Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

ΓΙΑΤΙ ΘΕΡΑΠΕΥΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟ SHOPPING THERAPY??

 


To shopping therapy κάποιες φορές µπορεί να έχει βαθύτερες ρίζες απ' ό,τι νοµίζουµε. Πίσω από την καταναλωτική µανία κρύβεται ένας ολόκληρος αµυντικός µηχανισµός ενάντια στη µοναξιά, την απογοήτευση και την κοινωνική αποµόνωση.

Πιο κάτω μια κοπέλλα απαντά σε διάφορες ερωτήσεις δίνοντας μας σημαντικά στοιχεία για το όλο θέμα....



Πότε νιώθεις πιο έντονα την ανάγκη να βγεις για ψώνια;

Κάθε φορά που δεν έχω τι να κάνω. Ακόµα όµως κι αν έχω περάσει µια δύσκολη µέρα, µπορεί να βγω για ψώνια για να φτιάξει η διάθεσή µου.

Πώς νιώθεις για τα πράγµατα που αγοράζεις;


Όταν µου λένε «τι ωραίο φόρεµα!» ή «τι ωραία παπούτσια!», νιώθω ότι αποκτώ περισσότερη αξία.

Από πότε θυµάσαι τα υλικά αγαθά να αποτελούν µέσο ανακούφισης για σένα;


Ο πατέρας µου είναι ναυτικός. Όποτε επέστρεφε, όταν ήµουν µικρή, έφερνε πολλά δώρα και όταν ξαναέφευγε το µόνο που µου έµενε ήταν αυτά.

Μετά τα ψώνια πώς αισθάνεσαι;


Ενώ την ώρα που ψωνίζω νιώθω ικανοποίηση, µετά βλέπω ότι η ζωή µου δεν έχει βελτιωθεί κι έχω ξοδέψει χρήµατα σε πράγµατα που τελικά δεν χρειάζοµαι.

Τι πιστεύεις ότι χρειάζεσαι πραγµατικά για να γίνει η ζωή σου καλύτερη;


Ύστερα από έναν επώδυνο χωρισµό που πέρασα πριν από δύο χρόνια ζω µόνη. Θέλω έναν σύντροφο να µε καταλαβαίνει…



Το πρώτο βήμα για την αλλαγή


Συχνά κάποιοι µπορεί να χρησιµοποιούν τα υλικά αγαθά για να καλύψουν κάποιο συναισθηµατικό κενό. Για να σπάσει ο φαύλος κύκλος…


• Επιδοθείτε στο window shopping (βόλτα στις βιτρίνες) ή καθιερώστε την έρευνα αγοράς πριν ψωνίσετε. Έτσι µπορείτε να εκτονωθείτε οπτικά χωρίς να πλήξετε την τσέπη σας.


• Πριν βγείτε για ψώνια, φτιάξτε µια λίστα µε ό,τι χρειάζεστε πραγµατικά και αποφύγετε να έχετε µαζί σας πιστωτική κάρτα ή πολλά χρήµατα.

πηγή:κιρκη
• Επενδύστε στις σχέσεις µε τα αγαπηµένα σας πρόσωπα. Επιδιώξτε να βγείτε µαζί τους επιλέγοντας άλλες µορφές διασκέδασης, π.χ. έξοδο για φαγητό δίνοντας έµφαση στην επικοινωνία κ.λπ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου