Μία «Χρυσή 11άδα» Ελλήνων εφοπλιστών φιγουράρει στις 100 μεγαλύτερες προσωπικότητες της παγκόσμιας ναυτιλίας. Εκεί βρίσκουμε τα ονόματα των Ιωάννη Αγγελικούση, Γιώργου Οικονόμου, Πήτερ Γεωργιόπουλου, Αγγελικής Φράγκου, Θανάση Μαρτίνου, Βίκτωρα Ρέστη, Επ.Εμπειρίκου, Θόδωρου Βενιάμη, Κωστή Κωνσταντακόπουλου, Παναγιώτη Τσάκου και Ευάγγελου Μαρινάκη. Εφοπλιστές με τη δική τους συμβολή στη ναυτιλία, με παρεμβάσεις στα διοικητικά κέντρα και με ρευστότητα που κινεί την παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία, εν μέσω οικονομικής κρίσης.
Eπίσης, ψηλά στη λίστα βρίσκεται το όνομα του γ.γ. του ΙΜΟ , Ευθύμιου Μητρόπουλου ο οποίος έχει στα χέρια την τύχη της παγκόσμιας ναυτιλίας σε θεσμικό επίπεδο.
Στη συγκεκριμένη λίστα, υπάρχει και το όνομα του Εμανουέλ Γκριμάλντι επικεφαλής του Ομίλου Grimaldi και μεγαλομέτοχος στις Μινωϊκές και στην Hellenic Seaways. Ο Ιταλός είναι ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες στην επιβατηγό ναυτιλία και γενικότερα στις θαλάσσιες μεταφορές.
Στην κορυφή του Top 100, στην πρώτη θέση είναι ο υπουργός Μεταφορών της Κίνας Li Shenglin γεγονός που καταδεικνύει με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο τον ηγετικό ρόλο που διεκδικεί η Κίνα από την Ελλάδα στην παγκόσμια ναυτιλία. Εκεί που ο «κόκκινος δράκος» διαδραματίζει πλέον πρωταγωνιστικό ρόλο στη ναυπηγική βιομηχανία, στις αγορές πλοίων, στις δια θαλάσσης μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων και στη λιμενική βιομηχανία. Πρόσφατα οι Κινέζοι έκανε δυναμική είσοδο και στην ναυτιλιακή χρηματοδότηση εκμεταλλευόμενη το γεγονός ότι ο τραπεζικός κλάδος σε Ευρώπη και Αμερική είναι διστακτικός στη χορήγηση δανείων στους εφοπλιστές λόγω της οικονομικής κρίσης.
Στη δεύτερη θέση βρίσκουμε τον Nils Andersen επικεφαλής του ναυτιλιακού κολοσσού AP Moller-Maersk που πρωταγωνιστεί στις θαλάσσιες μεταφορές.
Στην τρίτη θέση βρίσκεται ο μεγαλύτερος ίσως πλοιοκτήτης του κόσμου, ο John Fredriksen ο οποίος ελέγχει πολλές ναυτιλιακές εταιρείες μεταξύ άλλων τις Frontline, Golden Ocean, Seadrill και Golar LNG.
Eπίσης, ψηλά στη λίστα βρίσκεται το όνομα του γ.γ. του ΙΜΟ , Ευθύμιου Μητρόπουλου ο οποίος έχει στα χέρια την τύχη της παγκόσμιας ναυτιλίας σε θεσμικό επίπεδο.
Στη συγκεκριμένη λίστα, υπάρχει και το όνομα του Εμανουέλ Γκριμάλντι επικεφαλής του Ομίλου Grimaldi και μεγαλομέτοχος στις Μινωϊκές και στην Hellenic Seaways. Ο Ιταλός είναι ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες στην επιβατηγό ναυτιλία και γενικότερα στις θαλάσσιες μεταφορές.
Στην κορυφή του Top 100, στην πρώτη θέση είναι ο υπουργός Μεταφορών της Κίνας Li Shenglin γεγονός που καταδεικνύει με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο τον ηγετικό ρόλο που διεκδικεί η Κίνα από την Ελλάδα στην παγκόσμια ναυτιλία. Εκεί που ο «κόκκινος δράκος» διαδραματίζει πλέον πρωταγωνιστικό ρόλο στη ναυπηγική βιομηχανία, στις αγορές πλοίων, στις δια θαλάσσης μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων και στη λιμενική βιομηχανία. Πρόσφατα οι Κινέζοι έκανε δυναμική είσοδο και στην ναυτιλιακή χρηματοδότηση εκμεταλλευόμενη το γεγονός ότι ο τραπεζικός κλάδος σε Ευρώπη και Αμερική είναι διστακτικός στη χορήγηση δανείων στους εφοπλιστές λόγω της οικονομικής κρίσης.
Στη δεύτερη θέση βρίσκουμε τον Nils Andersen επικεφαλής του ναυτιλιακού κολοσσού AP Moller-Maersk που πρωταγωνιστεί στις θαλάσσιες μεταφορές.
Στην τρίτη θέση βρίσκεται ο μεγαλύτερος ίσως πλοιοκτήτης του κόσμου, ο John Fredriksen ο οποίος ελέγχει πολλές ναυτιλιακές εταιρείες μεταξύ άλλων τις Frontline, Golden Ocean, Seadrill και Golar LNG.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου