Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

Ο Χριστός στα Ζωνιανά.

Αποφασίζει ένα ßράδυ ο Χριστός να επισκεφτεί τα Ζωνιανά. Χτυπάει µια πόρτα,του ανοίγουν
-Καλώς τονε τον Σύντεκνο. Κάτσε να ξεκουραστείς
-Μα ξέρετε εγώ είµαι ο
-Εδώ πρώτα καθόµαστε και µετά συστηνόµαστε
Τι να κάνει ο Χριστός κάθεται
-Βάλε µωρή Μαρία να φάµε.
-Μα ξέρετε εγώ είµαι ο
-Εδώ πρώτα τρώµε και µετά συστηνόµαστε....
Τι να κάνει ο Χριστός τρώει.
-Φέρε µωρή Μαρία το ρατσί να πιούµε που /ρθε ο ξένος
-Μα ξέρετε εγώ είµαι ο
-Εδώ πρώτα πίνουµε και µετά συστηνόµαστε
Τι να κάνει ο Χριστός κατεßάζει τσι ρατσιές του.
-Φέρε µωρέ Σήφη τη νέα σοδειά να την δοκιµάσουµε.
--Μα ξέρετε εγώ είµαι ο
-Εδώ πρώτα καπνίζουµε και µετά συστηνόµαστε
Τι να κάνει ο Χριστός κατεßάζει δυο τζούρες.
-Και τώρα ωρέ Σύντεκνε ποιος είσαι του λόου σου?
-Είµαι ο Ιησούς Χριστός
-Στο /πα ρε Σήφη, εφέτος η σοδειά είναι άπιαστη!!!

                                 Δημήτρης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου