Ένα (1) ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας κατέθεσαν δύο εκπαιδευτικοί στη ΔΟΥ Αγρινίου...
Από το "newspressagrinio"
Ένα (1) ευρώ
κατέθεσαν για τα τέλη κυκλοφορίας του 2012 δυο εκπαιδευτικοί στη ΔΟΥ
Αγρινίου.
Τα τέλη
κυκλοφορίας δεν είναι φόρος αλλά ανταποδοτική χρήση υπηρεσιών κάτι που
ρυθμίζεται κάθε φορά από την εξουσία ανάλογα με τις υπηρεσίες που μας
παρέχουν.
Δεν προβλέπονται
πρόστιμα για την... περίπτωση διότι δεν αρνούμαστε τη χρήση
έστω των κακών δρόμων, διαφωνούμε όμως στο ύψος της αξίας των προσφερόμενων
υπηρεσιών του κράτους και την οριζόντια εφαρμογή του. Ούτε μπορεί να μας βάλει
πρόστιμο η Δ.Ο.Υ. ότι δεν καταβάλαμε εμπρόθεσμα τα τέλη! Ας προχωρήσει σε νέα
πράξη αλλά πρέπει να απαντήσει στους νόμιμους λόγους που προβάλουμε στο
γραμμάτιο πληρωμής που καταθέτουμε.
Άλλωστε μην γελιόμαστε η άρνηση-διαμαρτυρία αυτή
είναι και ένας τρόπος ανυπακοής., δήλωσαν στο
newspressagrinio
οι δύο
εκπαιδευτικοί που χθες Τετάρτη 28-12-2011 κατέθεσαν στο παρακαταθηκών και
δανείων του Αγρινίου το ποσό του ενός (1) ευρώ.
Ο εκπαιδευτικός Κώστας Κορδάτος και Γεν.
Γραμματέας της Β' ΕΛΜΕ Αιτωλ/νίας έδωσε συνέντευξη
στον ΑΧΕΛΩΟ TV και θα μεταδοθεί σήμερα Πέμπτη, όπως
διαβεβαίωσαν οι υπεύθυνου της τοπικής τηλεόρασης, στα δελτία ειδήσεων του
καναλιού, όπου μεταξύ άλλων είπε: "ότι η κίνηση αυτή έχει
συμβολικό χαρακτήρα και είναι μια πρώιμη ανυπακοή σε έναν εισπρακτικό μηχανισμό
που η πλειοψηφία των πολιτών τον έχει αποδεχτεί διότι οι θεσμικές άμυνές της
είναι ανύπαρκτες και της έχει επιβληθεί η προσωπική ευθύνη έναντι της κρατικής κυριαρχίας
των αστικών δομών. Δεν είναι μια ακτιβίστικη δράση αλλά μια σοβαρή πολιτική
πράξη με κοινωνικό και νομικό υπόβαθρο. Κάτι που στην Κέρκυρα γίνεται με
συλλογικό τρόπου και πρωτοβουλία του τ. βουλευτή Γιώργο Καλούδη
και νυν περιφερειακού συμβούλου Ιονίων νήσων. Το σοβαρό
των επιχειρημάτων μας φαίνεται από το γεγονός ότι το ταμείο παρακαταθηκών και
δανείων με αφορμή την παρέμβαση της Κέρκυρας έχει υποβάλει ερώτημα στο Νομικό
Συμβούλιο του Κράτους για γνωμάτευση περί των αιτιάσεων και στο τι ισχύει
τελικά. Άρα η ρωγμή και στην είσπραξη του υπέρογκου χαρατσιού των τελών
κυκλοφορίας είναι γεγονός και ένα νέο κοινωνικό μέτωπο κατά των διεθνών και
ντόπιων τοκογλύφων ξεκινάει"...
Δείτε την
αιτιολογική αίτηση - δήλωση που κατατέθηκε για τα τέλη κυκλοφορίας έτους
2012.........
ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ
Κορδάτου Κων/νου του Διονυσίου
Κατοίκου Αγρινίου
................................
Κάτοχος του υπ’ αριθμόν κυκλοφορίας
ΥΗΡ 2869 οχήματος, 1761 Κ.Ε.Κ.
Αρ. ειδοποιητηρίου προμήθειας σήματος: 66906482
1075017 030000
Αγρίνιο 28 Δεκεμβρίου 2011
ΠΡΟΣ
Τον κ. Προϊστάμενο του ΤΑΜΕΙΟΥ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΩΝ
ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΩΝ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
Ενταύθα
ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ: - Προϊστάμενο
Δ.Ο.Υ
- Υπουργό
Οικονομικών
Θέμα: «Κατάθεση ποσού ενός (1) ευρώ για τα τέλη
κυκλοφορίας 2012»
Κύριε προϊστάμενε
Παρακαλώ
να μου εκδώσετε γραμμάτιο πληρωμής τελών κυκλοφορίας έτους 2012 για το
αυτοκίνητό μου ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΥΗΡ2869 με το ποσόν του ενός
(1) ευρώ υπέρ δημοσίου στο οποίο να αναγράφεται η παρακάτω
αιτιολογία:
1)
Διότι, ενώ τα τέλη κυκλοφορίας είναι τέλος
ανταποδοτικό και έπρεπε άμεσα να επανεπενδύεται στον τόπο είσπραξης,
στη προκειμένη περίπτωση στην Αιτωλοακαρνανία, για συντήρηση του
οδικού δικτύου και κατασκευή νέων δρόμων, από τα ποσά που εισέπραξε
πέρυσι το κράτος, που εσείς εκπροσωπείτε, από τα τέλη κυκλοφορίας μόνον ένα πολύ
μικρό μέρος επέστρεψε στο νομό Αιτωλ/νίας και στην περιοχή που ζω, εργάζομαι και
δραστηριοποιούμε. Αποτέλεσμα οι δρόμοι να είναι άθλιοι, επικίνδυνοι,
γεμάτοι λακκούβες παντού, βασανιστήριο καθημερινό για τους πληρωτές
Αιτωλοακαρνάνες του τέλους ιδιοκτήτες των Ι.Χ. Η υστέρηση και
υπανάπτυξη του νομού οφείλεται κύρια και από το άθλιο και ελλιπές οδικό δίκτυο
σε αντιδιαστολή με τα υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας που επέβαλαν
οι κυβερνώντες.
Αντί να καταβάλω τέλη κυκλοφορίας σε ένα οδικό
δίκτυο που δεν χρησιμοποιώ ως πολίτης πρέπει να εισπράξω αποζημίωση από το
κράτος (εσάς) και την αυτοδιοίκηση που δεν μου επιτρέπεται να χρησιμοποιώ το
αυτοκίνητό μου στις περισσότερες περιοχές και όχι να πληρώνω και από πάνω αυτά
τα δυσβάστακτα χαράτσια.
2)
Διότι, δεν υπάρχει λογοδοσία από τους υπουργούς και τους
βουλευτές που πήγαν τα χρήματά μας, και γιατί σημαντικό μέρος τους, δεν
επανεπενδύθηκε στη συντήρηση του οδικού δικτύου της Αιτωλίας και
Ακαρνανίας.
3)
Διότι, αντισυνταγματικά και παράνομα ζητούνται
προκαταβολικά τα τέλη κυκλοφορίας αυτοκινήτου.
4)
Διότι, αντισυνταγματικά και παράνομα προβλέπεται διπλασιασμός
των τελών σε όποιον τα καταβάλει μετά την 1η του
έτους.
5)
Διότι, το κράτος δεν εφάρμοσε τον ανταποδοτικό τους χαρακτήρα,
ως όφειλε!
6)
Διότι, ενώ ο μισθός, και το οικογενειακό μου εισόδημα
μειώθηκαν, κατά 40 %-50% παρά του ότι είμαι πολύτεκνος (4 παιδιά) με δύο
θυγατέρες που σπουδάζουν εκτός της μονίμου κατοικίας, ταυτόχρονα αυξήσατε τα
τέλη κυκλοφορίας κατά ληστρικό τρόπο και χωρίς αιτιολογία και μάλιστα σε
ένα παλαιό αυτοκίνητο που κατάφερα να προμηθευτώ με δόσεις. Τα τέλη που
ζητούνται να πληρώσω για το όχημα αυτό πλησιάζουν περίπου στην τιμή αγοράς του
μεταχειρισμένου οχήματος μου! .
7)
Διότι, αδυνατώ να τα πληρώσω, αφού μείωσα και τις μετακινήσεις
μου με το αυτοκίνητο το δε Δημόσιο – Κράτος (Εσείς) εισπράττει ως φόρο το 60
% του ποσού (1,78 €) που πληρώνω για κάθε ένα λίτρο βενζίνης, χωρίς
να μας λέτε που πάνε οι φόροι μας και αφήνατε τους δρόμους άθλιους και ένα
καθημερινό βασανιστήριο περιμένει όλους τους πολίτες προκειμένω να μεταβούν με
το αυτοκίνητό τους, όπως εγώ σε επαρχιακό σχολείο που εργάζομαι με ζημίες και με
διάφορες φθορές στο όχημά μου χωρίς κανείς να με αποζημιώνει ούτε σε είδος αλλά
ούτε και σε υπηρεσίες για τις ζημιές αυτές.
Συνημμένο
1.
Ειδοποιητήριο - απόδειξη
πληρωμής τελών κυκλοφορίας 2012
Με
τιμή
Κώστας
Διον. Κορδάτος
Εκπαιδευτικός
πηγή:sibilla



Ο συντάκτης του νόμου για τη θέσπιση οικονομικών εισαγγελέων στο Υπουργείο Οικονομικών είχε στο μυαλό του τη διάρθρωση ανάλογων υπηρεσιών στην Ευρώπη αλλά και τις συνθήκες που επικρατούν στην Ελλάδα. Έτσι σκέφτηκε πως ο επικεφαλής της νέας υπηρεσίας Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος θα έπρεπε να είναι ταυτόχρονα νέος, ώστε να εργάζεται ασταμάτητα δεδομένων των συνθηκών και του μεγέθους της διαφθοράς στην Ελλάδα, έμπειρος, ώστε να μην πέφτει σε παγίδες αλλά και να μην υποκύπτει σε πιέσεις, να διαθέτει ευρύ πεδίο μπροστά του, ώστε να ικανοποιήσει την καλώς εννοούμενη επαγγελματική του φιλοδοξία, με λίγα λόγια να είναι μεταξύ 45 και 50 ετών και οπωσδήποτε να είναι αντιεισαγγελέας Εφετών, για να διαθέτει και κύρος εντός των νομικών κύκλων. Όπερ και εγένετο, τουλάχιστον επί χάρτου.
Είναι προφανές πως η ενίσχυση της δημοφιλίας των οικονομικών εισαγγελέων, λόγω της σύλληψης οικονομικών παραγόντων αλλά και εξαιτίας της έκτασης που έλαβαν οι έρευνες για το οικονομικό έγκλημα, άρχισε να ενοχλεί επιχειρηματικούς παράγοντες, θεσμικό υπόκοσμο και τους εκπροσώπους των δύο αυτών κατηγοριών. Το πράγμα άρχισε να ενοχλεί όταν οι δύο εισαγγελείς ανέλαβαν να ερευνήσουν μία σειρά από μείζονος σημασίας υποθέσεις:
Είναι απολύτως αναληθές πως το νομοσχέδιο που παρουσίασε ο υπουργός Οικονομικών για την αναδιάρθρωση της υπηρεσίας Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος με τους δύο εισαγγελείς είναι σε πρωτόλεια μορφή, επισημαίνουν κατηγορηματικά ανώτεροι δικαστικοί κύκλοι αλλά και ο συντάκτης του πρώτου νομικού πλαισίου στη βάση του οποίου λειτουργεί η υπηρεσία.
«μαγειρεύονται» τα της Ελληνικής Δικαιοσύνης μελλούμενα, ο αρμόδιος υπουργός Μιλτιάδης Παπαϊωάννου επέλεξε, υπό το πρόσχημα της συρρίκνωσης του αριθμού των κρατουμένων στις φυλακές (σωστό κατ’ αρχάς μέτρο), να «διευκολύνει» το πελατειακό σύστημα, το οποίο παγίως αποτελεί τον κορμό των μεγαλο-οφειλετών του Δημοσίου. Έτσι, στο νομοσχέδιο που κατέθεσε προβλέπει αύξηση του ορίου οφειλής από 73.000 ευρώ σε 300.000 ευρώ για όλους εκείνους που διώκονται για χρέη στο Δημόσιο.
Αν και κανείς πλέον δεν ασχολείται μαζί του, ο Γιώργος Μπατατούδης, μέγας επιχειρηματίας επονομαζόμενος και «Μπάτμαν», με άριστες σχέσεις μετά του κατεστημένου του τότε ΠΑ.ΣΟ.Κ., όπου μεσουρανούσε η Βάσω Παπανδρέου, βρίσκεται στην Ελλάδα, κυκλοφορεί ελεύθερος, παρά την ποινή των δέκα ετών καθείρξεως η οποία του έχει επιβληθεί, ζει και βασιλεύει και προφανώς μειδιά. 






