Τρίτη, 10 Ιουλίου 2012

Δροσιστείτε με καρπούζι, κατάλληλο για την καρδιά, κατά του καρκίνου, για δίαιτα αλλά και τη λίμπιντο




από την Κλεοπάτρα Ζουμπουρλή, μορ. βιολόγος
Μέσα στην ζέστη του καλοκαιριού είναι ότι πρέπει μία φέτα παγωμένο καρπούζι. Τον Ιούλιο είναι η καλύτερη περίοδος να απολαύσουμε το ελληνικό καρπούζι.
Τρώγεται ωμό και καθαρισμένο από τη φλούδα. Επίσης, χρησιμοποιείται και στη μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική. Χτυπημένο στο μπλέντερ δίνει ωραίες γρανίτες.

Το καρπούζι είναι ένα αναρριχητικό φυτό που αγαπά πολύ τη ζέστη. Αναπτύσσεται καλύτερα σε θερμά κλίματα όπου η θερμοκρασία είναι τουλάχιστον μεταξύ 21 και 27 βαθμούς Κελσίου το πρωί και 18 με 21 βαθμούς Κελσίου το βράδυ. Η βιβλιογραφία λέει ότι οι Αιγύπτιοι (το 2.500 π.Χ.) μετέφεραν το καρπούζι μαζί τους σαν μια πηγή νερού. Δεν είχαν άδικο γιατί το καρπούζι περιέχει 92% νερό και αποτελεί ένα από τα πιο ενυδατικά τρόφιμα.

Το καρπούζι περιέχει τις απαραίτητες βιταμίνες και ανόργανα συστατικά, συμπεριλαμβανομένων βιταμίνη C, Α, Β1, Β6, το μαγνήσιο, β-καροτένιο, κάλιο και διαλυτές φυτικές ίνες. Το 90% αποτελείται από νερό και 5% σε φρουκτόζη. Περιέχει υψηλή περιεκτικότητα σε λυκοπένιο και γλουταθειόνη, ισχυρές αντιοξειδωτικές και αντικαρκινικές ουσίες. Είναι φυσικό διουρητικό, το οποίο προάγει την απώλεια βάρους και συμβάλλει στη νεφρική λειτουργία.

Περιέχει πλήθος ευεργετικών για την υγεία μας συστατικών, πολλά από τα οποία ίσως δεν γνωρίζουμε.

 Μάθετε λοιπόν ότι:



1. 100 γρ. καρπούζι έχουν 30 θερμίδες, 7,6 γρ. υδατάνθρακες και 94 γρ. νερό.


2. Έχει αρκετή ζάχαρη, ως εκ τούτου η υπερκατανάλωσή του μπορεί να είναι επιβαρυντική για τη …ζυγαριά μας.

3. Περιέχει βιταμίνη C, που δρα προστατευτικά κατά της γήρανσης, βήτα-καροτίνη και βιοτίνη, που δρουν προληπτικά στην ανάπτυξη καρκίνου.
 Το καρπούζι είναι εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών ουσιών καθώς περιέχει βιταμίνη C, β-καροτίνη αλλά και βιοτίνη, συμβάλλοντας έτσι στην προστασία του οργανισμού από διάφορους τύπους καρκίνου.

4. Είναι πλούσιο σε βιταμίνη Α, που μας προστατεύει από τις μολύνσεις και ενδυναμώνει την όραση.
 H βιταμίνη Α, είναι σημαντική για καλύτερη όραση και αποτελεσματικότερη άμυνα σε μολύνσεις καθώς ενδυναμώνει τα λεμφοκύτταρα του οργανισμού.

5. Περιέχει επίσης βιταμίνη Β6, η οποία συμβάλλει στην σύνθεση των νευροδιαβιβαστών του εγκεφάλου καθώς συντελεί στην καλύτερη πνευματική και ψυχολογική υγεία.

6. Περιέχει το αμινοξύ citrolline, που στον οργανισμό μας μετατρέπεται σε ένα βασικό αμινοξύ, την αργινίνη, που συμβάλλει σημαντικά στη σωστή λειτουργία του καρδιαγγειακού μας συστήματος.
 Συμβάλλει, μέσω του αμινοξέος citrolline που εμπεριέχει, στις εύρυθμες καρδιαγγειακές και ανοσολογικές λειτουργίες. Η κιτρουλίνη-αργινίνη σχέση βοηθά την υγεία της καρδιάς, του ανοσοποιητικού συστήματος και μπορεί να αποδειχθεί πολύ χρήσιμο για όσους πάσχουν από παχυσαρκία και διαβήτη τύπου 2. Επίσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χαλαρώσει τα αιμοφόρα αγγεία, όπως κάνει και το Viagra, χωρίς όμως να έχει ανεπιθύμητες ενέργειες.

7. Περιέχει λυκοπένιο, μια ουσία με έντονη αντιοξειδωτική δράση, και κάλιο, που συμβάλλει στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης έχοντας παράλληλα διουρητική δράση.
 To λυκοπένιο, θεωρείται ότι έχει αντικαρκινική δράση. Το λυκοπένιο εξουδετερώνει τις ελεύθερες ρίζες οξυγόνου που σχηματίζονται κατά τη διάρκεια του κυτταρικού μεταβολισμού. Η δράση του γίνεται αισθητή κυρίως σε περιστατικά ενάντια στον κίνδυνο του καρκίνου του προστάτη, παρουσιάζοντας, συγχρόνως, ευεργετικές δράσεις στο καρδιαγγειακό σύστημα.

8. Οι φυτικές ίνες που περιέχει βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου. Είναι πολύ καλή πηγή φυτικών ινών, οι οποίες βοηθούν την κινητικότητα του εντέρου, ενώ συμβάλλουν στην πρόληψη του καρκίνου του παχέος εντέρου, κυρίως του ορθού. Οι πλούσιες φυτικές ίνες του το καθιστούν σχεδόν απαγορευτικό για τους πάσχοντες από το σύνδρομο του ευερέθιστου εντέρου, ενώ η περιεκτικότητά του σε ζάχαρη ορθώνει τείχη για τους διαβητικούς.

Η μεγάλη κατανάλωση καρπουζιού μπορεί να σας προσθέσει κιλά, οπότε χρειάζεται μέτρο.


medlabgr.blogspot.gr

Μοναδικές εικόνες από πολεμικά αεροσκάφη τη στιγμή που σπάνε το φράγμα του ήχου...



Δείτε μια σειρά από υπέροχες φωτογραφίες πολεμικών αεροσκαφών, κυρίως, την στιγμή...

που σπάνε το φράγμα του ήχου.











F/A-18F


F-18


F-22 Raptor


F/A-18F


Spase Shuttle Atlantis


F-16 Fighting Falcon


F-15 Eagle

Τι κάνουμε όταν μας τσιμπήσει τσούχτρα


Τι κάνουμε όταν μας τσιμπήσει τσούχτρα 
Το τσίμπημα της τσούχτρας είναι ένας από τους συνηθισμένους μπελάδες του καλοκαιριού και γι’ αυτό καλό θα είναι όλοι –
μικροί και μεγάλοι- να ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε, αν τελικά το υποστούμε.
Πρώτα απ’ όλα πρέπει να ξεπλύνουμε την περιοχή με θαλασσινό νερό!
ΠΡΟΣΟΧΗ: το πόσιμο νερό μπορεί να...κάνει τα πράγματα χειρότερα!
Aυτό  συμβαίνει γιατί τα κεντριά που  απελευθερώνει η τσούχτρα στο δέρμα μας, εκκρίνουν ακόμα περισσότερο δηλητήριο όταν έρθουν σε επαφή με γλυκό νερό.
Επίσης, απαγορεύεται να τρίβουμε την περιοχή, γιατί το πιθανότερο είναι πως θα την ερεθίσουμε περισσότερο.
Αν μπορούμε να βρούμε ξύδι, θα ήταν πολύ ανακουφιστικό αν βυθίζαμε την περιοχή μέσα σε ξύδι για τα πρώτα 15 με 30 λεπτά.
Να έχετε πάντα μία αλοιφή για τσιμπήματα μαζί σας στην παραλία, ενώ σε συνεννόηση με τον γιατρό σας, μπορείτε να πάρετε και φαρμακευτική αναλγητική αγωγή.
Αν κάποιος που τον τσίμπησε τούχτρα έχει τα παρακάτω συμπτώματα, ίσως να χρειαστεί να καλέσετε άμεσα ιατρική βοήθεια.
Έχει πρόβλημα να αναπνεύσει ή να καταπιεί.
Η γλώσσα του ή τα χείλια του πρήστηκαν ή άλλαξε η χροιά της φωνής τους
Πονάει αφόρητα και δείχνει να μην αισθάνεται καλά
Το τσίμπημα έγινε στο μάτι ή στο στόμα
Το άτομο που αναπτύσσει τέτοια σοβαρά συμπτώματα πρέπει να μεταφέρεται απευθείας σε νοσοκομείο για να του πάρει τις πρώτες βοήθειες.
πηγή:prionokordela

Δημιουργήστε χρόνο για εσάς και το σύντροφό σας


Κι όμως υπάρχει τρόπος μέσα σε όλα τα πράγματα που χρειάζεται να κάνετε με το παιδί σας και το σπίτι και φυσικά αν εργάζεστε εκτός, να βρείτε χρόνο για εσάς και τον σύζυγο ή τον σύντροφό σας. Μπορείτε να τον δημιουργήσετε μόνες σας κάνοντας μερικά πολύ βασικά πράγματα για να κερδίσετε ελεύθερο χρόνο.

Οργάνωση πάνω απ' όλα
Μπορεί να σας ακούγεται άσχημο ως έκφραση το να πρέπει να οργανώσετε το πρόγραμμά σας για να έχετε ελεύθερο χρόνο, αλλά μάλλον έτσι έχουν τα πράγματα. Κάντε λοιπόν ένα καθημερινό πρόγραμμα για τις βασικές σας εργασίες της ημέρας και δείτε πόσο χρόνο σας παίρνει η κάθε μία.

Αρχίστε τη μέρα σας νωρίτερα
Αυτό κι αν ακούγεται ακόμη πιο τραγικό, αλλά είναι ο μόνος τρόπος για να έχετε περισσότερο χρόνο στη διάθεσή σας. Σιγά – σιγά θα αρχίσετε να το συνηθίζετε και θα αρχίσετε να βλέπετε διαφορά στα όσα κάνετε.
Η μισή ή μία ώρα νωρίτερα θα σας δώσει χρόνο από το πρωί ως βράδυ.

Κλέψτε χρόνο το μεσημέρι
Όταν τα παιδιά είναι μικρά συνήθως το μεσημέρι πέφτουν για ύπνο. Ιδίως το καλοκαίρι που έχει ζέστη και κουράζονται περισσότερο. Μπορείτε λοιπόν εκείνες τις στιγμές να κάνετε κάτι μαζί με τον σύντροφό σας ή κάτι μόνες σας για να έχετε το χρόνο όλο δικό σας.

Κλέψτε χρόνο το βράδυ
Όταν πια τα παιδιά έχουν πέσει για ύπνο προσπαθήστε να αφιερώσετε χρόνο στο σύζυγό σας και να περάσετε λίγες ώρες μαζί. Μιλήστε για τα όσα περάσατε μέσα στην μέρα ή δείτε μαζί κάποια ταινία.

Ζητήστε βοήθεια κάποιο βράδυ
Καμιά φορά δεν πειράζει να αφήνετε τα παιδιά με κάποιον συγγενή για λίγες ώρες. Αν το κάνετε μια – δυο φορές θα συνηθίσει και εκείνο να μην σας έχει συνεχώς δίπλα. Σχεδιάστε λοιπόν μια μέρα να βγείτε το βράδυ με τον σύντροφό σας και προσπαθήστε να μην παίρνετε συνεχώς τηλέφωνο σπίτι από ανησυχία.
πηγή:mothers.blog.gr
Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget