Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

Η Μέρκελ προς Παπανδρέου: Δώστε μας την Κρήτη!!!


  • Εάν η "είδηση" που "βγήκε" είναι αληθινή, τότε βρισκόμαστε μπροστά σε ένα φαινόμενο μίας κυβέρνησης που έχοντας απωλέσει τελείως τον αυτοσεβασμό της αλλά και τον σεβασμό των εταίρων στην Ε.Ε., αδυνατεί να υπεραπιστεί επαρκώς την εθνική κυριαρχία ακόμη και του γεωγραφικού χώρου της χώρας που (υποτίθεται) εκπροσωπεί.
  • Αν και η "είδηση" μοιάζει με προοίμιο μίας προσπάθειας πολιτικής ηρωοποίησης του πρωθυπουργού, ο οποίος μάλλον θα εμφανιστεί υπεπατριώτης υπερασπιζόμενος τα χώματα της πατρίδας, αξίζει να παρακολουθήσουμε το "σκεπτικό" της διαρέουσας πολιτικής σχιζοφρένειας...

Σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι διαπραγματεύσεις (τρόπος του λέγειν) της ελληνικής κυβέρνησης με την Άνγκελα Μέρκελ, για την εκχώρηση της Κρήτης στους Γερμανούς!

Στην ουσία πρόκειται για ειρηνική παράδοση του νησιού με άλλοθι τις γερμανικές επενδύσεις.

Οι Γερμανοί φιλοδοξούν αφ ενός μεν να εκμεταλλευτούν γεωστρατηγικά το νησί (βλέπε πετρέλαια, ΑΟΖ, Σούδα κλπ) και αφετέρου να το μετατρέψουν σ ένα οργανωμένο θέρετρο για τους εύπορους πολίτες τους.

Την αποκάλυψη βόμβα κάνει μικρής επισκεψιμότητας γερμανική ιστοσελίδα-είναι "ανοιχτή" μόνο στους συνδρομητές της-, επισημαίνοντας παράλληλα ότι ο Έλληνας πρωθυπουργός βρίσκεται σε δεινή θέση και εξαιτίας του σκανδάλου της Siemens, μια και οι γερμανικές μυστικές υπηρεσίες έχουν ενημερώσει την Καγκελαρία για τις μίζες που έλαβαν συγκεκριμένοι Έλληνες πολιτικοί και τα κόμματά τους.

"Η κα Μέρκελ ζήτησε πρόσφατα από τον Έλληνα πρωθυπουργό να δει την Κρήτη σαν το "ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ" που βρίσκεται στα χέρια του γερμανικού κολοσσού, της HOCHTIEF…", σημειώνει η ιστοσελίδα.

Όπως αντιλαμβάνεστε δεν πρόκειται να μείνει τίποτε όρθιο εαν δεν αντιδράσουμε…


πηγή:blognews

Η κοινωνιολογική μελέτη του σύγχρονου σώματος

Η δημιουργία και η ανάπτυξη του γνωστικού αντικειμένου της Κοινωνιολογίας του Σώματος οφείλεται, κατά ένα μεγάλο μέρος, στην Κοινωνιολογία της Ιατρικής (κοινωνιολογία της υγείας και της ασθένειας).
Παρά το γεγονός ότι το σώμα εμπλέκεται άμεσα στην εκδήλωση της κοινωνικής δράσης, η προσέγγιση του σώματος ως καθαυτού γνωστικού αντικειμένου αντιμετωπίστηκε από την κλασική Κοινωνιολογία με διστακτικότητα, αφού αρχικά θεωρήθηκε ότι το ανθρώπινο σώμα δε μπορούσε να προσφέρει τίποτα στην ανάλυση των κοινωνικών φαινομένων και αντιμετωπίστηκε απλώς ως μια βιολογική οντότητα. Έτσι, παρά το γεγονός ότι με την Κοινωνιολογία της Ιατρικής αναδείχτηκε και προβλήθηκε η σημασία του σώματος για την Κοινωνιολογία, η Κοινωνιολογία του Σώματος αποτέλεσε έναν ξεχωριστό τομέα μελέτης στα μέσα της δεκαετίας του 1980, οπότε άρχισε να αναπτύσσεται η βιβλιογραφία γύρω από το σώμα, καθώς και θεωρητικές κοινωνιολογικές προσεγγίσεις για το σώμα.
Η Κοινωνιολογία του Σώματος συνιστά ένα ανερχόμενο γνωστικό αντικείμενο, το οποίο μελετά τις νέες μορφές έκφρασης του ατόμου στις σύγχρονες κοινωνίες και η βασική αντίληψη που το διέπει είναι ότι το σώμα δεν είναι μόνο μια βιολογική αλλά μια σύνθετη ψυχοκοινωνική οντότητα, η οποία διαδραματίζει ενεργητικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο βιώνουμε τις κοινωνικές σχέσεις. Η προβολή του σημαντικού ρόλου που διαδραματίζει η κατανόηση του σώματος από το σύγχρονο άτομο στη διαμόρφωση της ατομικής του ταυτότητας αλλά και της κοινωνικής δράσης αποτελεί έναν σημαντικό στόχο της Κοινωνιολογίας του Σώματος.
Υπάρχει ένας αυξανόμενος αριθμός παραγόντων που βοηθούν στην εξήγηση του αυξανόμενου ενδιαφέροντος γύρω από το σώμα τις τελευταίες δεκαετίες. Πρώτον, δημογραφικές αλλαγές, όπως το αυξανόμενο προσδόκιμο όριο ζωής, ανέδειξαν τη μεταβαλλόμενη φύση των ανθρώπινων σωμάτων και προκάλεσαν σημαντικά ερωτήματα για τον κύκλο της ζωής, καθώς και για τη φροντίδα και διαχείριση των γηρασκόντων σωμάτων στο πλαίσιο των σύγχρονων κοινωνιών. Επίσης, η γήρανση ως διαδικασία προκάλεσε ερωτήματα σχετικά με τη σημασία της εξωτερικής εμφάνισης και των ικανοτήτων του σώματος για τη διατήρηση της κοινωνικής ταυτότητας.
Ένας δεύτερος λόγος για το αυξανόμενο ενδιαφέρον γύρω από το σώμα είναι το γεγονός ότι οι σύγχρονες κοινωνίες χαρακτηρίζονται για τη λατρεία του σώματος και για τις αυξανόμενες ανησυχίες γύρω από αυτό. Το ενδιαφέρον αυτό για το σώμα είναι τόσο εμπορικό όσο και αισθητικό. Έτσι, τις τελευταίες δεκαετίες παρατηρείται στις σύγχρονες κοινωνίες η εμφάνιση πρακτικών τροποποίησης ή μετασχηματισμού του σώματος, όπως η δίαιτα και οι διατροφικές συνήθειες, η μόδα, το μακιγιάζ, το τατουάζ, το piercing, η σωματική άσκηση και η πλαστική χειρουργική. Η σημασία που αποδίδεται στη σύγχρονη εποχή στην εξωτερική επιφάνεια του σώματος και στη δημόσια προβολή του εαυτού, καθώς και η έμφαση που δίνεται στη νεότητα και την ομορφιά ως των χαρακτηριστικών γνωρισμάτων ενός επιθυμητού σώματος, έχουν καταστήσει τις δυνατότητες και τα μέσα για τη βελτίωση της εξωτερικής εμφάνισης περισσότερα από ποτέ.
Τρίτον, οι πρόσφατες εξελίξεις σε τεχνολογικές καινοτομίες, όπως για παράδειγμα αυτές που σχετίζονται με την ανθρώπινη αναπαραγωγή, σημαίνουν ότι μπορούμε να χειριστούμε τα σώματά μας με νέους τρόπους και ρίχνουν φως στη ρευστή φύση των ορίων μεταξύ του φυσικού και του κοινωνικού σώματος. Επιπλέον, ο κατάλογος των πρακτικών τροποποίησης του σώματος διευρύνεται με την προσθήκη πρακτικών οι οποίες, μέσω της τεχνολογίας, της ιατρικής και της βιολογίας συμβάλλουν στην τροποποίηση όχι μόνο του εξωτερικού, αλλά και του εσωτερικού μέρους του σώματος (π.χ. παρέμβαση στη λειτουργία σωματικών οργάνων, προσθετική, νανοτεχνολογία, μεταμοσχεύσεις, νέες τεχνολογίες οπτικοποίησης του σώματος).
Μια ακόμη κατηγορία ενδιαφερόντων που αύξησαν τη σπουδαιότητα του σώματος περιλαμβάνουν μια αυξανόμενη συνειδητοποίηση των αλλαγών στη μορφή διακυβέρνησης, οι οποίες κατέστησαν το σώμα αντικείμενο διαφόρων μορφών ελέγχου και εγγραφής των εξουσιαστικών λόγων. Επιπρόσθετα, το κίνημα των γυναικών και η φεμινιστική σκέψη κατέστησαν ορατό το ρόλο του σώματος στην καταπίεση των γυναικών και εναντιώθηκαν στον τρόπο με τον οποίο η τυραννία της ομορφιάς εμπεριέχει φυσικό, συναισθηματικό και οικονομικό κόστος για τις γυναίκες.
Η Κοινωνιολογία του Σώματος αναπτύσσεται όλο και περισσότερο προκειμένου να συμβάλει στη μελέτη της νέας κοινωνικής πραγματικότητας, όπως αυτή διαμορφώνεται στις σύγχρονες και τεχνολογικά αναπτυγμένες δυτικές κοινωνίες. Ως κρίσιμης σημασίας διαδικασία αναδεικνύεται, έτσι, η μελέτη του σύγχρονου σωματοποιημένου υποκειμένου, η οποία εστιάζει στο ρόλο των συναισθημάτων και των επιθυμιών, όπως προκύπτουν από τη βίωση του ατομικού σώματος, καθώς και στις συνέπειες της ταύτισης του εαυτού με το σώμα στις σύγχρονες κοινωνίες.


πηγή : iatronet

Η επίδραση των αρχαίων ελληνικών στον εγκέφαλο!


 
 
 
 
Νάντυ Παπαμήτσου,  


  Τα αρχαία ελληνικά είναι μια ζωντανή γλώσσα και, όπως αποδεικνύουν έρευνες Ελλήνων και ξένων επιστημόνων, θεραπευτική, σύμφωνα με τον καθηγητή Παν/μιου Πατρών και μέλους του Εθνικού Συμβουλίου Έρευνας και Τεχνολογίας Σταύρο Παπαμαρινόπουλο.

  Ο καθηγητής, που τα τελευταία χρόνια ασχολείται συστηματικά με την ελληνική γλώσσα και την αποκωδικοποίηση της ελληνικής μυθολογίας, παρουσιάζει αποκλειστικά στο newsbomb.gr όλες τις έρευνες που έχουν γίνει πάνω στην δυναμική της ελληνικής γλώσσας και την επίδρασή της στον εγκέφαλο.

  «Σύμφωνα με την θεωρία, του Καθηγητού της Φιλολογίας Eric Havelock η οποία στηρίζεται στον Πλάτωνα, το αρχαίο ελληνικό αλφάβητο προκάλεσε πακτωλό αφηρημένων εννοιών στον αρχαίο ελληνικό κόσμο, λόγω ενεργοποίησης του εγκεφάλου των χρηστών του. Στον συνεδριακό τόμο των τετρακοσίων σελίδων «Alphabet and the Brain, έκδοση Springer του 1988» παρουσιάζονται τα συμπεράσματα πλήθους κορυφαίων επιστημόνων φιλολόγων, γλωσσολόγων και άλλων ειδικοτήτων πλην Ελλήνων αντιστοίχων ειδικοτήτων. Επιμελητές της έκδοσης ήταν ο Καθηγητής της Ιατρικής Charles Lumsden του Πανεπιστημίου του Τορόντο και ο Διευθυντής του Κέντρου Θεωρίας της Επικοινωνίας “Marchal McLuhan” Derrick De Kerckhove.» υποστηρίζει ο κ. Παπαμαρινόπουλος.

  Τα επιστημονικά αποτελέσματα που υποστηρίζουν τη θεωρία του Havelock είναι τα εξής: Πρώτον η περιοχή Broca που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του εγκεφάλου ενεργοποιήθηκε λίγο περισσότερο λόγω του ελληνικού αλφαβήτου διότι χρησιμοποιήθηκαν επιτυχώς φωνήεντα σε γραφή για πρώτη φορά. Δεύτερον, ο ανθρώπινος εγκέφαλος επαναπρογραμματίστηκε επιτυχώς και τρίτον, η πιο πάνω αναφερθείσα συγκλονιστική μεταβολή στην λειτουργία του εγκεφάλου, προκάλεσε μία ουσιώδη αλλαγή στην ψυχολογία των χρηστών του αλφαβήτου, από την οποία προέκυψε η ανάγκη επικοινωνίας των πολιτών δια της λειτουργίας του θεάτρου.
  Οι δημοσιευμένες έρευνες της επιστημονικής ομάδας του ψυχιάτρου Ιωάννη Τσέγκου, παρουσιάζονται στο βιβλίο «Η εκδίκηση των τόνων». Σε αυτές, αλλά και σε νεώτερες έρευνες 1999-2010, απέδειξαν ότι οι μετρήσιμοι δείκτες της Λεκτικής Νοημοσύνης και της Αφαιρετικής Σκέψης με αποδεκτές τεχνικές επιταχύνθηκαν σε ομάδα 25 μη-δυσλεξικών παιδιών. Η διδασκαλία στα παιδιά αυτά καθώς και οι μετρήσεις των δεικτών άρχισαν από την ηλικία των 8 ετών και συνεχίστηκαν μέχρι και τα 12 χρόνια τους.
  Οι ίδιοι δείκτες επιβραδύνθηκαν στην ισάριθμη ομάδα μη-δυσλεξικών παιδιών τα οποία δεν διδάχθηκαν εβδομαδιαίως και εξωσχολικώς επί δίωρο την Αρχαία Γλώσσα. Ας σημειωθεί ότι οι δύο ομάδες διδάχθηκαν τα ίδια προγραμματισμένα μαθήματα στο κανονικό ωράριο η δε στατιστική ανάλυση των αποτελεσμάτων έγινε με γενικώς αποδεκτό πρότυπο.

  «Η αυστραλή πανεπιστημιακή ερευνήτρια Kate Chanock, έκανε ένα βήμα παράλληλο ως προς τον Ιωάννη Τσέγκο, διότι στο έργο της «Help for a dyslexic learner from an unlikely source: the study of Ancient Greek, Literacy 2006» περιγράφει πως κατέστησε ένα αγγλομαθή δυσλεξικό σε μη-δυσλεξικό με τα Αρχαία Ελληνικά! Εν τούτοις, από φέτος, τα μεν παιδιά της Αγγλίας του Δημοτικού στην περιοχή της Οξφόρδης, με επιστημονική πρόταση, επιπροσθέτως των μαθημάτων τους θα μαθαίνουν Αρχαία Ελληνικά, τα δε αντίστοιχης ηλικίας ελληνόπουλα, μόνον με πολιτική απόφαση, δεν θα διδάσκονται την Αρχαία Γλώσσα ενώ θα έπρεπε, αλλά Αγγλικά!» τονίζει χαρακτηριστικά ο κ. Παπαμαρινόπουλος.
  Δείτε το παρακάτω video στο οποίο επιστήμονες μιλούν για την αρχαία ελληνική γλώσσα και την επίδρασή της στον άνθρωπο...

Πηγή  www.newsbomb.gr



πηγή:pyles.tv

 
  
 

  

Πείτε αλήθεια: δεν ξέρετε να μας κυβερνήσετε!

   Η κυβέρνηση Παπανδρέου - βαδίζοντας στα χνάρια της κυβέρνησης Καραμανλή- τις τελευταίες ημέρες "κυβερνάει" παρέα με τα Μέσα Ενημέρωσης. Η μέθοδος είναι εξαιρετικά απλοϊκή: "ρίχνει" μία είδηση για κάτι που σκοπεύει να κάνει και περιμένει να δει πώς θα το αντιμετωπίσουν εφημερίδες, τηλεοπτικά δελτία και ιντερνετικά μέσα. Αναλόγως με την αντίδραση, προχωράει στην υλοποίσηση του ή ζητάει συγγνώμη και το παίρνει πίσω!
  Αν το καλοσκεφτείτε θα δείτε ότι αυτό ακριβώς έκανε με το θέμα της "αξιοποίησης" της δημόσιας περιουσίας, τους ημιυπαίθριους, το άρθρο για τους δικηγόρους στο νομοσχέδιο των κλειστών επαγγελμάτων, το θέμα Natura...
   Θα πει κάποιος καλοπροαίρετος - σε βαθμό ανοησίας!- ότι "δεν είναι κακό να ακούει την κοινή γνώμη μία κυβέρνηση"! Θα συμφωνήσω απολύτως! Μόνο που τα Μέσα Ενημέρωσης, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, εδώ και χρόνια ΔΕΝ εκφράζουν την "κοινή γνώμη"!
  Συνεπώς αν ο κ. Παπανδρέου επιθυμεί να μάθει την άποψη του ελληνικού λαού πριν λάβει μία απόφαση, υπάρχουν δύο τρόποι: το δημοψήφισμα και οι εκλογές!
   Το να τον σέρνουν όμως τα μέσα ενημέρωσης, είτε αυτά εκφράζουν τα συμφέροντα των μεγάλων αφεντικών τους, είτε προσωπικές απόψεις και πολιτικές πεποιθήσεις των δημοσιογράφων τους, ξεπερνάει τα όρια του ερασιτεχνισμού και αγγίζει το έγκλημα!
   Θα πρέπει επιτέλους η κυβέρνηση να αποφασίσει αν σκοπεύει έστω και την ύστατη στιγμή να ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ! Αν πάλι ζορίζεται και δεν μπορεί, δεν την κρατάει κανείς δεμένη! Μπορεί αύριο κιόλας, να φύγει! Να πάει αλλού!
   Αλλά σίγουρα δεν είναι δυνατόν να συνεχιστεί το φαινόμενο που ζούμε τα τελευταία 24ωρα: νομοσχέδια, ρυθμίσεις, αποφάσεις ανακοινώνονται κατά τις 19.30, περιμένουμε να δούμε τι γνώμη έχουν γι αυτά τα δελτία των 20.00, οι εφημερίδες της επόμενης ημέρας, sites και blogs και αναλόγως αποφασίζουμε!
   Είναι διάχυτη πλέον η αγωνία των στελεχών του ΠΑΣΟΚ, να "μπαλώσουν" ό,τι προλαβαίνουν για να εξασφαλίζουν την επανεκλογή τους και να παραμείνουν ζωντανοί στην πολιτική σκηνή. Φοβάμαι όμως πως, για πολλοστή φορά, υποτιμούν την νοημοσύνη των ψηφοφόρων. Κι αυτό θα φανεί στο χειροκρότημα!
Κώστας Χαρδαβέλλας
πηγή :newsbomb.gr

Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Με σχέδιο ο Γιώργος μας έβαλε στο ΔΝΤ

 


Δεν είναι μόνο ο επικεφαλής του Διεθνούς Νομισματικού ΤαμείουΝτομινίκ Στρος-Κανπου αποκαλύπτει στο Γαλλικό κανάλι Canal+ότι ο πρωθυπουργόςΓιώργος Παπανδρέουείχε ζητήσει την παρέμβαση του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείουστην Ελλάδα από τις αρχές Δεκεμβρίου του 2009, ούτε δύο μήνες αφότου ανέλαβε τη διακυβέρνηση της χώρας, ενώ δημοσίως απέρριπτε κατηγορηματικά ένα τέτοιο ενδεχόμενο.
Σήμερα σε ένα αποκαλυπτικό άρθρο στην Καθημερινή γίνονται όλα πιο καθαρά και μπαίνουν όλα τα κομμάτια του παζλ στην σειρά…
Αυτή την πληροφορία ίσως να προσπαθήσουν να την μπαλώσουν , να διαψεύσουν , ή και να αποδομήσουν την εικόνα του Στρος-Καν…
Υπάρχει όμως σε ΑΝΥΠΟΠΤΟ χρόνο η συνέντευξη του υφυπουργού Οικονομικών Φ. Σαχινίδη στη
ΝΕΤ όπου ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ αυτά που λέει ο Ντομινίκ Στρος-Καν .
Ο κ. Σαχινίδης δήλωσε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι : “Όταν ανέλαβε το ΠΑΣΟΚ τη διακυβέρνηση της χώρας, διαπίστωσε ότι η μόνη εναλλακτική επιλογή που είχε ήταν να προσφύγει στο ΔΝΤ. Υπάρχουν κάποιοι συγκεκριμένοι κανόνες. Το ΔΝΤ μπορεί να σου δώσει μέχρι και το δεκαπλάσιο ή το εικοσαπλάσιο του ποσού που έχεις καταθέσει. Εμείς έχουμε καταθέσει 1 δισ. στο ΔΝΤ. Άρα, το ΔΝΤ, ως πρώτη επιλογή και μόνη που υπήρχε από τις 5 Οκτωβρίου και μετά, μπορούσε να μας δώσει μέχρι και 10 ή 20 δισ.”




Είναι ένα ΜΕΙΖΩΝ πολιτικό θέμα.
Τα κόμματα της αντιπολίτευσης δεν πρέπει να περάσουν ελαφρά αυτήν την κοροιδία…
Να αναμένουμε εξελίξεις ;

Το ρεπορτάζ της Καθημερινής
«Βόμβα» Στρος-Καν για Ελλάδα
Tης Κατερινας Σωκου
Ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου είχε ζητήσει την παρέμβαση του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου στην Ελλάδα από τις αρχές Δεκεμβρίου του 2009, ούτε δύο μήνες αφότου ανέλαβε τη διακυβέρνηση της χώρας, ενώ δημοσίως απέρριπτε κατηγορηματικά ένα τέτοιο ενδεχόμενο. Αυτό αποκαλύπτει ο επικεφαλής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου Ντομινίκ Στρος-Καν σε ντοκιμαντέρ του γαλλικού καναλιού Canal+ που θα μεταδοθεί τον επόμενο μήνα.
Ερωτώμενο από την «Κ», το ΔΝΤ απάντησε ότι δεν σχολιάζει προσωπικές συζητήσεις του επικεφαλής του. Στο πλαίσιο όμως της παραγωγής του γαλλικού τηλεοπτικού δικτύου, το οποίο συνθέτει το προφίλ του Γάλλου πολιτικού ακολουθώντας τον από την κουζίνα του σπιτιού του στην Ουάσιγκτον μέχρι τις επίσημες επισκέψεις του στο Μέγαρο Μαξίμου, ο κ. Στρος-Καν αναφέρει ο ίδιος την πληροφορία, υπογραμμίζοντας μάλιστα την εμπιστοσύνη που του έδειξε ο κ. Παπανδρέου.
Σύμφωνα με τον κ. Στρος-Καν, όταν ο Ελληνας πρωθυπουργός του έθεσε πριν από 14 μήνες την ιδέα προσφυγής στο ΔΝΤ, εκείνος απάντησε ότι οι Ευρωπαίοι ηγέτες δεν θα δεχτούν σε καμία περίπτωση τη μονομερή παρέμβαση του Ταμείου σε μία χώρα της Ευρωζώνης. Η εκτίμηση του Γάλλου πολιτικού επιβεβαιώθηκε στη Σύνοδο Κορυφής της 11ης Δεκεμβρίου 2009, όταν ο κ. Παπανδρέου έθεσε το θέμα στους ομολόγους του, για να εισπράξει την κατηγορηματική τους άρνηση. Αντ’ αυτού, του ζήτησαν διαβεβαιώσεις ότι η Ελλάδα δεν θα κηρύξει στάση πληρωμών.
Οι δημόσιες δηλώσεις του κ. Παπανδρέου στο περιθώριο της συνόδου ήταν σε τελείως διαφορετικό μήκος κύματος. Οπως τόνισε στις Βρυξέλλες, δεν ετίθετο ζήτημα προσφυγής στο ΔΝΤ. Μία ημέρα πριν, ο διεθνής οργανισμός επίσης το είχε διαψεύσει. Οπως είχε δηλώσει ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής Τζον Λίπσκι, «θα μπορούσαμε να εμπλακούμε μόνο κατόπιν αιτήματος των ευρωπαϊκών αρχών, και εννοείται των ελληνικών αρχών. Εχει συμβεί αυτό; Οχι». Ο κ. Λίπσκι έλεγε την αλήθεια: Δεν υπήρχε ακόμη επίσημο αίτημα. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν συζητήθηκε η προσφυγή στο ΔΝΤ μεταξύ των δύο ανδρών.
Εξάλλου, όσο οι Ευρωπαίοι ηγέτες δεν αποφάσιζαν να βοηθήσουν την Ελλάδα, ο κ. Παπανδρέου επανήλθε στην ιδέα του ΔΝΤ, αυτή τη φορά υπό τη μορφή απειλής: Πριν από τη Σύνοδο Κορυφής του Μαρτίου, προειδοποίησε δημοσίως τους ηγέτες της Ε. Ε. ότι αν δεν συμφωνήσουν σε ένα πακέτο στήριξης προς τη χώρα, θα καταφύγει στον διεθνή οργανισμό. Είχε προηγηθεί η οδυνηρή εμπειρία του Νταβός, όπου ο κ. Παπανδρέου βρέθηκε αντιμέτωπος με την ανησυχία παραγόντων των αγορών, δεχόμενος καταιγισμό ερωτήσεων για το αν θα κηρύξει στάση πληρωμών και πότε θα ζητήσει διεθνή βοήθεια.
Η πληροφορία ότι ο πρωθυπουργός εξέταζε την προσφυγή της χώρας στο ΔΝΤ από την αρχή, ουσιαστικά, της κυβερνητικής του θητείας, δημιουργεί εύλογα ερωτήματα. Γιατί δεν αναζήτησε πρώτα μία λύση εντός της Ε. E.; Και αν είχε αντιληφθεί τόσο νωρίς τη δεινή κατάσταση της χώρας, πώς εξηγείται η απροθυμία του να λάβει μέτρα δραστικής περιστολής του δημοσιονομικού ελλείμματος τους μήνες που ακολούθησαν, ώστε να αποτρέψει αυτό το ενδεχόμενο; Σε μία περίοδο που η κυβέρνηση, υπό το κράτος της ανησυχίας για το πολιτικό κόστος των ιδιωτικοποιήσεων που συμφώνησε με την τρόικα, επιλέγει να επιτεθεί στο «ύφος» των εκπροσώπων της, η απάντηση φαντάζει εύκολη…
Το ντοκιμαντέρ του Canal+ αναμένεται να ταράξει το πολιτικό σκηνικό και στη Γαλλία, καθώς ο κ. Στρος-Καν προχωρεί σε αποκαλύψεις και για τον πρόεδρο Νικολά Σαρκοζί. Ενόψει προεδρικών εκλογών, ο Σοσιαλιστής επικεφαλής του ΔΝΤ προβάλλει ως ο ισχυρότερος αντίπαλος του κ. Σαρκοζί. Ο κ. Στρος-Καν φέρεται να σχεδιάζει την επιστροφή στην πολιτική σκηνή της Γαλλίας μέσω… Ελλάδας, δρέποντας τις δάφνες της διάσωσης των αδύναμων χωρών της Ευρωζώνης. Οσο για τον κ. Σαρκοζί, δεν σκοπεύει να αφήσει το μονοπώλιο της διάσωσης του ευρώ στο ΔΝΤ και τον πολιτικό του αντίπαλο. Υπό αυτό το πρίσμα μπορεί να ερμηνευθεί η προσέγγισή του με τη Γερμανίδα καγκελάριο για την προστασία της Ευρωζώνης.

πηγή:blognews

Πόλη φτιαγμένη από… αυγά

Άν είναι δύσκολο να φτιάξετε ένα σπίτι με κάρτες φανταστείτε πόσο δυσκολότερη είναι η κατασκευή μιας ολόκληρης πόλης από αυγά! Ο ταλαντούχος Κινέζος δημιουργός χρησιμοποίησε περισσότερρα από 5000 αυγά για να κατασκευάσει μια μικρογραφία πόλης διαστάσεων 6μ x 4μ. Η πόλη από αυγά κατασκευάστηκε στα πλαίσι μιας έκθεσης του μουσείου του Groninger στην Ολλανδία.
Perierga.gr - Μια πόλη από αυγά!
Perierga.gr - Μια πόλη από αυγά!
Perierga.gr - Μια πόλη από αυγά!
Perierga.gr - Μια πόλη από αυγά!
Perierga.gr - Μια πόλη από αυγά!
πηγή:perierga

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά...


 

Ένα από τα σημαντικότερα πράγματα στην ζωή μου, υπήρξε, είναι και θα είναι το χαμόγελο. Το χαμόγελο, που βγαίνει από την ψυχή μας, και μας αυτοθεραπεύει. Είναι δωρεάν, είναι για όλους και επιβάλλεται να το φοράμε!


Τα παρακάτω λόγια αποδίδονται από πολλούς στον μεγάλο ηθοποιό Τσάρλι Τσάπλιν. Σύμφωνα με αυτή την εκδοχή ο καλλιτέχνης τα απήγγειλε στους δικούς του ανθρώπους κατά τα εβδομηκοστά του γενέθλια. Όπως και να έχει, νομίζω πως αξίζουν προσοχής:



"Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά, μπόρεσα να καταλάβω ότι ο συναισθηματικός πόνος και η θλίψη, απλώς με προειδοποιούσαν να μη ζω κόντρα στην αλήθεια μου. Σήμερα ξέρω ότι αυτό το λέμε ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά, κατάλαβα σε πόσο δύσκολη θέση ερχόταν κάποιος με το να του επιβάλλω τις επιθυμίες μου, παρότι ήξερα ότι ούτε ήταν κατάλληλη η στιγμή ούτε ο άνθρωπος ήταν έτοιμος, ακόμα κι αν αυτός ο άνθρωπος ήμουν εγώ. Σήμερα ξέρω ότι αυτό το λέμε ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ.
Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά, έπαψα να λαχταρώ μια άλλη ζωή και μπόρεσα να δω ότι τα πάντα γύρω μου με προκαλούσαν να μεγαλώσω. Σήμερα ξέρω ότι αυτό το λέμε ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ.
Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά, κατάλαβα ότι βρίσκομαι πάντα και σε όλες τις περιστάσεις, την κατάλληλη στιγμή και στο σωστό μέρος και ότι όλα όσα γίνονται είναι σωστά. Από τότε κατάφερα να γαληνέψω. Σήμερα ξέρω ότι αυτό το λέμε ΑΠΟΔΟΧΗ.
Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά, έπαψα να στερούμαι τον ελεύθερο χρόνο μου και σταμάτησα να κάνω μεγαλόπνοα σχέδια για το μέλλον. Σήμερα κάνω μόνο ό,τι με ευχαριστεί και με γεμίζει χαρά, ό,τι αγαπώ και κάνει την καρδιά μου να γελά, με τον δικό μου τρόπο και στους δικούς μου ρυθμούς. Σήμερα ξέρω ότι αυτό το λέμε ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ.
Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά, απελευθερώθηκα από ό,τι δεν ήταν υγιές για μένα. Από φαγητά, άτομα, πράγματα, καταστάσεις και από ό,τι με τραβούσε συνεχώς μακριά από τον ίδιο μου τον εαυτό. Στην αρχή το ονόμαζα “υγιή εγωισμό”. Αλλά σήμερα ξέρω ότι είναι ΑΥΤΑΓΑΠΗ.
Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά, έπαψα να θέλω να έχω πάντα δίκιο. Έτσι έσφαλλα πολύ λιγότερο. Σήμερα κατάλαβα ότι αυτό το λέμε ΑΠΛΟΤΗΤΑ.
Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά, αρνήθηκα να συνεχίσω να ζώ στο παρελθόν και να ανησυχώ για το μέλλον μου. Τώρα ζώ περισσότερο τη στιγμή όπου ΟΛΑ συμβαίνουν. Έτσι σήμερα, ζώ την κάθε μέρα και αυτό το λέω ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ.

Όταν άρχισα να αγαπώ τον εαυτό μου πραγματικά, συνειδητοποίησα ότι η σκέψη μου μπορεί να με κάνει μίζερο και άρρωστο. Όταν όμως επικαλέστηκα τις δυνάμεις της καρδιάς μου, η λογική απέκτησε έναν πολύτιμο σύντροφο. Αυτή τη σχέση την ονομάζω σήμερα ΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ.
Δεν υπάρχει λόγος να φοβόμαστε τις αντιπαραθέσεις, τις συγκρούσεις και τα προβλήματα με τον εαυτό μας και τους άλλους γιατί καμιά φορά, ακόμα και τα άστρα εκρήγνυνται και δημιουργούνται νέοι Γαλαξίες.Σήμερα ξέρω ότι ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ !"
Τσάρλι Τσάπλιν


Οσοι μικροπαντρεύονται... μικροχωρίζουν κιόλας


ΛΟΝΔΙΝΟ. «Μικρός μικρός παντρέψου» ώστε να χωρίσεις... πριν από τα τριάντα. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Βρετανικής Στατιστικής Υπηρεσίας, ένα ζευγάρι που παντρεύεται σε νεαρή ηλικία έχει περισσότερες πιθανότητες να χωρίσει εντός πέντε ετών από την ημέρα του γάμου του.
Σύμφωνα με τους ερευνητές, ο αριθμός των διαζυγίων σε ζευγάρια 25-29 ετών αυξήθηκε τα τελευταία χρόνια στη Βρετανία. Μόλις 10,5 στους 1.000 Βρετανούς άνω των 30 ετών χώρισαν κατά μέσον όρο το 2009, ένα νούμερο που διπλασιάζεται σε ζευγάρια κάτω των 30 ετών. Συγκεκριμένα, 21,7 άντρες και 25,1 γυναίκες στους 1.000 Βρετανούς πήραν διαζύγιο από τον σύντροφό τους κατά το ίδιο έτος. Οι επιστήμονες θεωρούν ότι ένα νεαρό ζευγάρι έχει πλέον ένα μάξιμουμ πέντε ετών κοινής συζυγικής ζωής.
«Πολλοί άνθρωποι που παντρεύτηκαν νέοι αντιμετωπίζουν με όλο και λιγότερο δέος το φαινόμενο του διαζυγίου. Δεν το θεωρούν πλέον και τόσο σημαντική υπόθεση» τονίζει η εκπρόσωπος της εταιρείας συμβούλων γάμου Relate Τζένι Νορθ, προσθέτοντας πως «πολλοί επιλέγουν να κάνουν έναν γάμο σε νεαρή ηλικία ώστε, αν χωρίσουν, να το κάνουν πριν από τα 30 τους και συχνά προτού αποκτήσουν παιδιά».
Οι ερευνητές ονόμασαν το φαινόμενο αυτό «Starter Μarriage» («Γάμος του πρωτάρη»), κατά το οποίο όλο και περισσότερα νεαρά ζευγάρια μεταξύ 20 και 25 ετών έχουν αυξημένη (οικονομική ή άλλη) ανάγκη για σταθερότητα και οικογένεια. Τα αυξημένα διαζύγια δείχνουν ωστόσο ότι οι άνθρωποι κάτω των 25 είναι ακόμη ανώριμοι για γάμο.
Τα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας δόθηκαν στη δημοσιότητα λίγες ημέρες μετά το αμφιλεγόμενο σχέδιο νόμου που αναμένεται να κατατεθεί από την κυβέρνηση του Ντέιβιντ Κάμερον σχετικά με τους γάμους των ομοφυλοφίλων. Τις επόμενες ημέρες τα συναρμόδια υπουργεία στη Βρετανία και στην Ουαλλία αναμένεται να συντάξουν προτάσεις προς την Αγγλικανική Εκκλησία για θρησκευτικό γάμο μεταξύ γκέι ζευγαριών. Σήμερα ο γάμος μεταξύ ατόμων του ιδίου φύλου δεν είναι νόμιμος στη Βρετανία, αλλά το ζευγάρι κατοχυρώνεται συνταγματικά και αποκτά δικαιώματα με το σύμφωνο κοινής συμβίωσης.

πηγή:ΤΟ ΒΗΜΑ

Εκλογές 3 Απριλίου, με λίστα και... σκηνοθέτη Λαλιώτη!

Οριστική είναι πλέον η απόφαση, σύμφωνα με όλα τα δεδομένα που έχουμε στη διάθεσή μας, για πρόωρες Εκλογές στις 3 Απριλίου με λίστα, ημερομηνία που δώσαμε πρώτοι εδώ και καιρό μαζί με την 8η Μαΐου!

Η ανακοίνωση των πρόωρων Εκλογών, παρά τις αυτοδιαψευδόμενες διαψεύσεις, θα γίνει πιθανότατα στις 4 Μαρτίου, μέσα στο Εθνικό Συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ, σε μια προσπάθεια να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή κομματική συσπείρωση, ενώ θα συνοδεύεται και από τη δυναμική επιστροφή του Κώστα Λαλιώτη, που θα γίνει υπό το πρίσμα συμφωνίας κυρίων, για τη διαδοχή στο ΠΑΣΟΚ, σε περίπτωση ήττας, αλλά και με εγγυήσεις σε περίπτωση νίκης...

Με άλλα λόγια ο Γιωργάκης, ετοιμάζει τη διαδοχή, εξασφαλίζοντας όμως πρώτα τη "νίκη", με τη συστράτευση ενός "βετεράνου" στην Επικοινωνία των Εκλογών και των Εκλογικών Μαχών, που ειδικεύεται στη σφοδρότητα της επίθεσης με Video και Οθόνες κατά της ΝΔ... Και συνήθως επιτυγχάνει κομματική συσπείρωση, φέρνοντας πίσω αναποφάσιστους...

Τότε θα φανεί το ολέθριο σφάλμα του Σαμαρά να μην αλλάξει το όνομα του κόμματος, καθώς ενώ δεν είχε καμμία ευθύνη για την πορεία του, αφού αποχώρησε το 1992 , θα "φορτωθεί" όλες τις αμαρτίες του ονόματος "ΝΔ"...

Οι Εκλογές της 3ης Απριλίου, θα έχουν επομένως Σκηνοθέτη, αλλά και Σκηνοθεσία, καθώς υπάρχει ένα κρυφό ατού-βόμβα, που στοχεύει την τεράστια δεξαμενή των αναποφάσιστων, καθώς μια μόλις εβδομάδα πριν τις Εκλογές θα έχει ολοκληρωθεί η κρίσιμη Σύνοδος Κορυφής της 25ης Μαρτίου, όπου έχει προκατασκευασθεί η "επιτυχία" της Επιμήκυνσης του Δανείου, μαζί με την καταβολή της περίφημης 4ης δόσης, που θα πανηγυριστούν σαν "εθνική επιτυχία", μέσα σε έναν ορυμαγδό προβολής διαφημίσεων και εντυπώσεων, που θα δημιουργήσουν κλίμα αισιοδοξίας, ελπίδας και προοπτικής, ώστε να φέρουν την τελευταία στιγμή μερικές χιλιάδες αναποφάσιστων στις κάλπες, εξασφαλίζοντας τη "νίκη"...

Και αυτό είναι το νόημα της προκαταβολικής ανακοίνωσης από την Τρόικα του ξεπουλήματος εθνικού πλούτου για 50 δις! Διότι αποτέλεσε προαπαιτούμενη δέσμευση, "εγγύηση" για την εξασφάλιση εκ των προτέρων της Επιμήκυνσης, ώστε να έχει η Κυβέρνηση δεδομένη την "επιτυχία", για να την διαχειριστεί Εκλογικά, μαζί με τα συγχαρητήρια Ε.Ε. και ΗΠΑ, τη διεθνή αναγνώριση του "φαινομένου Giorgo", την προεκλογική άνοδο του Χρηματιστηρίου, τις ανακοινώσεις ξένων επενδύσεων και γενικά τη δημιουργία κλίματος θριάμβου, με στόχο να ξαναγίνει η Μαριονέτα Πρωθυπουργός!

Και να μετατραπεί ολόκληρη η Ελλάδα σε "Διόδια" των Ξένων...

Σουβλάκι κατ’ οίκον

Λαχταράτε ένα γευστικό, μυρωδάτο και πλούσιο χοιρινό σουβλάκι... Δεν χρειάζεται να πάτε μέχρι το ψητοπωλείο αλλά έως το σούπερ μάρκετ για να προμηθευτείτε τα κατάλληλα υλικά και να φτιάξετε το αγαπημένο σουβλάκι μόνη σας...

Υλικά για 4 άτομα:
• 1 κιλό χοιρινό μπούτι με κόκαλο, ή σπάλα
• 16 μικρά μανιτάρια
• 16 ντομάτινια
• 300 γρ. παντσέτα, κομμένη σε φέτες
• 16 φυλλαράκια βασιλικό
• αλάτι και φρεσκοτριμμένο μαύρο πιπέρι
• 1/4 φλιτζ. έξτρα παρθένο ελαιόλαδο


Εκτέλεση

Κόβετε το χοιρινό σε μπουκίτσες. Πλένετε τα μανιτάρια και τα ντοματίνια, και τα στραγγίζετε σε απορροφητικό χαρτί. Περνάτε τα κομματάκια του χοιρινού, εναλλάξ με τα υπόλοιπα υλικά, σε 8 σουβλάκια.
Αλατοπιπερώνετε και ψήνετε στη σχάρα ή στο γκριλ. Κατά τη διάρκεια του ψησίματος, ραντίζετε τα σουβλάκια με λίγο λάδι, για να μη στεγνώσουν.


πηγή:newsbomb

Γιάννη Ρίτσου: Και να αδερφέ μου...



ΚΑΙ ΝΑ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ
Μουσική: Χρήστος Λεοντής
Στίχοι: Γιάννης Ρίτσος

Και να αδερφέ μου
που μάθαμε να κουβεντιάζουμε
ήσυχα, ήσυχα κι απλά.
Καταλαβαινόμαστε τώρα
δε χρειάζονται περισσότερα.

Κι αύριο λέω θα γίνουμε
ακόμα πιο απλοί.
Θα βρούμε αυτά τα λόγια
που παίρνουνε το ίδιο βάρος
σ' όλες τις καρδιές,
σ' όλα τα χείλη,
έτσι να λέμε πια
τα σύκα-σύκα
και τη σκάφη-σκάφη.

Και να αδερφέ μου
που μάθαμε να κουβεντιάζουμε
ήσυχα, ήσυχα κι απλά.
Καταλαβαινόμαστε τώρα
δε χρειάζονται περισσότερα.

Γιατί εμείς δεν τραγουδάμε
για να ξεχωρίσουμε, αδελφέ μου, απ' τον κόσμο.
Εμείς τραγουδάμε
για να σμίξουμε τον κόσμο.

Οσα είδαν µόνο οι αστροναύτες

Η NASA απαθανάτισε γεγονότα και φαινόµενα που συνέβησαν το 2010 και παρουσίασε την όµορφη όψη τους όπως µόνο οι αστροναύτες κατάφεραν να δουν.
 
Η Γη τη νύχτα 28 Οκτωβρίου. Ενα από τα πιο µαγευτικά τοπία στην επιφάνεια της Γης τη νύχτα είναι η λάµψη από τα φώτα των οικισµών, τα οποία δείχνουν την κατανοµή και συγκέντρωση του πληθυσµού. Στη φωτογραφία της Αιγύπτου διακρίνεται ο πληθυσµός που έχει συγκεντρωθεί κατά µήκος της κοιλάδας του Νείλου και καταλαµβάνει ένα πολύ µικρό µέρος της έκτασης της χώρας. Από τον ∆ιεθνή ∆ιαστηµικό Σταθµό, ο Νείλος και το ∆έλτα που σχηµατίζει φαίνονται σαν ένα λαµπερό λουλούδι µε µακρύ κλωνάρι. Στο πιο φωτεινό σηµείο του διακρίνεται η µεγαλούπολη του Καΐρου. Αλλη µια έντονα φωτισµένη περιοχή φαίνεται στα δεξιά, κατά µήκος της ανατολικής ακτογραµµής τής Μεσογείου. Πρόκειται για το Τελ Αβίβ στο Ισραήλ. Στα αριστερά του αµυδρά διακρίνεται το Αµµάν της Ιορδανίας.

Αρκετά ψηλότερα διακρίνονται η Κύπρος και η Ελλάδα. Σύννεφα που ενώνονται και διαλύονται καλύπτουν τµήµα της Μεσογείου και της κοιλάδας του Σινά, ενώ καθαρό ουρανό έχει το µεγαλύτερο µέρος της Βορειοδυτικής Αφρικής.

∆ιαρροή πετρελαίου στον Κόλπο του Μεξικού
19 Ιουνίου. Περίπου 159.000 λίτρα πετρελαίου την ηµέρα διέρρεαν από την πετρελαιοπηγή της BP στον Κόλπο του Μεξικού από τις 22 Απριλίου, οπότε και προκλήθηκε η µεγαλύτερη οικολογική καταστροφή του 2010. Στις 19 Ιουνίου η µάζα πετρελαίου µοιάζει µε ασηµί «µεταξωτές» κορδέλες που κυµατίζουν στην µπλε επιφάνεια του νερού. Η φωτογραφία ελήφθη µε φασµατοραδιόµετρο από δορυφόρο της NASA.

Το εντυπωσιακό Νότιο Σέλας
21 Ιουνίου. Το Νότιο Σέλας βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη πάνω από τη Γη, µε τα εντυπωσιακά του χρώµατα να εναλλάσσονται φωτίζοντας το διαστηµικό κενό και δηµιουργώντας µια καταπληκτική αντίθεση µε τα άστρα που διακρίνονται στο βάθος της εικόνας. Η στιγµή απαθανατίστηκε από τον διαστηµικό σταθµό της NASA όταν το φαινόµενο βρισκόταν σε εξέλιξη και ήταν ιδιαίτερα ορατό, αφού φορτισµένα σωµατίδια (ιόντα) που προέρχονται από τον ηλιακό άνεµο αλληλεπιδρούν µε το µαγνητικό πεδίο της Γης.

Οι πάγοι καταρρέουν
6 Απριλίου. Η κατάρρευση των πάγων της Ανταρκτικής φέρεται να είναι αποτέλεσµα των ιδιαίτερα θερµών καλοκαιρινών µηνών των τελευταίων ετών, µε αποκορύφωµα το έτος 2002, κατά το οποίο καταγράφηκαν οι υψηλότερες θερµοκρασίες. Στην επιφάνεια του παγόβουνου ο λειωµένος πάγος σχηµατίζει έναν ηµιστερεό καταρράκτη, το νερό του οποίου ρέει αργά στις ρωγµές της κρηπίδας του παγόβουνου.

Πανευρωπαϊκό… πέπλο τέφρας
17 Απριλίου. Η τέφρα από το ηφαίστειο Εϊγιαφιαλαγιόκουλ εκτινάσσεται σε ύψος 6 χλµ. στις 20 Μαρτίου και καλύπτει τη Βόρεια Ευρώπη λόγω των βορειοδυτικών ανέµων. Εκατοντάδες πτήσεις ακυρώνονται, χιλιάδες άνθρωποι ταλαιπωρούνται. Παρά τις εξελίξεις στις επιστηµονικές µετρήσεις, ουδείς µπήκε στη διαδικασία να προβλέψει µε βεβαιότητα πότε θα καθαρίσει ο ουρανός.

Πολικά µεσοσφαιρικά σύννεφα
16 Ιουνίου. Τα πολικά µεσοσφαιρικά σύννεφα µπορεί κάποιος να τα παρατηρήσει είτε από τη Γη είτε από το ∆ιάστηµα. Ονοµάζονται επίσης νυχτερινά νεφελώµατα, διότι συνήθως είναι ορατά το σούρουπο. Το ασυνήθιστο στη φωτογραφία των αστροναυτών είναι ότι το σύννεφο φωτίζεται από τη δύση και όχι από την ανατολή του ηλίου. Τα πολύχρωµα φωτεινά σύννεφα βρίσκονται σε ύψος 85 χιλιοµέτρων από τη Γη, µεταξύ της µεσόσφαιρας και της θερµόσφαιρας.

Η Ρωσία στις φλόγες
5 Αυγούστου. Ούτε ένα ούτε εκατό, αλλά… 520 πύρινα µέτωπα εξαπλώθηκαν στη Ρωσία στις 4 Αυγούστου. Περίπου 3.000 χιλιόµετρα από την Ανατολή έως τη ∆ύση κάλυψαν µε πυκνό καπνό τον ουρανό της χώρας και όχι µόνο. Σύµφωνα µε τις µετρήσεις της NASA, το πέπλο του καπνού είχε πάχος 12 χιλιοµέτρων, αρκετό για να φτάσει από την επιφάνεια της Γης έως τη στρατόσφαιρα.

                         ρεπορτάζ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΕΒΕΤΖΟΓΛΟΥ   

 πηγή: τα νεα 

Σάββατο 19 Φεβρουαρίου 2011

Πώς θα νικήσουμε τις κρίσεις πανικού

Ιδρώτας, ταχυπαλμία, πόνος στο στήθος, δύσπνοια, ναυτία: 4 στα 100 άτομα ζουν την τρομακτική εμπειρία των κρίσεων πανικού. Οι περισσότεροι από αυτούς τείνουν να αποδίδουν τα συμπτώματα αυτά σε οργανικά αίτια. Οι επιπτώσεις στην ποιότητα ζωής των ανθρώπων αυτών είναι πολλές και έντονες.
Τι ακριβώς συμβαίνει, όμως, και πώς μπορεί να βοηθήσει η ψυχολογία; Συνήθως τα άτομα που προσβάλλονται από κρίσεις πανικού αγνοούν την ψυχολογική διάσταση της παθήσεώς τους επειδή τα συμπτώματα που βιώνουν μοιάζουν με οργανικά φαινόμενα όπως ένα καρδιακό επεισόδιο. Οι κρίσεις πανικού προσβάλλουν 4 στους 100 ανθρώπους που ζουν ανάμεσά μας.
Κατά τη διάρκεια μιας τέτοιας κρίσης εμφανίζονται συμπτώματα όπως επιτάχυνση του καρδιακού ρυθμού, εφίδρωση, πόνος στο στήθος, δυσκολίες στην αναπνοή, ναυτία και ένας έντονος φόβος ότι χάνουν τον έλεγχο και τρελαίνονται ή πεθαίνουν. Είναι αδιαμφισβήτητο ότι πρόκειται για μια τρομακτική εμπειρία για όσους τη βιώνουν.
Το κοινό χαρακτηριστικό των ανθρώπων που προσβάλλονται από κρίσεις πανικού είναι ότι, ενώ όλοι βιώνουμε άγχος στην καθημερινότητά μας, εκείνοι δεν αντεπεξέρχονται στον ίδιο βαθμό, με αποτέλεσμα να επηρεάζονται αισθητά η ψυχική τους υγεία, αλλά και η καθημερινότητά τους. Τo άγχος τους, λοιπόν, χαρακτηρίζεται παθολογικό και τα άτομα αυτά θεωρείται πως πάσχουν από κάποια αγχώδη διαταραχή, η οποία συνοδεύεται από κρίσεις πανικού. Στην περίπτωση όπου δεν γίνει έγκαιρα η διάγνωση, οι κρίσεις αποφέρουν τραγικές συνέπειες για την ποιότητα της ζωής τους.
Συνήθως, όμως, τα άτομα που προσβάλλονται από κρίσεις πανικού αγνοούν την ψυχολογική διάσταση της παθήσεώς τους, επειδή τα συμπτώματα που βιώνουν κατά τη διάρκειά τους μοιάζουν σε πολύ μεγάλο βαθμό με οργανικά φαινόμενα, όπως ένα καρδιακό επεισόδιο. Γι’ αυτόν τον λόγο πιστεύουν ότι έχουν κάποιο πρόβλημα υγείας, με αποτέλεσμα να επισκέπτονται συχνά γιατρούς και να υποβάλλονται σε διάφορες εξετάσεις, οι οποίες ωστόσο βγαίνουν καθαρές.
Επειδή όμως οι κρίσεις συνεχίζονται και τα άτομα αυτά επιμένουν να πιστεύουν ότι, παρά τα φυσιολογικά αποτελέσματα των εξετάσεων, έχουν κάποιο πρόβλημα, με την καρδιά τους για παράδειγμα, σύντομα καταλήγουν στο να ζουν με το φόβο της επόμενης κρίσης. Πιο συγκεκριμένα, τα άτομα αυτά αρχίζουν να αποφεύγουν σωματικές δραστηριότητες που απαιτούν κάποιου είδους άσκηση (π.χ. περπάτημα), οτιδήποτε μπορεί να αναστατώσει την καρδιά τους ή να τα αγχώσει, όπως κοινωνικές δραστηριότητες και επαγγελματικές υποχρεώσεις, είναι συνεχώς επικεντρωμένα στο πώς αντιδρά το σώμα τους, ταράζονται με την παραμικρή αδιαθεσία και αδυνατούν να χαλαρώσουν.
Με άλλα λόγια καταλήγουν στο να γίνονται όμηροι του εαυτού τους και της τρομοκράτησης που τα ίδια ύφαναν σιγά-σιγά, με σοβαρότατες επιπτώσεις για τη ζωή τους, τόσο βραχυπρόθεσμες όσο και μακροπρόθεσμες. Η τραγική ειρωνεία είναι πως, ενώ βιώνουν μια εφιαλτική καθημερινότητα, στην πραγματικότητα χαίρουν άκρας σωματικής υγείας. Αυτή που νοσεί είναι η ψυχή τους.

Η αντιμετώπιση

Κύρια θεραπεία για την αντιμετώπιση των κρίσεων πανικού είναι η ψυχολογική παρέμβαση. Συγκεκριμένα, η γνωστική - συμπεριφορική προσέγγιση είναι μια βραχεία ψυχολογική θεραπεία, την αποτελεσματικότητα της οποίας στηρίζουν τα κοινά συμπεράσματα ενός μεγάλου αριθμού διεθνών επιστημονικών μελετών. Με μεθοδικό τρόπο και χρησιμοποιώντας μια σειρά τεχνικές, οι ειδικοί ψυχολόγοι βοηθούν τα άτομα αυτά να κατανοήσουν τη φύση της παθήσεώς τους, που έχει τη βάση της στις απειλητικές ερμηνείες (π.χ. θα λιποθυμήσω μπροστά σε κόσμο) τις οποίες τα ίδια δίνουν σε ουδέτερα ερεθίσματα (π.χ. μια τυπική ζαλάδα) και έχουν ως αποτέλεσμα να προκαλούν άγχος, το οποίο με τη σειρά του οξύνει τα όποια σωματικά τους συμπτώματα (π.χ. καρδιακοί παλμοί, εφίδρωση κ.λπ.) και τροφοδοτεί τις αρχικές δυσλειτουργικές εξηγήσεις τους, δηλαδή ότι κάτι κακό θα τους συμβεί. Συνήθως τα άτομα αυτά καταφεύγουν σε διάφορες λύσεις προκειμένου να αποφύγουν την κρίση πανικού (π.χ. αλκοόλ, συνεχής παραμονή στο σπίτι).
Αυτές όμως, παρότι προσφέρουν προσωρινή ανακούφιση, έχουν ως αποτέλεσμα να διατηρείται το πρόβλημα. Με τη βοήθεια του ψυχολόγου τα άτομα με κρίσεις πανικού συνειδητοποιούν ότι μπορούν να τις ελέγχουν και αποκτούν πιο υγιείς ερμηνείες και αντιδράσεις ως προς τα ουδέτερα ερεθίσματα, αλλά και τα συμπτώματα των κρίσεών τους και πιο λειτουργικούς τρόπους για την αντιμετώπισή τους. Στόχος της θεραπείας αυτής είναι να δοθεί στους ανθρώπους που προσβάλλονται από κρίσεις πανικού η επιλογή να ελέγχουν και πάλι οι ίδιοι τη ζωή τους και να βελτιστοποιούν την ποιότητά της.
«Όταν συνειδητοποίησα ότι καμιά κρίση πανικού δεν μπορούσε να με βλάψει, την ίδια ακριβώς στιγμή ξεκίνησε και η αντίστροφη μέτρηση. Όταν είχα κρίση, αντί να σκέφτομαι πόσο φοβόμουν και τι μπορεί να πάθω, εγώ έλεγα μέσα μου πως θα περάσει, μερικές φορές το φώναζα κιόλας. Η σκέψη έχει τεράστια δύναμη και κατάλαβα ότι με εκείνη σύμμαχο μπορώ να κερδίσω τις μάχες με τις κρίσεις πανικού και να ορίζω η ίδια τι θα κάνω στη ζωή μου. Το σίγουρο είναι πως μέσα από αυτήν την εμπειρία βγήκε ένας διαφορετικός εαυτός, που μέχρι πρότινος αγνοούσα, ένας εαυτός πιο δυνατός και πιο ώριμος».

πηγή : iatrosnet

Ερωτόκριτος ( Ρίζες ) -Μάνος Κατράκης

Μου έφυγε ένα δάκρυ ένα δάκρυ για την ΕΛΛΑΔΑ που χάνεται, δυστυχώς παρόμοιες "εικόνες" βρίσκονται όλο και ποιο δύσκολα Τώρα έχουμε ελληνάδικα φαστ φουντ κλπ η απόλυτη παρακμή. Να 'σαι καλά όπου και να είσαι τεράστιε ΕΛΛΗΝΑ

Μεταμορφώνοντας ένα βιβλίο

Αφού διαβάσετε, ύστερα μπορείτε να …παίξετε λίγο. Βασισμένοι στην τέχνη του οριγκάμι οι συγκεκριμένοι καλλιτέχνες χρησιμοποίησαν βιβλία, αντί για κόλλα χαρτιού, αλλάζοντάς τους τελείως όψη.
Perierga.gr - Η τέχνη των βιβλίων!
Perierga.gr - Η τέχνη των βιβλίων!
Perierga.gr - Η τέχνη των βιβλίων!
Perierga.gr - Η τέχνη των βιβλίων!
Perierga.gr - Η τέχνη των βιβλίων!
Perierga.gr - Η τέχνη των βιβλίων!
Perierga.gr - Η τέχνη των βιβλίων!
Perierga.gr - Η τέχνη των βιβλίων!
Perierga.gr - Η τέχνη των βιβλίων!
Perierga.gr - Η τέχνη των βιβλίων!
Perierga.gr - Η τέχνη των βιβλίων!
Perierga.gr - Η τέχνη των βιβλίων!
Perierga.gr - Η τέχνη των βιβλίων!
πηγή:perierga

Το Μονοπάτι της Αγάπης. Το Μονοπάτι του φόβου.

Το Μονοπάτι της Αγάπης. Το Μονοπάτι του φόβου.

Υπάρχουν δυο κύριες πηγές συναισθημάτων : η μια είναι ο φόβος , και όλα τα συναισθήματα που πηγάζουν από αυτόν. Και η άλλη είναι η αγάπη και όλα τα συναισθήματα που πηγάζουν από αυτήν.

Βιώνουμε και τα δύο συναισθήματα, αλλά αυτό που υπερισχύει στους καθημερινούς ανθρώπους είναι ο φόβος.

Ας περιγράψουμε λοιπόν ορισμένα χαρακτηριστικά της αγάπης και του φόβου, για να κατανοήσουμε αυτά τα δυο συναισθήματα.

Η αγάπη, δεν δημιουργεί υποχρεώσεις. Αντίθετα ο φόβος κατακλύζεται από υποχρεώσεις.

Στο μονοπάτι του φόβου, ό,τι κάνουμε οφείλεται στο ότι : ''είμαστε υποχρεωμένοι'' να το κάνουμε και περιμένουμε και από τους άλλους, να κάνουν κάτι επειδή είναι ''υποχρεωμένοι''. Είμαστε υποχρεωμένοι και μόλις ''πρέπει'' να κάνουμε κάτι αρχίζουμε να αντιστεκόμαστε,
Στο μονοπάτι της αγάπης δεν χρειάζεται να προβάλλουμε αντιστάσεις, ό,τι κάνουμε το κάνουμε γιατί το ''θέλουμε''.

Η αγάπη, δεν δημιουργεί προσδοκίες. Ο φόβος είναι γεμάτος από αυτές.

Στο μονοπάτι του φόβου κάνουμε πράγματα, γιατί θεωρούμε ότι είμαστε υποχρεωμένοι να τα κάνουμε , και περιμένουμε να κάνουν και άλλοι το ίδιο.
Γι' αυτό μας πληγώνει, ενώ η αγάπη όχι.
Όταν αγαπάμε , δεν έχουμε προσδοκίες. Κάνουμε κάτι επειδή το θέλουμε , γι' αυτό , και δεν πληγωνόμαστε .


Η αγάπη βασίζεται στον σεβασμό. Ο φόβος δεν σέβεται τίποτε, ούτε καν τον ίδιο τον φόβο.

Όταν λυπόμαστε κάποιον σημαίνει ότι δεν τον σεβόμαστε . Αν δεν σεβόμαστε κάποιον προσπαθούμε να τον ελέγξουμε. Η μεμψιμοιρία πηγάζει από την έλλειψη σεβασμού.

 

Η αγάπη είναι αδίστακτη, δεν λυπάται κανέναν, έχει όμως συμπόνοια.

Ο φόβος είναι γεμάτος οίκτο, λυπάται τους πάντες.
Λυπόμαστε κάποιον όταν δεν τον σεβόμαστε, όταν θεωρούμε ότι δεν είναι αρκετά ικανός για τα τα καταφέρει.
Από την άλλη πλευρά, η αγάπη σέβεται. Αγαπάμε κάποιον και ξέρουμε ότι μπορεί να τα καταφέρει. Αν πέσει, μπορούμε να του δώσουμε το χέρι μας , να τον βοηθήσουμε να σηκωθεί.
Αυτό είναι συμπόνια και διαφέρει από τον οίκτο.
Η συμπόνια πηγάζει από τον σεβασμό και την αγάπη,  ο οίκτος από την έλλειψη σεβασμού και τον φόβο.

 Η αγάπη είναι απολύτως υπεύθυνη, ο φόβος αποφεύγει την ευθύνη.


Το να προσπαθούμε να αποφύγουμε την ευθύνη είναι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουμε, επειδή οι πράξεις έχουν συνέπειες.

Η αγάπη γεννά ευγένεια και ο φόβος σκληρότητα..

Με τον φόβο, είμαστε πάντοτε γεμάτοι προσδοκίες και υποχρεώσεις, δεν έχουμε σεβασμό, αποφεύγουμε την ευθύνη και αισθανόμαστε οίκτο. Πώς μπορούμε να νοιώσουμε καλά όταν υποφέρουμε από τόσο μεγάλο φόβο; Νοιώθουμε ότι είμαστε θύματα, αισθανόμαστε θυμό, θλίψη, ζήλια, προδοσία.
Ο θυμός δεν είναι πάρα φόβος κρυμμένος πίσω από προσωπείο.
Η θλίψη είναι φόβος κρυμμένος πίσω από ένα προσωπείο.
Η ζηλια ειναι φόβος κρυμμένος πίσω από ένα προσωπείο.
Με όλα αυτά τα συναισθήματα που πηγάζουν από τον φόβο και προκαλούν πόνο, μπορούμε μόνο, να προσποιούμαστε ότι είμαστε ευγενικοί.

Η αγάπη δεν θέτει όρους, σε αντίθεση με τον φόβο.

Στο μονοπάτι του φόβου, αγαπάμε κάποιον, αν μας αφήσει να τον ελέγχουμε, αν είναι καλός μαζί μας, αν ταιριάζει στην εικόνα που έχουμε φτιάξει για αυτόν.
Δημιουργούμε μια εικόνα του πως θα πρέπει να είναι και επειδή δεν θα γίνει ποτέ αυτή η εικόνα, τον κρίνουμε και τον βρίσκουμε ένοχο.
Στο μονοπάτι της αγάπης, δεν υπάρχουν ''αν'', δεν υπάρχουν όροι.
Αγαπάμε κάποιον χωρίς λόγο και δικαιολογία... Τον αγαπάμε όπως είναι και είναι ελεύθερος να είναι ο εαυτός του.


Στο  μονοπάτι της αγάπης, υπάρχει δικαιοσύνη.

Αν κάνουμε κάποιο λάθος, πληρώνεται μια φορά, γι'αυτό αν αγαπάμε τον εαυτό μας μαθαίνουμε από αυτό το λάθος.

 Στο μονοπάτι του φόβου δεν υπάρχει δικαιοσύνη.

Αναγκάζουμε τον εαυτό μας, τον σύντροφό μας, τον φίλο μας να πληρώσει το ίδιο λάθος πολλές φορές.

Στο μονοπάτι της αγάπης, δίνουμε περισσότερα από ότι παίρνουμε.

Μπορούμε να μιλάμε για την αγάπη και να γράψουμε άπειρα βιβλία για αυτήν, αλλά η αγάπη είναι εντελώς διαφορετική για τον καθένα μας.

Δεν είναι μια αφηρημένη έννοια, έχει να κάνει με την δράση.
Η αγάπη εν δράσει, μόνο ευτυχία μπορεί να φέρει .!
Ο φόβος εν δράσει, μόνο πόνο μπορεί να φέρει.!

πηγή : η ώρα της αγάπης