Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

NASA: Υπάρχουν εξωγήινοι και έχουμε αποδείξεις!

Σε μία σπάνια κατηγορία μετεωριτών που ονομάζεται CI1 και έχουν βρεθεί μόλις 9 απ' αυτούς στην γη, ανακαλύφθηκαν απολιθώματα βακτηρίων τα οποία αποδεικνύουν την ύπαρξη ζωής εκτός του πλανήτη μας.

Τη σημαντική αυτή ανακάλυψη την έκανε ο αστροβιολόγος Dr. Richard B. Hoover από το κέτνρο διαστημικών πτήσεων της NASA...Ο Dr. Hoover έκανε την ανακάλυψη όταν ανέλυσε κομμάτια από τον μετεωρίτη CI1 με μικροσκόπιο σάρωσης ηλεκτρονίων. Κάτι που κάνει την ανακάλυψη πιο συναρπαστική είναι ότι μερικοί από τους μικροοργανισμούς που βρέθηκαν στον μετεωρίτη έχουν τρομερές ομοιότητες με γήινους μικροοργανισμούς, ενώ άλλοι δεν έχουν τίποτα όμοιο η κοινό με άλλους... Τα αποτελέσματα της έρευνας έχουν κοινοποιηθεί σε παραπάνω από 100 ειδικούς στον τομέα της αστροβιολογίας ενώ έχουν προσκληθεί πάνω από 5.000 επιστήμονες από την επιστημονική κοινότητα ώστε να πάρουν μέρος στην γενική ανάλυση των ευρημάτων. Στις αρχές της βδομάδας άλλη μια παρόμοια ανακάλυψη έγινε όταν βρέθηκε μετεωρίτης πλούσιος σε αμμωνία και άζωτο, κύρια συστατικά του DNA. Αν αποδειχθεί πως ο Dr. Hoover έχει δίκιο θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές στην επιστήμη καθώς θα απαντηθούν πολλά ερωτήματα για τους χαμένους κρίκους στην αλυσίδα δημιουργίας ζωής...
http://gadgetnewsgr.blogspot.com/2011/03/nasa.html

Η καυτή εμφάνιση... υφυπουργού με το βαθύ ροζ συνολάκι!

 


Ποια Μπάστα , ποια Τζούλια , ποια Ζέτα ...η Τζάκρη να δείτε !Θυμάστε την υφυπουργό που απόλαυσε καφεδάκι με 29 ευρώ στο Vip του Ελευθέριου Βενιζέλος και πληρώσαμε μέσω κρατικού προυπολογισμού ! Τώρα δείτε την αλλιώς ! Έχει την φήμη της υφυπουργού με τα περισσότερα μοντελάκια οίκων υψηλής ραπτικής ! Και εδώ το αποδεικνύει με αποκαλυπτική και ναζιάρικη  εμφάνιση, που το σύνολο  (βαθύ ροζ )δένει και με το ντεκόρ της κορδέλας που κρέμεται !
Περιττό να σας πούμε για το ύφος, το νάζι και την χάρη με τον τύπο δίπλα της να καμαρώνει σαν γύφτικο σκερπάνι !  Δείτε το θέμα :"Πάντα σαν μοντέλο η υφυπουργός κυρία Τζάκρη φιγουρίνι που λέμε.....

Οι Βουλευτές μάθαμε ότι
σφάζονται στην ποδιά της,και μαλώνουν ποιος θα καθίσει δίπλα της..

http://laikoyra.blogspot.com/

Κακομούτσουνη νύφη ο Σαμαράς λέει ο Γ.Καρατζαφέρης

Ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ σημειώνει ότι είναι ευθύνη της Νέας Δημοκρατίας μία προσπάθεια προσέγγισης για εκλογική συνεργασία, ρίχνοντας βέλη κατά του περιβάλλοντος Σαμαρά.
Σε συνέντευξή του που δημοσιεύεται στην Ημερησία του Σαββάτου, ο κ.Καρατζαφέρης «απαντά» στην τελευταία αρνητική στάση της ΝΔ στα σενάρια συνεργασίας με καυστικά σχόλια.
Η κεντροδεξιά έχει κατά τον ίδιο δύο ισοδύναμα κόμματα. Ένα το οποίο κατέρχεται και ένα το οποίο ανέρχεται, σημείωσε αναφέροντας ότι …

η ΝΔ παραμένει σε ποσοστά της τάξης του 20%, επιδόσεις αρνητικότερες και από την περίοδο της προεδρίας Εβερτ.
Αντίθετα ο ΛΑΟΣ ενισχύει «αργά αλλά σταθερά» τις δυνάμεις του «και πρέπει η παρέα που είναι γύρω από τον κ. Σαμαρά να ακούσει τι λένε τα καφενεία», ότι «ο Σαμαράς δεν μπορεί να προχωρήσει τίποτα χωρίς τον Καρατζαφέρη».
Όπως χαρακτηριστικά είπε για μία προσέγγιση περιμένει πρωτοβουλία από τη ΝΔ καθώς στην πολυκατοικία για να ανοίξεις τρύπα και να βάλεις σκάλα, πρέπει να τρυπήσεις από πάνω προς τα κάτω, όχι ανάποδα.
Εξάλλου, παρομοίασε τον ρόλο του με επίδοξο «γαμπρό» που έχει «κάποιες αδυναμίες ως άνθρωπος. Εάν η «νύφη» έχει τα στοιχεία για να γίνει επιθυμητή και ελκυστική, μπορεί να ρίξω ένα βλέμμα. Εάν, όμως, είναι περασμένης ηλικίας, κακοποιημένη και κακομούτσουνη, νομίζω ότι κανείς Έλληνας δεν γυρίζει να την δει».

Από το ΕΘΝΟΣ
To μοντάζ  είναι από το Καρφί και  έγινε μια μικρή παρέμβαση  από το Γρέκι για να ταιριάξουν οι ρόλοι του "γαμπρού" και της "νύφης".

Λέμε τώρα…



  • Πολλοί ρωτάνε τι θα έκανα αν ήμουν πρωθυπουργός.Πρώτα απ’ όλα δεν θα ήμουν πρωθυπουργός. Ένας απλός πολίτης θα ήμουνα που θα ζητούσε απ’ τους συμπατριώτες Ιρλανδούς “από τη Δευτέρα” να κάνουν 10-15 κλικ πίσω στις απαιτήσεις και συνήθειες και 1-2 χρόνια. Θα τους έλεγα ότι, αυτό είναι απαραίτητο για να πούμε στο ΔΝΤ, στην ΕΚΤ, στους Αργυραμοιβούς και στους διεθνείς τοκογλύφους πως ή μειώνουν το “χρέος” κατά 70% ή αλλιώς να πάνε να μ@μηθούν.Μετά θα παρακαλούσα τους συμπατριώτες Ιρλανδούς να επισκεφθούν τις οικίες όσων με τις “πολιτικές” τους γονάτισαν τη χώρα και να τους ζητήσουν (ευγενικά) να γονατίσουν κι’ αυτοί…Αφού, ένα μεγάλο τμήμα του ιρλανδικού λαού είχε ικανοποιήσει τις σεξουαλικές τους επιθυμίες θα τους συγκέντρωνα στο “μέγαρο” για να παρακολουθήσουν (με τις τουαλέτες, τις φούστες και τα μπότοξ τους), μία συναυλία με όλα τα “σκυλιά” στα οποία πετούσαν γαρίφαλα και έσπαγαν πιάτα στα “πολιτιστικά ιδρύματα” της πρώϊμης πασοκονεοδημοκρατίας.Μετά το πέρας της συναυλίας θα ζητούσα από όλες τις πρέσβειρες και πρεσβευτές Καλής Θελήσεως της CIA-UNESCO να εκφωνήσουν λόγους για την μεγάλη σπουδαιότητα της κλοπής του εθνικού πλούτου από τις 20-30 Οικογένειες του Bidet Central, της Ekalis και του Parasite Beach. Εκεί θα απένειμα και τον Μεγαλόσταυρο της Ανοιχτής Παλάμης στα πλέον διακεκριμένα botox της μάζωξης.Επόμενο βήμα (επειδή είμαι “κάθετα” αντίθετος με τις αγριάδες), θα ήταν να χτίσω ένα γυάλινο κτήριο στον Ελαιώνα όπου θα τους συγκέντρωνα με τα λουμπουτέν, τα γουνάκια “αλεπούς”, τα σακάκια χρώματος “σκατί” και τα πουκάμισα σε κάτι “μουσταρδί”. Έξω απ’ το “γυάλινο” θα συγκέντρωνα μικροπωλητές που θα διέθεταν μπανάνες, φιστίκια, καρύδες αλλά, και βιομηχανοποιημένες ροχάλες που οι Ιρλανδοί θα μπορούσαν να ταϊζουν τις ανθρωπίδες.Αν, οι συμπατριώτες αποφάσιζαν, κατόπιν δημοψηφίσματος, να φτιάξουν ένα θίασο που θα πήγαινε στις πόλεις και τα χωριά της Ιρλανδίας θα συμφωνούσα διότι, η νέα γενιά έχει μείνει πίσω ως προς τα ιστορικά γεγονότα.Ένα άλλο που θα ζητούσα από τους πατριώτες θα ήταν να αποφασίσουν αν η Ιρλανδία θα συνεχίσει να κατοικείται από Ιρλανδούς ή αν θα μετονομαστεί σε Νότια Κανταχάρ αλλά, αυτό είναι ένα ιδιαίτερα λεπτό θέμα που προέκυψε “ξαφνικά” σαν την προδοσία της Κύπρου, τη δικτατορία του 67, τα Ίμια, τη Μαδρίτη, το Δουβλίνο ΙΙ και άλλες επιτυχείς πρωτοβουλίες της Χαρτοβιακής Ιρλανδίας, που συνορεύει με την Χαρτοβιακή Ελληνίτσα που δημιουργήθηκε το 1821, μετά την σφαγή των Τούρκων στη Τρομπολιτσά από τις ορδές των ατάκτων του Θόδωρου Κολοκοτρώνη και τον μπούτζον του Μακρυγιάννη.Για τους παραπάνω (και άλλους 5.000 λόγους) δεν κατάφερα να γίνω όχι πρωθυπουργός, αλλά ούτε σύμβουλος του Χατζηδάκη, του Ευθυμίου, της Μαριλίζας και των Ρουσόπουλου-Πεταλωτή για να μην αναφερθώ στην ιδιότητά μου να είμαι αόρατος ακόμα και στον τομέα που αφιέρωσα τη ζωή μου: την Οδική Ασφάλεια.Τελειώνοντας θα πω ότι, έχω μεν ένα “πακέτο” διάσωσης της Ελληνίτσας αλλά αυτό προϋποθέτει τη συμμετοχή του 80% των Ιρλανδών πράγμα που, τώρα με το μέτρο της απόσυρσης, το βλέπω χλωμό…
                                           Κώστας Καββαθάς

Προσοχή τι και πόσο θα φάτε την Καθαρά Δευτέρα


Νοστιμιά αλλά και διατροφικές παγίδες κρύβουν τα παραδοσιακά εδέσματα της Καθαράς Δευτέρας, απειλώντας υγεία αλλά και σιλουέτα. Παρά το γεγονός ότι η 7η Μαρτίου είναι η αρχή της Σαρακοστής, της αποτοξίνωσης από την κρεοφαγία της Αποκριάς και του –προσεχούς- Πάσχα, τα πιάτα με τα τηγανητά καλαμαράκια και τις γαρίδες, την ταραμοσαλάτα και τον χαλβά, συνιστούν δέλεαρ που πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο.
«Θα πρέπει να προσέξουν ιδιαίτερα όσοι έχουν διαγνωσμένα καρδιαγγειακά προβλήματα, ή υψηλές τιμές ουρικού οξέος», τονίζει ο κ. Ι. Χρύσου, κλινικός διαιτολόγος - γενικός γραμματέας του Ελληνικού Ινστιτούτου Διατροφής. «Οι υπόλοιποι θα πρέπει να γνωρίζουν ότι αυτά που θα επηρεάσουν περισσότερο τα λιπίδια του αίματος, είναι τα τηγανισμένα θαλασσινά, τα οποία έχουν και την τιμητική τους. Καλό είναι να προτιμηθούν άλλοι τρόποι μαγειρικής, ο κόσμος τείνει να ξεχνά ότι υπάρχουν και κοκκινιστά καλαμαράκια, ψητό χταπόδι, βραστές ή ψητές γαρίδες, δεν χρειάζεται όλα να μπαίνουν στο τηγάνι».

πηγή: πρωτο θεμα

Η Τιτανομαχία (video)

Στην ταινία "Clash of the Titans", ο απόλυτος αγώνας για εξουσία και δύναμη στρέφει τους ανθρώπους ενάντια στους βασιλείς και τους βασιλείς ενάντια στους θεούς. Ο πόλεμος, όμως, μεταξύ των ίδιων των θεών μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο. Γόνος θεού, αλλά μεγαλωμένος από ανθρώπους, ο Περσέας (Σαμ Γουόρθινγκτον) προσπαθεί μάταια να σώσει την οικογένειά του από τον Άδη (Ρέιφ Φάινς), τον εκδικητικό Θεό του Κάτω Κόσμου.Μην έχοντας τίποτε άλλο να χάσει, ο Περσέας προσφέρεται να ηγηθεί μιας επικίνδυνης αποστολής, με σκοπό να κατατροπώσει τον Άδη, πριν εκείνος καταφέρει να ανατρέψει τον Δία (Λίαμ Νίσον) και να σπείρει το χάος στον κόσμο. Επικεφαλής μιας γενναίας ομάδας πολεμιστών, ο Περσέας θα ξεκινήσει ένα παράτολμο ταξίδι σε απαγορευμένους κόσμους. Αντιμαχόμενος ανίερους δαίμονες και τρομερά τέρατα, θα καταφέρει να επιβιώσει, μόνο αν αποδεχθεί τη δύναμή του ως Θεός, αψηφήσει τη μοίρα του και αγκαλιάσει το πεπρωμένο του. Βασισμένη στην ομότιτλη ταινία του 1981, το "Clash of the Titans" φέρει τη σκηνοθετική υπογραφή του Λουί Λετεριέ και ακολουθεί τα χνάρια των "300" του Ζακ Σνάιντερ που αφήσαν εποχή στις ελληνικές αίθουσες.
Σκηνοθεσια: Louis Leterrier
Σενάριο: Travis Beacham, Phil Hay
Ηθοποιοί: Sam Worthington, Liam Neeson, Gemma Arterton, Ralph Fiennes, Jason Flemyng, Alexa Davalos, Mads Mikkelsen
Διάρκεια: 107 λεπτά
Πρεμιέρα: Κυριακή, 4 Απριλίου 2010
Χρονολογία παραγωγής: 2010
Κάντε κλικ ΕΔΩ για να δείτε την ταινία online!

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Για να δείτε την ταινία πρέπει να κατεβάσετε το πρόγραμμα που θα βρείτε στο site που θα ανοίξει!


Download Links:
Rapidshare:
http://rapidshare.com/files/405830335/titanomaxia_480p_by_timos.part13.rar
http://rapidshare.com/files/405830330/titanomaxia_480p_by_timos.part12.rar
http://rapidshare.com/files/405830322/titanomaxia_480p_by_timos.part11.rar
http://rapidshare.com/files/405819750/titanomaxia_480p_by_timos.part10.rar
http://rapidshare.com/files/405819746/titanomaxia_480p_by_timos.part09.rar
http://rapidshare.com/files/405819731/titanomaxia_480p_by_timos.part08.rar
http://rapidshare.com/files/405819727/titanomaxia_480p_by_timos.part07.rar
http://rapidshare.com/files/405819714/titanomaxia_480p_by_timos.part06.rar
http://rapidshare.com/files/405807774/titanomaxia_480p_by_timos.part05.rar
http://rapidshare.com/files/405807772/titanomaxia_480p_by_timos.part04.rar
http://rapidshare.com/files/405807773/titanomaxia_480p_by_timos.part03.rar
http://rapidshare.com/files/405807768/titanomaxia_480p_by_timos.part02.rar
http://rapidshare.com/files/405807764/titanomaxia_480p_by_timos.part01.rar


πηγή blognews

Renato Rascel




BELLISSIMA ROMA ! un jour je viendrais te rendre visite merci pour toutes ces belles melodies ITALIENNE ,un vrai plaisir ! baci a te RAY

Γαλαζοαίματοι με … κόκκινο αίμα

Γαλαζοαίματοι με … κόκκινο αίμα

Η λέξη γαλαζοαίματος προέρχεται από τη μεσαιωνική Ισπανία και μάλιστα την εποχή που η χώρα είχε καταληφθεί από τους Αραβες .
Κάτω από την επιδερμίδα των Ισπανών και ειδικότερα των ευγενών με την περιποιημένη και λευκή επιδερμίδα, διακρινόντουσαν οι αρτηρίες, που το χρώμα τους παρουσιάζεται γαλάζιο.
Κάτω, όμως, από τη μελαψή και βρώμικη επιδερμίδα των Αράβων πολεμιστών, όπως και των Ισπανών χωρικών οι αρτηρίες τους δε διακρίνονταν. Για το λόγο αυτό, οι ευγενείς Ισπανοί και στη συνέχεια κάθε ευγενής, απεκλήθησαν  γαλαζοαίματοι.
Φυσικά το αίμα τους δεν διαφέρει σε τίποτε από το δικό μας!

πηγή:perierga

Ο Παπανδρέου πετιέται σαν στιμμένη λεμονόκουπα...


Θυμάστε την περίπτωση Γιέλτσιν;
Ε! Λοιπόν η περίπτωση υιού Παπανδρέου είναι ανάλογη.

Θα παρατηρήσατε βέβαια ότι έβγαλα την παρένθεση από το ύψιλον...Το έκανα συνειδητά, διότι ο ιός τερμάτισε την μολυσματική του δράση και οδεύει προς την λύση δηλαδή την διάλυσή του.
Το λόγο τώρα έχουν τα βακτήρια της ΠΤΕ!

  • Το λένε όλα τα απορρυπαντικά συνειδήσεων, τα σαμπουάν μυαλών το διαλαλούν πως ήταν λάθος το μνημόνιο...
  • Το λέει το MEGA με φωνή που Τρέμη
  • Το λέει κι ΣΚΑΪ και σκάει απ΄το κακό του...
Τώρα ανακάλυψαν όλοι αυτοί την Αμερική και πως το τρίβει το πιπέρι του δανείου η Τραπεζοπιστωτική...
Τώρα που είναι σίγουροι ότι μας έχουνε στο χέρι και όλο δείχνουνε στον Παπανδρέου τον σκουπιδοντενεκέ...
Τώρα που εξαπλώνονται τα βακτήρια χρειαζόμαστε αντιβιοτικό, τον ιό δεν τον πιάνει, ο ιός κάνει τον κύκλο του και φεύγει..., τώρα το χρειαζόμαστε το κίνημα, όχι σπιθίτσες, αλλά πύρ!!!
Πύρ άσβεστο, Πύρ καθαρτικό, Πύρ αναλίσκον!!!
Το ερώτημα είναι θα βρεθεί ο Έλληνας Πούτιν;
Ο πατριώτης Έλληνας που θα αναλάβει το τιμόνι στα δύσκολα και θα βγάλει την Ελλάδα από το "αδιέξοδο";
Πρέπει να το δούμε Έλληνες στα σοβαρά να βρούμε πατριώτη αρχηγό και τον υιό Παπανδρέου τον καλώ να το σκεφτεί, να ψάξει, να βρεί ποιός μίλαγε σωστά και στον πατέρα του και σ΄αυτόν, να τον καλέσει και να τον συμβουλευτεί...
Το να ανακαλύψει ο υιός Παπανδρέου τον δικό του Πούτιν είναι δύσκολο αλλά με την βοήθεια αυτού που λέω κάτι μπορεί να γίνει.
Αλλιώς αντί για ΟΗΕ (που τού 'ταζαν για να προδώσει) θα συναντήσει τον σκουπιδοντενεκέ!

πηγή:blognews

Νίκος Λυγερός: Η ζωή είναι αλλού

<>  <>
Χωρίς να το έχω προγραμματίσει έτυχε να παρακολουθήσω στην ΕΤ1, την εκπομπή της Εύης Κυριακοπούλου "Η ζωή είναι αλλού" που είχε για καλεσμένο τον  Νίκο Λυγερό Έλληνα που κατέχει έναν από τους υψηλότερους δείκτες ευφυΐας (IQ) στην κλίμακα Stanford-Binet.
Αποτέλεσε δώρο για μένα τα όσα είπε αυτός ο σπουδαίος Έλληνας. Ποιός όμως είναι ο κ. Νίκος Λυγερός;
Ο δείκτης ΙQ του Νίκου Λυγερού είναι 189, σχεδόν διπλάσιος του μέσου ανθρώπου, τόσος που συναντάται μόνο σε 1 στα 80.000.000 άτομα!  Η πολυπραγμοσύνη του καθηγητή Λυγερού κόβει την ανάσα. Ο 40χρονος σήμερα Βολιώτης ασχολήθηκε ερευνητικά με την άλγεβρα και τη θεωρία των αριθμών και ανακάλυψε και δημοσίευσε έναν νέο πρώτο αριθμό. Μεταξύ άλλων είναι καθηγητής μαθηματικών στη Λυών, όπου έζησε μετά τα 12 του χρόνια, είναι επισκέπτης καθηγητής στη Θράκη και στην Αθήνα, όπου διδάσκει φιλοσοφία των μαθηματικών, επιστημολογία, νευροεπιστήμες, βιοηθική και κυβερνητική. Έχει δημοσιεύσει περισσότερα από 3.600 άρθρα φιλοσοφίας, νοημοσύνης, εκπαίδευσης, μαθηματικών, φυσικής, μυθολογίας, θρησκείας, ιστορίας, αρχαιολογίας, κινηματογράφου, ζωγραφικής, μουσικής, πολιτικής, κοινωνιολογίας, στρατηγικής, μάνατζμεντ και οικονομίας. Είναι καθηγητής στη Σχολή Εθνικής Ασφάλειας και στην Αστυνομική Ακαδημία, καθώς και εξπέρ μεταφραστής-διερμηνέας στα γαλλικά δικαστήρια. Έχει εκδώσει λογοτεχνικά βιβλία και ποιητικές συλλογές, είναι ζωγράφος, ενώ γράφει και σκηνοθετεί θεατρικές παραστάσεις. Σημειώστε πως παίζει σκάκι από 2 ετών.Είναι λάτρης και μαχητής της Κύπρου, στην οποία κατέχει και τη θέση στρατηγικού συμβούλου.
Αντιγράφουμε από παλαιότερη συνέντευξή του στον Κώστα Ονισένκο από την εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ:

Υπάρχει κάτι ανθρώπινο που να σας είναι ξένο;

Νομίζω πολλά πράγματα είναι ανθρώπινα και μπορεί να μου είναι ξένα, απλώς προσπαθώ να τα προσεγγίσω και να ανήκουν στον πυρήνα της σκέψης μου. Δεν θα ήθελα να μπούμε σε μια συζήτηση όπου το ανθρώπινο είναι ελάττωμα, για μένα είναι, το ιδανικό, ή μάλλον η βέλτιστη λύση για μια ισορροπία της ζωής. Διότι δυστυχώς είμαστε πολύ κοινωνικοί.

Πολλοί σας συγκρίνουν με τον Αϊνστάιν. Σας ενοχλεί αυτό;

Δεν με συγκρίνουν με τον Αϊνστάιν, νομίζω ότι συγκρίνουν αριθμούς. Για μένα ο Αϊνστάιν είναι δάσκαλος, ακολουθώ αυτά που έχει κάνει, τα παρακολουθούσα όταν ήμουν πιο νέος. Τώρα ως «γέρος», τον θεωρώ περισσότερο ως μοντέλο, όχι μόνο στον επιστημονικό χώρο αλλά και στον ανθρώπινο, και στον φιλοσοφικό. Για μένα αποτελεί μια ολότητα.

Η κοινωνία αντιμετωπίζει επιφυλακτικά την ευφυΐα;

Ναι, πάντα. Νομίζω ότι η χαμηλή ευφυΐα απλώς συμπίπτει με την έννοια της πονηριάς, άρα η κοινωνία το βλέπει κάπως θετικά. Κάποιος που είναι καταφερτζής, κάνει διάφορες κομπίνες, το βλέπει θετικά. Μπροστά σε κάποιον που δεν κάνει αυτές τις κομπίνες στις οποίες είναι συνηθισμένη η κοινωνία και τα καταφέρνει αλλιώς είναι πολύ πιο επιφυλακτική. Γιατί στην ουσία αντιλαμβάνεται ότι είναι μια παράξενη μορφή όπλου, το οποίο δεν ξέρει να αντιμετωπίσει. Ξέρει ότι μπορεί να είναι χρήσιμος σε μερικές καταστάσεις αλλά η κοινωνία είναι πάντοτε επιφυλακτική.

Αυτός ο φόβος έχει επιπτώσεις στο μέλλον της ανθρωπότητας;

Δεν νομίζω, γιατί πάντα έτσι ήταν. Εγώ το βλέπω πιο πολύ σαν το θέμα της πυροσβεστικής. Όταν δηλαδή υπάρχει μια πολύ μεγάλη πυρκαγιά που έχει σχέση με πετρέλαιο χρησιμοποιούμε νιτρογλυκερίνη, η οποία είναι πάρα πολύ επικίνδυνη αλλά είναι το μόνο αποτελεσματικό για να σταματήσει γιατί εκκενώνει το σύστημα, δεν υπάρχει πια αέρας και σταματάει η καύση. Νομίζω πως σε ό,τι αφορά την ακραία νοημοσύνη, την χρησιμοποιεί η κοινωνία όταν δεν μπορεί να κάνει αλλιώς. Αυτό δεν σημαίνει ότι την αγαπάει.

Όπως η ατομική βόμβα;

Οποιαδήποτε βόμβα, αλλά όχι μόνο για τα όπλα. Εννοώ, όταν πρέπει να οργανώσει ένα σύστημα ή ακόμα και θέματα εφοδιαστικής αλυσίδας ή λογιστικής χρησιμοποιεί όντως τη νοημοσύνη, αλλά επειδή δεν μπορεί να κάνει αλλιώς. Είναι σαν ένα παζλ που μπορούν να το λύσουν μόνο μερικοί άνθρωποι, εκεί τους χρησιμοποιεί. Αλλά συνήθως τους χρησιμοποιεί τοπικά και μετά επανέρχεται σε μια κατάσταση ισορροπίας διότι η νοημοσύνη είναι κάτι το ριψοκίνδυνο εφόσον αναθεωρεί τα δεδομένα. Η κοινωνία δεν θέλει να αναθεωρούν τα δεδομένα της, θέλει να είναι σταθερή, να ζει πάντοτε σε ένα παρόν, σε ένα παντοτινό παρόν, για το οποίο είναι σίγουρη. Άρα δεν την ενδιαφέρει ούτε το παρελθόν ούτε το μέλλον στην ουσία, την ενδιαφέρει η αναπαραγωγή του παρόντος. Η νοημοσύνη είναι μια ανατροπή, άρα η κοινωνία θα την χρησιμοποιήσει ομοιοπαθητικά.

Το γεγονός ότι καταπιάνεστε με πολλά πράγματα ταυτόχρονα δεν σας φοβίζει, από την άποψη ότι ίσως να μην αφήσετε ένα ισχυρό αποτύπωμα σε κάποιον συγκεκριμένο τομέα;

Αυτό το φοβάται μόνο η κοινωνία. Το βλέπω κάπως αλλιώς. Δεν μπορώ να φανταστώ ένα χέρι που να μην χρησιμοποιεί και τα πέντε δάκτυλα. Να αφήσω αποτυπώματα, όπως αφήνουμε σε μία ταυτότητα; Βλέπω ότι ακόμα και οι ταυτότητες έχουν εξελιχθεί και δεν υπάρχουν αποτυπώματα. Εμένα με ενδιαφέρει το εγκεφαλικό, ο πυρήνας είναι ίδιος. Μπορεί σε ένα επίπεδο εξειδίκευσης να θεωρούμε ότι αγγίζουμε πολλά πράγματα αλλά δεν έχουμε εμβαθύνει ένα πράγμα, αυτή είναι αντίληψη εντελώς γραμμική και κοινωνική. Δεν ξέρω μεγάλους στοχαστές που να μην άγγιξαν πολλά επίπεδα, με πολλαπλό τρόπο. Και ακόμα και η ολιστική προσέγγιση δεν έχει νόημα, γιατί όπως και στο σκάκι, κάποιος μπορεί να σου πει: «γιατί ασχολείσαι με 32 κομμάτια και όχι μόνο με ένα»; Αλλά δεν έχει νόημα μόνο με ένα.

Δεν έχετε αγαπημένο κομμάτι στο σκάκι;

Δεν υπάρχει αγαπημένο κομμάτι, θα ήταν λάθος αν υπήρχε. Είναι ολόκληρο το σύστημα που με ενδιαφέρει. Είναι σαν έναν πατέρα που δεν έχει ένα παιδί πιο αγαπημένο από τα άλλα, σαν έναν συγγραφέα που δεν έχει ένα έργο που δεν είναι αγαπημένο γιατί στην ουσία είναι η ολότητα που αποτελεί την οντότητά του. Όταν παίζω σκάκι δίνω σημασία σε όλα τα κομμάτια που διαθέτω για να πετύχω έναν στόχο. Σαν στρατηγικός σύμβουλος θα μπορούσα να πω πως το κομμάτι που με ενδιαφέρει πιο πολύ είναι ο αντίπαλος βασιλιάς, γιατί αυτός είναι ο στόχος του παιχνιδιού. Αλλά αυτό είναι μια μεταστρατηγική έννοια, δεν επηρεάζει άμεσα αυτό που κάνω γιατί πρέπει να κινηθώ πρώτα. Άρα δίνω σημασία και αξία σε όλα αυτά που διαθέτω. Δεν μπορώ να αποβάλω μερικά στοιχεία μόνο και μόνο γιατί με ενδιαφέρει το ένα, γιατί αμέσως υπάρχει το θέμα της επιλογής. Με ενδιαφέρει ο συνδυασμός της ομάδας, αλλά δεν έχει σχέση μόνο με το σκάκι. Και στο ποδόσφαιρο δεν με ενδιαφέρει ένα άτομο. Μπορεί να υπάρχουν χαρακτηριστικά που με αγγίζουν περισσότερο. Ας πούμε, με αγγίζει πιο πολύ ο τερματοφύλακας γιατί είναι το τελευταίο στοιχείο της ομάδας και είναι ο μόνος που έχει δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τα χέρια του. Άρα αυτή η διαφοροποίηση τον κάνει ένα αντικείμενο λίγο διαφορετικό σε σχέση με την ομάδα. Αλλά μπορεί να υπάρχει ένας τερματοφύλακας μόνος χωρίς ομάδα;

Ποια είναι η σχέση σας με την έννοια της δικαιοσύνης;

Απόλυτη. Θα έλεγα ότι είμαι περισσότερο της τάσης του δικαστή παρά του δικηγόρου. Για μένα η διαφορά είναι ότι ο δικηγόρος μπορεί να πληρωθεί για μία υπόθεση ακόμα και αν ξέρει ότι ο πελάτης του είναι ένοχος. Ο δικαστής δεν έχει αυτό το δικαίωμα, αντιπροσωπεύει το δικαστήριο, την απόλυτη δικαιοσύνη...

Με την ευρύτερη έννοια του δικαίου;

Για μένα το δίκαιο είναι η βάση της σκέψης μου, όπως ο πυρήνας μου είναι τα μαθηματικά. Το δίκαιο για μένα συσχετίζεται με την αλήθεια. Με τη στρατηγική βέβαια τα πράγματα δυσκολεύουν, μερικές φορές κάνεις φαινομενικά άδικες κινήσεις για να κάνεις κάτι δίκαιο, είναι αυτό που λέμε «να λερώσεις τα χέρια σου» αλλά στα μαθηματικά, ευτυχώς, δεν έχουμε αυτό το πρόβλημα.

Έχετε πει πως μια θυσία για να έχει νόημα θα πρέπει να ακολουθείται από άλλη θυσία.

Η θυσία έχει ένα νόημα από μόνη της αλλά αυτό είναι ελάχιστο, δεν επηρεάζει. Αν πραγματικά έχει την αξία της θυσίας και όχι μόνο την οντότητα της θυσίας τότε πρέπει να ακολουθηθεί από μια άλλη θυσία για να υπάρχει ένα διαχρονικό στοιχείο. Αυτό που έγινε και με τις επαναστάσεις του έθνους. Aν μία επανάσταση φέρνει μόνο την καταστροφή των ανθρώπων που την κάνουν και δεν υπάρχει καμία συνέχεια έχουμε ένα πολύ αρνητικό γεγονός.

Όταν κάποιος αντιλαμβάνεται ένα πρόβλημα, αποκτά αυτόματα και την υποχρέωση να προσπαθήσει να το λύσει;

Το θέμα δεν είναι να λύνουμε ένα πρόβλημα αλλά να πείσουμε τους ανθρώπους ότι υπάρχει λύση. Η δυσκολία βρίσκεται στο πως να πείσουμε μια κοινωνία να δεχτεί μια λύση. Η διαπραγμάτευση με την κοινωνία δεν γίνεται στην επίλυση του προβλήματος. Το πραγματικό πρόβλημα ξεκινάει όταν βρίσκεις προβλήματα εκεί που δεν βλέπουν οι άλλοι. Όταν κάποιος θεωρεί ότι ζει καλά, είναι δύσκολο να τον πείσεις ότι πρέπει να αλλάξει μεθοδολογία, όταν έχει προβλήματα είναι ανοιχτός σε κάθε τύπου βοήθεια.

Η μνήμη πονάει;

Η μνήμη είναι πληγή. Είναι σαν να ρωτάτε αν η πληγή πονάει. Νομίζω ότι είναι το κορμί που είναι γύρω από την πληγή που πονάει, εκείνος που διαθέτει τη μνήμη, πονάει. Αυτό είναι αναμενόμενο σε μια κοινωνία όπου κυριαρχεί η λήθη. Εφόσον η μνήμη αποτελεί μια αντίσταση, και είναι πάντοτε τοπική, αναγκαστικά προκαλεί πόνο σε αυτόν που τη διαθέτει. Η μνήμη δεν κυριαρχεί ποτέ. Την βλέπω σαν σελιδοδείκτη σε ένα βιβλίο που έχουμε ξεχάσει. Αλλά ο σελιδοδείκτης δεν ξεχνάει.

Η τιμωρία;

Όχι, η μνήμη από μόνη της είναι παθητική, δεν μπορεί να τιμωρήσει. Όταν συνδυάζεται με νοημοσύνη μπορεί να γίνει κάτι το ανάλογο αλλά από μόνη της όχι. Γιατί είναι μια καταγραφή που μπορεί να ξεχαστεί κάθε στιγμή. Το θέμα είναι πως χρησιμοποιείται. Για μένα η μνήμη είναι το κομμάτι της ανθρωπιάς μέσα στη νοημοσύνη. Αυτός που δεν έχει μνήμη και είναι ένας εγκέφαλος -με την άποψη της νοημοσύνης- δεν είναι άνθρωπος, είναι μια μηχανή, το κομμάτι της ανθρωπιάς προέρχεται από τη μνήμη.

Γράφετε από χρέος ή από ανάγκη έκφρασης;

Υπάρχουν και τα δύο, υπάρχει ένα ατομικό χρέος που νιώθεις ως άνθρωπος μέσα στην ανθρωπότητα. Για μένα το θέατρό μου εκφράζει κάτι, αλλά δεν υπάρχει μία ξεκάθαρη διαχωριστική γραμμή. Έχω γράψει θέατρο και για την Κύπρο, και για το Ποντιακό και για το Αρμενικό αλλά έχω γράψει και θέατρο «ανεξάρτητο» που είναι πιο φιλοσοφικό και αφορά τον άνθρωπο από μόνο του χωρίς ένα πολιτικό πλαίσιο. Εκεί είναι περισσότερο μια ανάγκη για έκφραση πάνω σε ένα θέμα. Οι κωμωδίες μου πάντοτε είναι ανθρώπινες, το βλέπω και με το κοινό στη Γαλλία. Είναι έργα του χαμόγελου και μερικές φορές της λύπης. Έχω γράψει και ένα δράμα για τον Ντα Βίντσι με τον τίτλο «Ο άνθρωπος που δεν υπήρχε». Όταν το διάβασαν κάποιοι κριτικοί δεν ήξεραν κατά πόσο είναι δράμα και κατά πόσο κωμωδία.. Ή το «Περιμένοντας τον Γκοντό» του Μπέκετ, θα λέγατε ότι είναι ξεκάθαρα κωμωδία; Αυτό το ύφος έχω, σαν ένα σημείο αναφοράς.
Δυστυχώς πολλές φορές γράφω ένα βιβλίο και με ρωτάνε πως το έγραψα, όχι τι έγραψα. Με ρωτάνε τι πρωινό τρώω την περίοδο που γράφω, αυτές τις συνεντεύξεις τις σταματάω βέβαια, αλλά το έχω ζήσει και αυτό.

Ναι αλλά αυτά τα στοιχεία πουλάνε

Ναι αλλά εδώ τίθεται το θέμα του «είναι τέρας, έχει και φυσιολογικά πράγματα;». Έχω συχνά να αποδείξω δύο πράγματα σε μια συνέντευξη με έναν ουδέτερο δημοσιογράφο που δεν έχει ιδέα για μένα: το ένα ότι είμαι άνθρωπος, το δεύτερο ότι είμαι άντρας. Και συχνά λέω : «αν ρωτούσατε κάποιον άλλον δεν θα μπορούσε να σας πείσει». Το κάνουν με μένα επειδή μπορώ να τους απαντήσω και να πείσω ότι δεν είμαι αυτό που νομίζουν. Σε βλέπουν σαν ένα τέρας - μηχανή, όταν σε ρωτάνε φυσιολογικές ερωτήσεις και δεν απαντάς φυσιολογικά, προβληματίζονται.

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΟΛΗ ΤΗ  ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ:

> Για τον εαυτό του και τη νοημοσύνη

πηγή:ακτιβιστής

Aποκριάτικα δρώμενα-Βλάχικος γάμος Θήβας και άλλα..

taxalia.blogspot.com

Είναι ένα από τα πιο ζωντανά προχριστιανικά κατάλοιπα των αρχαίων ομαδικών ελληνικών τελετουργιών. Τέτοιες τελετές έκαναν και οι ποιμένες για να βλαστήσει η γη και να βοσκήσουν τα κοπάδια τους.
Η λαϊκή αυτή κωμωδία διατηρήθηκε μέσα στους αιώνες από τους βλάχους-ποιμένες της περιοχής του Ασπροποτάμου που..ήταν απάτητη από τους Τούρκους και άλλους ξένους κατακτητές. Από εκεί μεταφέρθηκε στη Θήβα, γύρω στα 1830.

Όλα θυμίζουν Διόνυσο και γι’ αυτό το έθιμο αυτό ζυμωμένο και με άλλα λαϊκά ντόπια έθιμα, σχετικά με την γονιμότητα και την ανανέωση, βρήκε γόνιμο χώμα και ρίζωσε στη Θήβα, την πατρίδα του Βάκχου, όπου γίνονταν ανάλογες γιορτές όπως τα Διονύσια.
Το σύνολο των δρώμενων του εθίμου του Βλάχικου γάμου κορυφώνεται με την πομπή και την τελετή του «γάμου» την Καθαρά Δευτέρα καθώς και τον σκωπτικό διάλογο ο οποίος εξελίσσεται με την βλάχικη προφορά μεταξύ των «συμπεθέρων» του γαμπρού και της νύφης, μεταφέρει δε σημειολογικά στο σήμερα, την αρχαιότατη Διονυσιακή λατρεία, η οποία δραματοποιείται και εικονοποιείται με θεατρικό τρόπο με τον κυκλικό «χορό του πεθαμένου», ο οποίος αποτελεί το κορυφαίο δρώμενο του εθίμου.

Το ομαδικό γλέντι και μεθύσι, η πομπή, ο Πυρρίχιος χορός, τα φλάμπουρα με τα γαρυφαλλοστόλιστα πορτοκάλια, οι γκλίτσες (παραλλαγές των Βακχικών θυρσών), η τσουχτερή σάτιρα, οι αισχρολογίες και τα πειράγματα, ο χωρίς σταματημό χορός, η ακατάσχετη οινοποσία, είναι λίγα από τα σημάδια που μαρτυράνε ότι τούτος ο «Γάμος», το πολυσήμαντο αυτό λαϊκό αφιέρωμα είναι ένα αυθεντικό κατάλοιπο της πανάρχαιης Διονυσιακής λατρείας.
Οι παρέες των Βλάχων, των Μακεδόνων, των Σαρακατσάνων και των Λιάπηδων αρχίζουν να συγκεντρώνονται από το μεσημέρι της Κυριακή της Τυρινής όπου διασκεδάζουν στον κεντρικό πεζόδρομο της πόλης.

Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Κυβέρνηση: Φέρτε μου ένα… Μαντολίνο!


  • Του καθηγητή Γιώργου Πιπερόπουλου
«Για να δείτε πώς…πονώ!»
Τι άλλο να πω στην «μπλογκόσφαιρα» καθώς σήμερα πρωί στο MEGA Αναγνωστάκης και Χασαπόπουλος πήραν παραμάζωμα τον κ Πεταλωτή;
Ειλικρινά σας λέω με «κούφανε» η τοποθέτηση του τέως συναδέλφου καθηγητή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου κ Βενιζέλου (από το 1993 και εντεύθεν κατόχου πολλών και διαφόρων Υπουργικών θώκων σε Κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και διεκδικητή της Προεδρίας του Κινήματος την οποία, ως γνωστόν, κέρδισε ο υιός του Ιδρυτή και σημερινός Πρωθυπουργός) που πρότεινε, μεταξύ πολλών άλλων, με το γνωστό στο πανελλήνιο ρητορικά πλούσιο λόγο του στον συνάδελφό του κ. Ραγκούση για το θέμα των λαθρομεταναστών «να φροντίσει να μην χαθεί καμία ζωή!»
Ο τέως πανεπιστημιακός συνάδελφος και κορυφαίος Υπουργός και στέλεχος του ΠΑΣΟΚ δημιούργησε με την αιφνίδια τοποθέτησή του ΜΕΤΩΠΙΚΗ ΚΟΝΤΡΑ που απαίτησε την πυροσβεστική παρέμβαση του alter ego του κ Πρωθυπουργού (του Κυβερνητικού εκπροσώπου) που ακούει στο όνομα του κ Πεταλωτή…
Ήταν έντονη η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ του κ Ραγκούση (και παρόμοια του κ Παπουτσή) στα όσα είπε ο κ Βενιζέλος και αφού μας διαβεβαίωσε ο κ Πεταλωτής ότι ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ ΛΥΘΗΚΕ ξαφνικά χτες μπαίνοντας την αίθουσα όπου εξελίσσονται οι εργασίες της ΚΕ ΠΑΣΟΚ – όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο ρεπόρτερ του ΣΚΑΙ – ο κ Βενιζέλος ήταν εντόνως ΔΗΚΤΙΚΟΣ και σχεδόν ΚΑΘΟΛΟΥ…συναινετικός!
Για τα ένδο-ΠΑΣΟΚΙκά και τις ΚΟΝΤΡΕΣ μεταξύ Υπουργών, να μην ξεχνάμε και την ΦΟΒΕΡΗ κόντρα του κ Παπακωνσταντίνου με τους κκ Βενιζέλο και Καστανίδη για το θέμα του ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ (ΞΑΦΝΙΑΣΕ πολλούς εντός και εκτός των «πράσινων τειχών» η απίστευτα αιφνίδια «συνεργασία» Βενιζέλου - Καστανίδη αλλά αυτό ΔΕΝ σχολιάστηκε στα ΜΜΕ!)
Πάντως ΔΕΝ κατανοώ την χθεσινοβραδινή ΕΠΙΘΕΣΗ του κ. Πρωθυπουργού στον κ. Σαμαρά μερικές μόνο ώρες μετά την ΑΠΡΟΣΜΕΝΗ ανακοίνωση ότι ο Αρχηγός της ΝΔ ΔΕΧΤΗΚΕ να συναντηθεί με τον κ Παπανδρέου την ερχόμενη Τρίτη!!!
Σας εύχομαι Καλή Καθαρή Δευτέρα και Καλή Σαρακοστή…
Περιμένω το βράδυ της ερχόμενης Τρίτης για να δούμε τι θα δούμε και τι θα ακούσουμε…

Χελιδονίσματα-Χελιδόνα.Ένα πανάρχαιο έθιμο για τον ερχομό της άνοιξης


Σε πολλές περιοχές της χώρας μας, την πρώτη Μαρτίου ή στις 21 Μαρτίου, ημέρα της εαρινής ισημερίας, τα παιδιά γυρνάνε στα σπίτια κρατώντας ένα αρθρωτό ομοίωμα χελιδονιού, την «χελιδόνα», και τραγουδούν ένα είδος καλάντων, τα χελιδονίσματα.
Το έθιμο της χελιδόνας, έχει τις ρίζες του στην αρχαία Ελλάδα, και επιβιώνει μέχρι τις μέρες μας σε πολλά μέρη της Ελλάδας όπως Ήπειρο, Μακεδονία, Θράκη και Δωδεκάνησα.Την «χελιδόνα» σε κάποιες περιοχές την στολίζουν με φύλλα κισσού, που είναι χαρακτηριστικό της αειθαλούς βλάστησης, σε άλλες, με ζουμπούλια ή άλλα ανοιξιάτικα λουλούδια, κι αλλού της κρεμούν κουδουνάκια και πολύχρωμα χαρτιά.
Οι «Χελιδονιστές», οι οποίοι ήταν κυρίως παιδιά αλλά και σε κάποιες περιπτώσεις ενήλικες, γυρίζουν από σπίτι σε σπίτι τραγουδώντας τραγούδια για τον ερχομό των χελιδονιών. Παλιά, οι νοικοκυρές έδιναν στα παιδιά λάδι, κρασί, αλεύρι, σιτάρι, αυγά και σε λίγες περιπτώσεις χρήματα. Τα λεφτά καθώς και ότι προϊόντα μάζευαν τα παιδιά τα αφιέρωναν στην εκκλησία.
Κάποια «χελιδονίσματα» χαιρετίζουν το έαρ, την άνοιξη και απαγγέλλουν στίχους, για να διώξουν τον χειμώνα ή τον τελευταίο μήνα του, τον
Φλεβάρη.«Ιδε το έαρ το γλυκύ
πάλιν επανατέλλει,
φέρον υγείαν και χαράν
και την ευημερίαν».


Το δίστιχο αυτό, έχει ηλικία πάνω από 11 αιώνες και ήταν η αρχή από ένα «άσμα ευχετήριον» για τον Βυζαντινό αυτοκράτορα, που το λέγανε τα «μέρη» (οι φατρίες, οι Πράσινοι και οι Βένετοι), στον Ιππόδρομο της Κωνσταντινούπολης, πριν αρχίσουν οι ανοιξιάτικοι ιππικοί αγώνες, το λεγόμενο «μακελλαρικόν ιπποδρόμιον» ή «Λουπερκάλιον», από την ομώνυμη ρωμαϊκή γιορτή.
Η εκδοχή που τραγουδιέται στις Σέρρες έχει ως εξής:
Χελιδόνια έρχεται από τη Μαύρη θάλασσα
θάλασσα κι αν πέρασε, έκατσε κι ελάλησε.
Έμαθε τα γράμματα, γράμματα σπουδάματα
γράμματα Ελληνικά που μαθαίνουν τα παιδιά
τα παιδιά από το δάσκαλο.
«Δάσκαλος μας έστειλε να μας δώστε πέντε αυγά.
Κι αν δεν δίντε πέντε αυγά παίρνουμε την κλωσσαριά.
Να γεννά και να κλωσά και να σέρνει τα πουλιά.

Πηγή:
www.matia.grl 

Το έθιμο  αναβιώνει στην Τερπνή Σερρών ο Σύλλογος Γονέων του Δημοτικού Σχολείου όπου μαζί με τους μαθητές και ξύλινες στολισμένες "χελιδόνες"τραγουδούν σε κάθε σπίτι τον ερχομό της άνοιξης.

 
πηγή:βισαλτης

Λάκης, ο Λεφτούλης!

ΕΝΑ ΤΣΑΝΤΗΡΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ! 
Σύμφωνα με την Ελευθεροτυπία, οι διαπραγματεύσεις που κάνει ο Μέγας Αριστερός (με την 735 BMW) και υπερασπιστής(;) των απανταχού φτωχών Λάκης Λαζόπουλος με τον Alpha έχουν ως εξής:Ζητάει για τη νέα σεζόν......... 5.100.000 για 30 εκπομπές.
Δηλαδή 170.000...ευρώ ανά εκπομπή.
Με δεδομένο ότι ο καθαρός χρόνος (εκτός διαφημίσεων) είναι περίπου 2 ώρες, αυτό σημαίνει ότι το "ταλέντο" Λάκη του Αριστερούλη εκτιμάται από τον ίδιο σε 1.416 ευρώ ανά λεπτό!Χωρίς να υπολογίζεται το added value και τα "παράπλευρα έσοδα" όπως π.χ. η τζάμπα διαφήμιση του θεάτρου του ή οι πωλήσεις δικαιωμάτων.Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα ο Λάκης ο Αριστερούλης πούλησε τα δικαιώματα προηγουμένων εκπομπών σε εκδοτικό οίκο για ...μόλις 7.000.000 ευρώ (Επτά Εκατομμύρια Ευρώ!!!)Υ.Γ.: Κι εσύ Έλληνα (μακακα όπως σε λέει ο Λάκης ο Αριστερούλης) κάθεσαι και βλέπεις τον "φίλο" του λαού και την προπαγάνδα του..και το χειρότερο όλων... τον πιστεύεις...
 
πηγή: το χωριό των media

Ζητούν έλεγχο νομιμότητας χρέους

 

Εκκληση για τη δημιουργία Επιτροπής Λογιστικού Ελέγχου για το δημόσιο χρέος της Ελλάδας απευθύνουν περισσότερες από 200 προσωπικότητες , υπογραμμίζοντας την ανάγκη να ανοιχθούν τα βιβλία του δημόσιου χρέους. Από το εξωτερικό την έκκληση υπογράφουν μεταξύ άλλων ο Αμερικανός καθηγητής στο Τμήμα Γλωσσολογίας και Φιλοσοφίας του Τεχνολογικού Ινστιτούτου της Μασσαχουσέττης (MIT) Νόαμ Τσόμσκι, ο σκηνοθέτης Κεν Λόουτς, ο πρώην βουλευτής των Βρετανών Εργατικών Τόνι Μπεν, πρώην υπουργοί από τον Ισημερινό (όπου δημιουργήθηκε αντίστοιχη επιτροπή Λογιστικού Ελέγχου του δημόσιου χρέους), βουλευτές και ευρωβουλευτές από την ΕΕ.
Στην πρωτοβουλία μετέχουν και Έλληνες βουλευτές, συνδικαλιστές, οικονομολόγοι, συνταγματολόγοι, πανεπιστημιακοί, διανοούμενοι, καλλιτέχνες, κ.ά.

Μεταξύ αυτών είναι οι βουλευτές κ. Π. Λαφαζάνης και κυρία Σοφία Σακοράφα, ο ομότιμος καθηγητής Νομικής και...... ακαδημαϊκός κ. Γιώργος Κασιμάτης, οι οικονομολόγοι-πανεπιστημιακοί κ. Κώστας Βεργόπουλος και Κ. Λαπαβίτσας, ο καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου, Τμήματος Νομικής ΑΠΘ κ. Κώστας Χρυσόγονος, ο καθηγητής Συνταγματικού Δικαίου κ. Γιώργος Κατρούγκαλος, ο καθηγητής εργατικού δικαίου κ. ΄Αρης Καζάκος, οι πανεπιστημιακοί Αριστείδης Μπαλτάς, Σάββας Ρομπόλης, Ευτύχης Μπιτσάκης και κυρίες Πέπη Ρηγοπούλου και Τζίνα Πολίτη, ο καθηγητής Πανεπιστημίου Αθήνας κ. Ευκλείδης Τσακαλώτος, ο επ. καθηγητής Ιστορίας Ιδεών, τμ. Πολ. Επιστημών ΑΠΘ κ. Σπύρος Μαρκέτος, ο πρώην αντιπρόεδρος ΣτΕ κ. Μιχάλης Δεκλερής, ο πρόεδρος της ΑΔΕΔΥ κ. Σπύρος Παπασπύρος, ο κ. Αλέκος ΑλαβάνοςΜανώλης Γλέζος, ο πρώην βουλευτής κ. Π. Κοροβέσης, η σκηνοθέτης κυρία ΑλίνταΔημητρίου, οι συγγραφείς κυρίες Μάρω Δούκα, Ιωάννα Καρυστιάνη και Νάντια Βαλαβάνη, οι μουσικοσυνθέτες Διονύσης Τσακνής και ΓιάννηςΑγγελάκας, ο σκιτσογράφος κ. Στάθης Σταυρόπουλος, οι δημοσιογράφοι κ.κ. Γιώργος Δελαστίκ , Πέτρος Παπακωνσταντίνου, Αρης Χατζηστεφάνου, Αντ. Νταναβέλλος , ο δικηγόρος κ. Δήμος Τσακνιάς.
Μέλη της Πρωτοβουλίας για τη Συγκρότηση Διεθνούς Επιτροπής Λογιστικού Ελέγχου, όπως ο συνταγματολόγος κ. Γ. Κατρούγκαλος, επεσήμαναν σε συνέντευξη Τύπου, ότι υπάρχει η δυνατότητα της μη αποπληρωμής του χρέους με επίκληση των καταστροφικών συνεπειών για την κοινωνική συνοχή που έχει η εξυπηρέτησή του. Ο πρόεδρος της ΑΔΕΔΥ, κ. Παπασπύρος ζήτησε να υιοθετηθεί αυτό το αίτημα από τα συνδικάτα και τους κοινωνικούς φορείς και να μην είναι μόνο ένα αίτημα των ειδικών ενώ η συγγραφέας κυρία Βαλαβάνη υπογράμμισε ότι το αίτημα πρέπει να στηριχθεί από όλο τον κόσμο που αγωνίζεται κατά του μνημονίου. Από την πλευρά του, ο κ. Λαφαζάνης αναφέρθηκε σε εκθέσεις του Ελεγκτικού Συνεδρίου, όπου αναδεικνύεται ο παράνομος χαρακτήρας του χρέους, ενώ η κυρία Σακοράφα τόνισε την κινηματική διάσταση της πρωτοβουλίας, που την ξεχωρίζει από συνήθεις κοινοβουλευτικές επιτροπές.
(υπογράφει ως πρώην μέλος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου), ο κ.
BΗΜΑ
 
πηγή:kafeneio

Απαντήστε κύριε Πρόεδρε

  
 
  • Γράφει ο Χάρρυ Κλυνν
Σύμφωνα με την Πράξη Διοικητή 271/4.3.2010 δημιουργήθηκε και τηρείται στο Κεντρικό Κατάστημα της Τράπεζας της Ελλάδος – Τμήμα Δημοσίων Οργανισμών, λογαριασμός για την συγκέντρωση ποσών από ενδιαφερόμενους, σε εθελοντική βάση, που θα διατίθενται αποκλειστικά για την απόσβεση του Δημοσίου Χρέους της χώρας, με Κ.Α 24/26132462 «ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ».
Δε μου λέτε κύριε Παπούλια, εκείνος ο περίφημος «Λογαριασμός Αλληλεγγύης για την απόσβεση δημοσίου χρέους» (κωδικός 26132462) που οραματίστηκε ο πάρα πολύς πρόεδρος της Βουλής κ. Πετσάλνικος, πραγμάτωσε ο πάρα-πάρα πολύς διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος, κ. Γ. Προβόπουλους και τέθηκε υπέρ αυτής της γελοιωδέστατης εκστρατείας ο πάρα-πάρα-πάρα πολύς εσείς, ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΕ;
Είναι δυνατόν εσείς, ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας, να περιπαίζετε μ’ αυτόν τον ηθικά απαράδεκτο τρόπο τον Ελληνικό λαό;
Είναι δυνατόν εσείς, ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας, να ζητάτε από το 1.000.000 των ανέργων και από τα 2.500.000 των Ελλήνων που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας να καλύψουν τα «κλεψιμαίικα» των «ημετέρων» που καταχράστηκαν τον ιδρώτα του Ελληνικού λαού και πλούτισαν τις Ελβετικές τράπεζες κατά 600 δις ευρώ;
Είναι δυνατόν εσείς, ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας, να καταφεύγετε σε τέτοιου είδους προσβλητικά για το λαό «τεχνάσματα» και άθλιες «πασοκιές» προκειμένου να δώσετε κάλυψη σε μια κυβέρνηση μειοδοτών που παρέδωσε τη χώρα βορά στο αδηφάγο κεφάλαιο και στους διεθνείς τοκογλύφους;
ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΕΔΡΕ…
Από τους κ. κ. Πετσάλνικο και Προβόπουλο, εδώ που τα λέμε, δεν περιμένουμε, ούτε και θέλουμε καμία απάντηση…

πηγή:blognews

Δείξε μου το δωμάτιό σου …


Της Νατάσσας Πιπεροπούλου-Κωνσταντάρα, διδάκτορος Ψυχολογίας

Η διαμάχη ανάμεσα στους ειδικούς για το ρόλο που παίζουν η κληρονομικότητα και το περιβάλλον στην τελική μορφοποίηση της προσωπικότητάς μας είναι πανάρχαια. Σε ότι αφορά την κληρονομικότητα, οι νέοι που διάλεξαν να αγαπηθούν και να φέρουν στον κόσμο ένα ή δύο παιδιά έχουν ελάχιστες έως μηδενικές επιλογές και τρόπους παρέμβασης στα δεδομένα της Φύσης. Αυτή η διαπίστωση ισχύει μέχρι σήμερα, αλλά με τις αλματώδεις εξελίξεις στην γενετική εφόσον δεν υπάρξουν αυστηροί ηθικοί έλεγχοι μπορεί τα δεδομένα να…αλλάξουν!Με το περιβάλλον τα πράγματα είναι διαφορετικά καθώς μπορεί να “παίξουμε “ με κάποιες παρεμβάσεις στη διαδικασία της εξελικτικής πορείας του παιδιού μας προς την ωρίμανση. Μέσα σε αυτές τις παρεμβάσεις μια σημαντική θέση έχει και η διαμόρφωση του παιδικού δωματίου.Ερευνητικές προσπάθειες από την Ευρώπη και την Αμερική μέχρι και τη μακρινή Αυστραλία, με ενδιάμεσους σταθμούς – θα έλεγα χαριτολογώντας – εδώ στην γοητευτική απόληξη της χερσονήσου του Αίμου και των Βαλκανίων, πιστοποιούν το γεγονός ότι τα παιδιά μας μέχρι και την ηλικία των 3-4 χρόνων οδεύουν προς την ωριμότητα, βελτιώνουν το συντονισμό των μυϊκών τους συστημάτων και μας εντυπωσιάζουν ή μας προβληματίζουν με τις ικανότητες που δείχνουν σε συμβολικές αντιπαραθέσεις με γονείς, αδελφάκια και φιλαράκια περισσότερο εξαιτίας του παράγοντα της κληρονομικότητας και λιγότερο εξαιτίας των ερεθισμάτων που τους παρέχει το περιβάλλον τους.Αυτό ΔΕΝ σημαίνει ότι μπορούμε να στριμώξουμε το παιδί μας σε ένα σκοτεινό μπουντρούμι που θα το βαφτίσουμε παιδικό δωμάτιο αλλά δεν φαίνεται να έχει και μεγάλη σημασία στην μετέπειτα προσωπικότητα του άνδρα ή της γυναίκας  εάν το ίδιο δωμάτιο είναι ένας μικρός, ακριβοπληρωμένος παράδεισος που θα γαργαλούσε ακόμη και την φαντασία του πλέον ευφάνταστου διακοσμητή εσωτερικών χώρων!…Μέχρι και την ηλικία των 4 περίπου χρόνων τις περισσότερες φορές το παιδικό δωμάτιο αντανακλά τις προτιμήσεις και την αντίληψη των αναγκών του παιδιού που η μητέρα του (αλλά όχι σε λιγότερο βαθμό και ο πατέρας) έχουν για τις μαθησιακές ανάγκες του παιδιού και για τις ευαισθησίες του σε χρώματα, έπιπλα και παιχνίδια παρά από αυτές που έχει το ίδιο το παιδί.Αργότερα, στην προσχολική ηλικία και τα πρώτα χρόνια του δημοτικού η διαμόρφωση του χώρου του παιδικού δωματίου, ο στολισμός των τοίχων, η επιλογή χρωμάτων, η παρουσία παιχνιδιών αρχίζει και γίνεται συνάρτηση τόσο των εσωτερικών αναγκών του παιδιού όσο και της ανάγκης του να ζει και να κινείται μέσα σε ένα περιβάλλον που του ερεθίζει την φαντασία ΠΡΟΣΟΧΗ όχι τα ΝΕΥΡΑ – και του παρέχει τη δυνατότητα μαθησιακών εμπειριών, στο οποίο μπορεί και να φιλοξενήσει ένα ή δύο φιλαράκια ή φίλες. Πράγμα δύσκολο βέβαια σε μια εποχή στην οποία οι παρέες και οι φιλίες ανάμεσα στους γονείς λιγόστεψαν με αποτέλεσμα να λιγοστέψουν και οι ευκαιρίες για παιχνίδι ανάμεσα σε παιδιά της προσχολικής ή σχολικής ηλικίας σε ώρες και χώρους εκτός του παιδικού σταθμού, νηπιαγωγείου ή σχολείου.“ Δείξε μου το δωμάτιό σου….” γράφω στον τίτλο… και θα σου πω τι είδους μαμά (και μπαμπά) έχεις εάν είσαι παιδάκι κάτω των 4 χρόνων ή θα σου πω τι παιδί είσαι και ποιές ευαισθησίες διαθέτεις εάν είσαι μεγαλύτερης ηλικίας….

πηγή:αρμα πολιτων

Δαιμονισμός – δαιμονισμένοι και τρόποι βοηθείας – (γέροντας Παϊσιος)


ΤΡΟΠΟΙ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΤΩΝ ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΩΝ


- Γέροντα, κάπου γράφει ότι ο διάβολος εμφωλεύει στην καρδιά του δαιμονισμένου, αλλά δέν θέλει να το ξέρει αυτό ο άνθρωπος, για να μην τον πολεμήσει με την ευχή.  Έτσι είναι;- Ναι, γιατί το δαιμόνιο έχει δικαίωμα να καθήσει μέσα στον δαιμονισμένο ένα διάστημα καί μπορεί να λουφάζει, ενώ με την ευχή ζορίζεται, επαναστατεί και μπορεί να φύγει. Η ευχή είναι βαρύ πυροβολικό για τον διάβολο. Μου είχαν φέρει στο Καλύβι ένα παλληκάρι δαιμονισμένο που έλεγε συνέχεια την ευχή.Ο πατέρας του ήταν μοναχός, αλλά πέταξε τα ράσα και παντρεύτηκε, και το καημένο γεννήθηκε με δαιμόνιο. Έτσι τα οικονόμησε ο Θεός,για να πάρει μισθό  το παιδί, να σωθεί και ο πατέρας, να έχουμε κι εμείς οι μοναχοί ως φρένο παραδείγματα από μοναχούς που πέταξαν τα ράσα και  ώρα ταλαιπωρούνται.  Κάποια στιγμή που το έπιασε το δαιμόνιο, φώναζε σαν την κότα πολύ δυνατά: Κά, κά, κά…. Τί έπαθες;, του λέω, ενώ με τον  νου μου έλεγα:  ­Έν τω ονόματι του Ιησού Χριστού έξελθε,ακάθαρτον πνεύμα, από το πλάσμα του Θεού. Κι εγώ θέλω να φύγω, φώναζε το δαιμόνιο, επειδή πολύ με βασανίζει αυτός ο άνθρωπος, γιατί συνέχεια λέει την ευχή. Θέλω να πάω στο Πακιστάν, να βρώ λίγη ανάπαυση!.- Γέροντα, γιατί δεν έφευγε το δαιμόνιο, αφού το παιδί έλεγε την ευχή;- Φαίνεται ότι και το παιδί είχε δώσει κάποια δικαιώματα, αλλά και το δαιμόνιο είχε το αφεντικό του και έπαιρνε από αυτό εντολές.- Γέροντα, όταν προσεύχεται κανείς για έναν δαιμονισμένο, τι πρέπει να λέει;- Κατ’ αρχήν να δοξολογήσει τον Θεό: Σε ευχαριστώ, Θεέ μου, να πει, που με… βοήθησες και βρίσκομαι σ’ αυτήν την κατάσταση, ενώ κι εγώ μπορούσα να ήμουν στην θέση του και να είχα όχι πέντε-έξι δαιμόνια αλλά χιλιάδες.  Σε παρακαλώ, βοήθησε τον δούλο Σου που ταλαιπωρείται  τόσο  πολύ.  Να κάνει δηλαδή πρώτα  καρδιακή προσευχή και ύστερα να συνεχίσει με την ευχή: ­Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον τον δούλον Σου.
Μερικές φορές εμείς που προσευχόμαστε, γινόμαστε αιτία να μη φεύγει το δαιμόνιο από τον δαιμονισμένο, γιατί προσευχόμαστε με υπερηφάνεια.
Έναν λογισμό υπερήφανο αν φέρουμε, λ.χ. να, εγώ με την προσευχή μου θα βοηθήσω να φύγει το δαιμόνιο, αμέσως εμποδίζεται η θεία βοήθεια και βοηθάμε τον διάβολο να παραμένει.Να  ευχόμαστε για τους δαιμονισμένους πάντα με ταπείνωση, με πόνο και αγάπη.Μια δαιμονισμένη πολύ την πόνεσε η ψυχή μου. Έκανε μια συγκατάβαση η καημένη, είπε ένα ναι στον διάβολο, και την ταλαιπωρεί φοβερά το δαιμόνιο χρόνια ολόκληρα. Καίει τις σάρκες  της.  Γυρίζουν με τον άνδρα της στα μοναστήρια και κουβαλούν μαζί τους και το δεκαεξάχρονο κορίτσι  τους.  Κάθονται όλη νύχτα στην εκκλησία και κάνουν αγρυπνία. Αν ήταν άνδρας, θα τον έσφιγγα στην αγκαλιά μου. Το δαιμόνιο πολύ υποφέρει, όταν σφίξης τον δαιμονισμένο με θεϊκή αγάπη.
Όταν δεν ερεθίζεις τον δαιμονισμένο και δεν του πας κόντρα, αλλά τον πονάς, φεύγει το δαιμόνιο για λίγο η για πολύ. Η ταπείνωση είναι το ισχυρότερο σοκ για τον διάβολο.Σε  ένα  μοναστήρι, την ώρα που οι προσκυνητές προσκυνούσαν τα άγια Λείψανα, πετάχθηκε ξαφνικά ένας που είχε δαιμόνιο και είπε στον ηγούμενο άγρια: Με το ζόρι πρέπει να πάμε;. Ο ηγούμενος ταπεινά και με καλωσύνη του είπε: Όχι με το ζόρι, με την θέληση σας. Τότε εκείνος φώναξε: εγώ με το ζόρι θα πάω και όρμησε στα άγια Λείψανα
και  προσκύνησε.
Είδατε, πιέστηκε ο δαίμονας από την ταπείνωση και την καλωσύνη  του ηγουμένου. Αυτό φοβούνται οι δαίμονες.- Γέροντα, βοηθιούνται οι δαιμονισμένοι από την χάρη των Αγίων, όταν πηγαίνουν προσκύνημα την ημέρα της μνήμης τους;- Καλύτερα δαιμονισμένοι να μην πηγαίνουν στα πανηγύρια, γιατί αποσπούν τον κόσμο από  την  προσευχή.  Γίνεται  αταξία.  Ας  πάνε  άλλη  μέρα  να  προσκυνήσουν. Και αν ακόμη ξέρουν οι δικοί του ότι υπάρχει εκεί κάποιος άνθρωπος πού μπορεί να τον βοηθήσει, ας μην τον πάνε εκείνη την ημέρα μέσα στον κόσμο. Διαφημίσεις θα κάνουμε;Ούτε  είναι  σωστό,  όταν  φωνάζει  ένας  δαιμονισμένος, να μαζεύεται κόσμος.  Ένα παιδάκι  δαιμονισμένο, το καημένο, μού είπε προχθές: Έχω γίνει ρεζίλι.  Είχαν  μαζευτεί όλοι γύρω του σαν  τους γλάρους. Φύγετε, τους λέω. Τσίρκο έχουμε; Τίποτε αυτοί. Δεν καταλαβαίνουν ότι, όταν κάποιος έχει ένα κουσούρι και εκδηλώνεται μπροστά στον κόσμο, ρεζιλεύεται.- Γέροντα, η θεία Κοινωνία βοηθάει τους δαιμονισμένους;- Για όσους γεννήθηκαν δαιμονισμένοι, επειδή δεν έφταιξαν οι ίδιοι, η συχνή  θεία Κοινωνία  είναι  το  δραστικώτερο φάρμακο. Αυτοί έχουν πολύ  μεγάλο  μισθό, όταν δεν γογγύζουν, μέχρι να ελευθερωθούν με την Χάρη του Θεού. Είναι μάρτυρες, αν υπομένουν, γι’ αυτό και επιβάλλεται να κοινωνούν συχνά. Ένας όμως που δαιμονίσθηκε από δική του απροσεξία, πρέπει να μετανοήσει, να εξομολογηθεί, και να αγωνίζεται, για να θεραπευθεί, και θα κοινωνήσει, με την  άδεια  του πνευματικού,  όταν  πρέπει. Αν κοινωνήσει, χωρίς να μετανοήσει και χωρίς να εξομολογηθεί, θα δαιμονισθεί χειρότερα. Ένας δαιμονισμένος, όταν τον πήγαν να κοινωνήσει, έφτυνε την θεία Κοινωνία. Ό Χριστός θυσιάσθηκε, καταδέχθηκε να του δώσει το Σώμα και το Αίμα Του, και  αυτός να το φτύνει!  Φοβερό! Βλέπετε, ο διάβολος δεν δέχεται βοήθεια.
- Γέροντα, μπορούμε να δίνουμε τα ονόματα τους να διαβάζωνται στην Προσκομιδή;- Ναι, βέβαια.Οι δαιμονισμένοι πολύ βοηθιούνται, όταν οι ιερείς διαβάζουν με πόνο τα ονόματα τους στην Προσκομιδή.- Γέροντα, όταν κάποιος που είχε δαιμονισθεί έχει μετανοήσει,  έξομολογήται, κοινωνάει, και η δαιμονική επήρεια δεν φεύγει, τι συμβαίνει;- Δεν  φεύγει, γιατί  ακόμη δεν έχει σταθεροποιήσει πνευματική κατάσταση. Αν  τον βοηθήσει αμέσως ο Θεός να απαλλαγεί από αυτήν την δαιμονική επήρεια, αμέσως πάλι θα ξεφύγει. Γι’ αυτό ο Θεός από πολλή αγάπη επιτρέπει να υποχωρεί το κακό σιγά-σιγά. Έτσι ο άνθρωπος και εξοφλάει και σταθεροποιεί  πνευματική  κατάσταση. Όσο εκείνος σταθεροποιεί  κατάσταση  πνευματική,  τόσο  υποχωρεί και το κακό. Από  τον ίδιο θα εξαρτηθεί πόσο γρήγορα  θα  απαλλαγεί από την δαιμονική επήρεια. Μια φορά με ρώτησε ένας πατέρας που το παιδί του είχε δαιμόνιο: Πότε θα γίνει καλά το παιδί μου; Όταν εσύ σταθεροποιήσεις την πνευματική  κατάσταση, του λέω, θα βοηθηθεί και αυτό. Το ταλαίπωρο, ενώ  ζούσε  πνευματικά,  ο πατέρας του αντιδρούσε και του έλεγε  ότι θα τρελλαθεί, αν δεν αλλάξει ζωή. Άρχισε να το πηγαίνει ο ίδιος σε οίκο ανοχής, οπότε το παιδί παρασύρθηκε και  δαιμονίσθηκε. Όταν το κυρίευε το  δαιμόνιο, ορμούσε πάνω στην μάνα του με άσχημες διαθέσεις. Η καημένη η μάνα του αναγκάσθηκε να φύγει σ’ ένα νησί, για να γλιτώσει.
Ο πατέρας είχε μετανοιώσει και προσπαθούσε να ζεί πνευματικά, αλλά  το παιδί δεν γινόταν καλά. Όταν γύρισε με το παιδί του όλα τα προσκυνήματα, έμαθε όλα  τα Συναξάρια των Αγίων και σταθεροποίησε την κατάσταση, τότε έγινε καλά το παιδί.