Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2012

Εξαφανίστε την κυτταρίτιδα τώρα!

 

Χτυπά τη συντριπτική πλειοψηφία των γυναικών, ανεξάρτητα αν έχουν λίγα ή παραπανίσια κιλά
και εμφανίζεται συνήθως στους μηρούς, τους γλουτούς, το στομάχι, την κοιλιά, τις γάμπες και στο εσωτερικό των μπράτσων.

Μπορείτε όμως να την εξαφανίσετε αρκεί να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές μας.

Τι είναι:

Η εναπόθεση νερού και λίπους ανάμεσα στο δέρμα και τον υποδόριο ιστό. Οφείλεται στην κακή αιμάτωση και στη διόγκωση των λιποκυψελών στη συγκεκριμένη περιοχή του σώματος που εμφανίζεται. Ο συνδετικός ιστός χάνει την ελαστικότητά του και το δέρμα παρουσιάζει μια εικόνα που μοιάζει με φλοιό πορτοκαλιού. Αποδίδεται στην καθιστική ζωή, τη μειωμένη φυσική δραστηριότητα, την ακατάλληλη διατροφή, σε διαταραχές στην κυκλοφορία του αίματος ή σε ορμονικές διαταραχές, σε κληρονομικότητα, στο κάπνισμα, στη συχνή και μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ.

Τι να κάνετε:

Προτιμήστε τροφές με λιποδιαλυτική δράση: Αυτές είναι τα αμύγδαλα (πηγή της βιταμίνης Ε), τα λιπαρά ψάρια (πλούσια σε Ω-3 που βοηθούν στην ενίσχυση των κυτταρικών μεμβρανών και την προσέλκυση νερού από τα κύτταρα) και το αβγό (πλούσιο σε λεκιθίνη η οποία διατηρεί το σώμα σου σφριγηλό και νεανικό).
Επιλέξτε φρούτα με λιγότερη περιεκτικότητα σε φυσικά σάκχαρα όπως εσπεριδοειδή, μήλα και φράουλες.
Πίνετε πολύ νερό: Μπορείτε ακόμη να πίνετε πράσινο τσάι (χωρίς καφεΐνη).
Μειώστε το αλάτι: Όσο περισσότερο νάτριο περιέχει ο οργανισμός σας τόσο αυξάνεται η κατακράτηση υγρών (λεμφοίδημα) κάνοντας την κυτταρίτιδα πιο έντονη. Μειώστε όχι μόνο το αλάτι κατά το μαγείρεμα, αλλά αποφύγετε τα κονσερβοποιημένα τρόφιμα (περιέχουν πολύ νάτριο ως μέσο συντήρησης), τα αλλαντικά, τα καπνιστά τυριά και όλα τα παστά.
Κάντε τους σωστούς συνδυασμούς: Το βασικότερο βήμα για να μειώσετε το υποδόριο λίπος είναι να φροντίσετε ώστε η διάσπαση του λίπους (λιπόλυση) να μην υπερβαίνει τη δημιουργία του (λιπογένεση). Αυτό θα το πετύχετε συνδυάζοντας τις σωστές διατροφικές επιλογές, δηλαδή σύνθετους υδατάνθρακες (φρούτα, λαχανικά, όσπρια και προϊόντα ολικής αλέσεως) με τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη (κρέας, ψάρια, γαλακτομικά). Προσπαθήστε να αντικαταστήσετε τις τροφές που περιέχουν κεκορεσμένα λίπη (κόκκινο κρέας και μαργαρίνη) με τροφές που περιέχουν καλά λιπαρά όπως το ψάρι και το ελαιόλαδο.
Κόψτε τις κακές συνήθειες: Κόψτε το κάπνισμα ΤΩΡΑ. Ελαττώστε την κατανάλωση καφέ, αναψυκτικών, χυμών του εμπορίου, και γενικότερα ποτών με μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Όλα αυτά συνδέονται άμεσα με την κυτταρίτιδα.
Πάρτε συμπληρώματα, αφού συμβουλευτείτε τον γιατρό σας: Ιδιαίτερα δημοφιλή τα τελευταία χρόνια, τα χάπια, τα αφεψήματα και τα συμπληρώματα διατροφής κατά της κυτταρίτιδας βασίζουν τη δράση τους σε διάφορους συνδυασμούς βιταμινών, μετάλλων και φυτικών εκχυλισμάτων που ενεργοποιούν την κυκλοφορία του αίματος και την παραγωγή κολλαγόνου, ενώ συνεργάζονται με νεφρά και συκώτι, αποτοξινώνοντας τον οργανισμό. Συνιστώνται από τους παρασκευαστές για διαφορετικές μορφές κυτταρίτιδας, ακόμη και τις πιο επίμονες και σε όλες τις ζώνες (μηροί, γλουτοί, κοιλιά). Για να δείτε τα πρώτα αποτελέσματα με το συμπλήρωμα διατροφής που θα επιλέξετε περιμένετε τουλάχιστον έναν μήνα.
Διαλέξτε τα σωστά προϊόντα: Όπως αυτά που περιέχουν ενυδατικούς, αντιοξειδωτικούς και αντιφλεγμονώδεις παράγοντες με λιποδιαλυτική δράση (καφεΐνη, πράσινο τσάι, φύκια, τσάι) που αυξάνουν τη ροή του αίματος. Από τις πρώτες εφαρμογές θα δείτε λείανση. Όμως, για να έχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα, η χρήση τους πρέπει να γίνεται καθημερινά πρωί-βράδυ, μετά το μπάνιο ή το ντους. Μην περιμένετε όμως να συμβεί το θαύμα σε λίγες ημέρες. Όσο καλό κι αν είναι το προϊόν θέλει το χρόνο του.
Ενισχύστε το μεταβολισμό σας: Όσο περισσότερο αυξάνετε το μεταβολισμό σας με μια συστηματική δραστηριότητα τόσο βελτιώνετε τις άμυνές σας. Η “όψη φλοιού πορτοκαλιού” είναι πιο ορατή όταν καλύπτει χαλαρούς ιστούς, παρά όταν βρίσκεται πάνω σε σφιχτούς μυς. Γι αυτό κάντε:
- Συσφίγξεις των μυών στους γλουτούς και τους μηρούς.
- Βαθιά καθίσματα.
- Εμπρόσθιες άρσεις ποδιών με το πόδι σε έκταση (ενδυναμώνουν τους κάτω κοιλιακούς, συσφίγγουν την μέση και τονώνουν τους μηρούς).
- Οπίσθιες άρσεις ποδιών με το πόδι σε έκταση (ενδυναμώνουν το πίσω μέρος των μηρών και συσφίγγουν τους γλουτούς).
- Διατάσεις (στρέτσινγκ). Οι διατάσεις των μυών διεγείρουν την ροή του αίματος, γεγονός το οποίο διευκολύνει την αποβολή των τοξινών που συμμετέχουν στην δημιουργία της κυτταρίτιδας.
Περπατήστε: Οι μόνοι άνθρωποι που δεν έχουν κυτταρίτιδα είναι οι μπαλαρίνες και οι επαγγελματίες αθλητές. Οι περισσότεροι άλλοι, όμως, περνούν τις ζωές τους καθισμένοι σε μία καρέκλα και, ακόμα και όταν βρίσκουν λίγη ώρα για άσκηση, το λεμφικό σύστημα, το οποίο συμβάλλει στην απομάκρυνση των τοξινών από το σώμα, εξακολουθεί να λειτουργεί με αργό ρυθμό, γεγονός το οποίο επιδεινώνει την κυτταρίτιδα. Ποια είναι η λύση; Να περπατάτε για λίγα λεπτά κάθε ώρα της ημέρας.
Χρησιμοποιήστε ένα μηχανισμό μασάζ (υπάρχουν πολλοί στην αγορά) ο οποίος επιταχύνει την κυκλοφορία του αίματος καταπολεμώντας την κυτταρίτιδα. Οι κινήσεις να είναι κυκλικές από κάτω προς τα πάνω. Μπορείτε τις κυκλικές κινήσεις μασάζ, να τις κάνετε και με τα χέρια. Αγοράστε μία βούρτσα σώματος, ή ένα σκληρό σφουγγάρι και τριφτείτε πριν κάνετε μπάνιο. Κάντε έντονες κινήσεις στις περιοχές που εμφανίζουν κυτταρίτιδα, αλλά με προσοχή, όχι βίαιη πίεση. Αυτό απομακρύνει από το δέρμα τα νεκρά κύτταρα και ενισχύει την ροή του αίματος στην περιοχή.
Κάντε υδροθεραπεία: Η βελτίωση της κυκλοφορίας του αίματος διεγείρει τον μεταβολισμό των λιπωδών κυττάρων. Για να αποκομίσετε αυτό το όφελος, ανοίξτε το ντους στην μεγαλύτερη ένταση και, κρατώντας το «τηλέφωνο» σε οριζόντια θέση αρχίστε να «κτυπάτε» με το νερό και με κυκλικές κινήσεις τα σημεία του σώματος με κυτταρίτιδα. Επίσης, να κάνετε μπάνιο εναλλάσσοντας το κρύο με το ζεστό νερό, για να διεγείρεται η κυκλοφορία του αίματος.
Αποφύγετε τις δίαιτες γιο γιο: Προσπαθήστε να διατηρήσετε το βάρος σας σε φυσιολογικά επίπεδα – κι αν είστε παχύσαρκη, αδυνατίστε σταδιακά διότι η παχυσαρκία επιδεινώνει την κυτταρίτιδα. Επίσης, μη φοράτε συνέχεια ψηλά τακούνια και αποφεύγετε τα πολύ στενά και σκληρά παντελόνια, διότι εμποδίζουν την καλή κυκλοφορία του αίματος.
Γελάστε και …χασμουρηθείτε: Είναι πλέον επιστημονικώς αποδεδειγμένο πως το άγχος παχαίνει. Γι’ αυτό, καταπολεμήστε το άγχος με το χασμουρητό. Η εκπνοή επιτρέπει την απελευθέρωση πλεονάζοντος αέρα μέσω της σύσπασης των κοιλιακών μυών, με αποτέλεσμα να χαλαρώνει ο οργανισμός. Προσθέστε και λίγο γέλιο, βοηθάει στην απελευθέρωση ενδορφίνων, ουσιών που παράγει ο οργανισμός.

Το μυστικό

Δημιουργήστε ένα μίγμα από αιθέρια έλαια κατά της κυτταρίτιδας με 60ml από αμυγδαλέλαιο, 30ml από έλαιο jojoba και 20 σταγόνες από έλαια από γεράνι, πορτοκάλι, άγριο κυπαρίσσι και λεμόνι. Εφαρμόστε το τοπικά κάθε βράδυ.

Αισιοδοξία για πετυχημένα γηρατειά

 



Μια ανθεκτική στάση μπορεί να αποτελεί το μυστικό για επιτυχημένο γήρας. Ενδεχομένως έχει μεγαλύτερο ρόλο και από την καλή σωματική υγεία, ανακάλυψε νέα έρευνα.
Ερευνητές εξέτασαν 1.006 ενήλικες στο Σαν Ντιέγκο, ηλικίας 50 έως 99 ετών, μέσω τηλεφωνικής συνέντευξης, που ακολουθήθηκε από έρευνα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Οι ερευνητές αξιολόγησαν καταστάσεις σωματικής υγείας, όπως χρόνια νόσο και αναπηρία, ενώ εστίασαν και σε πιο υποκειμενικούς παράγοντες, όπως κοινωνική δέσμευση και αναφορές των εθελοντών σχετικά με την υγεία και το βαθμό επιτυχημένων γηρατειών.

Η ερευνητική ομάδα ανακάλυψε ότι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας, με χαμηλή σωματική λειτουργικότητα αλλά ανθεκτικότητα-ικανότητα να ανακάμπτουν από αρνητικά γεγονότα-είχαν παρόμοια βαθμολογία του επιπέδου επιτυχημένων γηρατειών με υγιείς που ήταν λιγότερο ανθεκτικοί. Άνθρωποι που ήταν λιγότερο σωματικά ικανοί αλλά δεν είχαν κατάθλιψη ή είχαν χαμηλά επίπεδα κατάθλιψης ανέφεραν βαθμολογία παρόμοια με αυτή σωματικώς υγιών, που εμφάνιζαν μέτρια έως σοβαρή κατάθλιψη.
Ο ερευνητής Dilip V. Jeste, του πανεπιστημίου της Καλιφόρνια στο Σαν Ντιέγκο, δήλωσε ότι η τέλεια σωματική υγεία δεν είναι ούτε απαραίτητη ούτε αρκετή και πρόσθεσε ότι υπάρχει δυνατότητα για ενίσχυση της επιτυχημένης διαδικασίας γήρανσης, ενισχύοντας την ανθεκτικότητα και αντιμετωπίζοντας ή εμποδίζοντας την κατάθλιψη.

Γενικά, οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι υψηλότερη βαθμολογία επιτυχούς γήρατος, από τον εθελοντή, ήταν περισσότερο πιθανή μεταξύ όσων είχαν υψηλή μόρφωση, καλύτερες νοητικές λειτουργίες, καλύτερη σωματική και ψυχική υγεία, λιγότερη κατάθλιψη και μεγαλύτερη αισιοδοξία και ανθεκτικότητα.

Ο Jeste, δήλωσε ότι τα αποτελέσματα της νέας έρευνας υποδεικνύουν ότι το γήρας δεν χρειάζεται να θεωρείται αρνητικό γεγονός, που αφορά τη δημόσια υγεία των ΗΠΑ όπου υπάρχουν περίπου 40 εκατ. ενήλικες άνω των 65. Πρόσθεσε ότι υπάρχει αρκετή συζήτηση σχετικά με το οικονομικό βάρος στην κοινωνία λόγω του αυξημένου κόστους περίθαλψης για ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας. Ωστόσο, το επιτυχημένο γήρας μπορεί να γίνει σπουδαία πηγή για τις νεότερες γενεές.

Η έρευνα δημοσιεύεται στη διαδικτυακή έκδοση του «American Journal of Psychiatry».
Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget