Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Αποκάλυψη-ντοκουμέντο: Nα πώς σπαταλούσαν επί ΝΔ τα λεφτά...

Πάνω από μισό εκατομμύριο ευρώ για την ... "Ημέρα της Γυναίκας" και την ... "Κοινωνική Υπευθυνότητα" είχε δώσει από το (άσχετο) υπουργείο ...Μεταφορών το 2009 ο Ευρ. Στυλιανίδης που πρέπει (δυστυχώς) να πληρωθούν τώρα!
Από τον Νίκο Αναγνώστου από PRESS-GR
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

Αυτή η απόφαση που αποκαλύπτουμε σήμερα είναι ενδεικτική του τρόπου που διαχειριζόταν το δημόσιο χρήμα η κυβέρνηση της ΝΔ. Απόφαση για την πληρωμή 575.431 ευρώ που πρέπει υποχρεωτικά να γίνει και την οποία υπέγραψε ως υπουργός Μεταφορών ο Δημήτρης Ρέππας.
Ας δούμε τι αφορά η απόφαση αυτή:
-"Επικοινωνιακό πρόγραμμα" 183.168 ευρώ για την "Ημέρα της Γυναίκας" που υλοποιήθηκε τον Μάρτιο του 2009, όταν υπουργός Μεταφορών ήταν ο Ευριπίδης Στυλιανίδης.
-"Επικοινωνιακό πρόγραμμα" για την "Κοινωνική Υπευθυνότητα", 342.877 ευρώ τον Μάιο του 2009 όταν υπουργός ήταν και πάλι ο Ευρ. Στυλιανίδης.
-"Διάφορες μεμονωμένες καταχωρήσεις" σε εφημερίδες για "διάφορες δράσεις" του υπουργείου τα έτη 2007-2008-2009. Δηλαδή όταν ήταν υπουργοί ο Κ. Χατζηδάκης και ο Ευρ. Στυλιανίδης. Συνολικού ύψους 49.384 ευρώ.
Διαπιστώνουμε δηλαδή ότι λίγους μήνες πριν από τις εκλογές "δόθηκαν" περίπου 525 χιλιάδες ευρώ για την Ημέρα της Γυναίκας και την Κοινωνική Υπευθυνότητα από το ...υπουργείο Μεταφορών!!! Αντε τώρα να βρει κανείς τι σχέση μπορεί να έχει η διαφήμιση γι' αυτά τα δύο θέματα με το ...υπουργείο Μεταφορών. Καμία σχέση. Και μάλιστα για...
τόσα λεφτά. Επίσης οι διαφημίσεις "δόθηκαν" αλλά ...δεν πληρώθηκαν. Και πήγε τώρα ο λογαριασμός στο υπουργείο που πρέπει υποχρεωτικά να τον πληρώσει...
 
πηγή:greki

Τα κύρια ονόματα που αρχίζουν από Ω

Τα κύρια ονόματα που αρχίζουν από Ω

  
γράφει ο Αθανάσιος Τσακνάκης

Ωραία: το κύριο όνομα απαντά μόνον στο θηλυκό γένος και προέρχεται από την δασυνόμενη λέξη «ώρα», που κυρίως σημαίνει «χρονική περίοδος», ενώ δευτερευόντως «κατάλληλη χρονική περίοδος», οπότε «Ωραία» είναι «εκείνη που βρίσκεται στην κατάλληλη χρονική περίοδο τού βίου της». Εκτός από κύριο όνομα, βέβαια, η λέξη «ωραία» είναι ο τύπος τού θηλυκού γένους τού επιθέτου «ωραίος».

Ωραιοζήλη: προέρχεται από την σύνθεση των λέξεων «ωραία» (βλ. παραπάνω) και «ζήλος» (σφοδρή επιθυμία, έντονο πάθος), άρα «Ωραιοζήλη» είναι «εκείνη που έντονα επιθυμεί να είναι ωραία». Το όνομα απαντά μόνον στο θηλυκό γένος.

Ωριγένης: προέρχεται από την σύνθεση τής ψιλούμενης λέξης «ώρα» (μέριμνα, φροντίδα, πρόνοια) με τον όρο «γένος» (γένος, γενιά), άρα «Ωριγένης» είναι είτε «ο προερχόμενος από το γένος των μεριμνούντων» είτε «ο προερχόμενος από το γένος τού Ωρίωνα (βλ.λ.)». Το όνομα απαντά μόνον στο αρσενικό γένος.

Ωρίων: το όνομα προέρχεται από την ψιλούμενη λέξη «ώρα», που σημαίνει «μέριμνα, φροντίδα, πρόνοια», οπότε «Ωρίων» είναι «εκείνος που μεριμνά, που φροντίζει, που προνοεί». Απαντά μόνον στο αρσενικό γένος. Ο Ωρίων υπήρξε ένας από τους μυθικούς Γίγαντες, ο οποίος φονεύτηκε από την Θεά Αρτέμιδα και κατέστη αστερισμός.

πηγή:24grammata

Τα μαθηματικά των Αρχαίων Μινωιτών.

 Σύνθετες και πολύπλοκες μαθηματικές πράξεις γνώριζαν να πραγματοποιούν οι Μινωίτες από τον 16ο αιώνα π.Χ. με κλάσματα και χρήση του δεκαδικού συστήματος, γεγονός το οποίο ανατρέπει πλήρως την εικόνα που έχουμε μέχρι τώρα για την επιστήμη και τις εφαρμογές της στον αρχαίο κόσμο και μάλιστα τόσο νωρίς.

 Τη συγκλονιστική αυτή ανακάλυψη πραγματοποίησε ο ερευνητής αιγαιακών γραφών Μηνάς Τσικριτσής, σε πρωτότυπο μαθηματικό κείμενο που βρίσκεται χαραγμένο στον τοίχο του διαδρόμου της μινωικής έπαυλης της Αγίας Τριάδας που είναι πλησίον του ανακτόρου της Φαιστού. Το ίδιο κείμενο είχε εντοπίσει το 1965 ο Μ. Pope που δημοσίευσε στο περιοδικό BSA, όπως αναφέρει ο Μηνάς Τσικριτσής, λέγοντας πως πρόκειται για γεωμετρική πρόοδο, αλλά χωρίς κανέναν άλλο σχολιασμό. Μάλιστα ο Ελληνας ερευνητής τονίζει ότι αντίστοιχα μαθηματικά συναντώνται μόνο στον Ευκλείδη, δηλαδή 11 αιώνες αργότερα.
 Η πρωτοποριακή αυτή ανακάλυψη έρχεται να δικαιολογήσει τη δημιουργία των αρχιτεκτονικά πολύπλοκων και πολυδαίδαλων μινωικών ανακτόρων για τα οποία χρειαζόταν ένα συγκροτημένο υπόβαθρο επιστημονικών και θεωρητικών γνώσεων σε διαφορετικά επιστημονικά αντικείμενα και όχι μόνο καλούς εμπειρικούς μαστόρους. Επίσης το ανεπτυγμένο μινωικό εμπόριο στη Μεσόγειο, η εξελιγμένη μικροτεχνία, η ανακάλυψη ολόκληρου οικισμού στον Ψηλορείτη στα 1.200 μέτρα υψόμετρο (Ζώμινθος) απαιτούσαν μια τεχνολογία αρκετά προωθημένη.
 Ο ερευνητής Μηνάς Τσικριτσής, με τη χρήση μαθηματικού αλγόριθμου, έχει αναγνώσει τη Γραμμική Α' Γραφή, βρίσκοντας πως συγγενεύει με τη Γραμμική Β', ενώ το 70% των εγγράφων της Γραμμικής Α' είναι μία πρώιμη Αιολική Γραφή και το 30% είναι σε μία άγνωστη γραφή πιθανόν Λουβική. Τη μελέτη του εξέδωσαν οι εκδόσεις της Βικελαίας Βιβλιοθήκης του Δήμου Ηρακλείου.
 
Σύμφωνα με τον κ. Τσικριτσή, «Τα αριθμητικά σύμβολα που χρησιμοποιούνται στο δεκαδικό σύστημα της γραμμικής Α' είναι όμοια με εκείνα της γραμμικής Β':
* Η κάθετη γραμμή Ι για τη μονάδα Ι
* Η οριζόντια γραμμή - για τη δεκάδα -
* Η κουκκίδα ή κύκλος για την εκατοντάδα ο
* Το σύμβολο για τη χιλιάδα .ο+
π.χ. ο αριθμός 1224 γραφόταν ο+ ο ο =Ι Ι Ι Ι
 Εκτός των ακεραίων αριθμητικών συμβόλων οι Μινωίτες καταγραφείς χρησιμοποιούσαν ένα πολύπλοκο σύστημα κλασματικών σημείων για τα μέτρα των στερεών και ρευστών προϊόντων.
 Γι' αυτό το σύστημα ο ίδιος ερευνητής αναφέρει: «Χαρακτηριστικά ο υπάλληλος που απασχολείτο με διανομή των προϊόντων, αν ήθελε να αποδώσει 4 και 3/8 (δηλαδή 4 >7) μονάδες κρασιού, μετρούσε πρώτα 4 ολόκληρα μέτρα, έπειτα το 1/4 και τέλος το 1/8 του μέτρου.
 Ο παρακάτω πίνακας περιέχει τα βασικά σύμβολα, όπως συναντώνται στις πινακίδες της γραμμικής Α', που δηλώνουν μεγέθη μέτρησης υγρών και στερεών. Τα περισσότερα έχουν συσχετισθεί, από τον Ε. Bennett και άλλους ερευνητές, με κλασματικά μεγέθη. Στις δύο τελευταίες γραμμές εμφανίζεται ο αντίστοιχος του κλασματικού μεγέθους όγκος σε λίτρα, με αναγωγή στη μονάδα των 144 λίτρων για τα στερεά και των 36 λίτρων για τα υγρά.
Κλασματικά μεγέθη με αναγωγή στη μονάδα μέτρησης

Σύμβολο 7 + > λ >7 < <7 τ <λ Κλάσμα 1/8 1/5 1/4 1/3 3/8 1/2 5/8 1/6 3/4 5/6 Στερεα 144 18 28,8 36 48 54 72 90 24 108 120 Υγρά 36 4,5 7,2 9 12 13,5 18 25 6 27 30

 Για την πολυπλοκότητα των Μινωικών Ανακτόρων και τη χρήση των μαθηματικών, ο κ. Τσικριτσής, επισημαίνει τα εξής: «Στην αρχιτεκτονική κατασκευή των αυλαίων χώρων των ανακτόρων ο W. Graham προσδιόρισε έναν ιερό πόδα 36 εκατοστών (παρατήρησε στην Κνωσό η κεντρική αυλή να έχει διαστάσεις 180Χ90 πόδια, στα Μάλια και Φαιστό 170Χ80 πόδια ενώ στη Ζάκρο 100Χ60 πόδια). Είναι ενδιαφέρον ότι η υποδιαίρεση του ποδιού σε μονάδες (2, 3, 4, 6, 9, 12 και 18) βοηθούσε πιθανόν στις κλασματικές πράξεις».
 Μινωικά Μαθηματικά
 po-to ku-ro 400+50+2+0,5
ποσσόν ούλο 452,5
ku-ro 31+1 ούlo 31+1
ku-ro 65 ούlo 65
qo-to - ku-ro 97 ποσσόν ούlo 97
 Αναλύοντας το σύστημα των Μινωικών Μαθηματικών, ο ίδιος ερευνητής τονίζει:
«Σε 32 πινακίδες της γραμμικής Α' υπάρχει, στην τελευταία σειρά, η λέξη ku-ro=χουλο=ούλον, και ακολουθεί το αριθμητικό ποσό, που είναι το άθροισμα των μονάδων που αναγράφονται στις προηγούμενες σειρές. Σε δύο πινακίδες της Αγ. Τριάδας αναγράφεται μερικό άθροισμα με τη λέξη ούλο, και στο τέλος μια γραμμή με τη φράση po-to - ku-ro = po-(s)o- ku-lo, που ερμηνεύεται "ποσόν ούλον" και ακολουθεί το συνολικό άθροισμα των προηγηθέντων μερικών αθροισμάτων».
Το συγκλονιστικό εύρημα

 
Εκτός των παραπάνω καθημερινών τρόπων καταγραφής των μαθηματικών υπολογισμών των αναγκών της μινωικής γραφειοκρατίας, υπάρχει και ένα μοναδικό εύρημα στην Αγ. Τριάδα (έπαυλη πλησίον της Φαιστού).
 Στη βορεινή πλευρά του δωματίου, που είχε τοιχογραφίες με παραστάσεις κρίνων και αγριόγατων που κυνηγούν φασιανούς, μία σκάλα οδηγεί σε ένα διάδρομο με τρεις κολώνες. Ο τοίχος του διαδρόμου είχε επίχρισμα, που είχε 3 εγχάρακτες επιγραφές (graffiti). Οι δύο εγχάρακτες επιγραφές αναφέρουν σε γραμμική Α' τις φράσεις: «αισθάνομαι να με διατρέχει η σκέψη του Διός» και «θεραπεία η σκέψη του Διός».
 Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον επικεντρώνεται στην τρίτη εγχάρακτη επιγραφή, η οποία φέρει με κλασματικά σύμβολα της γραμμικής Α' τους τέσσερις πρώτους όρους μιας γεωμετρικής προόδου. Το κείμενο της εγχάρακτης επιγραφής παρατηρούμε στην παρατιθέμενη εικόνα. Η μεταγραφή των αριθμητικών σημείων του κειμένου και η μετατροπή τους σε σύγχρονη μορφή είναι η εξής:
1 1½ 21/4 3 1/4 1/8 ta 3 1/6
1 3/2 9/4 27/8 στάν 19/6
 Στους παραπάνω όρους της γεωμετρικής προόδου παρατηρούμε ότι επιλύεται ένα σύνθετο κλασματικό πρόβλημα: (1+3/2)+(9/4/27/8) = 19/6. Οπου τα αποτελέσματα των πράξεων αποδίδονται (αντί του=) με την λέξη ta= στάν (αναύξητος επικός τύπος αορίστου β' με σημασία στον Ομηρο ζυγίστηκαν). Αντίστοιχη μορφή μαθηματικών παρατηρούμε την ίδια περίοδο του 16ου π.Χ. αιώνα στον αιγυπτιακό πάπυρο του Rhind. Το πρόβλημα που επιλύει είναι σχετικό με μια γεωμετρική πρόοδο με ακέραια πολλαπλάσια του 7 και στο τέλος ευρίσκει το άθροισμα των τεσσάρων πρώτων όρων.
Ο πάπυρος Rhing



 Το πρόβλημα είναι το εξής: σε 7 σπίτια (pr w) είναι 7 γάτες (myw w), που κάθε μια τρώει 7 ποντίκια (pnw w). Αν κάθε ποντίκι έτρωγε 7 στάχια σίτου (bd t), που αν τα έσπερνε κάποιος, θα παρήγαγαν 7πλάσια μονάδα Hekat, πόσο στάρι σώθηκε. Το αποτέλεσμα (dmd) των πράξεων παρατηρούμε από τον παρατιθέμενο πίνακα, που στο τέλος κάνει την πράξη:
(7+49+343+2301+16807)=19607
 Το μαθηματικό πρόβλημα της γεωμετρικής προόδου παρατηρούμε ότι είναι γνωστό στους Αιγυπτίους από τον 16ο αιώνα π.Χ. με ακεραίους αριθμούς και συγκεκριμένα πολλαπλάσια του 7.
 Το πρωτότυπο που παρατηρούμε στο εγχάρακτο αριθμητικό κείμενο στον τοίχο του διαδρόμου της Αγ. Τριάδας είναι ότι: περίπου στο 1550 π.Χ. οι Μινωίτες καταγράφουν μία κλασματική γεωμετρική πρόοδο με λόγο 3/2 που σε κανέναν άλλο λαό δεν συναντάται, παρά μόνο ύστερα από 11 αιώνες στα μαθηματικά του Ευκλείδη. Παράλληλα δε επιλύουν ένα σύνθετο μαθηματικό κλασματικό πρόβλημα.
 Τη χρονική περίοδο, γύρω στο 16ο αι., οι Μινωίτες, όπως παρατηρούμε αφενός από το εγχάρακτο αριθμητικό κείμενο της Αγ. Τριάδας με την κλασματική γεωμετρική πρόοδο, και αφετέρου από τις λογιστικές πινακίδες με το άθροισμα των μερικών συνόλων προκύπτει ότι είχαν ανακαλύψει σύνθετες μαθηματικές πράξεις. Το φαινόμενο αυτό μπορεί να χαρακτηρισθεί πρωτοποριακό στην παγκόσμια ιστορία των μαθηματικών (τουλάχιστο με τις μέχρι σήμερα γνωστές γραπτές πηγές).
πηγή:ελευθεροτυπία

Φεστιβάλ λουλουδιών στην Κόρδοβα

Κατά τη διάρκεια του ετήσιου φεστιβάλ λουλουδιών η πόλη της Κόρντοβα, στην Ανδαλουσία της Ισπανίας, γεμίζει με χρώματα και αρώματα. Οι ιδιοκτήτες των παραδοσιακών σπιτιών συναγωνίζονται για το ποιος θα έχει την ομορφότερη αυλή. Οι τοίχοι γεμίζουν με ανθισμένες γλάστρες σε έναν πρωτότυπο τρόπο διακόσμησης.
Τα παραδοσιακά σπίτι της πόλης είναι περίπου 40 και είναι χτισμένα με εσωτερική αυλή. Τον υπόλοιπο χρόνο οι περισσότερες αυλές είναι κλειστές,μακριά από τα βλέμματα των περαστικών αλά κατα τη διάρκει του φεστιβάλ οι πόρτες είναι ανοιχτές για όλους.
Perierga.gr - Φεστιβάλ λουλουδιών στην Κόρδοβα!
Perierga.gr - Φεστιβάλ λουλουδιών στην Κόρδοβα!
Perierga.gr - Φεστιβάλ λουλουδιών στην Κόρδοβα!
Perierga.gr - Φεστιβάλ λουλουδιών στην Κόρδοβα!
Perierga.gr - Φεστιβάλ λουλουδιών στην Κόρδοβα!
Perierga.gr - Φεστιβάλ λουλουδιών στην Κόρδοβα!
Perierga.gr - Φεστιβάλ λουλουδιών στην Κόρδοβα!
Perierga.gr - Φεστιβάλ λουλουδιών στην Κόρδοβα!
Perierga.gr - Φεστιβάλ λουλουδιών στην Κόρδοβα!
Perierga.gr - Φεστιβάλ λουλουδιών στην Κόρδοβα!
Perierga.gr - Φεστιβάλ λουλουδιών στην Κόρδοβα!
Perierga.gr - Φεστιβάλ λουλουδιών στην Κόρδοβα!
Perierga.gr - Φεστιβάλ λουλουδιών στην Κόρδοβα!
Perierga.gr - Φεστιβάλ λουλουδιών στην Κόρδοβα!
Perierga.gr - Φεστιβάλ λουλουδιών στην Κόρδοβα!
Perierga.gr - Φεστιβάλ λουλουδιών στην Κόρδοβα!
Perierga.gr - Φεστιβάλ λουλουδιών στην Κόρδοβα!
Perierga.gr - Φεστιβάλ λουλουδιών στην Κόρδοβα!
Perierga.gr - Φεστιβάλ λουλουδιών στην Κόρδοβα!
Perierga.gr - Φεστιβάλ λουλουδιών στην Κόρδοβα!
Perierga.gr - Φεστιβάλ λουλουδιών στην Κόρδοβα!
Perierga.gr - Φεστιβάλ λουλουδιών στην Κόρδοβα!
πηγή:perierga

Πήρε για υπερωρίες 2500€ Λεφτά Υπάρχουν!

 ΝΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΑΝΕΡΓΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ 1,40 ΕΥΡΩ ΤΟ ΕΙΣΙΤΉΡΙΟ !!!!! 
Σε μια εποχή σκληρής λιτότητας και περικοπής μισθών όλος ο ελληνικός λαός στερείται… Όλος; Όχι ακριβώς! Για τους ημέτερους κρίση δεν υπάρχει, ούτε περικοπές, ούτε λιτότητα! Απόδειξη οι φωτογραφίες που δημοσιεύουμε από τη μισθοδοσία της ΕΘΕΛ και από την καρτέλα ενός οδηγού, ο οποίος εδώ και καιρό εκτελεί καθήκοντα σοφέρ του Διευθύνοντα Συμβούλου της εταιρείας, Κωνσταντίνου Καραγιαννόπουλου. 
Ο εν λόγω οδηγός, που ως σοφέρ δεν οδηγεί λεωφορείο αλλά τη διευθυντική μερσεντές, όπως μπορείτε να δείτε έχει βασικό μισθό 1660 ευρώ, ο οποίος με τα επιδόματα φτάνει στα 2243 ευρώ βασικές αποδοχές. 
Το ποσό αυτό αυτομάτως διπλασιάζεται από υπερωρίες  που κυμαίνονται από 2072 ευρώ (Μάιος 2010) έως και 2756 (Ιούνιος 2010). Αποτέλεσμα, οι συνολικές αποδοχές του σοφέρ να υπερβαίνουν τα 4.000 ευρώ και ...
καμιά φορά να πλησιάζουν και τα 5.000 το μήνα!
Εμείς δεν έχουμε καμία αντίρρηση να πληρώνονται τόσο καλά οι οδηγοί των διευθυντών, είμαστε οι τελευταίοι που θα μιλήσουμε για μειώσεις μισθών ή μισθούς πείνας! Απορούμε όμως, πώς είναι δυνατόν όταν η ΕΘΕΛ πάει κατά διαόλου (όπως λέει η κυβέρνηση) και ζητάνε από τους εργαζόμενους της εταιρείας να αποδεχθούν κουρέματα μισθών ώστε να «σωθεί» και να παραμείνει «δημόσια», την ίδια ακριβώς στιγμή για κάποιους να γίνονται τέτοιες προκλητικές εξαιρέσεις! Επίσης έχουμε μια απορία: από τον Δεκέμβριο του 2010, διορθώστε μας εάν κάνουμε λάθος, κόπηκαν ή όχι οι υπερωρίες των εργαζομένων στην ΕΘΕΛ; Γιατί, εάν κόπηκαν, τότε πώς είναι δυνατόν ο σοφέρ του διευθύνοντα συμβούλου να λαμβάνει κανονικά και αυτόν τον μήνα υπερωρίες 2207 ευρώ;
 
Αυτά τα ολίγα είχαμε να πούμε, αναμένουμε απαντήσεις, εξηγήσεις, διαψεύσεις, ό,τι έχει ο καθένας υπεύθυνος να μας πει…
πηγή:Παπατζήδες

Δημήτρης Ιατρόπουλος προς Παπανδρέου: «Φύγε, ΤΩΡΑ!»


  • Ανοιχτή προ-ειδο-ποίηση του Δημήτρη Ιατρόπουλου, ως συμμετοχή στην Παγκόσμια Ημέρα της Ποίησης
Αυτά τα σύννεφα είναι δικά μας, και τα ποτάμια αυτής της χώρας και τα δέντρα. Και όλα τα κορίτσια και τα αγόρια και τα πουλιά.

Κι αν σου λέω για τα σύννεφα, έχουμε δικό μας ουρανό εμείς, δικό μας άνεμο, δικούς μας αστρικούς αρχηγούς, δικές μας παρουσίες και οπτασίες.
Έχουμε δική μας ιστορία, το κατάλαβες;
Μέσα στο δικό σου διαβατήριο όμως, κοιμάται ένα ψεύτικο όνομα, μια ληστευμένη φυσιογνωμία, ένα ξένο παράρτημα ζωής.
Φύγε λοιπόν τώρα, φύγε! Δεν σε θέλουμε στην πατρίδα μας.
Εμείς όταν ανασαίνουμε μιλάμε με τους καιρούς και τα χρόνια. Κι όταν κοιταζόμαστε, «βλέπουμε» κιόλας, ο ένας τον άλλο.Στα δικά μας τα χώματα, κυκλοφορεί μια Ιδέα που δεν πεθαίνει, δεν αλλάζει, δεν υπόκειται σε νόμους, δε μπαίνει σε διατάξεις, δεν μετατρέπεται σε εγκυκλίους.Κι αυτό που εμείς ονομάζουμε Λόγο Τιμής, είναι δικό μας απόκτημα, διαχρονική κατάκτηση, εμείς εδώ φίλε, έχουμε πληρώσει με πολύ αίμα αυτά τα σύνορα, αυτή τη σημαία, είμαστε νοικοκυραίοι, είμαστε νοματαίοι.
Ξέρεις από πού έρχεται η λέξη; Από το «ονοματαίος». Που σημαίνει νοικοκύρης με όνομα, άνθρωπος με βάση και ουσία.
Και πάνω απ όλα, αφεντικό της γης του και των προγόνων του.
Και πάνω απ τα άλλα, κτήτορας, ιδιοκτήτης κι όχι ενοικιαστής, του ιστορικού του χρόνου.
Εσύ δεν μας κάνεις. Δε μιλάς κανονικά, τη σπουδαία πολυδύναμη γλώσσα μας.
Δεν ταιριάζεις με τα χνώτα μας, είσαι ξένος.
Και αυτά τα παραμύθια τώρα, ότι δεν υπάρχουν ξένοι πάνω στη Γη κι ότι όλοι είμαστε ίδιοι, να τα φορέσεις στα δικά σου παιδιά, όχι στα δικά μας, τ’ ακούς;
Πάνω στη Γη, είμαστε όλοι άνθρωποι, είμαστε Παρόμοιοι, αλλά δεν είμαστε Ίδιοι.
Μην κάνεις αστεία με τη γλώσσα μας γιατί είναι η σπουδαιότερη πάνω στον πλανήτη και καθαρίζει τις έννοιες και δίνει όνομα στα πράγματα και στις ιδέες, και φιλοξενεί ιδανικά και ποτίζει το Πνεύμα.
Όλα εδώ μέσα είναι κόκκινα από το αίμα που αιώνες τώρα χύνουμε για να στήσουμε και να στηρίξουμε αυτή την πατρίδα.
Όλα εδώ μέσα είναι γαλανά από τον καθαρό μας ουρανό.
Όλα εδώ μέσα είναι πράσινα από τα πανάρχαια δέντρα μας.
Όλα εδώ μέσα είναι μπλε από την αθάνατη, τη δικιά μας θάλασσα.
Όλα εδώ μέσα είναι μαβιά από το χρώμα των υπέροχων δειλινών μας.
Όλα εδώ μέσα είναι κίτρινα από τις θεϊκές μαργαρίτες και τα μαγιάτικα τριαντάφυλλα μας.
Όλα εδώ μέσα είναι λευκά απ τα ασβεστωμένα σοκάκια και τα παραθυρόφυλλα των νησιών μας.
Κι ήρθες εσύ, να μας φέρεις το ΜΑΥΡΟ!
Φύγε, δεν σε θέλουμε στην πατρίδα μας.
Γύρνα εκεί που γεννήθηκες. Έχεις κι εσύ πατρίδα, τη σεβόμαστε, δεν ήρθαμε εκεί να στη διαλύσουμε, να την ξεπουλήσουμε, να την σβήσουμε απ το χάρτη των Εθνών, των Λαών και των Ηπείρων.
Εσύ όμως ήρθες εδώ και παριστάνεις τον δικό μας χωρίς να είσαι. Λες ψέματα, δεν μας μοιάζεις, δεν μας ταιριάζεις. Φύγε, φύγε τώρα!
Είχαμε θεσπέσια δάση, φυτεμένα απ τα μαγικά χέρια των Θεών μας εδώ και χιλιάδες χιλιάδων χρόνια. Και μας τα κάψανε αυτοί που σε έστειλαν για να διαλύσεις τη χώρα μας.Έχουμε αθάνατα, πανέμορφα νησιά. Κι ήρθες εσύ και αρχίσανε οι ψυχοπαθείς εχθροί του τόπου μας να ζητάνε τα νησιά μας, να τα τυλίξουνε σε μια κόλλα χαρτί, σ ένα ψευτοσυμβόλαιο, να τα κάνουν τραπουλόχαρτα των τοκογλύφων φίλων σου και των προστατών σου.
Έχουμε το λαό μας, να δουλεύει και να χαίρεται τον ήλιο του, τις παρέες του, τα έθιμά του, τις παραδόσεις του, τις ανθρώπινες σχέσεις του, την επαφή του με τη χρυσή παλέτα της ιστορίας του.

«Με Ποσειδώνα κι ΄Αη Νικόλα στην αρμύρα,
ίδιο καράβι, ίδια ρότα, ίδια μοίρα».


Εδώ το Πάσχα, το λέμε Λαμπρή, εδώ μαζί με τον Ιησού ανασταίνεται και η Περσεφόνη, εδώ η Ανάσταση είναι το άλλο πρόσωπο της Άνοιξης, εδώ οι Ποιητές μας, δίδαξαν στην υπόλοιπη ανθρωπότητα τη διαφορά και την απόσταση ανάμεσα στο «βρίσκομαι», στο «είμαι» και στο «υπάρχω».
Κι ήρθες εσύ να τα διαλύσεις όλα, να τα ξεπουλήσεις όλα, να τα σβήσεις απ το χάρτη των Εθνών, των Λαών και των Ηπείρων.
Το ξέρουμε δεν είσαι μόνος σου, αυτοί που σε στείλανε, σου ετοίμασαν και την προίκα σου στον τόπο μας εδώ και χρόνια.
Και μαζί σου, στείλανε και αρμαθιές, ασκέρια, ομάδες από δικούς σου που ψευτομιλάνε κι αυτοί τη γλώσσα μας, όπως όλοι οι υπάλληλοι κάθε υπηρεσίας.
Όσο για τους άλλους, τους δικούς μας, τους Εφιάλτες, τους ΠηλιοΓούσηδες, τους Νενέκους, αυτούς, όση δύναμη κι αν νομίσουν πως έχουν, όση εξουσία κι αν έχουν αγοράσει με τα λεφτά του δικού μας ιδρώτα, ξέρουμε καλά, τι θα τους κάνουμε.
Έχουμε μεγάλη εμπειρία σε τέτοια θέματα, εδώ και εκατοντάδες χρόνια, ξέρεις...
Εσύ κοίταξε τον εαυτό σου μονάχα, τίποτε άλλο. Και φύγε. Φύγε τώρα. Δεν είσαι δικός μας.Δεν σε θέλουμε στην πατρίδα μας.
Μη νομίσεις ότι θα τα καταφέρεις με τίποτε μισθοφόρους. Μας έχει ξανατύχει. Και τους περάσαμε απ τη μηχανή του κιμά.
Μην πιστέψεις ότι θα σε αφήσουμε να πουλήσεις την πατρίδα μας. Μην ξεγελαστείς ότι έχεις κάποια δύναμη.
Τίποτε εδώ μέσα δεν σου ανήκει. Ούτε ο Στρατός Μας, ούτε το Ναυτικό Μας, ούτε η Αεροπορία Μας, ούτε το Λιμενικό Μας, ούτε η Αστυνομία Μας, ούτε η Πυροσβεστική Μας, κατάλαβες;
Φύγε τώρα, δεν είσαι δικός μας, άδειασέ μας τη γωνιά, δεν σε θέλουμε.
Φύγε όσο είναι καιρός. Νιώσε το, μέσα στο όποιο μυαλό σου. Για να μην το νιώσεις στο πετσί σου.
Φύγε από δω. Δεν σε θεωρώ προδότη. Είσαι καλός πατριώτης. Υπηρετείς την πατρίδα σου κι εσύ, όπως κι εγώ, αυτή τη στιγμή. Είμαστε κι οι δυό πατριώτες.Αλλά σε διαφορετική πατρίδα ο καθένας…
Φύγε λοιπόν, τώρα, όσο είναι καιρός...


πηγή:blognews
 Η φωτοσύνθεση είναι από το "Γρέκι"

Tα χώνει ΑΓΡΙΑ ο Χάρρυ Κλυνν...


 

Βγάζω κι εγώ μια εφημερίδα, μπορείς να μου δώσεις κι εμένα 14,5 μύρια που τα έχω ανάγκη;

"Βγάζω κι εγώ μια εφημερίδα, μπορείς να μου δώσεις κι εμένα 14,5 μύρια που τα έχω ανάγκη;"

Αυτά πόσταρε εξοργισμένος στο twitter του πριν 5 λεπτά ο Χάρρυ Κλυνν: "Μιχαλάκη Χρυσοχοΐδη βγάζω κι εγώ μια εφημερίδα την «ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ» που την διαβάζουν περισσότεροι απ’ αυτούς που διαβάζουν τη «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» και τη «ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ» μήπως μπορείς να μου δώσεις κι εμένα 14,5 μύρια που τα έχω ανάγκη; Καλά ρε, δεν ντρέπεστε;"
Λεφτά δεν υπάρχουν για τους απολυμένους και τους ...
εργαζόμενους που δουλεύουν εκ περιτροπής κι εσείς τσοντάρετε 14,5 μύρια στα «αφεντικά» της πείνας που κατάντησαν δυο ιστορικές εφημερίδες της Θεσσαλονίκης ξευτίλα; Τι να σας πω ρε Μιχαλάκη… Δεν πιστεύω να είσαι και Πόντιος ε; Γιατί θα φουντάρω από το παράθυρο…

Από το "housandnews"  μέσω "press-gr" , "Σίβυλλα" & γρεκι

Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Προσκύνημα στη Μέκκα!

Το ετήσιο προσκύνημα στη Μέκκα της Σαουδικής Αραβίας είναι το μεγαλύτερο στον κόσμο και είναι ο πέμπτος πυλώνας του Ισλάμ, ένα θρησκευτικό καθήκον που πρέπει να εκπληρώσει κάθε μουσουλμάνος τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του, εφόσον αντέχει το κόστος.Το προσκύνημα υποδηλώνει την αφοσίωση και υποταγή των μουσουλμάνων στο Θεό (Αλλάχ). Το Σαουδαραβικό Πρακτορείο Ειδήσεων αναφέρει ότι ο αριθμός των προσκυνητών ξεπέρασε τις εκτιμήσεις φτάνοντας των αριθμό ρεκόρ των 3,4 εκατομυρίων σε 5 ημέρες.Ανεξάρτητα από τις θρησκευτικές αντιλήψεις του καθενός, το φωτογραφικό αποτέλεσμα είναι μοναδικό.
Perierga.gr - Προσκύνημα στη Μέκκα!
Perierga.gr - Προσκύνημα στη Μέκκα!
Perierga.gr - Προσκύνημα στη Μέκκα!
Perierga.gr - Προσκύνημα στη Μέκκα!
Perierga.gr - Προσκύνημα στη Μέκκα!
Perierga.gr - Προσκύνημα στη Μέκκα!
Perierga.gr - Προσκύνημα στη Μέκκα!
Perierga.gr - Προσκύνημα στη Μέκκα!
Perierga.gr - Προσκύνημα στη Μέκκα!
Perierga.gr - Προσκύνημα στη Μέκκα!
Perierga.gr - Προσκύνημα στη Μέκκα!
Perierga.gr - Προσκύνημα στη Μέκκα!
Perierga.gr - Προσκύνημα στη Μέκκα!
Perierga.gr - Προσκύνημα στη Μέκκα!
Perierga.gr - Προσκύνημα στη Μέκκα!

πηγή:perierga

Απατεώνες εκμεταλλεύονται τον σπαραγμό στην Ιαπωνία



iaponia_seismos_519_355


Σε άλλα μηνύματα, απατεώνες εμφανίζονται ως θύματα της τραγωδίας που έχασαν τα πάντα και δεν έχουν ούτε τα απαραίτητα χρήματα για να ενταφιάσουν τους νεκρούς τους και ζητάνε οικονομική βοήθεια.

Η Δράση Saferinternet.gr του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου εφιστά την προσοχή σε ηλεκτρονικά μηνύματα που αυτές τις ημέρες έχουν ξεκινήσει να φτάνουν στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και αφορούν την καταστροφή στην Ιαπωνία.

Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση, πρόκειται για απατηλά μηνύματα, όπου απατεώνες εμφανίζονται ως ...εκπρόσωποι έγκριτων οργανισμών (φιλανθρωπικών, ιατρικών κ.λπ.) και ζητούν τη βοήθεια των χρηστών με την καταβολή χρηματικών ποσών σε λογαριασμούς που επισημαίνουν.
Σε άλλα μηνύματα, απατεώνες εμφανίζονται ως θύματα της τραγωδίας που έχασαν τα πάντα και δεν έχουν ούτε τα απαραίτητα χρήματα για να ενταφιάσουν τους νεκρούς τους και ζητάνε οικονομική βοήθεια.

Το Κέντρο συμβουλεύει τους χρήστες να μην απαντούν σε κανένα τέτοιο μήνυμα και σε καμία περίπτωση να μη στέλνουν χρήματα σε λογαριασμούς. Εάν δεν έχουν λογισμικό firewall ή λογισμικό antivirus στον υπολογιστή, καλό θα είναι να τον "θωρακίσουν" με τέτοια προγράμματα, καθώς τα απατηλά μηνύματα μπορούν εκτός των άλλων να εγκαταστήσουν ιούς ή "δούρειους ίππους" στον υπολογιστή του χρήστη.


ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

 

Αϊβαλί


(“Φίλος μεν Πλάτων, φιλτέρα δε η αλήθεια”)
Του Θανάση Νικολαΐδη


ΒΡΕΘΗΚΕ στη Μ. Ασία ο (ηρωικός) ελληνικός στρατός. Ως απελευθερωτής(;) και λυτρωτής(!). Δεν το’ θελε η Ελλάδα-το’ θελαν οι «Σύμμαχοι». Κι έγειρε η ζυγαριά αρνητικά για ‘μας, στη φάση που το γούσταραν. Για να πέσουν «κάστρα» μας στους Τούρκους, να φτάσουν στην Ελλάδα τ’ απομεινάρια του ηρωικού στρατού μας και ν’ αρχίσει το φευγιό, σφραγίζοντας τη συμφορά.ΕΙΧΕ τους έλληνές του το Αϊβαλί (Κυδωνίες), την ιστορία του και το τέλος του. Κι αν «έβγαλε» τον Φώτη Κόντογλου, ο Ηλίας Βενέζης μας το ’φερε κοντά, μέσα απ’ τις αφηγήσεις στα έργα του («Αιολική γη», «το Νούμερο»…). Μια μικρή πόλη που άνθισε τον 18ο αι., για να σβήσει τραγικά το ’22 και σήμερα να μας θυμίζει ό,τι δεν ξεχνιέται απ’ τη συμφορά. Κι έγινε τραγούδι το Αϊβαλή, θρύλος και νοσταλγία. ΗΤΑΝ μεσημέρι κι ανοίξαμε τις «μεσημεριανούδες». Τα κορίτσια με τη σηκωμένη φούστα, με  τους μηρούς καμάρι τους και «κίνητρο» για τηλεθέαση. Με τα «ελληνικά» τους, την ωραιοπάθεια, τις καπελαδούρες και με το μάτι στο μόνιτορ, μη χάσουν στιγμή απ’ τη μόστρα. Ανάμεσά τους περίεργοι «αντρικοί» τύποι, που ο ένας ξεκαρδίζεται χωρίς λόγο, ο άλλος υπερφαλαγγίζει τις γυναίκες σε κουτσομπολιό κι όλοι τους συνεπείς στο θεματολόγιο (αν π.χ. είναι έγκυος η κα Καραβάτου, απόψεις για τους γκέι…). Και η κα Τατιάνα; «Λίγο περισσότερο βυζάκι δεν θα ‘ταν προτιμότερο;» να λέει σε.......... 14/χρονο κοριτσάκι που καμάρωνε στην εκπομπή της.
 ΚΙ ύστερα; Πέσαμε στα κανάλια της… καθολικής διαμαρτυρίας για τις επικείμενες συγχωνεύσεις σχολείων. Φόβος γονιών «μη δεν μάθουν γράμματα τα παιδιά» (άρα τώρα μαθαίνουν). Αφορμή και «ευκαιρία» για μαθητικούς «αγώνες» με καταλήψεις. Ξεσηκωμός και αντίδραση, μιας και «πάμε καλά» από μόρφωση των παιδιών μας. Και με την ιστορία και στα μαθηματικά τους.  
ΠΡΟΧΩΡΗΣΑΜΕ την αναζήτηση γραδάροντας τη σοφία νεοελλήνων που πέρασαν από σχολεία και εκπαίδευση και αναζητώντας επίπεδα μόρφωσης. Πέσαμε στην ΕΤ1. Η εκπομπή της είχε θέμα τη Μικρασία και αναφορά στο Αϊβαλί. Βγήκε η δημοσιογράφος στο δρόμο και ρωτούσε τυχαία νέους και νέες. «Τι είναι, τι ξέρετε για το Αϊβαλί;». Οι απαντήσεις (κι ήταν καμιά δεκαριά) «κινήθηκαν» ανάμεσα στη σιωπή με το σήκωμα των ώμων, μέχρι το  γλυκό που το λένε… σαραγλί». Τρίζουν τα κόκαλα του Βενέζη. Οι απαντήσεις έχουν να κάνουν με την αποστηθισμένη ιστορία απ’ τον απειθάρχητο μαθητή των καταλήψεων και της «Πενταήμερης». Δεν έμεινε χώρος στο μυαλό του μέσου έλληνα. Το γέμισαν σκουπίδια!