... βοήθεια του κοινού σάς είναι απαραίτητη, τότε το http://gopollgo.com/ θα αποτελέσει το αγαπημένο σας εργαλείο προκειμένου να αποφασίζετε αφού έχετε γίνει κοινωνοί της άποψης των άλλων. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα site που σας βοηθά να ανεβάζετε ερωτήματα, στα οποία όσοι χρήστες της υπηρεσίας θέλουν απαντούν, κάτι σαν μίνι δημοσκοπήσεις που θα κάνουν -ίσως- ευκολότερες τις αποφάσεις σας. Ενδιαφέρον έχει ακόμα να δείτε ποια ερωτήματα θέτουν οι άλλοι και σας καλούν να απαντήσετε.

Η ΠΕΡΙΜΠΑΝΟΥ, ΤΟ ΑΕΡΙΚΟ ΚΑΙ Η ΜΙΚΡΗ ΡΑΛΛΟΥ

Αν ξεκινήσουμε από την πεποίθηση του Γκάτσου ότι η γλώσσα είναι πατρίδα(1) και η θάλασσα μαύρη μεγάλη μοναξιά(2) κι αν προσθέσουμε τη γενική παραδοχή ότι η χώρα μας είναι θαλασσινή και τη δική του διαβεβαίωση ότι η Ελλάδα είναι παντοτινή καταφυγή(3), θα μπορέσουμε, ίσως, να κατανοήσουμε καλύτερα το γιατί οι μοναχικές και μοναδικές γυναικείες υπάρξεις του ποιητικού του τόπου δεν περιδιαβαίνουν τον μεγάλο κόσμο μα τον μικρό και πολυσήμαντα ελληνικό, ως τον εγγύτερο του ποιητή.
Εργο του Γιώργου Σταθόπουλου για τις γυναίκες στο έργο του Νίκου Γκάτσου που φιλοτέχνησε ειδικά για το «Επτά Εργο του Γιώργου Σταθόπουλου για τις γυναίκες στο έργο του Νίκου Γκάτσου που φιλοτέχνησε ειδικά για το «Επτά «Να 'μουν πουλί να πέταγα» λέει το δημοτικό τραγούδι· «πουλί θα γίνω του νοτιά/ γρήγορα να σ' ανταμώσω»(4) δηλώνει η Καλυμνιώτισσα του Γκάτσου στον σφουγγαρά «άντρα κι αφέντη» της, αλλά και τον καρτερεί να ξανάρθει «στ' όμορφο ακρογιάλι/ σα μικρό χαρούμενο πουλί».
«Με τ' άσπρο μου μαντήλι/ θα σ' αποχαιρετήσω/ και για να μου 'ρθεις πίσω/ στην εκκλησιά θα μπω» υπόσχεται η Σειρήνα στο τραγούδι της, σαν να εγκαταλείπει τον θεό Ποσειδώνα και να ασπάζεται τον χριστιανισμό, προκειμένου να μπορέσει ο καλός της να την τραγουδήσει ως «Μια Παναγιά/ σ' ερημοκλήσι/ αλαργινό».
Βεβαίως, ο ποιητής συνεχίζει να τραγουδάει την εκάστοτε αγάπη του ως μία: μια μυρτιά, μια βαγιά, μια γαριφαλιά, μια μυγδαλιά, λες και οι αγάπες του φυτρώνουν στον κήπο των ερώτων από τους καρπούς που πέφτουν από των «άστρων τα κλαδιά», όπως είχαν φυτρώσει από το αίμα του ευνουχισμένου προπάτορα Ουρανού οι Μελιάδες, οι Νύμφες των μελιών.
Οχι, οι σαΐτες του έρωτα δε γίνονται από μελιές· από το ξύλο των δέντρων αυτών κατασκευάζονται τα δόρατα που προκαλούν τον θάνατο. Γι' αυτό, το «Αερικό», «η κόρη» που αγαπάει ο ποιητής, μόλις τη βαφτίσει «μικρή Ραλλού», θα δει «το μαύρο καβαλάρη/ που μας κυβερνά» να την τραβάει «σ' αγύριστο ταξίδι/ σ' ανήλιαγη σπηλιά» και πριν προλάβει να την πει, όπως τη λέγαν τα παιδιά, «Περιμπανού», «κοχύλι στο βυθό του Αυγερινού», θα αναλογιστεί πως «της ζωής το κύμα το παράφορο/ σάρωσε βάρκες και κουπιά/ και στο μεγάλο κόσμο τον αδιάφορο/ ποιος τη θυμάται τώρα πια».
Μ' αυτή τη γνώση ο ποιητής θ' αρχίσει να συμβουλεύει «κοριτσάκι μου με τ' άσπρα/ μην πολυδιαβάζεις τ' άστρα/ ο καιρός είναι χρυσάφι/ κι ό,τι γράφει δεν ξεγράφει» ή να παρακινεί «χόρεψε μπουρνοβαλιά μου/ να θυμάμαι τα παλιά μου/ χόρεψε αγαπούλα μου/ παραμύθι πούλα μου».
Κι άλλο παραμύθι; Από τις "Χίλιες και μία νύχτες", που διάβαζα τότε στη μικρή μας φίλη Αλεξία Μουστάκα, βγήκε η έφηβη πριγκίπισσα Περί Μπανού και πρόσφερε στον Γκάτσο το όνομά της, την ώρα που τα τρία ξαδέρφια της, πριγκιπόπουλα της Ανατολής, παράβγαιναν στο ποιος θα την κερδίσει και τη στιγμή που ο ποιητής, ακουμπώντας στη Δύση, αναζητούσε ένα θέμα που να έχει την ευγένεια, τη χάρη και τη φευγαλέα μελαγχολία της συγκεκριμένης μελωδίας του Μάνου Χατζιδάκι.
Παραμύθι επίσης είναι και η «Μικρή Ραλλού». Ενα παραμύθι έμμετρο, που οι στίχοι του γράφτηκαν πάνω σε κάποια από τις πολλές μελωδίες που έστελνε ο Χατζιδάκις στον Γκάτσο ταχυδρομικώς από την Αμερική σε μπομπίνα ή σε κασέτα με τις σχετικές οδηγίες, τις οποίες, φυσικά, ο Γκάτσος έθετε υπό διαπραγμάτευση και τις τηρούσε στο μέτρο που αφορούσαν τη μουσική και όχι το περιεχόμενο των στίχων.
Το «Αερικό» αντιθέτως, παραμυθάκι κι αυτό, έχει τους στίχους γραμμένους πριν από τη μελωδία, όπως και όλα τα τραγούδια του κύκλου «Μυθολογία». Είναι από τις σπάνιες περιπτώσεις όπου ο Γκάτσος έδωσε πρώτος τους στίχους, καθορίζοντας αυτός τη φόρμα του τραγουδιού. Συνήθως προτιμούσε να γράφει πάνω στη μελωδία, ισχυριζόμενος πως εκείνος ερμήνευε καλύτερα το αίσθημά της απ' ό,τι οι συνθέτες το αίσθημα των στίχων, χωρίς, ωστόσο, να αποκλείει τις εξαιρέσεις.
Ετσι κυλώντας ο καιρός, το άπιαστο Αερικό επανέρχεται με τα χρόνια ως επίσης άπιαστη Αθανασία, «σκληρή σαν του θανάτου τη γροθιά», ή ως υπερβατική Αντιγόνη, ψάλλοντας «πορφυρά/ στέμματα φορώ/ στην πυρά/ μόνη προχωρώ», αλλά και ως Αλμα για να δει «μακριά στους γαλαξίες/ ανυπεράσπιστες αξίες».
Παράλληλα, η μάγισσα Ραλλού μες στις ανήλιαγες σπηλιές, όπου την τραβάει «ο χάροντας σα φίδι», καταφέρνει να ανακτήσει τη δύναμή της και ξαναβγαίνει στον απάνω κόσμο να μας μιλήσει σαν τη Σίβυλλα με τους βραχνούς χρησμούς της «βεγιαλελάλα λεγιά», ή να μας πει σαν το αηδονάκι του Νείλου «Αλά αλά αλαϊλά/ είναι ποτάμι και κυλά. Αλά αλά αλαϊλά/ είν' ο Θεός που δε μιλά».
Κι η άλλη περιζήτητη, η Περιμπανού; Αυτή ήταν πρώτα μια Κομνηνή «που μέτωπο δε σκύβει», γι' αυτό έχει επιστρέψει ως Θεοδώρα, επαναλαμβάνοντας «το κεφάλι δεν έσκυψα ποτέ μου», ίσως για να γίνει μάνα της φυλής στην Κοκκινιά, «μια γριά χοντρομπαλού» που κλαίει για τα θύματα «στ' αραχνιασμένα μνήματα» και που δίπλα της οι άλλες μάνες μοιρολογούν: «Στον άλλον κόσμο που θα πας/ κοίτα μη γίνεις σύννεφο», «Της γενιάς μου βασιλιά/ με τον ήλιο στα μαλλιά», «Νυν και αεί/ μες στη ζωή/ σε είχα αραξοβόλι», «Κοιμήσου παλληκάρι/ στο κύμα τ' αρμυρό», «Εθρεψα τα σπλάχνα σου/ κύμα πελαγίσιο/ με χιλιάδες μνήματα/ μέσα στο βυθό», «Ηταν του Μάη το πρόσωπο του φεγγαριού η ασπράδα», «Φέραν τον Αδωνι το Λίνο το Χριστό/ κι ήταν ακόμα το κορμάκι του ζεστό». Κι έπειτα, για να παρηγορήσει τόσες μάνες, τους λέει, κοιτάζοντας αλλού, κοιτάζοντας μακριά, «Πάντα στον κόσμο θα 'ρχεται/ Παρασκευή Μεγάλη/ και κάποιος θα σταυρώνεται/ για να σωθούν οι άλλοι».
Κορίτσια αμάραντα, αγάπες τρυφερές, κορίτσια της νύχτας, γλυκές μαντόνες, τρελές του φεγγαριού, καρτερικές σύζυγοι, παρηγορητικές αδερφές, τραγικές ερωμένες, γυναίκες αμίλητες, βουβές, γεμάτες προσμονή και συγχώρηση, «με δάκρυ θαλασσί στα μάτια τα μεγάλα», με ευγνώμονες αγκαλιές, θαρραλέες ψυχές και το όνειρο ενός καλύτερου κόσμου, γυναικείες φιγούρες στητές, αγέρωχες, θαρρείς πως περίμεναν τον ποιητή βαλμένες στη σειρά καθ' ύψος, σαν τα ειδώλια της Αρτεμης στο μουσείο των Συρακουσών, να διακρίνει και να τραγουδήσει τους πόθους και τα πάθη κάθε καρδιάς χωριστά. Χωριστά, αντικριστά και από την απαραίτητη απόσταση για να μη συγχέονται τα συναισθήματα, για να απομονώνεται κάθε χαρακτήρας και να φαίνεται ανάγλυφος απ' όποια γωνία κι αν ιδωθεί.
Στο σημείο αυτό αισθάνομαι πως πρέπει να αποσαφηνίσω κάτι: Ο λόγος που αναφέρομαι στα γυναικεία πρόσωπα που αναδύονται από τους στίχους του Νίκου Γκάτσου, δεν είναι ότι ο ποιητής υπήρξε αποκλειστικά πορτρετίστας γυναικών, κάθε άλλο. Εχει αποδώσει, χωρίς ν' αφήσει την παραμικρή σκιά, συμπαγείς ανδρικούς χαρακτήρες, και μάλιστα πιο πολλούς συγκριτικά, σε τραγούδια που νίκησαν το χρόνο και παραμένουν κλασικά, όπως επίσης έχει περιγράψει ή και καταγγείλει γεγονότα μέσα από στίχους κοινωνικού περιεχομένου και υψηλής ποιητικής αξίας. Απλώς, αυτό το θέμα μού παραγγέλθηκε από την «Κ.Ε.» κι επειδή, τόσα χρόνια κοντά στον Γκάτσο, έμαθα να δουλεύω με παραγγελίες, προσπάθησα να ανταποκριθώ το κατά δύναμιν.
Ας μην παραξενευτεί ο αναγνώστης: ο Γκάτσος καταπιανόταν με μια δουλειά, μόνο αν του την είχαν παραγγείλει κι αν είχε υπογράψει το αντίστοιχο συμβόλαιο, δηλώνοντας πως ήταν επαγγελματίας και όχι ερασιτέχνης. Το άλλο που δήλωνε, κυρίως σ' εκείνους που υπερηφανεύονταν για την ευκολία τους στο γράψιμο, είναι το ότι ο ίδιος έγραφε τόσο δύσκολα που μάλλον ήταν διορθωτής του εαυτού του και όχι ποιητής. Ηταν γνωστός για το χιούμορ του, όπως και για τις εμμονές του. Και μια εμμονή του ήταν να σημειώνει καθημερινά κάτι, ώστε να μην ξεχάσει το χέρι να γράφει.
Ο χώρος και ο χρόνος, όμως, πιέζουν για ολοκλήρωση της «παραγγελίας». Λοιπόν -και πάντα κατά την ταπεινή μου γνώμη- η μεγάλη μαστοριά του Γκάτσου, πέρα από την άριστη τεχνική και την απόλυτη κυριαρχία στις ρίμες, ήταν να δημιουργεί καθαρούς χαρακτήρες και να τους δίνει υπόσταση ακριβείας. Μπορεί να βοήθησε σε αυτό η πρότερη και πρώιμη ενασχόλησή του με το θέατρο. Πάντως, οι μεν άντρες του δεν κόπτονται για το τίποτα, πράγμα που συμβαίνει συχνά στο ελαφρό αλλά και στο νεότερο τραγούδι, οι δε γυναίκες του δεν εκχυδαΐζονται μέσα σε μια περιρρέουσα γλίτσα. Οι ηρωίδες του παρουσιάζονται είτε σαν άυλα όντα του παραμυθιού που εξαφανίζονται σαν οπτασίες, είτε σαν τις γυναίκες της γης -ακόμα κι αν έχουν «αστική» καταγωγή- στιβαρές, μαχητικές, πιστές στον λόγο τους, προσκολλημένες στο καθήκον. Κι όλα αυτά ειπωμένα από τον Γκάτσο με λίγες λέξεις, σχεδόν ίδιες τις περισσότερες φορές, περιορισμένος από την ανάγκη αμεσότητας του τραγουδιού και τις προσωπικές του προτιμήσεις, γεγονός που μας κάνει να θαυμάζουμε ακόμα πιο πολύ τη μαεστρία του να δημιουργεί σε κάθε τραγούδι κι έναν ολόκληρο κόσμο. 7
(1) Από γράμμα του στον Κωνσταντίνο Λαρδά.
(2) Πασιφανής η αναφορά στην «Αμοργό» του.
(3) Από γράμμα του στον Μάνο Χατζιδάκι.
(4) Οι στίχοι αυτοί, όπως και όσοι ακολουθούν, περιέχονται στον συνολικό τόμο: «Νίκος Γκάτσος, Ολα τα τραγούδια», εκδ. Πατάκη (1999).
 
πηγή:enet

Οι 10 πιο όμορφες λίμνες στον κόσμο



ΗΠΑ - crater lake

ΚΑΝΑΔΑΣ - Peyto Lake


ΓΟΥΑΤΕΜΑΛΑ - Lake Atitlán

ΣΚΩΤΙΑ - Loch Lomond

ΙΤΑΛΙΑ - Lake Garda

ΓΑΛΛΙΑ - Lake Annecy

ΚΡΟΑΤΙΑ - Plitvice Lakes


ΚΕΝΙΑ - Lake Nakuru

ΝΕΑ ΖΗΛΑΝΔΙΑ - Lake Matheson



ΣΛΟΒΕΝΙΑ - Lake Bled
πηγή :bbc.com,δια alfavita.gr

Μια βιβλιοθήκη που... µιλάει

  

Ανθρώπινα βιβλία που «σπάνε» τις προκαταλήψεις

Εχει βιβλιοθηκάριους. ∆ιαθέτει γραµµατεία. Εχει και αναγνωστήριο, όπως όλες οι δηµόσιες - δανειστικές βιβλιοθήκες. Με µία βασική διαφορά: σ’ αυτήν τη βιβλιοθήκη τα βιβλία δεν είναι χάρτινα αλλά... ζωντανά. Γι’ αυτό και ονοµάζεται Ζωντανή Βιβλιοθήκη.
Τα βιβλία δηλαδή είναι άνθρωποι που διηγούνται τις προσωπικές τους ιστορίες στους επισκέπτες - αναγνώστες.

Μάλιστα, οι αναγνώστες έχουν τη δυνατότητα να κάνουν ερωτήσεις και να συζητήσουν µε τα ανθρώπινα βιβλία. Αλλωστε το κάλεσµα των οργανωτών ήταν σαφές: «Ελάτε να διαβάσετε εκείνες τις ιστορίες που σας προκαλούν, σας δυσκολεύουν, σας ιντριγκάρουν».

Η Ζωντανή Βιβλιοθήκη (www.livinglibrary. gr) δηµιουργήθηκε τον τελευταίο χρόνο στην Αθήνα από µία οµάδα εθελοντών. Οπως σηµειώνουν οι οργανωτές της, αποτελεί ένα µέσο άσκησης στη συνύπαρξη, εκπαιδεύοντας στα ανθρώπινα δικαιώµατα και στην καταπολέµηση των κοινωνικών διακρίσεων. Εως σήµερα έχουν πραγµατοποιηθεί εκδηλώσεις στο Πνευµατικό Κέντρο του ∆ήµου Αθηναίων, στη ∆ηµοτική Αγορά της Κυψέλης αλλά και στο Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ. Πριν από λίγες ηµέρες περισσότεροι από 70 πολίτες επισκέφτηκαν τη Ζωντανή Βιβλιοθήκη (www.livinglibrary.gr) στην Αγορά τη Κυψέλης, στη Φωκίωνος Νέγρη από τις 12 το µεσηµέρι έως τις 5 το απόγευµα. Είχαν τη δυνατότητα να διαβάσουν την ιστορία µίας γυναίκας που ήρθε από την Αφρική.

Να µάθουν από έναν οµοφυλόφιλο για τον ρατσισµό που υφίσταται. Από έναν άνθρωπο µε αναπηρία για τον αποκλεισµό που βιώνει στην καθηµερινότητά του. Και βέβαια το πλεονέκτηµα της «ζωντανής» ανάγνωσης ήταν ότι οι αναγνώστες µπορούσαν να συνοµιλήσουν µε τα βιβλία. Να ρωτήσουν. Να διατυπώσουν απορίες. Να µάθουν καινούργια πράγµατα.

«Στόχος µας είναι να προωθήσουµε την ενεργοποίηση στους πολίτες. Η ενεργοποίηση και η αλλαγή έρχεται µε την κατανόηση. Μιλάµε για τον ρατσισµό, για τις διακρίσεις αλλά δεν ξέρουµε πώς να τα εξηγήσουµε. Από πού να αρχίσουµε. Οταν όµως φέρνουµε τους ανθρώπους πρόσωπο µε πρόσωπο για να µιλήσουν στοχευµένα για ένα θέµα, τότε αρχίζει η διαδικασία της αλλαγής», είπε στα «ΝΕΑ» η Ζωή, µέλος της οργανωτικής οµάδας της Ζωντανής Βιβλιοθήκης στην Ελλάδα. Και αυτή η αλλαγή, όπως εξήγησε, στόχος είναι να συµβεί και στο «ζωντανό βιβλίο» και στον αναγνώστη. «Οταν φύγεις από εδώ δεν θα είσαι ο ίδιος. Αλλά δεν θα είναι ίδιο και το βιβλίο». Οπως πρόσθεσε η Ζωή, «θέλουµε µε τη Ζωντανή Βιβλιοθήκη να συµµετέχουµε σ’ έναν πολιτισµό ποικιλοµορφίας που περιλαµβάνει όλες τις ταυτότητες, όλες τις διακριτές οµάδες, όλες τις κουλτούρες». Ενθουσιασµένοι αναγνώστες
Το εάν πιάνουν τόπο οι προσπάθειες της Ζωντανής Βιβλιοθήκης το µαρτυρούσαν τα πρόσωπα των αναγνωστών ύστερα από κάθε ανάγνωση: οι περισσότεροι έπειτα από κάθε ηµίωρο διάβασµα αποχωρούσαν ενθουσιασµένοι. Κάποιοι που τους άρεσε τόσο πολύ η εµπειρία της λάιβ ανάγνωσης, έσπευδαν στη γραµµατεία για να δανειστούν κι άλλο «βιβλίο». Αλλά και στα τραπεζάκια, εκεί όπου γινόταν η τετ-ατετ συζήτηση µπορούσε κανείς να παρατηρήσει αναγνώστες βυθισµένους στις ιστορίες των «βιβλίων» που είχαν ακριβώς απέναντί τους.

Ανάµεσα στους τίτλους βιβλίων που ιντρίγκαραν και προκάλεσαν το ενδιαφέρον των αναγνωστών, «Ο αναρχόµπατσος». Η ιστορία ενός αστυνοµικού για τους χαρακτηρισµούς µε τους οποίους τον «στολίζουν» καθηµερινά. Η Ζωντανή Βιβλιοθήκη έως σήµερα δεν διαθέτει έναν µόνιµο χώρο. Στόχος της οµάδας πάντως είναι να βρεθεί µε την προϋπόθεση όµως να είναι απολύτως προσβάσιµος.


ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Μάνος Χαραλαµπάκης

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: ΤΑ ΝΕΑ,

Ανέκδοτο: Ο Παπανδρέου μιλάει για ανάπτυξη (μάλλον αναφέρεται στην Ουγκάντα)


Αν δεν ήταν πρωθυπουργός της Ελλάδας, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως αντικειμενικός οικονομικός παρατηρητής.
Αν δεν ήταν ο άνθρωπος που έφερε και επέβαλε το μνημόνιο, με σωρεία αφαίρεσης εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων, καθώς και με υποβίβαση του ρόλου της Παιδείας και εξαφάνισης σχεδόν της παρεχόμενης υγείας και των εν γένει κοινωνικών παροχών που είναι υποχρεωμένο ένα ευνομούμενο κράτος να παρέχει στους πολίτες του, ίσως να χαρακτηριζόταν ή να τον προτείναμε και ως παγκόσμιας έκτασης πολιτικό που επικεντρώνει την πολιτική του δράση στους πολίτες και όχι σε άλλους...
Αν δεν ήταν ο πολιτικός που στήριξε την ύπαρξή του (ολόκληρη) σε σειρά από ψέματα, θα μπορούσαμε να πούμε πως η ειλικρίνειά του "σκοτώνει"...
Αν δεν ήταν εκείνος που έχει βάλει σαν στόχο την εθνική αλλοίωση και την με ελαφρά καρδία παραχώρηση εθνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων, τότε σίγουρα θα ζητούσαμε να παραμείνει στη θέση του πρωθυπουργού μέχρι να φύγει από τη ζωή...
Όμως, οι εκθέσεις ιδεών, οι συνεχείς πολιτικές παλινδρομήσεις και η επιθετική στάση του απέναντι σε οτιδήποτε λογικό (χάριν των "δανείων δυνάμεων"), τον τοποθετούν στην ιστορία ως πρόσωπο με άγνωστες (στην καλύτερη περίπτωση) και λίαν επικίνδυνες πολιτικές στοχεύσεις. Η αντιφατικότητα λόγων και έργων του Γιώργου Παπανδρέου έχει ξεπεράσει την γραφικότητα και κινείται πλέον στα πλαίσια των δράσεων που καλύπτει η υπέρμετρη φαρμακολογία και η χρήση παραισθησιογόνων ουσιών. Το δίχως άλλο, θα μπορούσε κανείς να απευθυνθεί στον ταξιδιώτη πρωθυπουργό (κανείς δεν γνωρίζει πλέον πότε βρίσκεται εντός της Ελλάδας και πότε όχι) λέγοντάς του το νεανικό: "πες μας τι πίνεις και δεν μας δίνεις".
Μέσα σε αυτό ακριβώς το πλαίσιο της πλήρους σύγχυσης και της επίμονης κατάθεσης αντιφατικών δηλώσεων (άλλες στο εξωτερικό και άλλες στο εσωτερικό της Ελλάδας), ο Γιώργος Παπανδρέου δεν εξέπληξε χθες στην Φρανκφούρτη, όταν αποφάσισε να διαβάσει ένα "πόνημα" για την ανάπτυξη. Βέβαια, θα μιλούσε πιθανότατα για την Ουγκάντα, αφού η ανάπτυξη στην Ελλάδα τείνει να μετατραπεί σε λέξη και έννοια προς εξαφάνιση (κάτι σαν τις καρέτα - καρέτα). Το δημοσίευμα της "Ελευθεροτυπίας" αποδεικνύει το μεγαλείο της αντιφατικής πολιτικής προσωπικότητας του πρωθυπουργεύοντα εν Ελλάδι, και καταδεικνύει για μία ακόμη φορά πως δεν μπορεί ένας άνθρωπος με την παρέα του και τους τραπεζίτες (εγχώριους και μη) να συνεχίσει να διασύρει την πολιτική, την λογική και την ανθρώπινη αξιοπρέπεια.
Μπορεί ο ίδιος να μην αντιλαμβάνεται τον προσωπικό του διασυρμό (το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης και του αυτοπροσδιορισμού είναι κάτι που δεν μπορούμε να του το αρνηθούμε), όμως δεν έχει κανένα απολύτως δικαίωμα να υποβιβάζει συστηματικά, σχεδόν με κάθε του λέξη, όλους όσους βρίσκονται απέναντί του, και να τους αντιμετωπίζει σαν ζώα... Έχει άραγε σκεφτεί τι κάνουν τα ζώα όταν αγριεύουν;

Το δημοσίευμα της "Ελευθεροτυπίας"
«Ανάπτυξη για έξοδο από την κρίση»
«Η τόνωση της ανάπτυξης, η στήριξη του οικογενειακού εισοδήματος και της μικρομεσαίας επιχείρησης είναι η απαραίτητη πολιτική για την έξοδο από την κρίση και όχι η πολιτική των περιοριστικών μέτρων».
Τη δήλωση αυτή έκανε ο Γιώργος Παπανδρέου χθες στη Φρανκφούρτη μετά τη συνάντηση με τον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας Ζαν -Κλοντ Τρισέ και τον αντιπρόεδρο Λουκά Παπαδήμο.
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, όπως ανέφεραν οι συνεργάτες του μετά τη συνάντηση, δεν έκρυβε την ανησυχία του για την ελληνική οικονομία, που οφείλεται, όπως έλεγαν, στην ανυπαρξία οποιουδήποτε σχεδίου της κυβέρνησης για την έξοδο από την κρίση.
Η συνάντηση κράτησε περίπου δυόμισι ώρες και ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ ζήτησε να ενημερωθεί για τις σκέψεις και τις πολιτικές της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, τόσο στην Ευρωπαϊκή Ενωση όσο και διεθνώς.
Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ δήλωσε αμέσως μετά ότι θα είναι καθοριστικός ο ρόλος της Ε.Ε. στην αντιμετώπιση της οικονομικής και πολιτικής κρίσης που βιώνει ολόκληρος ο κόσμος, ενώ υποστήριξε ότι οι σοσιαλιστές και οι σοσιαλδημοκράτες έχουν προτάσεις για την έξοδο από την κρίση και εν όψει της συνόδου του G-20 στο Λονδίνο.
Σύμφωνα με τους συνεργάτες του, ο κ. Παπανδρέου στη συνάντηση πρότεινε να υπάρξει μεγαλύτερος έλεγχος στο χρηματοπιστωτικό σύστημα, αλλά και να δημιουργηθούν χρηματοδοτικά προγράμματα για την τόνωση της οικονομίας και τη δημιουργία νέων υποδομών, οι οποίες θα δώσουν νέες προοπτικές στην οικονομία. Οπως είπε στους συνεργάτες του, η ελληνική κυβέρνηση έχει ένα διπλό πρόβλημα να αντιμετωπίσει: τη διεθνή οικονομική κρίση και τα προβλήματα που συσσώρευσε με την πολιτική της. Τα δύο τελευταία χρόνια, είπε ο κ. Παπανδρέου, αν η κυβέρνηση είχε μια σωστή διαχείριση, σήμερα δεν θα είχαμε πρόβλημα με τα ελλείμματα.


Τα ονόματα των πολιτικών που αναφέρονται στην υπόθεση της Siemens


Υπήρξε τελικά διαρροή των ονομάτων εκείνων των πολιτικών που αναφέρονται στο περίφημο πόρισμα του σκανδάλου της Siemens.
Εάν τα ονόματα που ακολουθούν ισχύουν, τότε μία βόμβα μεγατόνων θα έχει σκάσει στην καρδιά του πολιτικού συστήματος. Αυτή η εξέλιξη πιθανολογείται πως θα έχει τάσεις "ντόμινο", από εκείνους που τα ονόματά τους βρίσκονται στην λίστα της ντροπής. Και το"ντόμινο" αυτό θα συμβεί επειδή κανείς τους δεν θα θελήσει να πάει στον "πάτο" μόνος του. Είναι απολύτως βέβαιο πως θα θελήσουν να πάρουν μαζί τους αρκετούς από τους σημερινούς κυβερνώντες που είτε δεν θέλησαν είτε δεν μπόρεσαν να τους γλιτώσουν...

Τα ονόματα που περιέχονται στο πόρισμα της Ειδικής Επιτροπής, όπως διέρρευσαν (με επιφύλαξη)
  • ΚΩΣΤΑΣ ΣΗΜΙΤΗΣ
  • ΓΙΑΝΝΟΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ
  • ΝΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΑΚΗΣ
  • ΤΑΣΟΣ ΜΑΝΤΕΛΗΣ
  • ΑΚΗΣ ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
  • ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΑΛΕΣΙΟΣ
  • ΚΩΣΤΑΣ ΓΕΙΤΟΝΑΣ
  • ΜΙΧΑΛΗΣ ΛΙΑΠΗΣ
  • ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΡΚΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ
(ΒΕΡΕΛΗΣ και ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ δεν θα είναι στην ίδια κατηγορία και πιθανότατα να έχουν τελείως άλλη αντιμετώπιση...)


Χάρρυ Κλυνν: “Γίνεται να μην υποστηρίξει ο ένας απατεώνας τον άλλον;”


  • Γράφει ο Harry Clynn
«Στις 18 Νοεμβρίου 2008, ο επικεφαλής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, Ντομινίκ Στρος Καν, κατά τη διάρκεια επίσκεψής του στην Τύνιδα, παρασημοφορήθηκε από τον Μπεν Αλί και έλαβε τον τίτλο του «Ανώτερου Αξιωματικού του Τάγματος για τη Δημοκρατία» (Grand officier de l’ordre de la République), για «τα πνευματικά του χαρίσματα και τη συμβολή του στην ενίσχυση της οικονομικής ανάπτυξης σε παγκόσμιο επίπεδο».

Γίνεται να μην υποστηρίξει ο ένας απατεώνας τον άλλον;
Μου γράφει φίλος: «Ο Πάγκαλος λεει και μερικες αληθειες. Οι άλλοι με την απύθμενη υποκρισία τους δεν σας πειράζουν;»
Και απαντώ: …Με πειράζουν φίλε, πολύ με πειράζουν, αλλά για ποιές αλήθειες του Πάγκαλου μιλάς;
Η αλήθεια φίλε, είναι γάργαρο, κρυστάλλινο νεράκι που το πίνεις και δροσίζεσαι…
Και οι αλήθειες του Πάγκαλου είναι νερό θολό γεμάτο παθογόνα μικρόβια που μεταφέρει υδατογενείς επιδημίες…
(Ο τύφος, η χολέρα και η δυσεντερία είναι μερικά από τα πιο γνωστά υδατογενή νοσήματα)
Mε ρωτάτε αν πιστεύω ότι λένε την αλήθεια, ως προς την πρόθεση ψήφου, τα γκάλοπ και απαντώ:
Αν αληθεύουν, τότε είμαστε λαός ηλιθίων (για να μη χρησιμοποιήσω βαρύτερη έκφραση).
Αν δεν αληθεύουν, μας θεωρούν σίγουρα λαό ηλιθίων. Οπότε το επίθετο «ηλίθιος» παίζει, μάλλον, και στις δυο περιπτώσεις!


πηγή:newsblog
Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget