Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

"Τροφές που χαρίζουν ευεξία!" Tips για υπέροχη σιλουέτα...

 

 


    Κάποιες διατροφικές μου συνήθειες δεν έχουν πάντα χαμηλή θερμιδική αξία, αλλά είναι θρεπτικές. Στόχος μου είναι να παίρνω θρεπτικά συστατικά με όσο το δυνατόν λιγότερες άχρηστες θερμίδες.

    Μικρές Συμβουλές - Σημαντικά αποτελέσματα
    Αυτές είναι μερικές συμβουλές των διαιτολόγων που έχω υιοθετήσει στην καθημερινότητά μου για να νιώθω ευεξία:






    1. Ζεστό νερό με λίγο λεμόνι γι' αποτοξίνωση κάθε πρωί, πριν φάω οτιδήποτε.













    2. Στο πρωινό μου προσθέτω ιπποφαές και κανέλα. Η επιλογή της κανέλας δεν είναι καθόλου τυχαία, καθώς μειώνει την επιθυμία για γλυκό μέσα στη μέρα.










    3. Μετά την προπόνηση (ή τη μεσημεριανή ξεκούραση), εκεί που ψάχνω τα ντουλάπια για κάτι γλυκό φτιάχνω shake με φρούτα, προσθέτω και ξηρούς καρπούς ή σταφίδες ή βρώμη ή λίγο μέλι. Είναι σχεδόν ένα πλήρες γεύμα. Ή Ginger, φρέσκο σκέτο ή τριμμένο πχ σε χυμό.











    4. Στις σαλάτες προσθέτω ηλιόσπορο, λιναρόσπορο, κολοκυθόσπορο, σουσάμι.













    5. Έχω κόψει εντελώς τη ζάχαρη στον καφέ. Στην αρχή δε μου άρεσε αλλά στη πορεία μετά τον συνήθισα.




    πηγή:tlife.gr

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου