Σάββατο, 7 Ιανουαρίου 2012

Ellada, agapi mou


 





Του Etienne Roland στη γαλλική “Le Monde”
Νιώθω βαθιά ταπεινωμένος, ως φιλέλληνας, όταν μια εφημερίδα τολμά να βάλει τίτλο πως η Ελλάδα είναι «μια χώρα ίσως λιγότερο “ευρωπαϊκή” απ’ ό,τι φαίνεται» κι όταν το περιεχόμενο αυτού του άρθρου είναι κακή σύνοψη μιας ιστορίας την οποία οι συντάκτες δεν έχουν ζήσει.

Νoιώθω ταπεινωμένος, ως Γάλλος, που συμπατριώτες μου πληγώνουν με τέτοιο τρόπο την ιστορία και τροφοδοτούν τον μύθο του ψεύτη και πονηρού (poniros στο πρωτότυπο) Ελληνα.


Αν λοιπόν δεν είναι η Ελλάδα ευρωπαϊκή χώρα, ποιος αξίζει αυτόν τον τίτλο; Ο γερμανός βάρβαρος ή η ύπουλη Αλβιών, την οποία ο μεγαλύτερος ποιητής της, ο Βύρωνας, κατηγορούσε ήδη για λεηλασία της χώρας του Ομήρου;

Περισσότερο ευρωπαϊκή η Αγγλία, που δεν επιθυμεί καμία ευρωπαϊκή αλληλεγγύη – και κυρίως όχι εκείνη που θα της κόστιζε χρήματα;

Δεν είναι αυτή η χώρα που επανέφερε στην Ελλάδα τον στρατό και τον βασιλιά στο τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, πυροδοτώντας έναν κατακλυσμό που η Ελλάδα έμελλε να πληρώσει πολύ ακριβά, μια χώρα που μπορεί εντούτοις να υπερηφανεύεται για την αντίσταση την πιο υποδειγματική απέναντι στον Ναζί κατακτητή.

 Η ιδέα της Ευρώπης δεν έχει και πολλά χρόνια ζωή, αμφιβάλλω αν μπορούμε να διανέμουμε διπλώματα ευρωπαϊκότητας. Τόσο η ιδέα όσο και το γεωγραφικό της περιεχόμενο είναι προς οικοδόμηση και όχι ένα ακέραιο δεδομένο.


Ο Βαλερί Ζισκάρ ντ’ Εστέν έβαλε την Ελλάδα στην Ευρώπη διότι, λέει, από αυτή τη χώρα έρχονταν η δημοκρατία και ο πολιτισμός. Εστω, αν και μπορεί κανείς να πει πολλά για αυτή την αθηναϊκή δημοκρατία, την οπαδό της δουλείας, την ιμπεριαλιστική…

Αλλά ο τόνος τοποθετείται εσφαλμένα, διότι το πρόβλημα δεν είναι να μάθουμε πού γεννήθηκε η δημοκρατία, το πρόβλημα είναι να αναγνωρίσουμε ότι ο ελληνικός ή, καλύτερα ας πούμε, ο ελληνορωμαϊκός πολιτισμός είναι το μόνο κοινό σκυρόδεμα σε μια ιστορία φτιαγμένη από αντιπαλότητες και παγκόσμιους πολέμους.

Αυτός ο περίφημος ελληνικός πολιτισμός έθρεψε την Αναγέννηση, τα γράμματα και τις τέχνες, τους κλασικούς μας του 18ου αιώνα και γονιμοποίησε τις ελίτ του ίδιου αυτού αιώνα που συντάραξαν τον κόσμο.


Η θέση της Ελλάδας είναι στο κέντρο της Ευρώπης, πρόκειται άλλωστε για μία από τις πιο ζωντανές και τις πιο λαμπερές εστίες της ευρωπαϊκής κουλτούρας: με πρόσωπα αξιοσημείωτα σε όλους τους τομείς, και όχι μόνο στην ποίηση, με μια πρωτότυπη σχολή ζωγραφικής που αρχίζει από τον Θεόφιλο και οδηγεί στον Τσαρούχη μέσω του Εγγονόπουλου, με φιλόσοφους όπως ο Κορνήλιος Καστοριάδης

Δείτε ποιοι μεταφράζονται στην Ελλάδα: ο Βερνάν, ο Φουκό και ο Ντεριντά• δείτε πού διαπλάθονται οι ελίτ: στον τομέα της ιστορίας, η EHESS (Ανώτατη Σχολή Κοινωνικών Επιστημών) έχει παίξει μεγάλο ρόλο. Και θα βρείτε στην Ελλάδα μια γενιά αξιόλογων ιστορικών που συμμετέχουν στην ανανέωση του κλάδου.


Ολοι λοιπόν ψεύτες και κλέφτες τους οποίους πρέπει να υπερασπιστούμε γιατί εφηύραν κάποτε τη λέξη «δημοκρατία»; Υπάρχουν πολλά ακόμα πράγματα να βάλουμε στη ζυγαριά: η φιλοσοφία (α λα δυτικά), η ιστορία, το θέατρο… Υπάρχουν σήμερα σε αυτή τη χώρα άνδρες και γυναίκες από τους πιο καλλιεργημένους και τους πιο πολιτισμένους που γνωρίζω• δεν δέχομαι να τους βάζουν «βάρβαροι» στον πάγκο της Ευρώπης. Οσο για τους αξιοθρήνητους κομπιναδόρους, σε ποια χώρα δεν υπάρχουν, έχοντας διασπαθίσει δεκάδες δισεκατομμύρια;

Το ερώτημα δεν είναι αν η Ελλάδα είναι περισσότερο ή λιγότερο ευρωπαϊκή: τα ίδια τα θεμέλια της Ευρώπης δεν υφίστανται χωρίς τον ελληνισμό.



Να θυμίσουμε πως η Ευρώπη ήταν μια πριγκίπισσα από τη Φοινίκη που απήχθη από Κρήτες προκαλώντας μία από τις πρώτες διαμάχες μεταξύ Ανατολής και Δύσης.

Η Ευρώπη έχει λοιπόν και ανατολίτικες ρίζες κι αυτός είναι ένας πολύ χρήσιμος μύθος σε αυτές τις εποχές διασταύρωσης των πληθυσμών.


Τσιμέντο της Ευρώπης δεν είναι οι τράπεζες και οι τραπεζίτες αλλά ένας πολιτισμός, και ο ελληνικός πολιτισμός είναι ένα από τα στοιχεία που μας ενώνουν• αλίμονο, υπάρχουν τόσο λίγα!



Vive la Grece! Και ας μην αφήσουμε τεχνοκράτες να γονατίσουν φίλους και αδελφούς, πόσω μάλλον να τους ταπεινώσουν και να ταπεινώσουν κι εμάς.


* Ο κ. Ετιέν Ρολάν είναι πρώην διευθυντής της Γαλλικής Σχολής Αθηνών (EFA) και επίτιμος καθηγητής Ελληνικής Αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο Paris I – Πάνθεον – Σορβόνη.
Το κείμενο αυτό είναι η απάντηση του κ. Ρολάν στο πρόσφατο δισέλιδο δημοσίευμα της «Monde» με τίτλο «Ελλάδα – Ευρώπη: η μεγάλη παρεξήγηση», όπου αμφισβητούνταν η ευρωπαϊκότητα της χώρας μας.

Ο Μπουτάρης αρνείται να γιορτάσει την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης







  • Γράφει ο Χάρρυ Κλυνν
Μπράβο στον Γιάννη Μπουτάρη που αφήνει στην άκρη τις ντροπές, προκειμένου να κάνει την δουλειά του…

Σε δηλώσεις του στην εφημερίδα «Ο κόσμος του Επενδυτή», ο δήμαρχος της πόλης, Γ. Μπουτάρης, αναφέρει τα εξής:

«Εκείνο που ξέρω είναι ότι ο εορτασμός του 2012 πρέπει να ξεφύγει από το κλασικό μοτίβο των εθνικοαπελευθερωτικών ιαχών και να κάνει την πόλη γνωστή ανά τον κόσμο»

Γιασπασπάν ρε Γιάνναρε μοντερνομαχαλόμαγκα, έτσι σε γουστάρω να πούμε, κόντρα στην καθυστερημένη πλεμπάγια που πήρε πατριωτικά τον αμανέ και πάει να μας τη βγει στην κούρμπα, με σημαιάκια και άσματα…εθνικοαπελευθερωτικά, «Μακεδονία ξακουστή του Αλεξάντρου η χώρα» και άλλες μπιρμπιλωτές κοτσάνες.

Ποιανού Αλεξάντρου ρε, εκεί μείνατε;
Του Μπουτάρη ρε, του Παπάρη, του Σέσκουλα, του Μέσκουλα, του Βλήτα και του Μαρούλια…
Αρκετό πατριδοκατιμά φάγαμε στη μούρη!

Τι είναι αυτά εθνικοχαζοχαρούμενα που πάτε να μας ξεφουρνίσετε και να μας κάνετε το κεφάλι γκάιντα, λόγοι υπέρ Πίστεως και Πατρίδος, Δοξολογίες, σημαιοστολισμοί, πανηγυρικοί, παρελάσεις και ταρατατζούμ- ταρατατζούμ…

Που ζείτε ρεεε…
100 χρόνια πίσω μείνατε και αμέτι μουχαμέτι θέλετε να κρατάτε την Πατρίδα του Κεμάλ στο μεσαίωνα και την καθυστέρηση.

Εκσυγχρονιστείτε ρε σαρακοστιανά σκαλτσούνια… Gay Parade ρε, πασαρέλα, γυμνή ποδηλατοδρομία, φρου-φρου και αρώματα και όρθια μ@%@&#@

Σα δε ντρέπεσαι λέω εγώ, Δήμαρχε (;) της Θεσσαλονίκης, που σου έκανε η άγια πόλη την τιμή κι εσύ την γράφεις κανονικά και περνά την ιστορία της από τη μηχανή του κιμά…

Μετά απ’ αυτό, τι άλλο τι άλλο σου μένει να εξευτελίσεις;

Τα 24 δευτερόλεπτα που σκότωσαν το Γιάννο Κρανιδιώτη


Ντοκουμέντα από το ιστορικό αρχείο των AegeanTimes.GR - Oταν αποκαλύπταμε ότι οι μοιραίες εγγραφές στο μαύρο κουτί ... "έσβησαν" κατά λάθος!!!
Γιώργος Αδαλής


Σας ενδιαφέρει: Ακούστε το ηχητικό μήνυμα του Διαχειριστή των AegeanTimes.gr


Εκρηκτική ήταν η αποδοχή του πρώτου μέρους της έρευνάς μας με τίτλο «Η 11η Σεπτεμβρίου της Ελλάδας». Αυτό φάνηκε τόσο από την αναγνωσιμότητα του άρθρου όσο και από τις εκατοντάδες αναδημοσιεύσεις σε άλλα sites και blogs!

Πρόκειται για το πρώτο μέρος μιας έρευνας που κάναμε και την συγγραφή μιας ανάλυσης 12.000 λέξεων περίπου. Πριν προχωρήσουμε στην δημοσίευση του δεύτερου μέρους της έρευνάς μας, θεωρήσαμε σημαντικό να απαντήσουμε στα εκατοντάδες μηνύματα των αδελφών Κυπρίων αλλά και Ελλήνων της ομογένειας, για τον θάνατο του Γιάννου Κρανιδιώτη καθώς και γιατί το συνδυάσαμε στο πρώτο τμήμα της έρευνάς μας!

Αναζητώντας στοιχεία στο διαδίκτυο, πράγματι η υπόθεση Κρανιδιώτη είναι φτωχή από στοιχεία ! Κατά ένα περίεργο τρόπο, όταν αναζητάς στοιχεία της εποχής που αφορούσαν στην υπόθεση, βρίσκεις ελάχιστα ιστορικά ντοκουμέντα της εποχής!

Και μετά την αναστολή της λειτουργίας των AegeanTimes τον Οκτώβριο του 2010, δυστυχώς είχε χαθεί ένα ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟΤΑΤΟ άρθρο των AegeanTimes, που έριχνε άπλετο φως στο μυστήριο που κάλυπτε την υπόθεση αυτή!

Αποφασίσαμε λοιπόν, μετά από δική σας απαίτηση, να ανασύρουμε από το ιστορικό μας αρχείο, ένα άρθρο με στοιχεία και ντοκουμέντα, το οποίο είχε γραφτεί λίγες μέρες μετά την πτώση του Σινούκ στο Αγιο Ορος.

Με τον τίτλο «τα 24 δευτερόλεπτα που σκότωσαν τον Γιάννο Κρανιδιώτη» το άρθρο αποκαλύπτει ντοκουμέντα από τις έρευνες των εμπειρογνωμόνων και αποτελεί ένα πολύτιμο συμπλήρωμα , που πρέπει να διαβαστεί από οποιονδήποτε θέλει να κατανοήσει την έρευνα που ξεκινήσαμε.

Ιδιαίτερη προσοχή χρειάζεται στα ντοκουμέντα του μαύρου κουτιού του αεροσκάφους που πρώτοι είχαμε αποκαλύψει τότε καθώς και την απάντηση της κατασκευάστριας εταιρίας, ότι «οι εγγραφές στον αυτόματο πιλότο έσβησαν κατά λάθος!!!»



(φωτό όπως είχε δημοσιευτεί το θέμα στις 14/9/2004)

TA 24 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΟ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ

[Δημοσιεύτηκε στις 14/9/2004 - 11:35:00 πμ] [Συντάκτης: Αντώνης Μποσνακούδης]

Η κατασκευάστρια εταιρία Honeywell: "Oι εγγραφές στον αυτ. πιλότο έσβησαν κατά λάθος"!!! - Οι δήθεν καταγραφές του μαύρου κουτιού δεν εξηγούνται από κανένα νόμο της φυσικής

Θα μπορούσε να είναι μία τραγική αλλά ταυτόχρονα πλήρως ξεκαθαρισμένη ιστορία αυτό που συνέβει στις 14 Σεπτεμβρίου 1999 στον εναέριο χώρο της Ρουμανίας. Μιλούμε για το τραγικό ατύχημα με το πρωθυπουργικό αεριωθούμενο αεροσκάφος Mystere Falcon 900B της Dassault με αριθμό μητρώου SX-ECH, κατά το οποίο σκοτώθηκε ο Υφυπουργός Εξωτερικών Γιάννος Κρανιδιώτης και έξι άλλοι επιβάτες, συμπεριλαμβανομένου του γιού του.

Πρωτοδίκως, ο κυβερνήτης κ. Ιωάννης Ανδρουλάκης είχε βρεθεί ένοχος και καταδικάστηκε σε πενταετή φυλάκιση. Κάποιος θα μπορούσε να θεωρήσει ότι το θέμα έληξε και αποδόθηκαν οι ευθύνες. Το θέμα όμως θα μας απασχολεί για αρκετό καιρό, χωρίς εγγύηση ότι θα φωτιστούν όλες οι πλευρές.

Η έφεση του κ. Ανδρουλάκη, η οποία υποστηρίχθηκε από τον δικηγόρο Ιωάννη Σταμούλη, αμφισβήτησε ουσιαστικά τη νομιμότητα της συνολικής διαδικασίας και της κατάρτισης των πορισμάτων στα οποία στηρίχθηκε η καταδίκη. Ο κ. Ανδρουλάκης αθωώθηκε από τις κατηγορίες της υπερβολικής ταχύτητας και του κακού χειρισμού του αυτόματου πιλότου και του επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης 35 μηνών γιατί δεν είχε ανάψει τη φωτεινή ένδειξη «προσδεθείτε». Στην προσφυγή του στον Άρειο Πάγο αναμένεται να υποστηρίξει, μεταξύ άλλων, ότι τη φωτεινή ένδειξη πάντοτε την ενεργοποιούσαν οι κυβερνήτες λίγα μόνο λεπτά πριν την προσγείωση.

Από την άλλη πλευρά, η οικογένεια του μηχανικού της Ολυμπιακής, Μιχαήλ Παπαδόπουλου υπέβαλλε αγωγή συνολικού ύψους 7,544,840 ευρώ εναντίον της Ολυμπιακής, της κατασκευάστριας του αεροσκάφους Dassault Aviation και της κατασκευάστριας του αυτόματου πιλότου Honeywell Inc. Τις κατηγορεί για σχεδιαστικά και κατασκευαστικά σφάλματα, αποτυχία να λάβουν διορθωτικά μέτρα, μη αξιόπιστα εγχειρίδια σχετικά με ασφάλεια πτήσης, κλπ που είχαν ως αποτέλεσμα ένα αδικαιολόγητα ανασφαλές προϊόν (το αεροσκάφος) και υπογραμμίζει ότι το πλήρωμα δεν είχε προετοιμαστεί επαρκώς μέσω εκπαίδευσης και ότι δεν υπήρχαν διαδικασίες ασφαλείας για τέτοιες καταστάσεις.
Το εκρηκτικό θέμα, μετά από την απόφαση του Εφετείου, είναι ότι ερχόμαστε πάλι στην αρχή και αναρωτιώμαστε δύο πράγματα:

· Τί προκάλεσε το ατύχημα;· Ποιοί κυβερνητικοί και άλλοι παράγοντες και γιατί κατασκεύασαν ευθύνες για τον πιλότο και τον κυβερνήτη;
Αναφέρουμε ορισμένα στοιχεία που παρουσιάστηκαν για να συμπληρωθεί κάπως καλύτερα η εικόνα, με την επιφύλαξη και για νέα στοιχεία.

Πολιτικός καύσωνας
Ο θάνατος του Κρανιδιώτη είναι ιδιαίτερα θερμό γεγονός από πολιτική σκοπιά. Ήταν ο άνθρωπος ο οποίος έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην προώθηση της Κυπρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση και για την ένταξη της Κύπρου στην Ε.Ε. «πολεμήθηκε ισχυρά και υπόγεια μέσα από το ΥΠΕΞ, από τις κορυφές» όπως ήταν γνωστό πριν από τον θάνατό του και υπογραμμιζόταν συχνά μετά. Συμπτωματικά, ο θάνατός του και η Υπόθεση Οτσαλάν (με όλα τα γνωστά «τυχαία» γεγονότα) άνοιξαν το δρόμο για τον Γιώργο Παπανδρέου να κυριαρχήσει στο Υπουργείο Εξωτερικών χωρίς να υπάρχει κάποιος σημαντικός εσωτερικός παράγοντας στο Υπουργείο για να ελέγχει τα «προσωπικά του στοιχήματα» στο Κυπριακό, Αιγαίο και γενικά στα Ελληνοτουρκικά, κλπ. Ο Κρανιδιώτης συχνά περιγραφόταν ως «παράγοντας συγκράτησης ολισθημάτων και εκτροπών» στα εθνικά θέματα, εμμέσως πλην σαφώς αποδίδοντάς τα στον Υπουργό.
Συνεπώς, το ατύχημα πρέπει να εξεταστεί εξονυχιστικά, κάτι που ίσως να μην έγινε πλήρως σε πρωτόδικο βαθμό. Αρχίζουμε μία εξέταση, με βάση τα υπάρχοντα στοιχεία, δίνοντας έμφαση σε στοιχεία τα οποία είτε δεν ακούστηκαν είτε δεν έτυχαν σημαντικής προσοχής. Στο μέλλον θα εξεταστεί και με άξονα τις βασικές αρχές πτήσης.

Τα 24 δευτερόλεπτα
Σύμφωνα με τις καταθέσεις διασωθέντων, σημειώθηκαν αναταράξεις λίγα λεπτά πριν από την προσγείωση στο Βουκουρέστι και το αεροσκάφος «έκανε τέσσερεις με πέντες βουτιές». Αυτοί οι «δελφινισμοί» κολλούσαν επιβάτες (που δεν ήταν προσδεδεμένοι) στην οροφή και αμέσως μετά τους έριχναν στο έδαφος. Λόγω της αδράνειας, όταν το αεροσκάφος εκτελεί απότομη κάθοδο, ο επιβάτης τινάζεται στην αντίθετη κατεύθυνση και χτυπάει στην οροφή και όταν κάνει απότομη άνοδο πέφτει στον διάδρομο και αν είναι δεμένος στο κάθισμα, πιέζεται κάτω στη θέση του. Στα 24 δευτερόλεπτα που έγιναν οι δελφινισμοί, σημειώθηκαν και οι επτά θάνατοι, τραπεζάκι σφηνώθηκε στην οροφή και όλα τα αντικείμενα στο αεροσκάφος σκορπίστηκαν.

Σε μελέτη που υπέβαλλε ο κ. Ανδρέας Γ. Παυλίδης, Υποπτέραρχος Μηχανικός ε.α. στη Διεύθυνση Ασφαλείας Πτήσεων της Ολυμπιακής, υπογραμμίζει ότι χρειάζεται να εξεταστεί η περίπτωση να σημειώθηκαν καθοδικά και ανοδικά ρεύματα στην πορεία του Falcon που προκάλεσαν τις ταχύτατες αυξομειώσεις ύψους. Υπολογίζει μάλιστα ότι τις δυνάμεις που δέχθηκε ο Κρανιδιώτης από τις συγκρούσεις του σώματός του με τα τοιχώματα του αεροσκάφους. Ειδικότερα, αν το βάρος του ήταν 80 κιλοπόντ, προσέκρουσε στην οροφή με δύναμη 200 κιλοπόντ και ταχύτητα 8,66 μέτρων ανά δευτερόλεπτο που ισοδυναμεί με κινητική ενέργεια 300 κιλοποντόμετρων. Είναι σαν να έπεσε με το κεφάλι του στο έδαφος από ύψος 3,75 μέτρων (ως τάξη μεγέθους).
Σύμφωνα με την Τελική Έκθεση που έστειλε η Επιθεωρηση Πολιτικής Αεροπορίας της Ρουμανίας, η οποία ερεύνησε τα αιτία του ατυχήματος, συνέβησαν τα εξής (σύμφωνα με την επίσημη μετάφραση στο Υπουργείο Εξωτερικών):

«Οι παράμετροι πτήσης αρχίζουν να έχουν σημαντική μεταβολή πέντε δευτερόλεπτα πριν καταγραφεί ως απενεργοποιημένος ο αυτόματος πιλότος. Κατά τη διάρκεια αυτών των πέντε δευτερολέπτων, οι παράμετροι πτήσης ήσαν:
· [Ενδεικνυόμενη ταχύτητα] IAS 332 κόμβοι
· Υψόμετρο 15134 πόδια μειούμενο στα 14898 πόδια
· [Κινητήρες] N1 ENG = 62% / N1 ENG2 =66% / N1 ENG1=60%
· Τρία έως τέσσερα δευτερόλεπτα πριν από την αποσυνδεση του αυτόματου πιλότου ο οριζόντιος σταθεροποιητής STAB άλλαξε θεση από -0,31 μοίρες σε +0,11 μοίρες βυθίζοντας το ρύγχος του αεροσκάφους.
· Ο μοχλός πηδαλιούχησης είχε κινηθεί από τις 0 μοίρες στην 1,45 μοίρα, φθάνοντας σε θέση 0,72 μοιρών ένα δευτερόλεπτο προτού αποσυνδεθεί ο αυτόματος πιλότος, ταυτόχρονα, η γωνία προνευσης είχε ελαφρά διακυμανση άνω πρόνευσης [pitch] από -2,31 σε 2,23 μοίρες και επέστρεψε στις -2,31 μοιρες, τούτο επιβεβαιώθηκε από την αύξηση της κάθετης επιτάχυνσης στο 1,14 g, κατόπιν μείωση στο 1,05g [επιτάχυνση 1g σημαίνει ότι σε κάθε δευτερόλεπτο η ταχύτητα αυξάνει κατά 9,81 μέτρα ανά δευτερόλεπτο].
· 0,75 του δευτερολέπτου πριν αποσυνδεθεί ο αυτόματος πιλότος, η κάθετη επιτάχυνση μειώθηκε στο 0,79g και στο επόμενο 0,40 του δευτερολέπτου αυξήθηκε ταχύτατα στο 2,54g, ΑΛΛΑ σε αυτή τη χρονική περίοδο ο μοχλός πηδαλιούχησης καταγράφηκε ότι ωθήθηκε από 0,72 της μοίρας σε -3,06 μοίρες.

Οι παράμετροι πτήσης γιʼ αυτή την περίοδο είναι συσχετισμένες, εκτός από το τελευταίο δευτερόλεπτο πριν αποσυνδεθεί ο αυτόματος πιλότος, όπου η τάση άνω πρόνευσης του αεροσκάφους δεν είναι δυνατόν να εξηγηθεί με καταγεγραμμένα δεδομένα πηδαλίων πτήσης, σταθεροποιητή και πηδαλίου κλίσης ανόδου-καθόδου σε κάτω πρόνευση. Αφʼ ετέρου, σύμφωνα με τα μετεωρολογικά δεδομένα και τα διαγράμματα του ραντάρ, δεν υπήρξαν εξωτερικά ερεθίσματα όπως αναταράξεις εν αιθρία ή αναταράξεις κύματος δημιουργηθέντος από άλλο αεροσκάφος που θα μπορούσε να εξηγήσει αυτή τη συμπεριφορά του αεροσκάφους.

Η DFDR [Ψηφιακός Καταγραφέας Δεδομένων, στοιχεία του οποίου παραθέτουμε σε άλλο σημείο] δεν μπορούσε να παράσχει επαρκή αποδεικτικά στοιχεία γιʼ αυτό το δευτερόλεπτο λόγω του ρυθμού καταγραφής που είναι μία φορά το δευτερόλεπτο για το μοχλό πηδαλιούχησης και μία φορά κάθε δύο δευτερόλεπτα για τον οριζόντιο σταθεροποιητή, αλλά οι FGCs κατέγραψαν στη NVRAM μερικές παραμέτρους πτήσης για 1,5 δευτερόλεπτο πριν αποσυνδεθεί ο αυτόματος πιλότος. Η ανάλυση δεδομένων των FGCs και η εργασία προσομοίωσης θα μπορούσε να εξηγήσει τη συμπεριφορά του αεροσκάφους».


Παραβίαση Κοινοτικής Νομοθεσίας
Η υπεράσπιση υποστηρίζει ότι «το κατηγορητήριο στηρίζεται σε τρεις Εκθέσεις που δεν παρέχουν καμμία αξιοπιστία, είναι ελλιπέστατες και έχουν μία μονομερή διερεύνηση για να δημιουργήσουν ευθύνη στους χειριστές και τους τεχνικούς». Θεμελειώδες (και ισχυρό) στοιχείο της υπερασπιστικής γραμμής είναι ότι έχουμε Εκθέσεις για τον έλεγχο των αιτιών οι οποίες είναι από Επιτροπές που είναι συγκροτημένες κατά παράβαση της κοινοτικής Οδηγίας «EUROPEAN ECONOMIC COMMUNITY DIRECTIVE 94/56 /CE November 21, 1994». Η Οδηγία έπρεπε να είχε τεθεί σε ισχύ το Νοέμβριο του 1996, αλλά τέθηκε στις 3 Μαϊου του 2001 με το Νόμο 2912. Δηλαδή, παρανόμως έγιναν οι έρευνες για τη διερεύνηση των αιτιών του ατυχήματος με σύνθεση και συγκρότηση Επιτροπών ερεύνης η οποία έγινε κατά παράβαση της κοινοτικής Οδηγίας και με συμμετοχή εκπροσώπων των φορέων που εμπλέκονται στο ατύχημα!
Όπως υποστήριξε ο κ. Σταμούλης, η Οδηγία έχει εφαρμογή στα κράτη-μέλη αλλά η Ρουμανία δεν ανήκει στην Ε.Ε. Σύμφωνα με τη Διεθνή Σύμβαση του Σικάγο και την Οδηγία, αν το ατύχημα έγινε σε τρίτη χώρα η έρευνα θα γινόταν από αξιωματούχους της χώρας. Οι Ρουμάνοι όμως ζήτησαν να συμμετάσχουν στην Επιτροπή Έρευνας και εξουσιοδοτημένοι εκπρόσωποι από την Ελλάδα. Το παράδοξο είναι ότι ζήτησαν και έλαβαν μέρος στην Επιτροπή Έρευνας στη Ρουμανία και οι άνθρωποι της Dassault και της Honeywell. Από κοινοτικής πλευράς αυτό ήταν ανεπίτρεπτο και υπογραμμίζει ότι η ελληνική συμμετοχή θα έπρεπε να είναι με ειδικούς που θα ήταν ανεξάρτητοι από την Ολυμπιακή και γενικά κάθε εμπλεκόμενου φορέα ή ότι να αντιμετωπιστεί με επιφύλαξη καθε Πόρισμα, Έκθεση, κλπ που δεν κάλυπτε τις στοιχειωδεις απαιτήσεις αμεροληψίας που έθετε η Οδηγία.
Το γεγονός ότι το κατηγορητήριο στηρίχθηκε σε Εκθέσεις Επιτροπών που σχηματίστηκαν παράνομα με βάση την Οδηγία, αποτελεί το βασικό στοιχείο που προτάσει η υπεράσπιση. Πιθανόν να φθάσουμε στο σημείο η Ευρωπαϊκή Επιτροπή να παραπέμψει την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο γιατί πέραν του ότι δεν εναρμονίστηκε έγκαιρα με την κοινοτική Οδηγία, «το δικαστήριο ανέχθηκε την παρανομία» και καταδίκασε τον κυβερνήτη πάνω σε ασταθή νομική βάση με τις έρευνες που έγιναν μέχρι τώρα να πρέπει να ακυρωθούν.

Ο κ. Σταμούλης ειδικότερα περιέγραψε τη διαδικασία της έρευνας υπογραμμίζοντας τα μελανά στοιχεία που εντόπισε.

«Ο τότε Υπουργός που έδωσε εντολή στον Αερολιμενάρχη Αθηνών τον κ. Χαραλαμπάκη και σε έναν άλλο υπάλληλο της Ολυμπιακής Αεροπορίας να συμμετάσχουν, τον εξουσιοδότησε κατά παράβαση της κοινοτικής Οδηγίας. Και στην ρουμανική Επιτροπή, κακώς μετέχουν από ελληνικής πλευράς, πρόσωπα τα οποία δεν επιτρέπεται να ασχοληθούν με την έρευνα. Αυτό έγινε κατά παράβαση της Οδηγίας.
Η υπόθεση ήρθε στην Ελλάδα και εξουσιοδοτείται ο κ. Χαραλαμπάκης μία Επιτροπή που μετέχουν άνθρωποι οι οποίοι εξαιρούνταν από την κοινοτική Οδηγία. Οι Ρουμάνοι βγάζουν τον αυτόματο πιλότο και τον στέλνουν στα εργαστήρια της Honeywell για να εξεταστεί η λειτουργία του και κατά πόσο λειτούργησε κανονικά στο ατύχημα. Όλα αυτά είναι τελείως αντίθετα με την Οδηγία.
Όταν προσγειώθηκε το αεροσκάφος στο Βουκουρέστι, πήγε κάποιος της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, έβγαλε το μαύρο κουτί και το μετέφερε στον Πρόεδρο της ρουμάνικης Επιτροπής, ο οποίος το μετέφερε στις εγκαταστάσεις της TAROM, όπου ανοίχθηκε το μαύρο κουτί, αλλά δεν κατάφεραν να διαβάσουν τίποτα και με υπόδειξη της Dassault πήγε αρχικά σε ένα εργαστήριο της Γερμανίας και στη συνέχεια σε άλλο εργαστήριο στο Λονδίνο.

Υπάρχει μία καταγραφή ως δήθεν καταγραφή του μαύρου κουτιού, η ύπαρξη της οποίας δεν εξηγείται με κανέναν νόμο της Φυσικής. Αυτό φαίνεται στην Έκθεση της ρουμάνικης Επιτροπής. Οι τιμές g έχουν μικρές διακυμάνσεις και την ώρα UTC 19:15:43 έχει τιμή 1,13. Το επόμενο δευτερόλεπτο είναι 0,79 και στο επόμενο (19:15:45) πετάγεται στα 2,54, ενώ στο αμέσως επόμενο (19:15:46) πέφτει σε αρνητικό -0,79 δηλαδή πτώση 3,33g. Τότε βγαίνει εκτός ο αυτόματος πιλότος. Αυτή η επιβράδυνση τινάζει στην οροφή τον Κρανιδιώτη και τους άλλους. Πώς συμβαίνει το g να παρουσιάσει αυτή την απόκλιση; Ο πιλότος είπε ότι αισθάνθηκε αιφνιδίως μία απότομη βύθιση. Η βύθιση έγινε με εμπλεγμένο τον αυτόματο πιλότο. Δεν είχε αποσυνδεθεί ακόμη.Ο κανονικός χρόνος αντιδράσεως του πιλότου είναι 2,5 δευτερόλεπτα. Εδώ ευτυχώς, ό πιλότος αντέδρασε σε 1,3 δευτερόλεπτα με αποτέλεσμα ο εμπλεγμένος αυτόματος πιλότος που οδηγεί το αεροσκάφος για συντριβή στο έδαφος, να απεμπλακεί και να συγκρατηθεί από τον πιλότο. Όμως, στην πρώτη βύθιση σκοτώθηκαν όσοι σκοτώθηκαν. Τελικά ο χειριστής κατόρθωσε να χειριστεί το αεροσκάφος μετά από οκτώ δελφινισμούς και να το προσγειώσει. Ένα άλλο περίεργο είναι ότι αν και μπήκε στο FIR της Σόφιας και του Βουκουρεστίου με αίθριο καιρό, μόλις προσγειώθηκε σημειώθηκε καταιγίδα. Οι ερμηνείες που υπάρχουν είναι ότι το αεροσκάφος πρέπει να βρέθηκε σε ηλεκτρομαγνητικό πεδίο ή πεδίο ηλεκτρομαγνητικών παρεμβολών. Το Falcon δεν είχε ασπίδα από ηλεκτρομαγνητικές επιδράσεις».
Αυτό αποτελεί ένα άλλο στοιχείο που πιθανότατα θα μας απασχολήσει. Η ηλεκτρομαγνητική παρεμβολή θα μπορούσε να εξηγήσει τη συμπεριφορά του αεροσκάφους αφού στον Ηλεκτρονικό Πόλεμο γίνονται τέτοιες επιχειρήσεις(EW). Αναφέρθηκε επίσης ότι το Σεπτέμβριο του 1999 υπήρχαν τακτικά δρομολόγια AWACS από Σόφια προς Βελιγράδι και ταυτόχρονα εκτελούνταν τουρκικά αεροναυτικά γυμνάσια στον Εύξεινο Πόντο. Αυτές οι πιθανότητες δεν εξετάστηκαν γιατί το δικαστήριο δεν επέτρεψε την εξέτασή τους.Επίσης, απορρίφθηκε η πιθανότητα ηλεκτρομαγνητικής παρεμβολής με το αιτιολογικό ότι «οι εντολές στα συστήματα δίνονται ενσύρματα». Αυτό, κατηγορηματικά, δεν ισχύει αφού υπάρχει και η δυνατότητα εξʼ επαγωγής. Άλλωστε ο ηλεκτρονικός πόλεμος υπάρχει και διεξάγεται, λόγω της δυνατότητας επηρεασμού των συστηματων χωρίς να υπάρχει ενσύρματη συνδεση.
Τέλος, ο κ. Σταμούλης τόνισε την απώλεια δεδομένων από τον αυτόματο πιλότο όταν στάλθηκε στην κατασκευάστρια εταιρία για να εξεταστεί! Κάθε συσκευή αυτόματου πιλότου έχει δύο ηλεκτρονικούς υπολογιστές που καταγράφουν συχνότερα σε σχέση με το μαύρο κουτί, ειδικότερα ανά 1/20 του δευτερολέπτου και στον ηλεκτρονικό υπολογιστή του χειριστού. Η κατασκευάστρια Honeywell είπε ότι ... οι εγγραφές έσβησαν κατά λάθος όταν διερευνώνταν στο εργαστήριο και δεν έχουμε τις καταγραφές που θα μπορούσαν πραγματικά να μας φωτίσουν, όπως και η προσομοίωση (simulation) της πτήσης, η οποία, όπως καταγγέλει η υπεράσπιση, δεν έγινε.----------
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ



πηγή:AegeanTimes.GR

Οι 10 καλύτερες επιχειρηματικές ευκαιρίες για την νέα χρονιά!

 





Όπως και τις προηγούμενες χρονιές έτσι και φέτος ετοιμάσαμε μια παρουσίαση των 10 καλύτερων επιχειρηματικών ευκαιριών για την νέα χρονιά.


Οι ιδέες αυτές στηρίζονται σε πραγματικές ανάγκες και σε παγκόσμιες τάσεις που αυξάνονται ραγδαία. Ελπίζουμε μέσα στις ιδέες αυτές να βρείτε κάτι που να ταιριάζει στις δικές σας επιχειρηματικές ανησυχίες.


1. Επιστροφή στο Χωριό – Τοπικά Προϊόντα


Με την απόλυση συμβασιούχων, την αύξηση της ανεργίας και την καθυστέρηση νέων επενδύσεων, εμφανίζεται ήδη επιστροφή πολλών μορφωμένων ανθρώπων στα χωριά τους. Εφαρμόζοντας την τεχνογνωσία τις διασυνδέσεις αλλά και τις εμπειρίες που απέκτησαν μπορούν πλέον να δημιουργήσουν ανταγωνιστικές επιχειρήσεις βασισμένες στα τοπικά προϊόντα αλλά και τις υπηρεσίες που τόσο έχει ανάγκη η ύπαιθρος. Η τάση για επιστροφή στα φυσικά προϊόντα, στις παραδοσιακές συνταγές της γιαγιάς και την αυξανόμενη μέριμνα για το περιβάλλον θα σταθούν σύμμαχοι στις νέες αυτές προσπάθειες.


2. Cloud Computing


To 2012 θα είναι η χρονιά που πολύ περισσότερες επιχειρήσεις αλλά και ιδιώτες θα χρησιμοποιούν εφαρμογές και τις δυνατότητες αποθήκευσης αρχείων στο σύννεφο. Οι προοπτικές είναι τεράστιες, οι εφαρμογές μόλις και έχουν αρχίσει να εμφανίζονται και όλο και περισσότεροι – ξεκινώντας από τους νέους και τις «κινητές» εφαρμογές αλλά και τις επιχειρήσεις που βλέπουν μπροστά, θα γίνονται στο σύννεφο.


3. Εκπτωτικά Καταστήματα


Το 2012 προβλέπεται ότι η ευρωπαϊκή οικονομία θα συνεχίσει να βρίσκεται σε κρίση. Οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να είναι πιο συντηρητικοί απ’ ότι ήταν και θα ψάχνουν για ευκαιρίες είτε σε λαϊκές αγορές είτε σε περιφερειακά καταστήματα ή σε αλυσίδες εκπτωτικών καταστημάτων & stock houses. Υπάρχουν και στην Ελλάδα εταιρίες franchising που διαθέτουν επώνυμα καταστήματα με εκπτωτικά ή φθηνά προϊόντα κάθε είδους, και θα γίνουν περισσότερες.


4. Υπηρεσίες καθαριότητας & επισκευής


Ανεξάρτητα από την οικονομική κατάσταση του καθενός, όλα γύρω μας αργά ή γρήγορα λερώνουν, λεκιάζουν και χρειάζονται επαγγελματική φροντίδα. Και όσο τα χρήματα για εξόδους μειώνονται τόσο η ποιότητα ζωής μέσα στο σπίτι θα τραβάει μέρος του προϋπολογισμού μας. Το ίδιο ισχύει και για βιομηχανικά κτίρια ή χώρους γραφείων. Οι τσαγκάρηδες, μοδίστρες, μαραγκοί. ταπετσιέρηδες κλπ. θα ζήσουν μια νέα περίοδο άνθησης.


5. Διαχείριση Υδάτινων πόρων


Το νερό είναι το πετρέλαιο του μέλλοντος. Όσο ελαττώνονται τα αποθέματα τόσο πιο πολύτιμο γίνεται και τόσο πιο αναγκαίες οι υπηρεσίες , τα προϊόντα και οι τεχνολογίες που θα μας βοηθήσουν να τα εξοικονομήσουμε. Από συστήματα που εντοπίζουν αυτόματα διαρροές μέχρι κατασκευή αυτοποτιζόμενων κήπων, μίνι συστήματα αφαλάτωσης ή τεχνολογίες καθαρισμού & χρήσης αποβλήτων.


6. Σκούτερ και ποδήλατα


Οικονομία στην μετακίνηση και προστασία του περιβάλλοντος – δύο σε ένα! Και ως προς τα ποδήλατα προσθέτουμε και την δωρεάν γυμναστική. Πωλήσεις, ενοικιάσεις, συντηρήσεις, βαφή ή ανανέωση εμφάνισης, ανταλλακτικά, φύλαξη είναι μερικές μόνο από τις επιχειρηματικές ιδέες που σχετίζονται με τα σκούτερ και τα ποδήλατα. Νέες μορφές με ηλεκτροκινητήρες ή μικτή χρήση θα ζητιούνται όλο και περισσότερο.


7. Κήποι για μικρούς χώρους


Η αυξανόμενη ανησυχία σχετικά με την ποιότητα και τις τιμές των βασικών τροφίμων μεταφράζεται σε αύξηση του αριθμού των ανθρώπων που θέλουν να καλλιεργούν κάποια τρόφιμα όπου κι αν ζουν. Μικρά θερμοκήπια, οικολογικά παρασιτοκτόνα, μικρές ποικιλίες φυτών με βασικά βότανα ή λαχανικά, κατασκευή και συντήρηση μικρών οικιακών λαχανόκηπων, κατασκευές παρτεριών για σχετική χρήση σε μπαλκόνια ή ταράτσες.


8. Φροντίδα Ηλικιωμένων


Η ανάγκες για φροντίδα/εξυπηρέτηση ηλικιωμένων είναι ένα από τα αποτελέσματα της σύγχρονης πραγματικότητας. Όταν το ζευγάρι πρέπει να δουλεύει, κάποιος πρέπει να φροντίσει τους μεγαλύτερους. Από απλές υπηρεσίες νοσοκόμων, έως φροντίδα για το φαγητό, την φροντίδα των ρούχων, τις υπηρεσίας delivery των super market, το καθάρισμα του σπιτιού έως το άνοιγμα του δικού σας «σπιτιού φροντίδας ηλικιωμένων» υπάρχουν δεκάδες εξειδικευμένες ανάγκες που ζητούν λύσεις.


9. Εξοικονόμηση ενέργειας


Το κόστος ζωής και ο περιορισμός των εσόδων οδηγεί σε αναζήτηση οικονομικότερων λύσεων – ξεκινώντας από την θέρμανση και την μετακίνηση.
Η εγκατάσταση μιας αντλίας θερμότητας, ενός ηλιόθερμου ή ενός πράσινου κλιματιστικού στο σπίτι όχι μόνο εξοικονομεί χρήματα μακροπρόθεσμα αλλά σας δίνει και επιστροφές ή μείωση φόρων. Τα ηλεκτρικά ή τα υβριδικά αυτοκίνητα είναι οι απλούστερες λύσεις για την εξοικονόμηση καυσίμων. Οι μικρές επιχειρήσεις που κάνουν τις εγκαταστάσεις, την ρύθμιση ή την συντήρηση τέτοιων προϊόντων σίγουρα θα αναπτυχθούν.


10. Cocooning & Ανακαινίσεις Χώρων


Όσο οι έξοδοι θα είναι δυσβάστακτοι, τόσο οι προσκλήσεις για παρέα στο σπίτι θα αυξάνουν. Όσο η ζωή δυσκολεύει τόσο το ενδιαφέρον για ποιότητα ζωής στο σπίτι θα αυξάνει. Χιλιάδες προϊόντα, χρηστικά εργαλεία, διακοσμητικά στοιχεία, συναρμολογήσεις και κατασκευές συνδέονται με την ανθρώπινη αυτή ανάγκη. Το στυλ, τα χρώματα, η επιθυμία για χώρους ζεστούς ασφαλείς και όμορφους, για λίγες ώρες ηρεμίας και ξεγνοιασιάς, ξαναμπαίνουν στην ζωή μας. Οι μεγαλύτερες ανακαινίσεις αναμένονται να γίνουν στα μπάνια και στις κουζίνες.

πηγή:exoenavaros.blogspot.com

ΓΑΠ ο Νέρων της Οικονομίας..

 



ΓΑΠ ο μπουρλοτιέρης...
ΓΑΠ ο Νέρων της Οικονομίας..

Το Foreign Policy στο τεύχος Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2012 , παρουσιάζει τον Γ. Παπανδρέου να κρατά ένα σπίρτο και να καίει ένα σπίτι, ενω στο άλλο χέρι κρατάει ....

τι άλλο, το αγαπημένο του iPad...
Μετά τον τίτλο του μεγάλου στοχαστή, του άνδρα της χρονιάς, ήρθε και
και αυτό το εξώφυλλο με τον ΓΑΠ να καίει τα πάντα....
Το πρόβλημα όμως είναι ότι εκτός από την παγκόσμια οικονομία, έβαλε φωτιά και στα δικά μας σπίτια ο νεραϊδοχτυπημένος (που λέει και ο Χάρυ Κλύνν)....
 
πηγή:έχω μάτια και βλέπω

Απ’ το ποδήλατο έπεσε, απ’ την καρέκλα με τίποτα

 

-Ο Γιώργος μπέρδεψε απ’ ό,τι φαίνεται τις πολιτικές ισορροπίες με την ισορροπία ποδηλάτου. Θα μου πεις λογικό. Άμα εφαρμόζεις πολιτική που κάνει τη ζωή των άλλων ποδήλατο, μπορεί να τραβήξεις καμιά πενταλιά και προς τίποτα καταγγελίες προς νταβατζήδες ξαφνικά.
-Ο Ψυχάρης έριξε λέει το Γιώργος γιατί δεν πήρε 10 εκατ. δάνειο από την Εθνική. Άμα το ξέραμε θα κάναμε και έναν τηλεμαραθώνιο να εξευμενίσουμε τον εκδότη. Κάτι με τίτλο «αΓΑΠάμε Γιώργο» ή ακόμη καλύτερα το «Ψυχαροσάββατο του λαού». Τσάμπα πήγε ο Γιώργος.
-Αποδείχτηκε πάντως πως είναι Ψυχάρα ο άνθρωπος. Να σε εκβιάζει ο Ψυχάρης και να μην λες κουβέντα. Και να του δίνεις και λεφτά για το Μέγαρο Μουσικής. Δύο φορές τσάμπα πήγε ο πρόεδρος.
-Τι περιμένεις όμως από εκδότες. Να εκδώσουν θέλουν. Άμα δεν τους βγαίνει εφημερίδα, εκδίδουν πολιτικούς.
-Μπήκε λέει ο κυρ Σταύρος στου Μαξίμου από την πίσω πόρτα. Απαράδεκτο. Σαν να είναι κλέφτης. Ο πρωθυπουργός πρέπει να μπαίνει από μπροστά.
-Ποιός είναι ο πρωθυπουργός; Πού να ξέρω. Εδώ δεν μας λέει ο Γιώργος ποιός κυβερνούσε εκείνο τον καιρό, εγώ θα πω;
-Λύσαμε πάντως την απορία γιατί βάλαμε έναν τραπεζίτη όπως ο Παπαδήμος πρωθυπουργό. Μα για να εγκρίνει απευθείας ο ίδιος τα δάνεια και να μην δημιουργούνται παρεξηγήσεις με τους εκδότες.
-Ειδικά με άγιους ανθρώπου όπως ο Ψυχάρης, ο οποίος διατέλεσε και Διοικητής του Αγίου Όρους δεν είναι να δημιουργείς φασαρίες. Ξέρετε πόσα εξαπτέρυγα έχει να τον προστατεύουν;
-Αυτοί οι καναλάρχες, άγιοι άνθρωποι τελικώς. Εκείνος ο Αλαφούζος για Αη Λαφούζος πάει. Προστάτης των ΕΦΡΑΙΜ.
-Ντοκιμαντέρ, πόρισμα και αθώωση σε χρόνο ρεκόρ. Όχι σαν κάτι ανακρίτριες τρία χρόνια. Να πάει τώρα ο Γιάννης στο υπουργείο Δικαιοσύνης. Δεν έχει σημασία που είναι ανορθόγραφος και γράφει το ψ με πσ. Θα του γράφει τους λόγους ο Μπάμπης. Ύμνοι στο παντεσπάνι.
-Το Mega, βρίσκεται σε παράκρουση. Τόσα χρόνια βάραγε Γιώργο υπέρ Μπένυ. Τώρα που ο Γιώργος δείχνει να θέλει Μπένυ, πρέπει να τον υποστηρίξει την ώρα που τσακώνεται με Ψυχάρη; Ήμαρτον
-Αλήθεια, αν καταφέρει ο Βενιζέλος να βγει πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ όλοι αυτοί που έτρεχαν στα γυμναστήρια για να είναι αρεστοί στο ΓΑΠ, τώρα τι θα κάνουν; Θα μπουν σε πρόγραμμα εντατικής πάχυνσης;
-Και τώρα που μιλάμε για τον αντιπρόεδρο είναι αισχρό αυτό που του έκαναν. Να μπουν στο βιογραφικό του στο Wikipedia και να του βάλουν middle name.Φαντάζομαι πως δεν τον πείραξε τόσο το ενδιάμεσο όνομα (malakas) όσο το γεγονός ότι είναι μια ξενόφερτη, αμερικάνικη συνήθεια η χρήση ενδιάμεσου ονόματος.
-Ένας φίλος του Μπένυ από τα παλιά, μου σφύριξε να του ζητήσω αν τον δω να μου μιλήσει στα γαλλικά. Δεν ξέρω γιατί το λέει. Αφού ο αντιπρόεδρος έκανε το μεταπτυχιακό του στο Παρίσι. Προφανώς θα τα μιλάει άπταιστα
-Τώρα που γράφω για μορφωμένους ανθρώπους, μου ήρθε στο μυαλό ο αδελφός του Γιώργου ο Νίκος. Μορφωμένος άνθρωπος και αυτός. Συγγραφέας. Του διέφυγε βέβαια πως δεν είναι «παραμύθια του Χαλιμά» όπως έγραψε στην επιστολή του αλλά της Χαλιμάς. Δεν έχει όμως καμία σημασία. Όλο το απόσταγμα της γνώσης βρίσκεται υστην υπογραφή «Νίκος Τρότσκυ Παπανδρέου»
-Γιατί υπογρράφει ως Τρότσκυ δεν το ξέρω, αλλά θα είναι πολύ σοβαρό. Από διπολισμός και πάνω. Πολιτικός πάντα.
-Γεια στο στόμα του, όμως. Τα είπε, όπως έπρεπε, στους υπουργούς του ΠΑΣΟΚ. Ραγιάδες τους αποκάλεσε. Αλλά γιατί δεν τα έλεγε στον αδελφό του στο family dinner τόσα χρόνια; Με σκληρή γλώσσα. Αγγλική βέβαια

ΕΚΔΟΡΟΣΦΑΓΕΥΣ
το κουτί της πανδώρας

Όταν οι Έλληνες πολεμούσαν εναντίον του Κόκκινου Στρατού

23.500 Έλληνες αποβιβάζονταν σαν σήμερα ,το 1919 στην Οδησσό,για να πολεμήσουν εναντίον του Κόκκινου Στρατού στην Ουκρανία. Μια απόφαση του Ελευθέριου Βενιζέλου που αποδείχτηκε πέρα για πέρα λανθασμένη.


πηγή:OnAlert.gr
Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget