Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Ο Άρχοντας του χυδαίου Χαρατσιού ζητά από το ΠΑΣΟΚ να απευθυνθεί στη κοινωνία!!!

Ο Άρχοντας του χυδαίου Χαρατσιού, μέσω της ΔΕΗ, ζητά από το ΠΑΣΟΚ να απευθυνθεί στη κοινωνία!!!


«Το ΠΑΣΟΚ πρέπει να υπάρξει ξανά. Πρέπει να απευθυνθούμε στην κοινωνική μας βάση, να γίνει επειγόντως ένα μεγάλο μπλοκ της προόδου», δήλωσε ο άνθρωπος που επέβαλλε το άδικο, το αποτρόπαιο, το «τυφλό» χαράτσι στα ακίνητα μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ!
Είναι ο ίδιος άνθρωπος-που όπως απεκάλυψε η Αριστέα Μπουγάτσου στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ- υπέγραψε την κρατικοποίηση της σκανδαλιάρας Proton Bank.
Eίναι ο ίδιος άνθρωπος που αμφισβητεί τις αποφάσεις της Δικαιοσύνης όταν δεν του αρέσουν, όπως αυτή του Πρωτοδικείου Καλαμάτας για το χαράτσι του.
Είναι ο άνθρωπος που έδιωξε νύχτα τη Τρόικα και μας έλεγε ότι έφυγε μόνη της, ενώ την επόμενη τον διέψευδε όλη η Ευρώπη!
Αυτά είναι τα πρόσφατα επιτεύγματα του κου Βενιζέλου, ο οποίος ανέτρεψε στον αέρα τον Παπανδρέου, με τη γνωστή δήλωσή του για το δημοψήφισμα, που ο ίδιος μόλις λίγες ώρες πριν το θεωρούσε ευλογία μιλώντας στον ΑΝΤ1!
Ο πολύς κος Βενιζέλος λοιπόν προτείνει στα στελέχη του ΠΑΣΟΚ να απευθυνθούν στη κοινωνική τους βάση και να γίνει ένα μεγάλο μπλοκ της προόδου!!!


Ερώτηση: Γιατί δεν πάει ο ίδιος στη βάση;
πηγή:kourdistoportokali

Της υπογραφής το κάγκελο

 


Λάθος μέτρο το χαράτσι ακινήτων λένε κάποιοι πασόκοι και ζητούν από την κυβέρνηση να κάνει αλλαγές.

Είναι οι ίδιοι που το ψήφισαν. Οπότε ή είναι τόσο ηλίθιοι που δεν καταλαβαίνουν τι ψηφίζουν ή είναι τόσο εγκληματικά λαϊκιστές που σκέφτονται μόνο το τομάρι τους και ανάλογα με τις περιστάσεις λειτουργούν.

Όποια εκδοχή και αν διαλέξουν είναι επικίνδυνοι για την χώρα και για τους πολίτες της.
Αλλά το έκαναν για να πάρουμε την 6η δόση.

Παιδιά λιποθυμούν από ασιτία. Αλλά θα πάρουμε την 6η δόση.
Η ανεργία θα ξεπεράσει το 30% αλλά θα πάρουμε την 6η δόση.
Οι μισθοί, για όσους δουλεύουν ακόμα, θα κατρακυλήσουν στα 400 ευρώ. Αλλά θα πάρουμε την 6η δόση.
Οι συντάξεις θα φτάνουν μόνο για λίγα από τα φάρμακα, αλλά θα πάρουμε την 6η δόση.
Δεν θα έχουμε παιδεία, νοσοκομεία, μέσα μεταφοράς. Αλλά θα πάρουμε την 6η δόση.

Άνθρωποι ψάχνουν στα σκουπίδια για να βρουν κάτι να φάνε. Αλλά θα πάρουμε την 6η δόση. Άλλοι αυτοκτονούν επειδή δεν μπορούν να συντηρήσουν την οικογένεια τους. Αλλά θα πάρουμε την 6η δόση.
Θα ξεπουλήσουμε την Ελλάδα και το μέλλον μας, όπως και το μέλλον των απιδιών μας. Αλλά θα πάρουμε την 6η δόση.

Αρκεί να υπογράψει και αυτός ο… πως τον είπαμε; Α! Σαμαράς.

Πόσο υπαρκτός είναι ο κίνδυνος να μην πάρουμε την 6η δόση; Αν, πλέον, η Ελλάδα δεν παίζει τόσο σπουδαίο ρόλο για την κατάρρευση του ευρώ μπορεί και να μην την πάρουμε.

Ξέροντας ότι η δόση αυτή είναι για να εξοφληθούν ομόλογα που λήγουν εντός του Δεκεμβρίου (και όχι μισθοί και συντάξεις), η περίπτωση να μην μας δώσουν την δόση μας εξαρτάται μόνο από την επιλογή τους να πάμε σε άτακτη χρεοκοπία.

Κατά τα άλλα, θέλουν την υπογραφή του Αντώνη Σφουγγαράκη για να πουν το ΟΚ.
Τι την θέλουν την υπογραφή του αφού ο Αντωνάκης ως άλλος πασόκος έχει κατεβάσει τα βρακιά (των πολιτών) συναινώντας στα πάντα;

Έχοντας κατά νου ότι τα πρόβατα – ψηφοφόροι χρόνια τώρα επιλέγουν ή τους πράσινους ή τους γαλάζιους, θέλουν να τους στερήσουν την δυνατότητα να πιστέψουν ότι μπορεί να υπάρχει και εναλλακτική λύση.

Οπότε να δεχθούν μοιρολατρικά την σφαγή τους.

Όχι ότι υπήρχε περίπτωση ο Αντωνάκης να μην γινόταν Γιωργάκης αλλά μέχρι να αποδειχθεί θα περνούσε λίγος καιρός. Και καιρός για χάσιμο δεν υπάρχει.

Πάρτε τώρα που γυρίζει… εδώ το καλό ξεπούλημα. Από δημόσια περιουσία μέχρι την ζωή των πολιτών. Γρήγορα, να προλάβουμε, μπορεί σε λίγο καιρό να μην υπάρχει ευρώ.

Και τότε με τι θα εκβιάζουμε τον κόσμο;

Κάποια στιγμή μεταδόθηκε (και είπαν μετά ότι έγινε λάθος στην μετάφραση) ότι η Μέρκελ ζήτησε την υπογραφή από όλα τα κόμματα του κοινοβουλίου.

Εκεί, πραγματικά, θα βλέπαμε ποιος λέει τι και τι εννοεί. Θα ήταν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να ξεχώριζε η ήρα από το στάρι και οι τσάμπα μάγκες από τους μάγκες που γλίτωσαν από το τρένο.

Ας τα δούμε λιγάκι λογικά τα πράγματα. Όπως έχει ιστορικά αποδειχθεί το ΠΑΣΟΚ, η ΝΔ και η Ντόρα που έχουν κυβερνήσει έχουν την μεγάλη ευθύνη για ότι μας συμβαίνει. Και ξέρουμε όλοι ότι ποτέ δεν δούλεψαν για το καλό της χώρας, δηλαδή των πολιτών της ως σύνολο (γιατί μεμονωμένα τα ρουσφέτια πήγαν σύννεφο).

Πάντα αυτές οι κυβερνήσεις εξυπηρέτησαν τους μεγαλοεργολάβους, τις τράπεζες, τους έχοντες και κατέχοντες.

Οπότε και τώρα τους ίδιους θέλουν να εξυπηρετήσουν και όχι την χώρα. Απλά έχουν μαζί τους έναν Καρατζαφέρη και έναν «υπεύθυνο» αριστεροδεξιό.
Η λογική λοιπόν λέει ότι δεν πρέπει να τους εμπιστευτούμε ξανά και ότι η επιλογές τους θα είναι καταστροφικές.

Φοβάται ο αρχηγός του υπουργού Μπουμπούκου ότι η Ελλάδα μπορεί να γίνει η Κούβα της Μεσογείου. Προς το παρών η Ελλάδα έχει γίνει ο κουβάς της Μεσογείου. Για να μην πω της υφηλίου και με πείτε υπερβολικό.

Υπάρχει ακόμα μια τάση να ρίχνουν την ευθύνη για ότι έχει συμβεί στα 2 τελευταία χρόνια στην βλακεία του Γιωργάκη.

Ο βλάκας λοιπόν αποχώρησε. Ας δούμε τώρα τους έξυπνους και τον τεχνοκράτη πως θα συνεχίσουν το έργο του βλάκα.
Να είστε σίγουροι, το ίδιο, μπορεί και περισσότερο αποτελεσματικά. Ο Γιωργάκης ζει αυτός σας οδηγεί. Και εμάς… στην καταστροφή.

Γιατί δεν είναι η φυσική παρουσία. Αλλά οι ιδέες και η πολιτική που εφαρμόζεται. Και, κοίτα να δεις, που οι συγκυβερνήτες έχουν δεσμευτεί να τηρήσουν κατά γράμμα αυτά που είχε συναποφασίσει με τους ευρωπαίους ο βλάκας.

Οπότε ας μην μας περνάνε για βλάκες. Το πρόβλημα δεν ήταν απλά ο Γιωργάκης. Ήταν και είναι οι πολιτικές επιλογές, το έγκλημα κατά της χώρας και των πολιτών, το ξεπούλημα ανθρώπων, περιουσίας και κυριαρχίας. Και αυτά είναι εδώ… ασχέτως της βαθμίδας ευφυΐας.


πηγή:Μικρός Φωκίων

Κωλοτούμπα Σαμαρά.

Χαμένος στις επιστολές και τις υπογραφές!



Ενώ ο Σαμαράς έχει συμφωνήσει να στηρίξει την κυβέρνηση του φερόμενου ως πρωθυπουργού Λουκά Παπαδήμου και όλα τα μέτρα που πήρε μέχρι σήμερα (φόροι, χαράτσια, μειώσεις μισθών - συντάξεων κλπ), στέλνοντας επιστολές στους ηγέτες των λαϊκών κομμάτων της μισής Ευρώπης και στους επικεφαλής των τροϊκανών, προσπαθούν κάποιοι να μας το παρουσιάσουν σαν επιτυχία, ότι δηλαδή δεν συνυπογράφει.

Έκανε γαργάρα τα περί επαναδιαπραγμάτευσης, γράφει κατι για τροποποίηση συγκεκριμένων πολιτικών ενώ δεσμεύτηκε ότι θα υλοποιήσει το νέο μνημόνιο, αν κυβερνήσει, και δέχτηκε όλα τα μέτρα...

που έχουν ληφθεί μέχρι σήμερα χωρίς να βγάλει τσιμουδιά.

Έκανε γαργάρα τις δηλώσεις Παπαδήμου και Βενιζέλου που μιλάνε ότι η 19 Φεβρουαρίου είναι ενδεικτική ημερομηνία και ότι οι εκλογές θα γίνουν όταν η κυβέρνηση αυτή θα ολοκληρώσει τον στόχο που πρέπει να ολοκληρώσει.

Αν όλα αυτά δεν είναι επαγγελματική κυβίστηση (κѽλ⓪τ⓪ύμπα) ενός ψεύτη πολιτικού, τότε ποιά είναι;

ΥΣ. Ενώ ψάχνουμε από χθες το βράδυ να βρούμε το βίντεο του Παπαδήμου να δηλώνει τα παραπάνω (περί εκλογών) στο youtube, το βίντεο το έχουν θάψει όλοι. (Αν το έχει κάποιος ας το ανεβάσει γιατί όσα είδα τα κόβουν λίγο πριν μιλήσει περί εκλογών).

πηγή:GREKI





Ποιοί είναι οι δανειστές της ανθρωπότητας;Φορολογούνται πουθενά;



Ποιοί είναι οι δανειστές της ανθρωπότητας;Φορολογούνται πουθενά;


Σ.Α: Ολη η Ελλάδα χρωστάει. Το ίδιο και η υπόλοιπη ανθρωπότητα. 40 τρισεκατομμύρια χρωστάει η ανθρωπότητα αλλά σε κανένα ΜΜΕ δεν τίθεται το ερώτημα "Σε ποιούς χρωστάμε, ποιοί μας δανείζουν" αλλά και "απο ποιόν και πως φορολογούνται;".
Αυτά τα θεμελιώδη ερωτήματα δεν τίθενται απο κανέναν γιατί οι Διεθνείς Εβραίοι Τραπεζίτες έχουν καταφέρει να ελέγχουν όλα τα μεγάλα ΜΜΕ.
Ένας κατάλογος απο τους κορυφαίους τραπεζίτες που ελέγχουν το χρήμα παγκόσμια έχει διαρρέυσει πριν απο χρόνια:



1. Rothschilds of London ·
2. Lazar Brothers of Paris
3. Israel Moses Seif of Italy
4. Warburg Bros of Hamburg
5. Lehman Brothers of New York

6. Kuhn Loeb of New York
7. Chase Manhattan of New York
8. Goldman Sachs of New York

Όλοι τους εβραϊκής καταγωγής.

Όλοι αυτοί οι τραπεζίτες είναι εκτός φορολογίας σε παγκόσμιο επίπεδο. Η περιούσια τους και οι δανεισμοί που κάνουν δεν συμπεριλαμβάνονται σε κανένα ΑΕΠ, τα βάζουν και τα βγάζουν απο όποια χώρα θέλουν χωρίς να να τους ελέγχει κανείς. Για αυτούς δεν υπάρχει "πόθεν έσχες", το που βρήκαν δηλαδή τα χρήματα και αγοράζουν ομόλογα του ελληνικού δημοσίου. Αν κάποιος απο εμάς κάνει αγορά έχει "ποθεν έσχες". Για αυτούς που δανείζουν σε χώρες δεν υπάρχει.

Η περιουσία των Ρόθτσιλντ υπολογιζόταν κατα το 1800 στο μισό πλούτο της Γης ενώ σήμερα στα 500 τρισεκατομμύρια δολάρια περίπου, περισσότερο δηλαδή απο το μισό πλούτο της Γης.

Σύμφωνα με τον καθηγητή Νίκο Σταύρου τα έθνη-κράτη έχουν μετατραπεί σε αστυφύλακες των τραπεζιτών. "Η Ελλάδα δεν χρωστάει ούτε πεντάρα σε έθνη κράτη. Χρωστάει σε τραπεζίτες.." δήλωσε ο καθηγητής και έχει απόλυτο δίκιο. Ουδέποτε η Ελλάδα μετα την Επανάσταση του 1821 δεν χρωστούσε σε κράτη. Χρωστούσε κυρίως στους Ρόθτσιλντ. Διαβάστε τα σχετικά άρθρα μας για τα δάνεια της Επανάστασης του 1821.
Ολες αυτές τις πληροφορίες οι Ρόθτσιλντ και οι υπόλοιποι τραπεζίτες τις κρύβουν απο το ευρύ κοινό μέσω του ελέγχουν των ΜΜΕ.

Δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις του καθηγητη Σταύρου.


πηγή:αντιπληροφορηση

ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ:Η ευτυχία σου εξαρτάται μόνο από εσένα.

ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ:Η ευτυχία σου εξαρτάται μόνο από εσένα.



"Μην φοβάσαι το Θεό,
Μην ανησυχείς για το θάνατο·
Ό,τι είναι καλό είναι εύκολο να το αποκτήσεις, και
Ό,τι είναι τρομερό είναι εύκολο να το υπομείνεις."
- Φιλόδημος
(Herculaneum Papyrus 1005, 4.9-14)


Θέλεις να είσαι ευτυχισμένος; Φυσικά και θέλεις! Τότε τι σε εμποδίζει; Η ευτυχία σου εξαρτάται μόνο από εσένα. Αυτό υποστήριζε ο Επίκουρος, ένας από τους πιο παρεξηγημένους Έλληνες φιλοσόφους. Το βασικό εμπόδιο για την ευτυχία έλεγε ότι είναι το άγχος.
Το λεξικό μας λέει ότι άγχος είναι η συναισθηματική κατάσταση που χαρακτηρίζεται κυρίως από έντονη συνεχή δυσφορία και οφείλεται σε φόβο ή ανησυχία για κάτι. Η λέξη προέρχεται από το αρχαίο ἄγχω που σημαίνει στραγγαλίζω, πνίγω (ότι δηλαδή κάνει το άγχος στην ευτυχία.)
Η φιλοσοφία του Επίκουρου βασιζόταν σε τέσσερις βασικές αλήθειες. Ονομάζεται και "θεραπεία με τα τέσσερα μέρη", ένα γιατρικό για την επιδημική ασθένεια του ανθρώπινου άγχους: "δεν υπάρχουν θεϊκά πλάσματα που μας απειλούν· δεν υπάρχει μετά θάνατο ζωή· αυτό που χρειαζόμαστε είναι εύκολο να το αποκτήσουμε· αυτό που μας κάνει να υποφέρουμε είναι εύκολο να το υπομείνουμε." όπως μας λέει και ο μεταγενέστερος επικουρικός Φιλόδημος στο απόσπασμα του ποιήματος που παρέθεσα στην αρχή της ανάρτησης. Ας δούμε αυτά τα τέσσερα μέρη λίγο πιο αναλυτικά:

"Μην φοβάσαι το Θεό"Οι περισσότεροι άνθρωποι βρίσκονται σε μια κατάσταση σύγχυσης σχετικά με τους θεούς αφού πιστεύουν ότι διαρκώς ασχολούνται με το τι κάνουν οι άνθρωποι και ξοδεύουν όλο το χρόνο και την ενέργεια τους για να τιμωρήσουν τους θνητούς εχθρούς τους και να βοηθήσουν τους πιστούς τους. Αυτό είναι αντίθετο καταρχήν με την ελευθερία του ανθρώπου (ντετερμινισμός). Επίσης δεν συμβαδίζει με την ιδέα της θεότητας να υπάρχουν θεοί οι οποίοι ανησυχούν και οι οποίοι καταβάλλουν δυνάμεις για να κάνουν κάτι. Ταιριάζει περισσότερο σε αυτούς να βρίσκονται σε μια κατάσταση ευτυχίας, χωρίς άγχη, ανησυχίες και ανάγκες να ζουν μια ζηλευτή ζωή. Έτσι για τους Επικουρικούς αποτελούν τα πρότυπα στα οποία προσπαθούν να μοιάσουν μέσα στα όρια της ανθρώπινης φύσης. Ο Επίκουρος έλεγε: "Είμαι έτοιμος να συναγωνιστώ τον Δία σε ευτυχία όσο έχω ψωμί και νερό."
Φυσικά μια τέτοια άποψη έρχεται σε ευθεία αντιπαράθεση με κάθε θρησκεία αφού της αφαιρεί κάθε δύναμη επιβολής πάνω στις μάζες αφού δείχνει ότι δεν είναι θεόσταλτη. Δεν είναι να απορεί κανείς ότι η άποψη του πολεμήθηκε απ' όλες τις θρησκείες και η προπαγάνδα που στήθηκε τον παρουσίαζε ως άθεο.

"Μην ανησυχείς για το θάνατο"Ίσως από τις πιο γνωστές ιδέες του. "Μην φοβάστε", έλεγε, "το θάνατο, γιατί όταν υπάρχουμε δεν είναι ο θάνατος παρόν και όταν είναι παρόν δεν υπάρχουμε εμείς". Προκαλεί σύγχυση το να ανησυχείς για την θνητότητά σου και είναι αχαριστία να απεχθάνεσαι τα όρια της ζωής.


"Ό,τι είναι καλό είναι εύκολο να το αποκτήσεις"Οι βασικές μας ανάγκες είναι λίγες και εύκολες να αποκτηθούν: φαγητό, νερό, στέγη και ασφάλεια από τους εχθρούς μας. Δεν χρειάζονται για να αποκτηθούν πολύ προσπάθεια ή πολλά χρήματα. Όλες οι άλλες ανάγκες είναι επίπλαστες και απαιτούν κόπο και χρήμα για να αποκτηθούν. Αν μάλιστα καταφέρουμε και τις αποκτήσουμε μας στερούν την ελευθερία γιατί απαιτούν ακόμα περισσότερο κόπο και χρήμα για να τις κρατήσουμε δημιουργώντας φυσικά περισσότερο άγχος. Και ενώ τα σώματα μας χρειάζονται όλα τα παραπάνω, το μόνο που χρειάζονται οι ψυχές μας είναι να είναι πεπεισμένες ότι τα σώματα μας θα πάρουν όλα αυτά που χρειάζονται. Σώμα ικανοποιημένο και ψυχή σίγουρη μας κάνουν χαρούμενους και αυτό είναι το κλειδί για την ευτυχία. Η Επικούρεια φιλοσοφία μας βοηθάει να καταλάβουμε πόσο λίγα χρειαζόμαστε, να είμαστε ευτυχισμένοι που τα κατέχουμε και να έχουμε την σιγουριά ότι θα συνεχίσουμε να τα κατέχουμε. Από την άλλη δεν υπάρχει λόγος να μην χαιρόμαστε τις εκάστοτε πολυτέλειες αν τύχει να είναι εύκολα προσβάσιμες. Δεν υπάρχει κάτι κακό στην πολυτέλεια αυτή καθ' αυτή, αλλά κάθε εξάρτηση από αυτή είναι επιζήμια για την ευτυχία μας, όπως και κάθε επιθυμία για άχρηστα πράγματα.


"Ό,τι είναι τρομερό είναι εύκολο να το υπομείνεις"Αυτή η διδασκαλία είναι ίσως η πιο δύσκολη να αποδεχτούμε. Η αρρώστια και ο πόνος δεν είναι ευχάριστα σε κανένα αλλά η φύση μας έχει κάνει έτσι ώστε να μην υποφέρουμε πολύ από αυτά. Η αρρώστια για παράδειγμα είναι είτε σύντομη, είτε χρόνια και είτε μέτρια ή βαριά, αλλά χρόνια και βαριά είναι εξαιρετικά σπάνιο· έτσι δεν χρειάζεται να ανησυχούμε με την προοπτική ότι θα υποφέρουμε.


Αυτό που έχει την μεγαλύτερη σημασία στη φιλοσοφία του Επίκουρου είναι η πεποίθηση ότι δεν ερχόμαστε στη γη δεμένοι με σχοινιά. Δεν είμαστε οι μαριονέτες ενός δημιουργού· δεν υπάρχει κάποιο σενάριο που πρέπει να ακολουθήσουμε ή από το οποίο περιοριζόμαστε. Από εμάς εξαρτάται να ανακαλύψουμε τους περιορισμούς που μας θέτει η ίδια η φύση μας. Όταν το κάνουμε αυτό βρίσκουμε κάτι ευχάριστο: η ζωή είναι ελεύθερη, η ζωή είναι καλή, η ευτυχία είναι πιθανή και μπορούμε να χαρούμε την ευτυχία των θεών αντί να ταπεινώνουμε τους εαυτούς μας στις λάθος ιδέες μας γι' αυτούς.
Όταν λέμε ότι η ζωή είναι ελεύθερη δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να έχουμε ηθικούς περιορισμούς. Είναι λάθος πρακτική να κλέψουμε τους φίλους μας ή να επιτεθούμε σε αγνώστους. Γιατί; Όχι επειδή είπε ο Θεός ότι αυτά είναι ανήθικα, αλλά επειδή είναι ηλίθιο να κάνουμε οτιδήποτε θα μας προκαλέσει ανησυχία. Οι φίλοι και η φιλοσοφία είναι τα δύο μέσα που έχουμε στη διάθεση μας για να μας βοηθήσουν να ζήσουμε τις ζωές μας με σιγουριά και χωρίς άγχος.