Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

Πολίτικη Κουζίνα-Μιά Λάμψη στον Βόσπορο

                                 Η υπέροχη   Ευανθία Ρεμπούτσικα μας ταξιδεύει σε άλλες εποχές .

Λαχανικά για κορίτσι, μπανάνα για αγόρι!


 

   Μια νέα επαναστατική διατροφική μέθοδος δίνει τη δυνατότητα στα ζευγάρια που θέλουν να αποκτήσουν παιδί να επιλέγουν κατά κάποιο τρόπο το φύλο.

   Αν λοιπόν θέλετε κόρη λίγες εβδομάδες πριν τη σύλληψη η κατανάλωση φρούτων και πράσινων λαχανικών θα αύξανε τις πιθανότητες ενώ αν θέλετε γιο οι μπανάνες και οι πατάτες είναι ότι πρέπει.

    Σύμφωνα με την εταιρία Annet Noorlander που πραγματοποίησε την έρευνα με ομάδες επιστημόνων από τα πανεπιστήμια του Delft και του Μάαστριχτ το συμπέρασμα είναι ότι οι γυναίκες θα μπορούσαν να αυξήσουν τις πιθανότητές τους να γεννήσουν κορίτσι με την κατανάλωση τροφίμων που έχουν υψηλά επίπεδα ασβεστίου και μαγνησίου.
   Αντιθέτως οι τροφές που είναι πλούσιες σε κάλιο και νάτριο θα μπορούσαν να βοηθήσουν τις γυναίκες που θέλουν να κάνουν γιους.    Πάντως ομάδα γυναικών που ακολούθησε τη δίαιτα για τα κορίτσια το 80% των γυναικών απέκτησαν κοριτσάκια.

πηγή :protothema.gr

Ηλιακό κλιματιστικό (και όχι μόνο!)

 

Στη γραμμή παραγωγής έφθασε πριν από λίγες ημέρες το πρώτο ηλιακό κλιματιστικό της κινεζικής εταιρείας Gree Εlectric Αppliances. Η καινοτόμος ηλεκτρική συσκευή, πέρα από το να αντλεί την απαραίτητη για τη λειτουργία της ενέργεια από τον ήλιο, προωθεί στο τοπικό ηλεκτρικό δίκτυο την ανεκμετάλλευτη ενέργεια που είχε αποθηκεύσει.

Οι πρώτες 50.000 μονάδες μάλιστα, σύμφωνα με την εταιρεία, έχουν ήδη πουληθεί και αναμένεται να διατεθούν στις ΗΠΑ, ενώ επόμενη στη σειρά θα είναι φυσικά η κινεζική αγορά. Η ίδια εταιρεία είχε αναπτύξει μια τεχνολογία ιονισμένου αέρα, τη λεγόμενη Cool plasma, την οποία είχε μάλιστα ενσωματώσει σε μια σειρά κλιματιστικών. Με τη βοήθεια αυτής κατά τη χρήση του κλιματιστικού επιτυγχάνεται η απολύμανση του αέρα και παράλληλα η εξουδετέρωση οσμών. Ταυτόχρονα ένα σύστημα παρακολούθησης των κινήσεων στον χώρο με μικροκάμερα επιτρέπει την απελευθέρωση κρύου ή ζεστού, αντίστοιχα, αέρα προς την κατεύθυνση στην οποία εντοπίζονται ανθρώπινες παρουσίες.

 πηγή:βήμα

ΥΔΑΤΙΝΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ








Υδάτινη κατοικία με θέα το απέραντο γαλάζιο
Δύο ολόκληρα έτη επίπονης και δύσκολης εργασίας χρειάστηκαν για να ολοκληρωθεί ένα από τα εντυπωσιακότερα super yachts που έχουν παρουσιαστεί μέχρι στιγμής στο παγκόσμιο ναυπηγικό στερέωμα. Πρόκειται για το H2OME, το οποίο προέκυψε από τη συνεργασία του ναυπηγικού γραφείου Navirex, που ανέλαβε το σχεδιασμό της ατράκτου, με το σχεδιαστικό γραφείο Α-LAB που επιμελήθηκε το εσωτερικό και του ναυπηγείου MMGI που εδρεύει στο Monfalcone της Ιταλίας και ανέλαβε την κατασκευή.
Για να μπορέσουμε να προσεγγίσουμε -κατά μία έννοια- το σκεπτικό κάτω από το οποίο προέκυψε το σκάφος, θα πρέπει να λάβουμε υπόψη τα υπάρχοντα θαλαμηγά που συνθέτουν τον ανταγωνισμό. Με τον παγκόσμιο στόλο να διαθέτει ένα μεγάλο εύρος, τόσο σε ποσότητα όσο και σε σχεδιασμό, οποιοδήποτε νεοεισερχόμενο σκάφος θα πρέπει να διαθέτει ελκυστικά χαρακτηριστικά που να το διαφοροποιούν, προσφέροντας παράλληλα και ανταγωνιστικά στοιχεία.
Στην προκειμένη περίπτωση το H2OME φαίνεται να τα καταφέρνει με το μέγεθος, την εξωτερική του εμφάνιση και την προσφερόμενη άνεση να λειτουργούν υπέρ του, με μία πρωτόγνωρη, για τα δεδομένα της κατηγορίας, αύρα. Πέρα από τα χαρακτηριστικά που φαίνονται, υπάρχουν και ορισμένα αφανή που για να αναδειχθούν απαιτείται η λειτουργία του σκάφους. Αναφερόμαστε φυσικά στις επιδόσεις οι οποίες δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητες, δεδομένων των 42 κόμβων που δύνανται να επιτευχθούν.
Η εξωτερική εμφάνιση του νεότευκτου H2OME αποτελεί ένα από τα πλεονεκτήματά του, όχι μόνο γιατί είναι ασυνήθιστη αλλά και επειδή είναι ελκυστική. Τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά του στοιχεία είναι τρία στο πλήθος και αναφερόμαστε φυσικά στην κάθετη ακμή της πρώρας, την ορθογωνισμένη υπερκατασκευή και την ελεύθερη, χωρίς κουπαστή, πρύμνη. Από εκεί και πέρα πρωταγωνιστικό ρόλο αναλαμβάνουν άλλα -εκ των έσω- χαρακτηριστικά, όπως για παράδειγμα η ανισόπεδη διάταξη του καταστρώματος στο πρυμναίο του τμήμα και οι μεγάλες περιμετρικές γυάλινες επιφάνειες της υπερκατασκευής. Αφήσαμε για τελευταίο το μαύρο του χρώμα η χρήση των οποίου είναι ασυνήθιστη στα σκάφη αναψυχής, προσφέροντας όμως την ανάλογη αίγλη και μεγαλοπρέπεια.
Επιδεικνύοντας καινοτόμα στοιχεία, οι εξωτερικοί χώροι του κύριου καταστρώματος προσφέρουν μία άνεση πέραν της αναμενόμενης η οποία προκύπτει τόσο στην πρωραία περιοχή με το μεγάλο ελεύθερο κατάστρωμα, όσο και στην πρυμναία ζώνη. Ο εξοπλισμός της περιλαμβάνει τρεις χώρους που διαχωρίζονται μεταξύ τους με σαφήνεια χάρη στην ανισόπεδη διάταξη.
Η αναβαθμισμένη διαβίωση προκύπτει και στο ανώτερο κατάστρωμα όπου δεσπόζει το fly bridge, ένας επιμελημένος χώρος που φιλοξενεί στο κέντρο του ένα υπαίθριο καθιστικό / τραπεζαρία ενώ κατάπρυμα προσφέρονται στρώματα ηλιοθεραπείας.
Σε ο,τι αφορά το εσωτερικό, η εξοπλιστική του πληρότητα και πολύ περισσότερο η ευρυχωρία που προκύπτει από τις μεγάλες διαστάσεις, συμβάλλουν καθοριστικά στην άνετη διαβίωση. Τα ανοιχτά χρώματα και η ορατότητα προς το εξωτερικό περιβάλλον "μεγαλώνουν" τον χώρο, προσφέροντας ένα αστραφτερό σύνολο. Όσο για το φωτισμό, η χρήση εξειδικευμένων λαμπτήρων προσφέρει πολλές δυνατότητες προσαρμόζοντας την ένταση σε μια ευρεία κλίμακα φωτός.
Το καθιστικό εξοπλίζεται με τέσσερις συνολικά καναπέδες ενώ πιο μπροστά συναντάμε μια μεγάλη τραπεζαρία με δυνατότητα φιλοξενίας δώδεκα ατόμων. Όσο για το κατώτερο κατάστρωμα, αυτό εξοπλίζεται με πέντε πολυτελείς και μοντέρνες καμπίνες για τους επιβάτες και άλλες τέσσερις για το πλήρωμα.
Το σύγχρονο προφίλ του σκάφους, υποστηρίζει με το δικό του τρόπο το μηχανοστάσιο, το οποίο φιλοξενεί ένα δίδυμο πετρελαιοκινητήρων από την Caterpillar, συνολικής ισχύος 3.650 ίππων και σε συνδυασμό με μια τουρμπίνα της Vericor, ισχύος 4.500 ίππων, το σκάφος είναι σε θέση να αναπτύξει μια ασυνήθιστη για την κατηγορία ταχύτητα, που αγγίζει τους 42 κόμβους, ενώ η υπηρεσιακή φθάνει τους 22 κόμβους.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Ολικό μήκος: 44 μέτρα
Μέγιστο πλάτος: 8 μέτρα
Βύθισμα: 1,5 μέτρα
Εκτόπισμα: 200.000 κιλά
Χωρητικότητα δεξαμενών καυσίμων: 30.000 λίτρα
Χωρητικότητα δεξαμενών νερού: 6.000 λίτρα
Αριθμός καμπίνων: 5 + 4
Ισχύς κινητήρων: 3.650 ίπποι
Μέγιστη ταχύτητα: 42 κόμβοι
Υπηρεσιακή ταχύτητα: 22 κόμβοι
Το νεότευκτο H2OME εντυπωσιάζει από την πρώτη κιόλας ματιά Η κάθετη ακμή στην πρώρα, πέρα από αισθητικούς λόγους, συμβάλλει καθοριστικά στην πλεύση του σκάφους Η ευρηματική διάταξη της πρύμνης αποτελεί ίσως το κυριότερο σημείο αναφοράς του σκάφους
Το μαύρο χρώμα της ατράκτου σε συνδυασμό με την χρυσαφί οροφή, προσδίδουν στο σκάφος το ανάλογο κύρος Οι πλευρικοί διάδρομοι φωταγωγούνται, προσφέροντας ασφαλή διέλευση κατά τη νύχτα Η φωταγώγηση του κύριου καταστρώματος γίνεται με χρήση λαμπτήρων led, συμβάλλοντας στην οικονομική λειτουργία
Οι μεγάλοι υαλοπίνακες προσφέρουν στο εσωτερικό πλούσιο φυσικό φως Το γυάλινο τραπέζι της τραπεζαρίας εναρμονίζεται πλήρως στη μοντέρνα αισθητική του χώρου Σε μοντέρνα αισθητική κινείται και η βιβλιοθήκη του σκάφους
Ένα επιπλέον καθιστικό προσφέρεται στο κατώτερο κατάστρωμα, προσφέροντας θέα στην ίσαλο Τα εντυπωσιακά φώτα δεσπόζουν σε όλες τις ακμές της καμπίνας Η καμπίνα master εξοπλίζεται με διπλό κρεβάτι ενώ περιλαμβάνει και ένα καθιστικό
Το λουτρό που συνοδεύει την καμπίνα master επενδύεται με ένα εντυπωσιακό πλακάκι ενώ περιλαμβάνει και επιτοίχιους μίκτες νερού Η καμπίνα των φιλοξενουμένων περιλαμβάνει δύο μονές κουκέτες Η σύγχρονη κουζίνα είναι εγκατεστημένη στο κατώτερο κατάστρωμα
Με μεγάλη επιμέλεια είναι τοποθετημένοι οι κινητήρες στο κατώτερο κατάστρωμα Κάτοψη του ανώτερου καταστρώματος Κάτοψη του κύριου καταστρώματος
Κάτοψη του κατώτερου καταστρώματος
 πηγή :in.gr

Εντυπωσιακή κατασκευή κέικ στην Ινδία


 
Ινδοί σεφ δημιούργησαν ένα πολύ γλυκό αντίγραφο του ξενοδοχείου Taj Mahal Palace της Βομβάης.

Η κατασκευή έγινε στα πλαίσια της 36ης Ετήσιας Έκθεσης Κέικ στην Bangalore και φυσικά κέρδισε τις εντυπώσεις.