Λιβύη, το μοναδικό μουσουλμανικό κράτος που οι γυναίκες απολαμβάνουν ελευθερίες φυσιολογικές, που απαγορεύεται ο γάμος πριν τα 20 χρόνια και οι κλειτοριδεκτομές. Γιατί μανιασμένα θέλουν να τα ανατρέψουν όλα αυτά; Διάβασε πίσω από τις λέξεις αυτά που δεν θα ακούσεις ποτέ από τα «έγκυρα» μέσα μετάδοσης ειδήσεων. Ποιός είναι ο Gaddafi και γιατί “ξαφνικά” αποφάσισαν να τον εξουδετερώσουν; Τι τους ενόχλησε; Όχι φυσικά ο λαός του, ξέρουμε πως για τους λαούς δεν νοιάζονται καθόλου, ούτε τα υποτιθέμενα πολλά χρήματα του ή τα πετρέλαια της χώρας του. Δεν ενδιαφέρονται γι αυτά. Τότε τι;
Διάβασε ένα άρθρο της Vancouver Sun, στην The Vancouver Sun στις 3 Μαρτίου, 2011 και βγάλε τα δικά σου συμπεράσματα, αν δεν το έχεις κάψει από τα χημικά που τρως ή σε ψεκάζουν. Διάβασε (για μεγαλύτερη κατανόηση) πριν συνεχίσεις τα δύο άρθρα σχετικά με το ποιοι είναι αυτοί που κυβερνούν την ανθρωπότητα …
Για να ελέγχεις κάτι, πρέπει να το υπηρετείς, και να το προστατεύεις, πολύ καλά.
Οι Δύο Φατρίες Που Κυριαρχούν Στον Πλανήτη. Α” και Β “ και την Υβριδιακή κατάρα
Οι φρουροί του συνταγματάρχη Moammar Gadhafi που αποκαλούνται, οι Άγγελοι του !
Το 1979 ο Καντάφι ίδρυσε την στρατιωτική ακαδημία γυναικών της Τρίπολης, λέγοντας: «Υποσχέθηκα στην μητέρα μου να βελτιώσω την κατάσταση των γυναικών στην Λιβύη». Διατείνεται ότι η μητέρα του αν και αγράμματη, ήταν η κορυφαία τοξότρια στην φυλή του. Η εκπαίδευση των γυναικών στην ένοπλη μάχη δοκιμάστηκε πάνω από μια φορά. Το 1998 μια από τις γυναίκες φρουρούς του σκοτώθηκε και αρκετές άλλες τραυματίστηκαν όταν η αυτοκινητοπομπή του έπεσε σε ενέδρα. Γιατί μπαίνουν οι γυναίκες σε κίνδυνο; Τον ρώτησα. «Είμαι εργοδότης ίσων ευκαιριών» απάντησε. «Πριν χρόνια οι γυναίκες ήρθαν σε μένα θέλησαν να γίνουν οι σωματοφύλακες μου. Επίσης απαίτησαν από αυτόν να ανοίξει μια Στρατιωτική Ακαδημία».
Σύμφωνα με τον Καντάφι : «Οι γυναίκες πρέπει να εκπαιδεύονται στην μάχη, ώστε να μην είναι εύκολη λεία, για τους εχθρούς τους». Πολλές από τις γυναίκες φρουρούς και τις «επαναστατικές καλόγριες» (γυναίκες που έχουν αφιερώσει τις ζωές τους στα ιδανικά της επαναστάσεως του 1969) λένε ότι ποτέ δεν θα παντρευτούν. Αντί για αυτό διάλεξαν να αφιερώσουν τις ζωές τους στην προστασία του άνδρα «που μας έδωσε την ελευθερία και μας έκανε μοναδικές στον Αραβικό κόσμο» σύμφωνα με την Naima Sagiar μια επαναστατική καλόγρια από το 1977.
«Στην Λιβύη οι γυναίκες έχουν τα καλύτερα και από τους δύο κόσμους» είπε ο Καντάφι. Μπορούν να διατηρούν την θυληκοτητά τους, επιπλέον μπορούν να διαλέξουν ΜΟΝΕΣ τους, όποια καριέρα θέλουν. Κάθε Λίβυα μπορεί να μάθει να πετάει, ένα μαχητικό MiG, να γίνει αξιωματικός η χειρούργος εγκεφάλου.
Μετά την συνέντευξη είχα την ευκαιρία να μιλήσω στην Fatia, μια ψηλή, όμορφη γυναίκα 27 ετών, με δραματικό make-up ματιών. Την ρώτησα γιατί δεν ήθελε να γίνει πιλότος μαχητικού αεροσκάφους, αλλά σωματοφύλακας. «Χωρίς τον ηγέτη μας, οι γυναίκες στην Λιβύη δεν θα ήταν τίποτα»«Μας έδωσε ζωή. Είμαι έτοιμη να πεθάνω για αυτόν. Είναι πατέρας, αδελφός και φίλος τον οποίο μπορείς να εμπιστευτείς.» απάντησε.
© Vancouver Sun στην The Vancouver Sun
Απόσπασμα από άρθρο που έγραψε τον Φεβρουάριο η Raelyan Allan του Rumor Mill News με τίτλο
Η Λιβύη – Η Φατρία Δυο – Η Μοναρχία – Το Παιδοφιλικό Εμπόριο της Νέας Τάξεως Πραγμάτων – Αρχαία τεχνολογία
Ο σύζυγος της Gunther Russbacher όταν ζούσε, πριν ουσιαστικά δολοφονηθεί έμμεσα από την κυβέρνηση, της είπε για τον Καντάφι. Δεν ήταν αυτό που τον έκαναν να φαίνεται στην Δύση. Είχε πει ότι δεν έπαιζε με το FED. (Ο Gunther χρησιμοποιούσε αυτόν τον όρο για το Federal Reserve … τους ιδιοκτήτες του … και την Παγκόσμια συνωμοσία για το σκλάβωμα της ανθρωπότητας. Το Federal Reserve δεν είναι μέρος της κυβερνήσεως … αλλά μέρος μιας παγκόσμιας αυτοκρατορίας, που βιάζει και λεηλατεί τα κυρίαρχα κράτη … σκοτώνοντας τους ηγέτες τους και κλέβοντας ότι έχει αξία.)
Ξαναγυρίζοντας στον συνταγματάρχη Khaddafy (σύμφωνα με τον Gunther αυτός είναι ο σωστός τρόπος προφοράς.) Επίσης της είπε υπάρχουν επτά πυραμίδες κάτω από την άμμο στην Λιβύη. Επίσης ότι ο Khaddafy τοποθετήθηκε εκεί από την Φατρία Δύο … για να φυλάει τις πυραμίδες και να κρατά μακριά τους ανθρώπους του Federal Reserve από την τεχνολογία και τους θησαυρούς που βρίσκονται μέσα. Τα οποία είναι πέρα από την κατανόηση μας.
Ο Khaddafy καθώς και ο Gunther ήταν μέλη μιας ομάδος που ονομάζονταν Pedophile Eradication Team. (PET), το οποίο δεν υπάρχει πλέον. Ο Gunther είχε άδεια να σκοτώνει “License to Kill” για όλους τους παιδόφιλους. Ο συνταγματάρχης βοηθούσε το πρόγραμμα ΡΕΤ με κάθε τρόπο που μπορούσε, γιατί επίσης μισεί τους παιδόφιλους. Ακόμη και σαν ηγέτης της επαναστάσεως επί πολλά χρόνια έπαιρνε μέρος στις επιχειρήσεις. Ίσως αυτός είναι ο λόγος που όταν μιλά μοιάζει με τρελός, από τα πολλά τραύματα που υπέστη, κατά την διάρκεια των επιχειρήσεων.
Ο Khaddafy και οι στρατιωτικοί ανέτρεψαν τον βασιλιά Idris, γιατί ο βασιλιάς περιτριγυρίζονταν από πολλά νεαρά αγόρια και ακόμη επέτρεπε στους Ευρωπαίους φίλους του να παίρνουν μερικά από αυτά μαζί τους. Οι φίλοι του ήταν μερικοί από τους πιο κακούς ανθρώπους στον κόσμο.
Όσον αφορά την πτώση της πτήσεως PanAm 103, ο Gunther είπε ότι έγινε από μια Παλαιστινιακή ομάδα με την βοήθεια της πλευράς της CIA των Wall Street/City of London … την ομάδα που ο Gunther αποκαλούσε Φατρία Ένα. Το Ιράν είχε πληρώσει τους Παλαιστίνιους/ Κομμουνιστές/Τρομοκράτες να βάλουν βόμβα σε ένα Αμερικανικό αεροπλάνο ως εκδίκηση για την κατάρριψη του Ιρανικού Airbus από το Αμερικανικό Ναυτικό. Αυτό ήταν κοινό μυστικό στην κοινότητα των ερευνητών. Τώρα αυτό … δεν συζητιέται ποτέ.
Η σχέση του με τον Berlusconi οφείλεται στο ότι και αυτός ανήκει στην Φατρία Δύο.
Επίσης ο Khaddafy έθεσε ως όριο ενηλικιώσεως στις γυναίκες τα 20 χρόνια… το οποίο σήμαινε ότι οι γυναίκες δεν μπορούσαν να παντρευτούν πριν τα είκοσι. Έτσι αποκλείονται οι γάμοι κοριτσιών 8 ετών με εξηντάρηδες η εβδομηντάρηδες.
Οι πράκτορες του στέμματος της Αγγλίας δουλεύουν υπερωρίες για να μην γίνει η οικονομική /πολιτική αλλαγή που ετοίμαζε η Φατρία Δυο για τον Απρίλιο Μάρτιο 2011, και πιστεύουν ότι τα μυστικά των αντικειμένων στις θαμμένες πυραμίδες θα τους βοηθήσουν να κερδίσουν την ομάδα που τους καταστρέφει.
Κάποια πράγματα είναι σίγουρα σύμφωνα με την αρθογράφο.
Τα ΜΜΕ δεν θα μας πουν ποτέ την αλήθεια για τον Khaddafy.
Το City of London είναι πίσω από τις ταραχές.
Η Αλ Κάιντα και η Μουσουλμανική αδελφότητα αμφότερες δουλεύουν για το City of London.
Το City of London κοντεύει να καταρρεύσει.
Οι Άγνωστες Πηγές Νερού της Λιβύης
Η 1η Σεπτεμβρίου 2010 σημείωσε την επέτειο του ανοίγματος της τελικής φάσης του Λιβυκού Great Man-Made River Project. Είναι κάτι ουσιαστικά άγνωστο στην Δύση και ξεπερνά τα μεγαλύτερα αναπτυξιακά έργα. Η Δύση αρνείται να αναγνωρίσει ότι μια μικρή χώρα με πληθυσμό περίπου τέσσερα εκατομμύρια, μπορεί να κατασκευάσει κάτι τόσο μεγάλο χωρίς να δανεισθεί ούτε σεντς από τους διεθνείς τραπεζίτες. Στην Λιβύη υπάρχουν τέσσερες υπόγειες λεκάνες νερού στις Kufra, Sirt, Morzuk και την Hamada. Συνολικού όγκου 35.000 κυβικών χιλιομέτρων. Αυτές οι αποθήκες νερού παρέχουν απεριόριστα ποσά νερού στους Λίβυους.
Το σύστημα αποτελείται από ένα δίκτυο σωλήνων (εικόνα 1η) που είναι θαμμένο βαθειά υπόγεια στην έρημο, για να εξουδετερώσει την εξάτμιση. Όλα τα υλικά κατασκευάστηκαν και σχεδιάστηκαν τοπικά. Το υπόγειο νερό αντλείται από 270 πηγάδια βάθους εκατοντάδων μέτρων μέσα στα ρεζερβουάρ. Το κόστος ενός κυβικού μέτρου νερού είναι 35 σεντς του δολαρίου έναντι 3,75 του αφαλατομένου νερού. Οι επιστήμονες υπολογίζουν ότι το νερό ισούται με την ροή 200 ετών του ποταμού Νείλου.
Ο σκοπός του σχεδίου αυτού είναι να κάνει την Λιβύη έναν αγροτικό παράδεισο παραγωγής τροφής, με τρόφιμα και νερό αρκετά ώστε να τα μοιραστεί με τις γειτονικές χώρες.
Αυτάρκεια; Απαγορεύεται Απολύτως από τους τραπεζίτες.
Ο αγωγός της Λιβύης, θεωρείται το όγδοο θαύμα...!!
Σκεφθείτε η Ελλάδα με υπερδιπλάσιο πληθυσμό τι κάνει; Πίνει φραπέ, μυξοκλαίει και ψηφίζει!!!
Διάβασε για τις δύο φατρίες που κυβερνούν τον πλανήτη Α”και Β”
πηγή:ας μιλήσουμε επιτέλους
Η Chichen Itza, η πιο διάσημη πόλη ναών των Μάγια, αποτελούσε το πολιτικό και οικονομικό κέντρο του πολιτισμού των Μάγια. Τα διάφορα κτίσματα – η πυραμίδα των Κουκουλκάν, ο ναός Chac Mol, η αίθουσα των χιλίων κολόνων και το πεδίο άθλησης των αιχμαλώτων – είναι ακόμα ορατά σήμερα και είναι δείγματα μιας εξαιρετικής αφοσίωσης στην αρχιτεκτονική χώρου και σύνθεσης. Η ίδια η πυραμίδα ήταν η τελευταία και, ευλόγως, η μεγαλύτερη, από όλους τους ναούς των Μάγια.
Αυτό το άγαλμα του Χριστού με ύψος περίπου 38 μέτρα, στέκεται πάνω στο λόφο Κορκοβάντο με θέα στο Ρίο ντε Ζανέιρο. Σχεδιασμένο από το Βραζιλιάνο Heitor da Silva Costa και δημιουργία του Γάλλου γλύπτη Paul Landowski, είναι ένα από τα πιο γνωστά μνημεία στον κόσμο. Χρειάστηκαν πέντε χρόνια για να ολοκληρωθεί η κατασκευή του αγάλματος , τα αποκαλυπτήρια του οποίου έγιναν στις 12 Οκτωβρίου 1931. Έχει γίνει σύμβολο της πόλης και της φιλοξενίας των Βραζιλιάνων και καλωσορίζει τους επισκέπτες με ανοιχτά χέρια.
Το Σινικό Τοίχος κατασκευάστηκε για να συνενώσει τις υπάρχουσες οχυρώσεις σε ένα ενιαίο αμυντικό σύστημα και για να αντιμετωπιστούν καλύτερα οι Μογγολικές επιδρομές.. Είναι το μεγαλύτερο μνημείο που δημιουργήθηκε ποτέ από τον άνθρωπο και είναι το μόνο που είναι ορατό από το διάστημα. Πολλές χιλιάδες άτομα πρέπει να έδωσαν τη ζωή τους για τη δημιουργία αυτής της κολοσσιαίας κατασκευής.
Τον 15ο αιώνα, ο αυτοκράτορας των Ίνκα Pachacutec οικοδόμησε μια πόλη στα σύννεφα στο βουνό γνωστό ως Μάτσου Πίτσου (“παλαιό βουνό”). Αυτή το εξαιρετικό οικοδόμημα βρίσκεται στην μέση του δρόμου προς το οροπέδιο των Άνδεων, βαθιά στη ζούγκλα του Αμαζονίου και πάνω από τον ποταμό Ουρουμπάμπα. Εγκαταλείφθηκε από τους Ίνκας λόγω μιας επιδημίας ευλογιάς και μετά την ήττα της αυτοκρατορίας των Ίνκας από τους Ισπανούς, η πόλη παρέμεινε “χαμένη” πάνω από τρεις αιώνες. Ανακαλύφθηκε ξανά από τον Hiram Bingham το 1911.
Στην άκρη της Αραβικής ερήμου, η Πέτρα ήταν η αστραφτερή πρωτεύουσα της αυτοκρατορίας των Nabataean του βασιλιά Aretas IV (9 π.Χ. έως 40 μ.Χ.). Γνώστες της τεχνολογίας νερού, οι Nabataeans εξόπλισαν την πόλη τους με μεγάλες κατασκευές υπογείων σηραγγών και θαλάμους νερού. Ένα αμφιθέατρο, σχεδιασμένο σύμφωνα με τα Ελληνορωμαϊκά πρότυπα, προσέφερε χώρο για 4.000 θεατές. Σήμερα, οι τάφοι των παλατιών της Πέτρας, με την πρόσοψη ύψους 42 μέτρων του Ελληνιστικού ναού στο μοναστήρι El-Deir, αποτελούν εντυπωσιακά παραδείγματα Μεσανατολικού πολιτισμού.
Αυτό το εντυπωσιακό αμφιθέατρο στο κέντρο της Ρώμης κατασκευάστηκε προς τιμήν των νικητών λεγεωνάριων και για τον εορτασμό της δόξας της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Αποτελεί πρότυπο αρχιτεκτονικής ακόμα και μέχρι τις ημέρες μας και κάθε μοντέρνο αθλητικό γήπεδο ακόμα και 2.000 χρόνια αργότερα φέρει την ακαταμάχητη σφραγίδα του πρωτότυπου σχεδιασμού του Κολοσσαίου. Σήμερα, από τις ταινίες και τα ιστορικά βιβλία γνωρίζουμε ακόμη περισσότερα για τις σκληρές μονομαχίες και τους αγώνες που έλαβαν χώρα σε αυτή την αρένα για τη διασκέδαση των θεατών.
Αυτό το τεράστιο μαυσωλείο τζαμί φτιάχτηκε κατόπιν εντολής του Shah Jahan, του πέμπτου μουσουλμάνου αυτοκράτορα, για να τιμήσει τη μνήμη της τελευταίας αγαπημένης του γυναίκας. Φτιαγμένο από άσπρο μάρμαρο βρίσκεται στη μέση θαυμάσιων τεχνητών κήπων και θεωρείται το πιο τέλειο κόσμημα μουσουλμανικής τέχνης στην Ινδία. Ο αυτοκράτορας έζησε μετά ως φυλακισμένος και λέγεται, ότι μπορούσε τότε να δει το Taj Mahal μόνο από το μικρό παράθυρο του κελιού του.
Κατασκευάστηκε τον 3ο αιώνα π.Χ. και παρέμεινε σε λειτουργία έως την πλήρη καταστροφή του από δύο σεισμούς τον 14ο αιώνα μ.Χ. Ήταν ένας πύργος συνολικού ύψους 140 μέτρων και ήταν για εκείνη την εποχή το πιο ψηλό ανθρώπινο οικοδόμημα του κόσμου μετά τις πυραμίδες του Χέοπα και του Χεφρήνου ή Χεφρένης. Κατασκευάστηκε από κομμάτια άσπρης πέτρας και ήταν δομημένος σε τέσσερα επίπεδα. Το χαμηλότερο ήταν η τετράγωνη βάση, το δεύτερο ήταν ένα τετράγωνο κτίσμα, το τρίτο οκτάγωνο κτίσμα και το τέταρτο το ψηλότερο ένα κυκλικό κτίσμα επί της κορυφής του οποίου το άγαλμα του Ποσειδώνα ή Απόλλωνα. Στο τέταρτο επίπεδο υπήρχε ένας καθρέπτης που αντανακλούσε το φώς του ήλιου κατά την διάρκεια της μέρας ενώ το βράδυ έκαιγε μία φλόγα για να προειδοποιεί τα διερχόμενα πλοία για την ύπαρξη εμποδίων. Για τη συντήρηση της φωτιάς χρειάζονταν τεράστιες ποσότητες καυσίμων. Την τροφοδοτούσαν με ξύλα, που μετέφεραν χάρη στο σπειροειδές κεκλιμένο επίπεδο άλογα και μουλάρια. Πίσω από τη φωτιά υπήρχαν φύλλα ορείχαλκου που αντανακλούσαν τη λάμψη προς τη θάλασσα. Τα πλοία μπορούσαν να τη διακρίνουν από 50 χιλιόμετρα μακριά. Κατά το δωδέκατο αιώνα το λιμάνι της Αλεξάνδρειας γέμισε από λάσπη και τα πλοία έπαψαν να το χρησιμοποιούν. Ο φάρος έπεσε σε αχρηστία. Ενδεχομένως τα φύλλα του ορειχάλκινου κάτοπτρου αποσπάστηκαν κι έγιναν νομίσματα. Κατά το δέκατο τέταρτο αιώνα ένας σεισμός κατάστρεψε το φάρο. Μερικά χρόνια αργότερα οι Μουσουλμάνοι χρησιμοποίησαν τα υλικά του για την κατασκευή ενός οχυρού. Το οχυρό αυτό ανακατασκευάστηκε και παραμένει ακόμη στη θέση του πρώτου φάρου στον κόσμο.
Ο ναός της Αρτέμιδος βρισκόταν στην Έφεσο της σημερινής Τουρκίας. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι χρειάστηκαν 120 χρόνια για να αποπερατωθεί ενώ είχε αρχικά ξεκινήσει από τον βασιλιά της Λυδίας, Κροίσο. Ο ναός κτίστηκε από μάρμαρο και ασβεστόλιθο, υλικά που μεταφέρθηκαν από γειτονικούς λόφους. Κάπου 120 μαρμάρινοι κίονες υποστήριζαν το κύριο τμήμα του ναού. Κάθε κίονας είχε ύψος 20 μέτρα. Οι τεράστιοι ογκόλιθοι μεταφέρθηκαν εκεί με τροχαλίες και συνδέθηκαν με μεταλλικούς πείρους. Μετά την ολοκλήρωση της οροφής καλλιτέχνες διακόσμησαν το κτίριο με υπέροχες γλυπτές παραστάσεις. Στη μέση του ναού υπήρχε το μαρμάρινο άγαλμα της Άρτεμης. Ο ναός υπήρξε από τους μεγαλύτερους του κλασικού κόσμου, πολύ μεγαλύτερος από τον Παρθενώνα που χτίστηκε αργότερα στην Αθήνα. Η βάση των θεμελίων του είχε μήκος 131 μέτρα και πλάτος 79 μ. Το 356 π.Χ. ο ναός καταστράφηκε από πυρκαγιά. Τη φωτιά την έβαλε κάποιος Ηρόστρατος, που θέλησε με τον τρόπο αυτό να γίνει διάσημος. Κατά σύμπτωση, την ημέρα της καταστροφής του ναού, γεννήθηκε ο Μέγας Αλέξανδρος. Αργότερα, ο Αλέξανδρος επισκέφτηκε την Έφεσο και έδωσε διαταγής να οικοδομηθεί και πάλι ο ναός, στην ίδια θέση. Ο ναός του Αλέξανδρου επέζησε μέχρι τον 3ο μ.Χ. αιώνα. Με το πέρασμα του χρόνου η λάσπη κατέκλυσε το λιμάνι της Εφέσου και η πόλη κατάντησε ασήμαντη! Οι Γότθοι λεηλάτησαν στη συνέχεια το ναό και οι πλημμύρες ολοκλήρωσαν την καταστροφή Σήμερα ό,τι απομένει από το ναό στη Έφεσο είναι λίγοι ογκόλιθοι των θεμελίων και ένας μόνο αναστηλωμένος κίονας!
Το Άγαλμα του Ολυμπίου Διός ήταν από τα πιο μεγαλοπρεπή μνημεία που κατασκευάστηκαν στην αρχαιότητα. Φιλοτεχνήθηκε από τον διάσημο γλύπτη της εποχής, Φειδία γύρω στο 430 π.Χ. και τοποθετήθηκε ως λατρευτικό άγαλμα στο Ναό του Δία στην Ολυμπία. Η γλύπτης Φειδίας, ήδη είχε φτιάξει άλλα δύο υπέροχα αγάλματα στην Αθήνα, της θεάς Αθηνάς. Στην Ολυμπία ο Φειδίας με τους συνεργάτες του αρχικά έφτιαξε μια ξύλινο κατασκευή προκειμένου να λειτουργήσει ως σκελετός του αγάλματος. Στη συνέχεια το κάλυψαν με πλάκες από ελεφαντόδοντο για να απεικονίσουν τη γυμνή επιδερμίδα του θεού και φύλλα χρυσού για τα ενδύματά του. Οι τεχνίτες κάλυψαν τις συνδέσεις τόσο καλά ώστε τα άγαλμα να δείχνει ενιαίο. Το άγαλμα ήταν τοποθετημένο πάνω σε θρόνο με ένθετες διακοσμήσεις από έβενο και πολύτιμους λίθους. Όταν ολοκληρώθηκε το ύψος του ήταν 13 μέτρα και το κεφάλι του έφτανε σχεδόν στην οροφή του ναού. Έδινε την εντύπωση πως αν σηκωνόταν ο Ζευς όρθιος θα σάρωνε την οροφή! Στους τοίχους του ναού κατασκευάστηκαν εξέδρες προκειμένου οι επισκέπτες να θαυμάζουν από κοντά το πρόσωπο του θεού.Μετά την κατάργηση των Ολυμπιακών Αγώνων το 393 μ.Χ. το άγαλμα μεταφέρθηκε το 394 μ.Χ., στην πρωτεύουσα της Βυζαντινής αυτοκρατορίας, στην Κωνσταντινούπολη, όπου και εικάζεται ότι καταστράφηκε από φωτιά το 475 μ.Χ.
Ήταν ένα τεράστιο σε διαστάσεις άγαλμα το οποίο απεικόνιζε τον θεό Ήλιο. Ανεγέρθηκε από τον Χάρη τον Λίνδιο μαθητή του Λύσιππου τον 3ο αιώνα π.Χ. Είχε το ίδιο περίπου μέγεθος με το Άγαλμα της Ελευθερίας που βρίσκεται στη Νέα Υόρκη, αν και στηριζόταν σε χαμηλότερη βάση. Κατασκευάστηκε από ορείχαλκο και είχε ύψος 33 μέτρα. ο ορειχάλκινο περίβλημα στερεώθηκε επάνω σε ένα σιδερένιο σκελετό. Το άγαλμα ήταν κούφιο στο εσωτερικό και καθώς προχωρούσε η κατασκευή του οι εργάτες γέμιζαν τα κενά με βαριές πέτρες προκειμένου να διασφαλίσουν τη σταθερότητά του. Ο Κολοσσός ολοκληρώθηκε γύρω στο 280 π.Χ. Γύρω στο 226 π.Χ., δηλαδή λιγότερο από πενήντα χρόνια μετά την ολοκλήρωσή του, ο Κολοσσός έπεσε. Τον συγκλόνισε ένας σεισμός και τον έκοψε από τα γόνατα. Ένας χρησμός συμβούλεψε τους Ρόδιους να μην τον ξαναστήσουν κι έτσι τον άφησαν πεσμένο στο έδαφος Παρέμεινε στη θέση αυτή για 900 χρόνια και πολλοί επισκέπτες είδαν το πεσμένο άγαλμα του θεού Ήλιου. Το 654 μ.Χ. ένας Σύρος πρίγκιπας κατέλαβε τη Ρόδο και απογύμνωσε το άγαλμα από τις ορειχάλκινες πλάκες. Λέγεται ότι τις μετέφερε στη Συρία χρησιμοποιώντας 900 καμήλες. Ο ορείχαλκος πουλήθηκε στους εμπόρους που μάλλον τον έλιωσαν και τον έκοψαν σε νομίσματα.
Οι κρεμαστοί κήποι της Βαβυλώνας πιθανολογείται ότι αποτελούσαν μέρος των εξωτερικών τειχών της Βαβυλώνας. Εικάζεται ότι χτίστηκαν περίπου το 600 π.Χ. απο τον βασιλιά της δυναστείας των Βαβυλωνίων, Ναβουχοδονόσορα τον Β’ για να ικανοποιηθεί η σύζυγός του Αμυίτις που νοσταλγούσε τα πράσινα βουνά της πατρίδας της, Μηδίας, και ήθελε να διατρέφεται με φυτά που υπήρχαν στη χώρα της αλλά όχι στη Βαβυλώνα. Για το λόγο αυτό στους κρεμαστούς κήπους υπήρχε και βοτανικός κήπος όπου καλλιεργούνταν εκείνα τα φυτά. Οι Κρεμαστοί Κήποι κατασκευάστηκαν μάλλον κοντά στον ποταμό Ευφράτη. Αποτελούνταν από διαδοχικές αναβαθμίδες, όπου η ψηλότερη πρέπει να είχε 40 μέτρα ύψος. Εκεί φύτρωνε κάθε είδος δέντρου και φυτού, που μεταφέρθηκαν με βοϊδάμαξες από κάθε περιοχή της αυτοκρατορίας. Ανάμεσά τους υπήρχαν συκιές, αμυγδαλιές, καστανιές, ροδιές, τριανταφυλλιές, νούφαρα, και αρωματικοί θάμνοι. Υπήρχε ένα πολύ καλό υδρευτικό σύστημα που τροφοδοτούσε συνεχώς τα φυτά με νερό από τον Ευφράτη. Το νερό του συστήματος το αντλούσαν με δοχεία που τα ανέβαζαν με τα χέρια τους ή με μάγγανο οι δούλοι! Στη συνέχεια το νερό κατέβαινε στις πιο χαμηλές αναβαθμίδες από αυλάκια και τεχνικούς καταρράκτες, διατηρώντας το έδαφος πάντα υγρό.
Ήταν ο τάφος του Μαύσωλου, Πέρση σατράπη της Καρίας από το 377 μέχρι το 353 π.Χ. Υπολογίζεται ότι το ύψος του Μαυσωλείου ήταν 45 μέτρα και ήταν λευκού χρώματος. Οι Έλληνες αρχιτέκτονες, Σάτυρος και Πύθεος, το σχεδίασαν και άλλοι τέσσερις Έλληνες γλύπτες το φιλοτέχνησαν. Ο Μαύσωλος, παντρεύτηκε την αδερφή του, την Αρτεμισία. Όταν απέκτησε πλούτο και δύναμη σχεδίασε έναν τάφο για τον ίδιο και τη βασίλισσα. Έναν τάφο τόσο μεγαλόπρεπο που θα θύμιζε ανά τους αιώνες, τη δόξα του. Ωστόσο, ο Μαύσωλος πέθανε πριν τελειώσει το έργο του, το οποίο ολοκλήρωσε η Αρτεμισία γύρω στο 350 π.Χ. Το όνομα Μαυσωλείο το πήρε από το ίδιο το όνομα του βασιλιά και το ίδιο έχει επικρατήσει να λέγεται ακόμη και σήμερα για κάθε κρατικό μεγαλόπρεπο τάφο π.χ. το Μαυσωλείο του Λένιν, στη Μόσχα. Οι στάχτες του βασιλικού ζεύγους τοποθετήθηκαν μέσα σε χρυσά αγγεία στον ταφικό θάλαμο στη βάση του οικοδομήματος. Πέτρινοι λέοντες ανέλαβαν τη φύλαξη του θαλάμου. Επάνω από την ισχυρή πέτρινη βάση υψώθηκε ένα κτίσμα, όμοιο με αρχαίο ελληνικό ναό, περιζωμένο από κίονες και αγάλματα. Στην κορυφή του κτιρίου υπήρχε μια κλιμακωτή πυραμίδα και επάνω σ’ αυτήν, σε ύψος 43 μέτρων από το έδαφος, στήθηκε το άγαλμα ενός άρματος, που το έσερναν άλογα. Μέσα στο άρμα υπήρχαν ίσως τα αγάλματα του βασιλιά και της βασίλισσας. Δεκαοχτώ αιώνας αργότερα ένας φοβερός σεισμός κατάστρεψε το Μαυσωλείο. Το 1489, χριστιανοί Ιππότες του Αγίου Ιωάννου, πήραν τα υλικά προκειμένου να οικοδομήσουν το γειτονικό φρούριο. Ορισμένα τείχη του φρουρίου χτίστηκαν από πράσινους ογκόλιθους που κάποτε πλαισίωναν το κύριο τμήμα του Μαυσωλείου. Μερικά χρόνια αργότερα οι Ιππότες ανακάλυψαν τον ταφικό θάλαμο του Μαύσωλου και της Αρτεμισίας. Αλλά μια νύχτα τον άφησαν αφύλαχτο, με αποτέλεσμα να τον λεηλατήσουν οι πειρατές και να αρπάξουν όσα χρυσά και άλλα πολύτιμα αντικείμενα υπήρχαν. Πέρασαν άλλα 300 χρόνια μέχρι να ερευνήσουν την περιοχή οι αρχαιολόγοι. Ανέσκαψαν τμήμα των θεμελίων του Μαυσωλείου και βρήκαν αγάλματα και άλλα γλυπτά που διατηρήθηκαν ανέπαφα. Ανάμεσά τους εντόπισαν και μεγάλα αγάλματα, τα οποία ίσως παρίσταναν το βασιλέα και τη βασίλισσα. Το 1857 τα μετέφεραν στο Βρετανικό Μουσείο του Λονδίνου κι εκεί βρίσκονται ακόμη. Τα τελευταία χρόνια έγιναν κι άλλες ανασκαφές κι έτσι σήμερα λίγες πέτρες θυμίζουν τη δόξα του Μαυσωλείου της Αρχαίας Αλικαρνασσού.















